Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista

Siirry alas 
+2
kanka
eelliee
6 posters
KirjoittajaViesti
eelliee
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 25.12.2013

Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista Empty
ViestiAihe: Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista   Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista Icon_minitimeMa Syys 01, 2014 9:24 am

Moi!
Oon alottamassa tankotanssin Tampereella ja miettinyt nyt Studio movea ja Pole Academya ja kaipaisin mielipiteitä kummastakin ja muistakin harrastuspaikoista. Menen kokeilemaan molempia mutta ostaisin lähes suoraan kuukausikortin ja haluaisin nyt kuulla kumpaa ehdottaisitte minulle jos olette käyneet jommassa kummassa :-)

Kiitos jo etukäteen cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
kanka
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 10
Ikä : 31
Location : Tampere
Registration date : 15.12.2013

Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista Empty
ViestiAihe: Vs: Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista   Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista Icon_minitimeMa Syys 01, 2014 6:29 pm

Ite oon käynyt Pole Academylla ja tarkoitus olisi taas jatkaa kunhan olisi aikaa, eli olen ollut tyytyväinen. Tilat ovat hyvät ja opetus myöskin, erilaisia tunteja on runsaasti, suosittelen. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
tuhoelain
intermediate inverter
intermediate inverter
tuhoelain


Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 37
Location : Tampere
Registration date : 15.10.2012

Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista Empty
ViestiAihe: Vs: Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista   Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista Icon_minitimeMa Syys 01, 2014 7:28 pm

Käyn kanssa Pole Academylla, ja tykkään todella paljon. Ihana ilmapiiri ja paljon erilaisia tunteja. Kävin kokeilemassa aikanaan myös Movella, mutta siellä on minun makuuni tangot ikävän lähellä toisiaan. Jos joudun varomaan spinneissä kuten kotitreeneissä, niin ei se oikein kiva ole.
Takaisin alkuun Siirry alas
laama
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 6
Location : Tampere
Registration date : 21.08.2014

Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista Empty
ViestiAihe: Vs: Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista   Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista Icon_minitimePe Syys 05, 2014 10:11 pm

Movella oon käyny ite. Toi on kyllä totta että tangot aika lähellä toisiaan D: eipä ne muuten, mut vähän isoimmissa liikkeissä joutuu tosiaan kattomaan ettei kukaan muu lähellä liiku ettei vahingossa potkase ketään päähän Very Happy
Siellähän on fitpolet käytössä, itte ainakin niihin tykästyin. (oon käsittäny että Pole Academyllä on kromiset? Korjatkaa käsitykseni tarvittaessa) tosin on suunnitelmissa käydä pyörimässä academylläkin että saa muihinkin tankoihin kun fitpoleen tuntumaa, kun fitpolen kotiinkin nyt tilasin.

Movella on kyllä nätti se tanssisali. Kesällä oli kyllä vähemmän monipuolisia tunteja, nythän syyslukkarissa on vähän erilaisia kun vaan pole start/1/2... Opettajat on ollu kyllä kivoja, mutta eipä mulla muistakaan oo kokemusta Very Happy

Ei kumpikaan kyllä varmaan huono vaihtoehto oo, mutta tosiaan jossen väärässä oo niin kannattaa varmaan sen mukaan kummista tangoista tulee kaverit itelle Very Happy vaikka en tie selviikö vaan kokeilemalla.

(onko tampereella edes muualla tankoja kun noissa kahessa?)
Takaisin alkuun Siirry alas
tuhoelain
intermediate inverter
intermediate inverter
tuhoelain


Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 37
Location : Tampere
Registration date : 15.10.2012

Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista Empty
ViestiAihe: Vs: Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista   Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista Icon_minitimeLa Syys 06, 2014 12:06 pm

Tampereella ei ole muita paikkoja jossa olisi tankotunteja. Tampereen naapusissa Ylöjärvellä on Gilda Galleria.

Pole Academylla on tosiaan kromiset x-polet. Min oon niihin kovin tykästynyt. Toki voi tuntua kovin liukkaalta alkuun jauhemaalattujen jälkeen, mutta kunnon lämppä ja tarvittaessa grippiavut auttavat tähän asiaan. Tietenkin jos ei millään tule juttuun kromisen tangon kanssa, voi olla ettei niin nauti tunnista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hei-mo
basic spinner
basic spinner
Hei-mo


Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 01.08.2012

Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista Empty
ViestiAihe: Vs: Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista   Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista Icon_minitimeTi Syys 09, 2014 6:25 pm

Täältä pisteet kans Pole Academylle!

Movesta ei tosin ole itsellä kokemusta Very Happy, mutta on tuonne PDA:lle sen verran hyvin kotiutunut, etten ole toistaiseksi kokenut tarvetta lähtä muualle (: Tykkään ohjaajista, joilla jokaisella on hieman se oma tyylinsä pitää tunteja, monipuolinen tuntitarjonta, myös muilta osin kuin vain tankoilusta. Niin ja tottahan toki kaikki huippu tyypit kehenkä tuolla on tutustunut! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://rrosaparks.blogspot.com
Hani91
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 24.02.2015

Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista Empty
ViestiAihe: Vs: Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista   Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista Icon_minitimeTi Helmi 24, 2015 8:50 pm

Itse kävin kerran academilla ja nyt oon käynyt movella. Academilla musta oli tyhmää että yksi tanko jaetaan kahden kesken tunnilla, sanokaas jotka siä käytte onko sielä näin aina vai oliko vaan tutustumiskerta sellanen? Tilat mun mielestä myös viihtysämmät ja paremmat movella..
Takaisin alkuun Siirry alas
tuhoelain
intermediate inverter
intermediate inverter
tuhoelain


Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 37
Location : Tampere
Registration date : 15.10.2012

Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista Empty
ViestiAihe: Vs: Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista   Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista Icon_minitimePe Helmi 27, 2015 7:35 pm

Pole Academylla on seitsemän tankoa ja tunneilla maksimi osallistujamäärä 14. Jos siis tunti on täynnä, joutuu tangon jakamaan, mutta jos tunnilla on vähemmän osallistujia, on omat tangot. Kuitenkin itse ihan tykkään kun välillä on kaveri jakamassa tankoa. Silloin saa tangon tosi nopsasti lämpimäksi, kun molemmat tekee vuorotellen. Samoin haastavammissa jutuissa on oma spottari heti vieressä. Silloin toki on kiva kun kaveri on samalla aaltopituudella ja tekee samalla sykkeellä kuin itsekkin teen. Jos toinen jää kovasti haaveilemaan, niin silloin kuluu turhaa aikaa. Mutta kun molemmat tekee reippaaseen tahtiin, niin molemmat ehtii varmasti riittävästi. Tai ainakaan mua ei ole koskaan jäänyt harmittamaan, että olisin ehtinyt liian vähän Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista Empty
ViestiAihe: Vs: Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista   Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kaivataan mielipiteitä Tampereen tankotanssi tunneista
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Tankotanssi Kemiin!
» Tankotanssia Tampereen Pirkkahallissa su 17.7. klo 18->
» Tampereen studion avajaiset ja jamit 1.11!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Harrastuspaikat-
Siirry: