Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Treenikavereita ja pähkäilyä

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
nunneli
Vierailija




Treenikavereita ja pähkäilyä Empty
ViestiAihe: Treenikavereita ja pähkäilyä   Treenikavereita ja pähkäilyä Icon_minitimeTi Elo 26, 2008 6:56 pm

Heeipppaaa, käykö täällä kukaan lukemasa ja vastailemassa ? Smile)

Mää haluisin alottaa harrastamaan tankotanssia mutta vaikka oon pienessä seurassa todella puhelias, arkailen isommassa seurassa varsinkin jonkun auktoriteetin läsnä ollessa tongue

Olisin erittäin kiinnostunut aloittamaan tankotanssin, mutta minua mietityttää ihan hirveästi se kun olen niin heeeeeeelvatun kankea Very Happy Siis jos osaatte kuvitella kankean ihmisen, kuvitelkaa vielä puolet kankeampi niin ymmärrätte kankeuteni Very Happy Lattialla jalat suorina 90asteessa istuminenkin kiristää takareisiä aivan liikaa! Olen myös äärettömän laiska venyttelemään/urheilemaan vapaa-ajalla ja kotona niin mietin että kuinka iso rooli tuossa lajissa on sillä notkeudella (tai että kehittyy notkeaksi, tuntuu nimittäin että olen syntymäkankea ja joutuisin tehdä HIRVEÄSTI töitä että pääsisin minkäänlaiseen notkeuteen).

Sitten olisi kiva jos löytyisi joku muukin joka pohtii tämän lajin harrastamisen aloittamista Helsingissä, jos pääsisi jubailemaan vaikka mesessä ja alotettaisiin samaan aikaan ^^

Sitten vielä kysymys noista tunneista; elän tiukalla opiskelijabudjetilla. Minua kiinnosti tuolla Rock the Polen sivuilla tuo 10krt kortti joka olisi minulle aivan loistava, sillä töiden ja rahatilanteen takia säännöllisesti käyminen & kuukausihinta voisi käydä tyyriiksi. Eli mitenkä tuo kortti toimii? Alkeistunteja on varmaan vain tietyt ryhmät, mutta kuinka paljon niitä on ja pääseekö niille periaatteessa mille tahansa kunhan ilmoittaa?

Kiitos vastaajille Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Quu
basic inverter
basic inverter
Quu


Viestien lukumäärä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 18.02.2008

Treenikavereita ja pähkäilyä Empty
ViestiAihe: Vs: Treenikavereita ja pähkäilyä   Treenikavereita ja pähkäilyä Icon_minitimeKe Elo 27, 2008 9:44 am

No ite en ole kans mikään notkeuden perikuva.. TODELLAKAAN Very Happy ja kyllä minuakin aluksi vähän arvellutti mennä tunnille, kun en oikeastaan tiennyt yhtään mitä siellä vastassa, mutta onneksi menin!! Razz Tunneilla hyvä henki ja ihan häpeilemättä saa olla huono Smile Eipä siis muuta kun rohkeesti sinne vaan!!! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://quukmn.blogspot.com/     http://heikkisaari.pp.fi/
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Treenikavereita ja pähkäilyä Empty
ViestiAihe: Vs: Treenikavereita ja pähkäilyä   Treenikavereita ja pähkäilyä Icon_minitimeKe Elo 27, 2008 2:33 pm

Mille tahansa tek1-tunnille voit mennä mukaan kunhan vain etukäteen ilmottaudut RTP:n varausjärjestelmän kautta. Niillä tek1-tunneilla on varmaan useimmiten mukana aina joitakin ensikertalaisia. Kymmenen kerran kortin voit ostaa paikan päältä käteisellä tai tilata kotiin, siihen vaan aina merkataan ruksi kun tulet tunnille. Lisää tietoa löytyy RTP:n sivuilta Smile ...rohkeasti vaan mukaan, tää on todella hauskaa!!! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
pikkukissa
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Ikä : 44
Registration date : 06.07.2008

Treenikavereita ja pähkäilyä Empty
ViestiAihe: Vs: Treenikavereita ja pähkäilyä   Treenikavereita ja pähkäilyä Icon_minitimeLa Elo 30, 2008 7:27 pm

meitsi vois alottaa treenailun sun kanssa. oon käynyt parilla tunnilla kesän alussa, mutta siihen se on sitten jäänytkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Amalia
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 05.01.2009

Treenikavereita ja pähkäilyä Empty
ViestiAihe: Vs: Treenikavereita ja pähkäilyä   Treenikavereita ja pähkäilyä Icon_minitimeMa Tammi 05, 2009 10:33 pm

nunneli kirjoitti:
Heeipppaaa, käykö täällä kukaan lukemasa ja vastailemassa ? Smile)

Mää haluisin alottaa harrastamaan tankotanssia mutta vaikka oon pienessä seurassa todella puhelias, arkailen isommassa seurassa varsinkin jonkun auktoriteetin läsnä ollessa tongue

Olisin erittäin kiinnostunut aloittamaan tankotanssin, mutta minua mietityttää ihan hirveästi se kun olen niin heeeeeeelvatun kankea Very Happy Siis jos osaatte kuvitella kankean ihmisen, kuvitelkaa vielä puolet kankeampi niin ymmärrätte kankeuteni Very Happy Lattialla jalat suorina 90asteessa istuminenkin kiristää takareisiä aivan liikaa! Olen myös äärettömän laiska venyttelemään/urheilemaan vapaa-ajalla ja kotona niin mietin että kuinka iso rooli tuossa lajissa on sillä notkeudella (tai että kehittyy notkeaksi, tuntuu nimittäin että olen syntymäkankea ja joutuisin tehdä HIRVEÄSTI töitä että pääsisin minkäänlaiseen notkeuteen).

Sitten olisi kiva jos löytyisi joku muukin joka pohtii tämän lajin harrastamisen aloittamista Helsingissä, jos pääsisi jubailemaan vaikka mesessä ja alotettaisiin samaan aikaan ^^

Sitten vielä kysymys noista tunneista; elän tiukalla opiskelijabudjetilla. Minua kiinnosti tuolla Rock the Polen sivuilla tuo 10krt kortti joka olisi minulle aivan loistava, sillä töiden ja rahatilanteen takia säännöllisesti käyminen & kuukausihinta voisi käydä tyyriiksi. Eli mitenkä tuo kortti toimii? Alkeistunteja on varmaan vain tietyt ryhmät, mutta kuinka paljon niitä on ja pääseekö niille periaatteessa mille tahansa kunhan ilmoittaa?

Kiitos vastaajille Smile




heipsan! mä alotan tankotanssin harrastamisen tossa 12.1 tai meen nyt ainakin kattoo mikä on meininki ja tietty sit jatkan jos oli hauskaa. eli 12.1 tekniikka 1 lindan tunnille rock the pole =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Treenikavereita ja pähkäilyä Empty
ViestiAihe: Vs: Treenikavereita ja pähkäilyä   Treenikavereita ja pähkäilyä Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Treenikavereita ja pähkäilyä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Lajista kiinnostuneille-
Siirry: