Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tankotanssia työkavereiden kanssa!

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
TeresaK
basic spinner
basic spinner
TeresaK


Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 40
Location : Jyväskylä
Registration date : 18.05.2014

Tankotanssia työkavereiden kanssa! Empty
ViestiAihe: Tankotanssia työkavereiden kanssa!   Tankotanssia työkavereiden kanssa! Icon_minitimeKe Toukokuu 28, 2014 9:27 am

Huiii!
Tänään on se päivä jolloin pidän työkavereilleni tankotanssitunnin TYKY-päivän yhteydessä!
Työkaverit ovat alusta asti olleet hirveen kiinnostuneita siitä asti kun kuulivat harrastuksestani.
-"Niin, tiesittekö että Teresa on tankotanssiohjaaja?!"
-"Hörmm...joo, näin on" ^^
Olen pitänyt aika matalaa profiilia työpaikalla mun iltatyöstä ohjaajana ja pitänyt mun työt erillään toisistaan, muuten voisin puhua tankotanssista vaikka taukoamatta.
No, alkuhuumauksen jälkeen on työkaverit jo tottuneet tähän.  Very Happy 

Viime kuussa kun keskusteltiin TYKY-päivästä ja sen ohjelmasta niin muut sitten ihan innostui ja ehdotti..tai melkein vaati, että -"Mehän mennään nyt työporukalla Teresan tankotanssitunnille!"
En ole vielä tähän asti jännittänyt tätä tuntia, mutta nyt alkaa pikkuhiljaa jännittämään..  affraid 
Tulee tuntumaan oudolta vetää tuntia omalle työporukalle ja etenkin omalle pomolle....

Meitä on vain 13 joista kolme on miehiä, vain yksi miehistä aikoo osallistua.
Muut eivät vaikuttaneet niin innostuneelta kun tästä päätettiin.
No, saapahan sitten tämä henkilö selittää niille muille kuinka mahtava laji tämä on.  cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Tankotanssia työkavereiden kanssa! Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia työkavereiden kanssa!   Tankotanssia työkavereiden kanssa! Icon_minitimeMa Kesä 09, 2014 8:14 pm

Elä turhia stressaa. Smile Hyvin se menee kun oot oma ittes .
Takaisin alkuun Siirry alas
TeresaK
basic spinner
basic spinner
TeresaK


Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 40
Location : Jyväskylä
Registration date : 18.05.2014

Tankotanssia työkavereiden kanssa! Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia työkavereiden kanssa!   Tankotanssia työkavereiden kanssa! Icon_minitimeTi Kesä 10, 2014 10:36 am

Kiitos!
Meni tunti tosi hyvin, vaikka olin aika hermona...
Sanoin ihan aluks et salilla olen ohjaaja, en koulutusvastaava, pidetään ne roolit erillään
-"Se mitä teen tai sanon teille täällä niin älkaa kostako sitä minulle takaisin töissä", ja kaikki vaan nauroi.  Laughing 
Kaikki oli niin reippaita ja uskalsi heittäytyä niihin liikkeisiin!
Mulla oli kuitenkin aika suuret odotukset meidän ainoalta miesosallistujalta, joka on muutenkin tosi urheilullinen, joten annoin hänelle vähän enemmän haasteita.

Äijä veti noin vaan invertin, kopterin ja puoli lipun!  Shocked 
Oli ihan innoisssann tunnin jälkeen ja totesi et  -"tämähän oli yllättävän raskasta"

Jälkeenpäin kaikki olivat niin iloisia et tuli kokeilemaan tankotanssia mun kaa.  cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tankotanssia työkavereiden kanssa! Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia työkavereiden kanssa!   Tankotanssia työkavereiden kanssa! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tankotanssia työkavereiden kanssa!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» ongelmia kuvien kanssa
» apuaa tillauksen kanssa!
» X-pole XPERT ongelma korkeuden kanssa
» Tankotanssia eri medioissa

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: