Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tanssitankoa hankkimassa.

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Tiiutti
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 30
Ikä : 35
Registration date : 04.09.2008

Tanssitankoa hankkimassa. Empty
ViestiAihe: Tanssitankoa hankkimassa.   Tanssitankoa hankkimassa. Icon_minitimePe Syys 05, 2008 1:32 pm

Kuinka moni on itse väsännyt rautakaupan tangosta itselleen "tanssikaverin"? Millaista tankoa pitäisi olla ja mitä muuta pitäisi hankkia tangon lisäksi? Entä onko itse tehty yhtä turvallinen? Millainen hinta on valmiiseen tankoon verrattuna? Tässä nyt olis muutama kiperä kysymys Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
celya
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
celya


Viestien lukumäärä : 202
Ikä : 42
Registration date : 16.06.2008

Tanssitankoa hankkimassa. Empty
ViestiAihe: Vs: Tanssitankoa hankkimassa.   Tanssitankoa hankkimassa. Icon_minitimePe Syys 05, 2008 2:05 pm

Heti ku tuli mieleenikin että menisin ja väsäisin ite jostain rautatangosta itelleni tee-se-itse-tangon, mietin et se ois sama ku itsemurha pirat ja toisekseen se saattais pahasti vaurioittaa parkettia ja kattoa. En suosittelis, ellet ihan rakennusmestari ole. Jotkut systeemit pitäis saada tangon molempiin päihin, jotka suojaa kattoa ja lattiaa. Ja olisikohan se rautatanko hirveän hyvä käytössä, niinku otteen saamiseen ym.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna H.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nanna H.


Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 09.12.2007

Tanssitankoa hankkimassa. Empty
ViestiAihe: Vs: Tanssitankoa hankkimassa.   Tanssitankoa hankkimassa. Icon_minitimePe Syys 05, 2008 2:54 pm

Veikkaan kanssa, että jos ei itse satu olemaan metallialalla töissä niin oman tangon teettäminen / tekeminen tulee kalliimmaksi ja huomattavasti hankalammaksi, kuin valmiin tangon ostaminen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tampere-showcase.fi
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Tanssitankoa hankkimassa. Empty
ViestiAihe: Vs: Tanssitankoa hankkimassa.   Tanssitankoa hankkimassa. Icon_minitimeLa Syys 06, 2008 2:57 pm

Riippuu vähän siitä, mistä tankoa/metalliputkea osaa kysellä. Ainakin meillä ulos tulevaa tankoa kyseltäessä halvin vaihtoehto oli vain 30 euroa. Sitä en tiedä sitten vielä, mihin näistä vaihtoehdoista tekninen tukeni eli mieheni loppujen lopuksi päätyi. Ensi viikollapa sen näkee. Sisätangon valmistamisesta ei sen sijaan ole kokemusta, enkä kyllä siihen uskaltaisi välttämättä lähteä, koska pelkäisin vaurioittavani kattoa ja lattiaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiiutti
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 30
Ikä : 35
Registration date : 04.09.2008

Tanssitankoa hankkimassa. Empty
ViestiAihe: Vs: Tanssitankoa hankkimassa.   Tanssitankoa hankkimassa. Icon_minitimeKe Syys 10, 2008 11:54 pm

Kyselinpä tuosta tangosta (nimeltä mainitsemattomasta paikasta Wink ) ja sanoivat että kannattaa kysellä rautakaupasta erilaisia tankoja ja niiden kitka pitoisuuksia Very Happy

Kyllä tässä on nyt niin tullut seurailtua teidän muiden juttuja ja kertomuksia että on itse PAKKO se tanko hankkia ja yrittää laittaa Paremmaks ku te muut Laughing vaikka kuitenkaan enhän mä nyt siihen pysty, tuskin koskaan Laughing Mutta toivottavasti saan paljon erilaisia vinkkejä ja muuta ohjeistusta kun tunneille en aio mennä vaan jääräpääni kautta opetella/sooloilla itse Shocked (mitähän siitäkin tulee?)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tanssitankoa hankkimassa. Empty
ViestiAihe: Vs: Tanssitankoa hankkimassa.   Tanssitankoa hankkimassa. Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tanssitankoa hankkimassa.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: