Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?

Siirry alas 
+30
cyberhz
Ezeei*Roxx
M4ri
Hei-mo
mujuvaa
Santsu
*Hanna*
AnskuN
Zilena
Amamba
Vipru
anpa
Furetto
Saila
neitinopsa
iitu
merqus
hemuliini
Sanni
Unya
Elegia
JenniN
nachz
Catriina
maimiau
papaija
Ish
Mortianna
Iina
Nounours
34 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Nounours
intermediate inverter
intermediate inverter
Nounours


Viestien lukumäärä : 115
Location : Tampere
Registration date : 20.10.2008

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Empty
ViestiAihe: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Icon_minitimeMa Loka 20, 2008 3:09 pm

Tangon hankinta olisi haaveissa, mutta mistä ihmeestä tiedän, mihin sen voi sijoittaa - siis missä kohtaa vuokra-asunnon tukirakenteet menevät, jotta tanko ei vahingoita kattoa? Onko teillä muilla talonne pohjapiirustukset tms. vai onko tuon selvittämiseen joku yksinkertainen kikka, joka ei vaan ole kantautunut mun korviini?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.wackywords.fi/
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Icon_minitimeMa Loka 20, 2008 3:11 pm

Betonikattoon voi laittaa minne vaan. Puurakenteissa koputtele kattoa - onttolla kohdalla on vain levyä, kiinteeltä kuulostavan kohalla palkki, jonka kohdalle tangon voi laittaa. Tai hanki joku asiasta tietävä arvailemaan Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Icon_minitimeTo Heinä 30, 2009 2:16 pm

Jatkan tähän perään, kun en halua uuttakaan aihetta aloittaa. Tätä on varmaan kyselty kyllästymiseen asti, mutta kun olen tällainen untuvikko, niin otan oikeudekseni kysellä mahtaako X-pole soveltua tällaiseen kattoon?
https://2img.net/h/i97.photobucket.com/albums/l217/mortianna_/katto029.jpg?t=1248956003

Katto on perus kerrostalokatto, ja rapisee jos sitä vaikka raapii. Mies sano että tuo on kai betonia... Mutta tuleeko tangosta pahoja jälkiä tuollaiseen kattoon?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Icon_minitimeTo Heinä 30, 2009 3:05 pm

Meillä kerrostalossa betonikatto eikä jälkiä havaittavissa. Mutta rappaukseen teillä
varmaan vaikuttaa jonkin verran.
Takaisin alkuun Siirry alas
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Icon_minitimeTo Heinä 30, 2009 3:26 pm

Meillä on juuri tuon näköinen katto, eli betonilaattaa, jossa on pinnassa rappaus, mutta sitä saa aika voimalla raapia että jotain irtoaa. Tanko ei ole siis jättänyt jälkiä, mutta tietysti jos teillä jotain irtoaa, niin saattaa joku jälki jäädä. X-polessahan on se paksu kumirengas yläpäässä, eli mitä olen käsittänyt, niin painauman se voi aiheuttaa, ei mitään isoja naarmuja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Icon_minitimeTo Heinä 30, 2009 4:10 pm

Okei kiitoksia vastauksista. ^^ Mutta tosiaan, eilen tuota kuvaa ottaessa raapaisin kattoa testiksi ja kyllä sirltä ropisi murusia. Mutta eipä kai se tanko jätä sen kummempia jälkiä kuin lappukaan.

Sitten seuraava kysymys: Miten helppo X-polea on siirrellä? Meillä on aika vähän tuota tilaa täällä kaksiossa, ja tuossa keskellä kämppää on ainoa läntti mihin tangon voisi sijoittaa, mutta se taas voisi pienetää tilaa entisestään, ja olla tiellä kun sitä ei käytä. Eli X-polehan on siirrettävä, mutta onko sitä helppo siirtää sivuun aina treenien päätteeksi, vai onko ees taas ramppaaminen liian työlästä?
Takaisin alkuun Siirry alas
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Icon_minitimePe Heinä 31, 2009 5:39 pm

Mortianna kirjoitti:
Eli X-polehan on siirrettävä, mutta onko sitä helppo siirtää sivuun aina treenien päätteeksi, vai onko ees taas ramppaaminen liian työlästä?
Meillä on kans suht pien kaksio ja tossa keskellä olohuonettahan toi x-pole nököttää. On sit sovittu et otan sen alas aina ko tarvii eli esim jos on tulossa enemmän vieraita tai muuten vaan ei oo tullu hetkeen käytettyä. Mut en mie päivittäin jaksais pystyttää ja sit viel hikisenä purkaa tankoo vaan jonku tunnin treenien takia.

Alkuun voi kasaamine tuntuu hankalalta mut kun pariki kertaa ihan kunnolla harjotelee ja painaa mieleen miltä sen kuuluu tuntuu sopivan tiukalla yms ni ei oo miusta mitenkää ylivoimasta välillä purkaa osiin ja pistää kaappiin huilaamaan. Tietty mitä enemmän sen kaa venkslaa ni sitä nopeemmin pystytys/purkamine sujuu Smile Ainut ongelma mitä oon ite ton kanssa kohdannu on se, et kun yksin pystyttää ja seisoo tuolilla varpaillaan et saa mutterin kiristettyy ja kupolin tasasesti kiinni kattoon ni on vaikee nähä et onks se alhaalta iha just tasan suorassa eikä lähe menemään vinoon. Mut tässäki auttaa jos on joku kaveri pitämässä sitä tankoo paikallaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Icon_minitimeLa Elo 01, 2009 7:43 pm

^ No onneks mullon pitkä mies. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 9:53 pm

Heii tytöt ja poijjaat, mulla ois taas yksi kysymys katosta, enkä haluu avaa turhaan uutta topicia.

Haluaisin pitää meiän teatterilaisille yhen tankotunnin, mutta ongelmana on tilan katto. Suurin osa on liian korkeella, ja sellasta kummaa äänieristelaattaa, mutta siina on sellanen kelpo tila madalletulla katolla, mutta kun se madallus on ontto. Sad

Pystykö, siis kannattaako tankoa laittaa siihen ihan pariksi tunniksi (onko ajan pituudella väliä edes?) vai sanooko katto räks?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 10:21 pm

Jos madalluksessa on kattopalkkeja se tod näk kantaa tangon kyllä. Jos palkkeja ei ole ja katto on ns. kelluva (roikkuva) katto siihen ei parane tankoa kiinnittää.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 10:36 pm

Koputtelin sitä kattoa, ja se oli kumea. En tosin käynyt koko kattoa läpi, mutta epäilen ettei siellä niitä palkkeja ole. Sad Voi pissakakka.
Takaisin alkuun Siirry alas
Catriina
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 10
Registration date : 14.12.2009

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Icon_minitimeKe Helmi 17, 2010 10:17 am

Mites, kun asutaan rivarissa ja mulla olis mahdolliselle tangolle yksi ja ainoa paikka, johon sen saisi edes suunnilleen. Mulla ei ole hajuakaan, missä menee tuet katossa. Uskaltaako tuohon paikkaan kiinnittää tankoa, vai (ajattelin Pole4Fit:n valkoista tankoa)? Mitä tapahtuu, jos katto ei kestäkään? Tuleeko kattoon reikä, vai minkälaista vahinkoa väärä paikka voi aiheuttaa?

Entä sama juttu, kun ollaan muuttamassa tästä kesällä omaan taloon. Siellä toki rakennusvaiheessa ehkä (!) pääsen näkemään meneekö tukipalkkeja miten katossa, mutta entä jos ne ei satu paikkaan, johon ajattelin tankoa? Uus talo on aika pieni, joten sielläkään ei ole mahdollisia paikkoja enenpäänsä.. Sad

Voi kurjuus Crying or Very sad
Takaisin alkuun Siirry alas
nachz
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 34
Registration date : 08.09.2010

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Icon_minitimeTi Marras 09, 2010 6:20 pm

Oon ehkä ihan dork, ko kysyn tämmöstä, mutta oon pähläilly pääni puhki, että passaako tanko tällaselle katolle. --> http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/27079/1341320.jpg Eli siis ihan perus paneelikatto, onko turvallista kiinnittää jne, ko kuiteski tuossa katossa on noita "rakoja"? :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Icon_minitimeTi Marras 09, 2010 9:46 pm

On ihan turvallista, kunhan on betoni tai kattopalkki alla. Raot ei haittaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
nachz
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 34
Registration date : 08.09.2010

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Icon_minitimeKe Marras 10, 2010 10:58 am

Oi ihanaa kiitos! Smile Jee. Nyt rahhaa ja tillaa taikomaan jostaki. Smile))
Takaisin alkuun Siirry alas
JenniN
basic spinner
basic spinner
JenniN


Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 18.11.2010

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Icon_minitimeLa Joulu 04, 2010 10:11 am

Sitten vielä yksi kysymys tähän vanhaan topiciin. Onko kellään kokemusta x-polen sijoittamisesta kivilattian ja rapatun katon väliin? Mulla olisi ehkä esiintyminen tiedossa, ja ainut paikka mihin tangon siinä julkisessa tilassa saisi, olisi näillä materiaaleilla. Tankoni on siis x-pole expert.

Lähinnä haluaisin tietää jättääkö tanko jälkiä kiviseen laattalattiaan, ja kauhistuttaa kyllä ajatus siitäkin että saan lattian halki tankoa pystyttäessä.... Paras vaihtoehtohan olisi tällaisissa tapauksissa x-stage, mutta sellaista mulla ei ole, ja vaikka olisikin niin se ei oikein junassa mukana kulkisi kotipaikkakunnalle Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Elegia
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Elegia


Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 38
Location : Lappeenranta
Registration date : 23.11.2010

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Icon_minitimeLa Joulu 04, 2010 11:41 am

Nyt en aivan uskalla 100% varmuudella sanoa ettei jälkiä jäisi, mutta tuollaiseen yhdistelmään oon kyllä nähnyt tangon laitettavan, ja kun mietittiin jääkö jälkiä niin aika optimistisia oltiin sen suhteen. Xpertissä on kuitenkin silikoniset renkaat sekä ylhäällä että alhaalla, jotka minimoivat lattian ja katon materiaaleihin muodustuvat vauriot. Ja yleinsä laattalattiat on niin kestäviä, ettei niitä ihan hevillä halki saa.
Mutta tosiaan, jos joku parempaa kokemusta omaava tietää, niin korjatkaa jos olen väärässä! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Unya
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Unya


Viestien lukumäärä : 372
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 09.03.2011

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Icon_minitimeKe Maalis 09, 2011 1:01 pm

Heippa,

Yritin tässä lueskella aiheesta täältä, mutta en törmännyt vastaavaan ongelmaan mikä minulla on. Muutin juuri kerrostalo kaksioon, jossa vihdoin olisi tilaa tangolle, yay! Mutta siis ongelmani: uuden asuntoni katto kuitenkin on ns. ontelokatto, jossa ei kulje tukipalkkeja (vai mitä ne nyt on). Onko kenelläkään vastaavaa, tai yleensäkään tietoa voiko tällaiseen kattoon kiinnittää tankoa? Kyselin asiasta Ahlsportilta ja Pol-a-Holicin verkkokaupasta, joista kummallakaan ei ollut varmaa tietoa/kokemusta tällaisesta katosta.. tämä ontelokatto on ilmeisesti yleinen kattotyyppi kerrostaloissa, ja mielestäni ihmisillä on tankoja kerrostalo asunnoissa? Vai olenko ihan yksin ongelmani kanssa? Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Icon_minitimeKe Maalis 09, 2011 1:14 pm

Eli ontelolaattaa, betonia kuitenkin ilmeisesti? Mulla on asunnossa ontelolaattakatto, päällä tommonen röpelöinen rappaus. On kuulemma ihan yhtä luja kuin betonikatto yleensäkin, ainoo mikä on niin jos tanko kiinnitetään ruuvilla, niin tarkista vaikka asiantuntevasta rautakaupasta mikä sen betonin paksuus yleensä on ennenkuin se ontelo tulee vastaan Very Happy (eikä sekään sinänsä haittaa, kunhan se proppu on sopivan kokonen ruuviin nähden, että kiinnitys on tukeva).. sepä oli hyvin kaukana asiantuntevasta selityksestä, mutta toivottavasti tajusit..Mulla eka tanko oli Antishopin, ruuvilla kiinnitettävä, ja sen asensi yks raksamies joka totesi että nou problem ja vaan valkkas sitten riittävän tukevan propun ja ruuvin.. siit on niin kauan etten valitettavasti muista mittoja.

X-polen/FitPolenvoi tämmöseen kattoon kiinnittää mihin vaan, koska se on tosiaan yhtä tukeva joka puolelta Very Happy Eli ihan loistava kattorakenne tankoilijan kotiin! Mulla toi Antti oli ehkä 1,5 vuotta ja X ollut nyt saman verran. Rappaus kärsi ruuvinpaikan verran, X:stä ei ole jäänyt mitään jälkeä.
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Icon_minitimeKe Maalis 09, 2011 1:27 pm

Mä oon kelaillut tän homman niin, että jos koputtaa kattoa ja ääni on kumea, ei siihen voi pystyttää tankoa. Jos taas koputtaessa ääni ei kaiu ollenkaan, niin siihen voi tangon laittaa. Menee ainakin noin perus-ohjeena.
sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Unya
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Unya


Viestien lukumäärä : 372
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 09.03.2011

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Icon_minitimeKe Maalis 09, 2011 4:15 pm

Sanni: kuulostaa ihan uuden kämppäni katolta, siinä on myös semmoinen röpelöinen rappaus Smile olen harkinnut tuota X-polea tai Fitpolea, vielä en ole päättänyt kumpi se olisi - ensin tarvii varmistaa että katto tosiaan kestää sen Very Happy mutta jos sinulla on kestänyt, en oikein ymmärrä miksei se kestäisi tuossa minun katossani.. tarvii vielä naputella sitä kuitenkin ensin varmuudeksi tongue (varsin toimiva perusohje, Hemuliini!)
Takaisin alkuun Siirry alas
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Icon_minitimeKe Maalis 09, 2011 8:39 pm

Ontelolaattakaton voi tunnistaa myös noista laatan saumoista, joista näkyy esimerkki tuolta Sannin profiilikuvasta Smile Mulla oli myös entisessä kämpässä sellainen katto.
Takaisin alkuun Siirry alas
Unya
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Unya


Viestien lukumäärä : 372
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 09.03.2011

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Icon_minitimeTo Maalis 10, 2011 8:47 am

Aivan, katsos! Tismalleen saman näköiset saumat kuin minun katossa Smile Loistavaa, voin siis hankkia oman tangon! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Icon_minitimeTo Maalis 10, 2011 9:52 am

Mulla on myös samanlainen katto ja hyvin on tanko tuossa pysyny. Mulla vaan on semmonen muistikuva, että tuota kasaillessani luin, että ei saa asennella mitään alle 10cm päähän saumakohdasta. Voi olla, että tarkotti ainoastaan kattoon ripustuksia, mutta jätin joka tapauksessa itse saumakohtaan hajuraon Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Icon_minitimeTo Maalis 10, 2011 9:54 am

Mulla on äxä saumakohdan päällä Very Happy
Antti oli keskellä laattaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?   Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mistä tiedän, mihin tangon voi sijoittaa?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» Tangon paksuus?
» Tangon kokoominen
» Tangon hankinta

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: