Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Ihmisten kommentit

Siirry alas 
+95
Aasa
Marieli
Senna
minorvok
Ezeei*Roxx
ZiiliZeija
Eeva
Sonja
Marie
Caralee
eika
Ashta
Nexu
ingrid
Ivanka
nasu
Päivi
babooshka
Vekexxx
Mertsi
Tiiku
Martta
Retu
Pandakarhu
minnamaria
hpl
Manares
Tiu
kivaa
Tazze
Juliet
Goldie
iku69
JoJo
Kiki_
Herkkupurkki
Elegia
shadow87
-R-
Nahkis
Kaiza
Jenni H
Gilrain
hemuliini
Ewy
neitinopsa
JenniN
OonaK
Soila
Saila
pihlaja
char
KatkaChee
Henrietta
Riuku
nita
tiko
merqus
Sanni
Miiukka
utiim
Em Kay
Marianne
Dizez
Razz
Katri
Maris^
angela
Nounours
Hennu/Henriikka
Janey May
jossukka
Cayanne
maimiau
downthepole
wilmiina
Foxmagon
Mortianna
Ish
Dahlia D.
Esteria
JJeenny
sluippa
Henna.C
vesi
eledra
Nina
-Hanna-
kajakki
Cherrie
annukka
Kat Da
Iina
Nenna
christina
99 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Seuraava
KirjoittajaViesti
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 6 Icon_minitimeMa Syys 19, 2011 1:31 pm

Iina kirjoitti:
En mä usko et se johtuu niinkään kateudesta, vaan tarpeeks suuri osa ihmisistä luulee, että koko maailma on olemassa niitä varten. Ne siis aidosti oikeesti kuvittelee että mä postaan tankotanssivideoita vaan että niillä olis jotain (runkkaus)kateltavaa, ja jos niistä ajatus musta nuolemassa varpaitani kuulostaa tosi hyvältä niin hei se on vaan internet, kannattaa laittaa sille muijalle viesti jos vaikka onnistais. Evil or Very Mad

Luulis et jos asenne on toi ni vois vaan ettiä sitä mieluisaa katseltavaa jostain muualta, varmana on tarpeeks monia pervoille suunnattuja jalkafetissivideoita tai notkeusakrobatiavideoita MYYNNISSÄ IHAN SITÄ VARTEN. Jos mä haluun omaks ilokseni reenata ja jakaa sit videot muita reenaajia varten (kuitenkin itse muistan miten varsinkin alussa muiden videot inspiroi) ja saadakseni ehkä myös feedbackia reenien parantamiseksi niin sehän ei kato käy päinsä kun mä pilaan jonkun "sexy pole dance" haun tehneen päivän hikoilullani. Laughing

WORD!
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 6 Icon_minitimeMa Syys 19, 2011 1:40 pm

juu löyty asetukset Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Juliet
basic inverter
basic inverter
Juliet


Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 26.06.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 6 Icon_minitimeTo Syys 22, 2011 12:39 pm

Kävinpä tänään fysioterapeutin hieronnassa ja yllätyin positiivisesti. Vähän jännityksellä kerroin aloittaneeni tankotanssin, ja että yläkroppa on nyt varmasti jumissa uuden harrastuksen takia. Fysioterapeutin kommentti olikin yllättäen, että "wau, mä oon joskus tv:ssä nähnyt tankotanssiesityksiä ja se vaatii varmasti huippukuntoa ja kovaa harjoittelua!". Komppasin, että kyllä niin vaatii. Cool Siinä sitten keskustelimme tankotanssin hienoudesta. Kyllä aika paljon olen saanut muutenkin positiivisia kommentteja, mutta täytyy silti myöntää että aina hiukan mietin kenen kanssa otan asian puheeksi...
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 6 Icon_minitimeSu Syys 25, 2011 9:55 pm

Juliet: oliko fyssari nainen vai mies? Kiinnostaa vaan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Tazze
intermediate inverter
intermediate inverter
Tazze


Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 40
Location : Helsinki
Registration date : 21.10.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 6 Icon_minitimeMa Syys 26, 2011 8:22 am

Pitkästä aikaa mulla on taas kroppa mustelmilla tankoilusta. Tossa käsivarressa on aika pahan näkönen mustelma kun treenasin brass monkeyta. Eli siis mustelma siinä mihin tulee aloittelijoilla inverttiharjottelusta mustelma. No tapasin yhen kaverin ekaa kertaa ja mulla oli t-paita päällä ja tyyppi oli "et kai sä ole joku narkkari" ku se näki sen mustelman mutta sen jälkeen ku totesin että eikun se tuli tankoilusta niin oli että "No hyvä! mä jo luulin että on taas yksi kaunis sielu menetetty" Vähän välillisesti vaan tankoilusta johtuva kommentti kun kuitekin tankoilu kaverin mielestä on hienolaji.
Takaisin alkuun Siirry alas
Juliet
basic inverter
basic inverter
Juliet


Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 26.06.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 6 Icon_minitimeMa Syys 26, 2011 12:16 pm

Hennu: Nainen oli tämä fysioterapeutti, ja aika iäkäs, lähellä viittäkymppiä, luulisin.
Takaisin alkuun Siirry alas
kivaa
intermediate spinner
intermediate spinner
kivaa


Viestien lukumäärä : 77
Ikä : 32
Location : Vantaa
Registration date : 23.08.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 6 Icon_minitimeSu Loka 02, 2011 8:02 am

Oon kyllä aika avoimesti kertonut mun harrastuksesta muille - etenkin perhe otti sen hyvin vastaan, kun äitikin olisi lajista kiinnostunut ja kummitäti oli tankoilua kerran käynyt kokeilemassa ja totesi, että harrastaisi lajia jos sitä Lahdessa olisi. ; ) Vähän joskus vitsiä siitä on heitelty, mutta meiän porukoissa ollaan tällaisia! Poikaystävä ei mitään erikoisempia sanonut, kunhan totesi, että kiva kun löytyi laji mikä kiinnostaa (ja on vähän manaillut tuota tankoa keskellä olohuonetta). Hauskaahan tässä on se, että poikaystävä vetää inverttejä ja bumerangeja ja vaikka mitä kaikkea. : D Mun mielestä toi on kyllä todella epäreilua, kun itse ähellän ja yritän ja sitten tulee tuo herra joka tekee siististi perässä jo ensimmäisellä yrityksellä (yhyy ne on ne sen lihakset). Muutamille tutuille on kyllä pitänyt hieman yrittää selittää tankotanssia ja siltikään ei meinaa ymmärrys riittää mitä se mun harrastamana on (naama punaisena ja hikisenä ähkimistä ja kiroamista - tosi seksikästä siis...). Pari kertaa tässä on poikaystävän kaverit meillä käyneet ja näkisittepä vaan niiden naamat, kun ne tuon tangon näkee! lol! Pari oli jo kyselemässä vedänkö mä kunnon showt täällä aina iltaisin ja yksi innostui niin paljon, että hetken päästä hihkui saako kokeilla ja lähti kiipeilemään pitkin tankoa. : D Mun kaverit on on ottaneet tän lajin oikein hyvin vastaan ja ollaan puhuttu muutaman kanssa semmosesta, jos he tulisivat tänne ja treenattais yhdessä. Olisi hienoa, jos hekin saisivat kipinän. : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiu
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.10.2010

Ihmisten kommentit - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 6 Icon_minitimeSu Loka 02, 2011 7:06 pm

Mulla ei ole kukaan perheenjäsen sanonut muuta kuin hyvää. Ei iskää hirveästi kiinnosta mitä se laji on, mutta ei se ainakaan ole mitään vastalauseita koskaan kertonut. Äiti kauhistelee mustelmia kyllä! Very Happy Pyydän sitä vaan aina iloitsemaan että lopetin nyrkkeilyn, tankoilussa ei ainakaan voi saada turpaansa.

Kaverit ovat joko välinpitämättömiä tai sitten kiinnostuneita lajista. Muutamakin haluaisi kokeilla, muttei saa kyllä mitään aikaiseksi. Rennoin reaktio on ollut ehkä mun miespuolisella ystävällä. Se on ihan innoissaan kyselemässä että koska alotan kilpailemisen ja että joko roikun jaloista tangossa, ja selitän sille aina että mitä oon oppinut. Se kysyy joka kerta että miten tankoilu sujuu! Very Happy Eikä se tee sitä silleen että pitäis mua minään stripparina niin se on musta kiva homma.
Takaisin alkuun Siirry alas
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Ihmisten kommentit - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 6 Icon_minitimePe Marras 11, 2011 5:28 pm

Mun parikymppinen veljenpoika kokeili viime vkonloppuna mun kotitangolla paria spinniä ja istuntaa. Mikään ei onnistunu ku sattu niin perkuleesti ja muutenkin oli kuulemma tosi vaikeeta. Naurettiin kyllä ihan vedet silmissä sen likkakaverin kanssa ku se asetteli kelllejään kalsareihin että olis voinu seisoo tangolla. Kovasti se yritti.

Seuraavana aamuna se sano et arvostus kaikkia tankotanssijoita kohtaan nousi entisestään roimasti. Se ei vaadi vaan kehonhallintaa ja voimaa vaan myös kipukynnystä.

Ihana veljenpoika!
Takaisin alkuun Siirry alas
shadow87
Superman
Superman
shadow87


Viestien lukumäärä : 739
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 03.04.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 6 Icon_minitimeSu Marras 13, 2011 7:22 pm

kävin tuossa juuri isänpäivä kierroksan mummoloissa. Mummi siellä tokas että katonko BB:tä kun siellä oli ollu kanssa tuota tankoiluhommaa. Olin sillee että, ei perhana, nyt se on nähny se stripparit siellä ja kohta tulee saarnaa ja totesin vain että "joo, oli siellä joku strippari vissiin ollu." niin mummipa tokas että oli siellä ihan toisena päivänä tankotanssijakin ja alko mulle selostaan että tankotanssi ja strippaus on kaks ihan eri asiaa, tankotanssi on voimistelua eikä strippaamista. Tankoilu vaatii voimaa ja on hienon näköstä! Olin ihan että WHOOOOT xDD Ukki vielä heitti mulle sponssirahaa että saan kisa-asuun kankaat hakea Smile On ne ihania Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Manares
intermediate spinner
intermediate spinner
Manares


Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 28.10.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 6 Icon_minitimeSu Marras 13, 2011 7:44 pm

Yleisin kommentti mikä minulle on tullut on "Ai harrastat tankotanssia, enpä ois uskonu"
Pari "Ai,strippaat"-komenttia tullu naisilta ja "Wow, se o rankkaa"-komentteja miehiltä.
Isä ja äiti oli ihan innoissaan. Suurin syy lienee siinä että vihdoin se tyttö on löytäny liikuntaharrastuksen.
Poikakaveri on samoilla linjoilla vanhempien kanssa. Paitsi masentaapi minua sillä että ku hehkutan oppineeni jotain niin tulee vastaus: "joo tiedän, osaan sen..."

Shadow: Ihania on ne.. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
hpl
intermediate inverter
intermediate inverter
hpl


Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 17.10.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 6 Icon_minitimeSu Marras 13, 2011 10:02 pm

Mulle on kyllä tullu yleisesti ottaen aivan positiivista palautetta, etenkin iskä oli aivan innoissaan ja sanoi että "LOISTAVA LAJI, SE VAATIIKI VOIMAA!" jne. Meilläkin perheenjäsenet on varmaan iloisia juurikin samasta syystä kuin manaresilla, liikkuupahan tuokin joskus Laughing

Täti oli tietysti positiivisena ja sanoi että "kyllä se sinun sisko varmaan pärjääki siinä, mutta ei sulla varmaan ole voimaa" (KIITOS tästäkin). Työkavereista osa on ollu aivan innoissaan ja ne on hullun kannustavia ja sitten muutama naispuolinen kollega on sitä mieltä että kyseessä on ilmeisesti strippaus tjms. koska on tullu kommenttia "en ymmärrä kyllä että kuka sitä haluaa harrastaa vapaaehtoisesti". Työpaikalla joskus ennen työvuoron alkua olen saattanu parit spinnit tehdä pyörivällä tangolla ja sillon on ollu yleisöä (työkavereita) ja on tullu kehuja (vaikka siis en ole mikään kauhean hyvä VIELÄ).

Mustelmat on oikeastaan semmonen asia mikä kauhistuttaa kaikkia, kaikille tulee mieleen perheväkivalta tms. , meillä on aika erikoinen huumorintaju parisuhteessa niin heitän nuihin uteluihin yleensä aluksi että "joo, tein vääränlaisia lihapullia.." (ja tiedän kyllä ettei perheväkivallassa ole oikeasti mitään hauskaa) sitten tarkennan että mistä ne mustelmat on oikeasti tullu..
Takaisin alkuun Siirry alas
minnamaria
intermediate spinner
intermediate spinner
minnamaria


Viestien lukumäärä : 66
Ikä : 34
Location : Lahti
Registration date : 03.01.2010

Ihmisten kommentit - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 6 Icon_minitimeMa Joulu 05, 2011 8:57 pm

Sanotaanko että kavereista kaikki, tai ainakin suurin osa arvostaa tätä lajia ja ymmärtää että miksi mä tätä teen. Tutuista naiset yleensä kehuu ja äijät taas heittää -tuunko pitää privaattiesityksen- juttua... Sukulaiset ollut yllättävän kannustavia. Duunikavereista osa puhuu vitun kestävästä tangosta, osa kehuu esim. mun facebook kuvia ihan tosissaan. Sitten mikä musta on outoa, niin mun ex avo, kuka on mun parhaimpia kavereita edelleen, luulee että mun pointti tankotanssissa on itteni esittely... Jos mä näytän sille jotain videoo, että saisin sen edes vähän vakuuttuneeks siitä että miten rankka laji toi on näinkin heiveröiselle tytölle, se sanoo että "ai opit levittelee jalkojas vielä vähän enemmän auki". Mikä pässi Laughing

Nyt täs viime aikoina mä oon saanu kestää huorittelua ja mustasukkasuuskohtauksia naisilta, jotka ei edes mua tunne. Se alkaa kyllä menee jo niin yli Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
shadow87
Superman
Superman
shadow87


Viestien lukumäärä : 739
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 03.04.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 6 Icon_minitimeMa Joulu 05, 2011 9:09 pm

Tuo on kyllä tosi että melkeimpä kaikki negatiiviset kommentit tulee yleensä aina naisilta Evil or Very Mad Evil or Very Mad Se on se kateus, se kateus... ei kestä olla erilainen taikka harrastaa muuta kuin perusjumppaa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Pandakarhu
intermediate inverter
intermediate inverter
Pandakarhu


Viestien lukumäärä : 157
Location : Helsinki
Registration date : 28.09.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 6 Icon_minitimeMa Joulu 05, 2011 10:22 pm

Äitikarhu oli aika ihmeissään kun uudesta lajista mainitsin. Mie kun olen aina harrastanut kontaktilajeja niin olihan tuo aika iso muutos. Ei siinä, haluaa nähdä mistä lajissa oikein on kyse ja uskoi sen olevan rankkaa ja hyvää vaihtelua potkutyynynä olemiselle Very Happy Kaveritkaan ei vittuile, yhden olen melkein jo saanut puhuttua mukaan tunnillekin. Salaisena aseena aion käyttää omaa tankoa ja saada nuo muutkin vielä mukaan. Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
http://pandaonapole.blogspot.com/
hpl
intermediate inverter
intermediate inverter
hpl


Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 17.10.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 6 Icon_minitimeMa Joulu 05, 2011 10:26 pm

Mulla yks asiakas (mies) on ihan innoissaan lajista Very Happy se sanoi että vois oikeastikki alkaa harrastamaan kyseistä lajia, muttakun on aika korkea kynnys mennä tunneille kuulema.. muutenki se saa varoa ettei sitä hakata ko sillä on OMG OMG punaiset housut! Very Happy Tornio on kyllä niin ahdasmielinen paikka välistä.. Täällä saa mies helposti turpaan jos on pitkä tukka, erilaiset vaatteet tms. ne on niitä rokkitukka-homoja tms. Paras minkä olen kuullu yhelle rokkipojalle sanottavan "olet muuten ihan ok jätkä, mutta leikkaa tuo homo-tukka ja tatuoi suomileijona rintaan" öö..
Takaisin alkuun Siirry alas
Retu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Retu


Viestien lukumäärä : 374
Registration date : 15.07.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 6 Icon_minitimeMa Joulu 05, 2011 10:34 pm

Mä oon saanu tähän saakka vaan positiivia kommentteja...joskus tietty tullu sitä strippari läppää mut lähinnä vitsailevaan sävyyn eikä ilkeeseen sävyyn. Monet kaverit on halunnu ite tulla kokeileen tangolla keikkumista ja bileissä se onkin ollu hitti viihdyke kun jokainen saa vuorollaan kokeilla voimiaan cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
http://retaraven.blogspot.com/
Tiu
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.10.2010

Ihmisten kommentit - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 6 Icon_minitimeMa Joulu 05, 2011 10:43 pm

Mun miespuolinen ystävä kertoi tänään kattoneensa Talentista Henriikan esityksiä ja kysyi multa että "miten se oikeen pysyy siinä tangossa? Onks sillä tyyliin joku tarra kädessä, eihän toi oo muuten mahdollista?". Sitten selitin sille, että miten asia on ja se totesi että nyt kyllä arvostaa vähän enemmänkin vielä tätä lajia. Very Happy Kuolin niin pahasti tolle tarrakysymykselle...
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 6 Icon_minitimeMa Joulu 05, 2011 11:35 pm

Juu ei ollut tarraa kädessä Very Happy eikä jalassa
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 6 Icon_minitimeMa Joulu 05, 2011 11:39 pm

minnamaria kirjoitti:
Sitten mikä musta on outoa, niin mun ex avo, kuka on mun parhaimpia kavereita edelleen, luulee että mun pointti tankotanssissa on itteni esittely... Jos mä näytän sille jotain videoo, että saisin sen edes vähän vakuuttuneeks siitä että miten rankka laji toi on näinkin heiveröiselle tytölle, se sanoo että "ai opit levittelee jalkojas vielä vähän enemmän auki". Mikä pässi Laughing

Tietty sitä vaan ketuttaa kun se ei päässy näkemään sua tekemässä tollasta. Wink

Naisista on seksikästä nähdä mies tekemässä jotain fyysistä hommaa, miehistä varmasti samoin, vaikka tankoilu ei mitään seksitanssia olisikaan. ymmärrätte varmaan mitä meinään? Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Ihmisten kommentit - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 6 Icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 1:23 am

^Enpäs ole muuten ikinä ajatellut asiaa tuolta kannalta! Mä ehkä just aloin ymmärtää vähän paremmin tätä juttua.... Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
minnamaria
intermediate spinner
intermediate spinner
minnamaria


Viestien lukumäärä : 66
Ikä : 34
Location : Lahti
Registration date : 03.01.2010

Ihmisten kommentit - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 6 Icon_minitimeKe Joulu 07, 2011 5:20 pm

Mortianna kirjoitti:


Tietty sitä vaan ketuttaa kun se ei päässy näkemään sua tekemässä tollasta. Wink

Niinpä, voi olla Very Happy

Kerran kaverin kaveri (naispuolinen) sanoi kuulleensa maininnan että mä harrastan tankotanssia. Ekaks se puhui että haluais itekkin kokeilla, että mihin kantsisi lähteä tunnille. Sitten se yhtäkkiä alkoikin puhumaan että ai kauheeta kun joutuu ilman pitkiä housuja olemaan ja eikös se ole kauheeta haarojen levittelyä, että ei hän tiedäkkään enää haluuko tollasta stripparitanssia opetella. Olin että whooot scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Juliet
basic inverter
basic inverter
Juliet


Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 26.06.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 6 Icon_minitimeKe Joulu 07, 2011 5:31 pm

Mulla kerran yks tuttava oli alkuun ihan haltioissaan mun uudesta harrastuksesta, mutta pian se kääntyi siihen että "hyi siinähän näkyy kaikki selluliitit ja makkarat kun reisi puristuu tankoa vasten... ja sunhan pitää talvellakin käydä solariumissa sitten..." Ja kyseessä tietysti langanlaiha mallin mitoissa oleva parikymppinen tyttö... Smile Haha, Onneks mua ei omat vitivalkoiset selluliittijalkani vaivaa, toivottavasti ei muitakaan.. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Ihmisten kommentit - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 6 Icon_minitimeKe Joulu 07, 2011 5:38 pm

Mulla on myös yksi kaveri joka innoissaan roikkuu tangossa kun on täällä mun luona kylässä mutta ei voi mennä tunnille kun siellä joutuu esittelemään (muka)läskejä jalkojaan ja kuviteltuja vatsamakkaroitaan pienissä vaatteissa. Se on kyllä kauhean surullista että joku viihtyy omassa kropassaan noin huonosti. Ihan kuin muut jonkun normaalipainoisen ihmisen "läskejä" viitsisivät kauhistella. Itse olen meidän tunneilla plösöimmästä päästä mutta eipä siinä äheltäessä yleensä kerkiä asiaa paljon ajatella Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Ihmisten kommentit - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 6 Icon_minitimeKe Joulu 07, 2011 6:12 pm

Martta kirjoitti:
mutta eipä siinä äheltäessä yleensä kerkiä asiaa paljon ajatella Very Happy

juurikin näin. yks kaveri olis kans halunnu mennä kokeilee mut pelkäs just kans sitä ku joutuis olee niin vähissä vaatteissa.
sanoin just ton ettei siel oikeesti ehdi muita kattoo, eikä se oo tainnu vieläkään kokeilla tankoilua Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ihmisten kommentit - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihmisten kommentit   Ihmisten kommentit - Sivu 6 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ihmisten kommentit
Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 12Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Seuraava
 Similar topics
-
» SM-kisojen tuomarien kommentit

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: