Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pleaser-kengät

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
AnskuN
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 06.03.2012

Pleaser-kengät Empty
ViestiAihe: Pleaser-kengät   Pleaser-kengät Icon_minitimeTi Maalis 10, 2015 5:10 pm

Moi!

Pole Night Showcasessa näkyi korkkareita, joten ehkä täältä löytyy asiantuntijoita Smile

Tilasin uudet kengät, jotka osoittautui todella painaviksi, ihan kuin treenaisi nilkkapainoilla, eikä niillä voi kuvitellakaan esiintyvänsä vaikka treeneissä onkin aika mukavan tehokkaat.

Mulla on vanhat kengät mallia DELIGHT-609 (korko 6') eikä ne paina yhtään mitään. Nyt hakusessa olisi vastaavat kevyet kengät, mutta korko 7'. Osaisko joku suositella tiettyä mallia, joka ei painaisi ihan sairaasti?

Onko jollain kokemusta esim. SKY-309, DIAMOND-742 tai MOON-708?  

Koitin googlettaa kenkien painoja, mutta ilmeisesti painossa on mukana koko postipaketti eikä vain kengät, ainakin sen verran tähtitieteellisiltä nuo painot näyttää..
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Pleaser-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Pleaser-kengät   Pleaser-kengät Icon_minitimeTi Maalis 10, 2015 10:56 pm

No asiantuntijaksi en voi itseäni nimittää, mutta mulla on muistaakseni Adore 709 -malli (tai ainakin joku ihan samannäköinen), eivätkä ne ainakaan minun makuuni ole painavat. Eivät nyt ihan "ei miltään" tunnu jalassa mutta eivät ole häirinneetkään Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
AnskuN
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 06.03.2012

Pleaser-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Pleaser-kengät   Pleaser-kengät Icon_minitimeTo Maalis 12, 2015 10:53 am

Ne mun kengät on juuri Adore-mallia, mutta timanteilla koristeltu joka puolelta, joten ne on varmaan sitten ne koristelut sitten jotka siinä painaa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pleaser-kengät Empty
ViestiAihe: Vs: Pleaser-kengät   Pleaser-kengät Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pleaser-kengät
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: