Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Mistä kisapuku?

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Sofiako
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 30.06.2014

Mistä kisapuku? Empty
ViestiAihe: Mistä kisapuku?   Mistä kisapuku? Icon_minitimeTi Syys 16, 2014 9:05 am

Moi!
Olen osallistumassa tuonne Pole Stars Showcaseen, ja aloin tässä miettimään että eihän mulla ole mitään esiintymisasua sinne...
Mistä te yleensä hankitte kisapukujanne, olisko jotain vinkkiä mistä kannattaisi lähteä etsimään...? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Retu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Retu


Viestien lukumäärä : 374
Registration date : 15.07.2011

Mistä kisapuku? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kisapuku?   Mistä kisapuku? Icon_minitimeTi Syys 16, 2014 11:50 am

Mä tuunailen ite, saa persoonallisen eikä maksa paljon Smile Uhana design on tehny mulle yhet esiintymisasut mutta en tiiä kerkeekö ne enää tällä aikataululla tekeen http://www.uhanadesign.fi/
Takaisin alkuun Siirry alas
http://retaraven.blogspot.com/
tuhoelain
intermediate inverter
intermediate inverter
tuhoelain


Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 37
Location : Tampere
Registration date : 15.10.2012

Mistä kisapuku? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kisapuku?   Mistä kisapuku? Icon_minitimeTo Syys 18, 2014 8:58 pm

Myös Alviina Art on muistamisen arvoinen, jos kisa, tai muitakin tankoiluvaatteita kaipaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
AnskuN
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 06.03.2012

Mistä kisapuku? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kisapuku?   Mistä kisapuku? Icon_minitimePe Syys 19, 2014 11:53 am

Mä oon esiintynyt ja kisannut paljon itse tuunatuilla asuilla, mutta kyllä se mittatilausasu on jotain niin erilaista..

Nyt seuraaviin kisoihin teen välimuodon - ammattilainen tuunaa valmiin asun ja laittaa kunnon timantit, jotta saa maksimoitua bling bling -effektin.

Esiintymisissä mulla on usein RAD polewearing bodysuit, niitä mulla on 5kpl eri värisinä Razz


Takaisin alkuun Siirry alas
helmilinnea
basic inverter
basic inverter
helmilinnea


Viestien lukumäärä : 32
Ikä : 24
Location : Turku
Registration date : 02.11.2013

Mistä kisapuku? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kisapuku?   Mistä kisapuku? Icon_minitimeMa Syys 29, 2014 8:30 am

En ole vielä kisannut (ensi vuonna sitten Very Happy) ja aion tuunata Piruetin vaatteista kisapuvun. Smile Suuret suunnitelmat jo mielessä ja paperilla...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mistä kisapuku? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kisapuku?   Mistä kisapuku? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mistä kisapuku?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: