Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  FAQFAQ  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

X-pole xpert täysin jumissa- ylikiristetty?

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
millimolli
pole beginner
pole beginner

Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 10.09.2012

ViestiAihe: X-pole xpert täysin jumissa- ylikiristetty?   Pe Kesä 13, 2014 3:53 pm

Moikka!

X-pole expert (alhaalla kiristyssysteemi) on aina löystynyt aika helposti ja usein olen sitä kiristellyt. Viimeksi onnistuin jonkun ihmeen kautta ylikiristämään sen, kiristäessä säätöputki piteni harppauksin ja tanko oli ensin kunnolla löysä ja yhtäkkiä liian tiukka. Voiko olla että säätöosio on jäänyt jumiin, että kierteet olisivat menneet jotenkin "väärin?". Monta tyyppiä on koettanut vääntää tankoa löysemmälle mutta se ei liiku ei niin millään, on jykevämmin paikoillaan kuin koskaan.

Mitä mä teen? En uskalla juuri tankoilla ettei tanko menisi ihan banaaniksi mutta en voi jättää sitä jumiinkaan ikuisiksi ajoiksi. Vinkkejä??
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Ish
Superman
Superman

Viestien lukumäärä : 2611
Registration date : 10.11.2008

ViestiAihe: Vs: X-pole xpert täysin jumissa- ylikiristetty?   Pe Kesä 27, 2014 10:52 am

Voi olla että ruuvit ovat väärässä kohtaa, metallipölyä kierteissä ymm. Pistäppä öljyä (wd-40) runsaalla kädellä kierteisiin, anna vaikuttaa kunnolla. Sitten nappaat kaverin tai kaksi löysäämään sitä sun avuksi. Suosittelen että kiristätte ja löysäätte vuoronperään ( yhtäjaksoisena liikkeenä), pikkuhiljaa sen pitäisi lähteä aukeamaan.
Näytä käyttäjän tiedot
Tulitytto
pole beginner
pole beginner

Viestien lukumäärä : 2
Ikä : 26
Registration date : 17.09.2010

ViestiAihe: Vs: X-pole xpert täysin jumissa- ylikiristetty?   La Tammi 03, 2015 3:06 pm

Itsellä sama ongelma. Tanko ollut varmaan vuoden pystyssä ja nyt ei saa enää avattua (veikkaan, että pölyä kertynyt kierteisiin). Mitähän WD-40 sitä kannattaisi kokeilla? Kun niitä näyttikin olevan hieman enemmän.

http://www.elsberryhardware.com/wd40.jpg
Näytä käyttäjän tiedot
Saila
Superman
Superman

Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 30
Registration date : 27.05.2008

ViestiAihe: Vs: X-pole xpert täysin jumissa- ylikiristetty?   Su Tammi 04, 2015 12:12 pm

mä oon käyttänyt tätä tankojuttuihin
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: X-pole xpert täysin jumissa- ylikiristetty?   

X-pole xpert täysin jumissa- ylikiristetty?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: