Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Elokuun jamien kuvasatoa!

Siirry alas 
+7
nekuliini
Sanni
Miia
LaraK
Ashta
annukka
tasuni
11 posters
KirjoittajaViesti
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Elokuun jamien kuvasatoa! Empty
ViestiAihe: Elokuun jamien kuvasatoa!   Elokuun jamien kuvasatoa! Icon_minitimeSu Elo 17, 2008 8:32 pm

Jamit olivat tällä kertaa pienet (vain 10 ihmistä) mutta tiivistunnelmaiset, sillä lähes kaikki tunsimme toisemme jo alkuun ja kailotus nousi kattoon heti Smile. Kaikki olivat edistyneet edellisiin jameihin verrattuna, myös järjestäjä Razz . Esitykset olivat oikein onnistuneita ainakin minun mielestäni, ja Annukan tarjoilut aivan ihania! Mussutin viimeiset pizzapalat vielä iltapalaksi kotonani. Treenaamisen ja esitysten päätteeksi keräännyimme vielä illan hämärässä katsomaan Bobbin koulun koreografioita ja Australian Championshippien esityksiä videolta (jotkut järkyttäviä, jotkut tyylikkäitä) ja ihastelimme miten monia liikkeitä jo osaamme itsekin. Tosi tosi kivaa oli, kiitos kaikille osallistujille ja ennen kaikkea esiintyjille!

Miian electric leg switch:

Elokuun jamien kuvasatoa! Th_MiianelectricKT

Outin taivutus:

Elokuun jamien kuvasatoa! PICT0043

Miian extended butterfly:

Elokuun jamien kuvasatoa! PICT0040

Tanjan extended butterfly:

Elokuun jamien kuvasatoa! PICT0039

Heli R, Aura ja Heli K:

Elokuun jamien kuvasatoa! PICT0038

Annukan Teddy:

Elokuun jamien kuvasatoa! PICT0033

Lauran inverted thigh hold:

Elokuun jamien kuvasatoa! PICT0031

Auran Audrey Hepburn:

Elokuun jamien kuvasatoa! PICT0029


Viimeinen muokkaaja, tasuni pvm Su Elo 17, 2008 9:16 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Elokuun jamien kuvasatoa! Empty
ViestiAihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa!   Elokuun jamien kuvasatoa! Icon_minitimeSu Elo 17, 2008 8:48 pm

Hei jee oli kyllä ihana ilta!! Kiva että pitsa maistui kaikille, itse mussutin sipsejä,koska olen niihin koukussa..nami!!! Mielettömän kivoja kuvia!!! I love you Heh naurettiin tosta teddystä Miian kanssa, että tuli varmaankin kärsivän hymy,mutta ei onneksi tullutkaan:)Smile Pystytkö Tanja laittaan sen vielä minulle sähköpostiin? Nähdään huomenna!!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Elokuun jamien kuvasatoa! Empty
ViestiAihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa!   Elokuun jamien kuvasatoa! Icon_minitimeSu Elo 17, 2008 9:07 pm

ja teillä kaikkilla oli niin muukaavaa ... oi kunpa oisin saanut olla muukaanaa ... sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Elokuun jamien kuvasatoa! Empty
ViestiAihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa!   Elokuun jamien kuvasatoa! Icon_minitimeSu Elo 17, 2008 9:38 pm

Kiitos Tanja ihan hirveesti, kun taas järkkäsit mahtavat jamit! Mulla oli ainakin antoisa ilta, kun opin pari uutta liikettäkin Cool Toisesta tuossa taisi ollakin kuva... Niin ja toi videosessio oli todella kiva lopetus illalle!

Kiitos kaikille osallistujille!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Elokuun jamien kuvasatoa! Empty
ViestiAihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa!   Elokuun jamien kuvasatoa! Icon_minitimeSu Elo 17, 2008 11:13 pm

Jopas nyt kun mun koivet näyttää tossa perhoskuvassa suht pitkiltä Laughing

Tässä olis nyt sitten esiintymisistä videot

Tanjan spinni2
Elokuun jamien kuvasatoa! Th_Movie_00_jamit010

Annukan ja minun esitys (hieman uusittu versio Ahjon esityksestä)
Elokuun jamien kuvasatoa! Th_Movie_00_jamit011

Ja Tanjan tek3
Elokuun jamien kuvasatoa! Th_Movie_00_jamit012

Oli hirveän kivaa jamitella! Tanjalle suuri kiitos taas jamien järkkäämisestä I love you

Laitan noi videot vielä Tanja ja Annukka teille meiliinkiin viimeistään tiistaina Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Elokuun jamien kuvasatoa! Empty
ViestiAihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa!   Elokuun jamien kuvasatoa! Icon_minitimeMa Elo 18, 2008 1:18 pm

Hyvä tytsyt, mahtavia esityksiä!!! cheers
Varsinkin toi Base3, menin ihan kananlihalle ku kattelin Very Happy

Mulla pissi lapsenhoitohommat sitten kuitenkin viime hetkillä, enkä päässyt tulemaan Mad Jos budjetti jäi miinukselle, niin minua saapi laskuttaa jälkikäteen, kun olin kuiteskii ilmoittautunut varmaksi tulijaksi. Better luck next time......
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Elokuun jamien kuvasatoa! Empty
ViestiAihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa!   Elokuun jamien kuvasatoa! Icon_minitimeMa Elo 18, 2008 6:50 pm

Harmi Sanni, kun et päässyt Sad Hah naurattaa toi mun spinni 2 sekoilu..vaikeuksia pysyä koreografiassa silent Vitsi toi kyllä oli magee näin videoltakin toi tyttöjen kolmonen.. Livenä se oli kyllä ihan sika siisti!!! I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Elokuun jamien kuvasatoa! Empty
ViestiAihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa!   Elokuun jamien kuvasatoa! Icon_minitimeMa Elo 18, 2008 7:08 pm

Ihania esityksiä ja varmasti hyvä tunnelma, kun kerran noin pienellä porukalla jamittelitte. Kiitos videoista. Niitä on ihana katsella. Itse tykkään kovasti electric leg switchistä ja mielestäni, että siihen loppuun sopii hienosti etenkin supermaniin pyörähtäminen tai itse ainakin yleensä tykkään tehdä niin.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Elokuun jamien kuvasatoa! Empty
ViestiAihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa!   Elokuun jamien kuvasatoa! Icon_minitimeTi Elo 19, 2008 10:33 am

Joo, tosi tyhmää ettet päässyt, Sanni. Kun kahdeksan ihmistä maksoi osallistumismaksun, saatiin tilavuokra katettua juuri ja juuri, mutta annukalle ei riittänyt kompensaatiota ruuista eikä minullekaan. Mua ei haittaa kun mulla meni niihin vain ehkä runsas kymppi mutta mites sulla, annukka?

Mulla oli kanssa huippukivaa! Se on vähän niin että mitä enemmän ihmisiä, sen juhlavampi fiilis, mutta mitä vähemmän ihmisiä, sen enemmän kerkiää oikeasti osallistua itsekin ja jutella ihmisten kanssa. Otetaan uusiks pian!
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Elokuun jamien kuvasatoa! Empty
ViestiAihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa!   Elokuun jamien kuvasatoa! Icon_minitimeTi Elo 19, 2008 2:12 pm

Hei, ei haittaa muakaan noi kulut Wink Sydämmestä, minä niitä tein, kun ootte niin ihania!!!I love you Pian uusiksi taas!!!!!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
outi
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 31.07.2008

Elokuun jamien kuvasatoa! Empty
ViestiAihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa!   Elokuun jamien kuvasatoa! Icon_minitimeKe Elo 20, 2008 5:26 pm

Kiitos myös jameista munkin puolesta, kivaa oli ja pizza oli hyvää (tuntuu muutenkin, että taisin napostella vähän ylimääräistä tohon vatsan seudulle Razz)

Hei apua, tänään vasta eksyin kattomaan näitä kuvia (hidasta toimintaa täällä Wink) Olin unohtanut ihan kokonaan ton mun taivutuskuvankin, enkä tienny että lymyilen muutamassa muussakin kuvassa Laughing Mutta muut kyllä vetivät hienosti!
Takaisin alkuun Siirry alas
Nenna
intermediate spinner
intermediate spinner
Nenna


Viestien lukumäärä : 51
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 28.07.2008

Elokuun jamien kuvasatoa! Empty
ViestiAihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa!   Elokuun jamien kuvasatoa! Icon_minitimeKe Elo 20, 2008 10:22 pm

Kivan näköstä menoo. Onko nää Jamit vaa harvoille ja valituille vai saanko niihin osallistua kuka vain?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Elokuun jamien kuvasatoa! Empty
ViestiAihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa!   Elokuun jamien kuvasatoa! Icon_minitimeKe Elo 20, 2008 10:26 pm

Kuka tahansa, joka täällä foorumeilla jameihin ilmottautuu Smile Ja on nainen eikä tule paikalle kaatokännissä jne. hyviä käytöstapoja noudattaen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Elokuun jamien kuvasatoa! Empty
ViestiAihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa!   Elokuun jamien kuvasatoa! Icon_minitimeKe Elo 20, 2008 10:30 pm

Kiitokset myöskin omasta puolestani kaikille! Oli mukava nähdä ihmisiä hieman vapautuneemmin kuin noissa ihan normaaleissa treeneissä Razz Jäi vähän omat treenaamiset puolitiehen ku selkä taas jekutteli ja koetin keskittyä lähinnä venyttelemiseen. Oli se olokin sitten hieman parempi seuraavana päivänä Smile

Outi, saitko kuvat kamerasta ulos? Miltäs ne näytti?
Takaisin alkuun Siirry alas
outi
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 31.07.2008

Elokuun jamien kuvasatoa! Empty
ViestiAihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa!   Elokuun jamien kuvasatoa! Icon_minitimeTo Elo 21, 2008 5:20 pm

Juu, kuvista tuli hyviä (enkä kyllä vieläkään ymmärrä sen kuvakulman perään Wink) Kiitokset niistä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Elokuun jamien kuvasatoa! Empty
ViestiAihe: Vs: Elokuun jamien kuvasatoa!   Elokuun jamien kuvasatoa! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Elokuun jamien kuvasatoa!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: