Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!!

Siirry alas 
+3
Sanni
Ashta
tasuni
7 posters
KirjoittajaViesti
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Empty
ViestiAihe: Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!!   Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Icon_minitimeKe Loka 22, 2008 2:56 pm

Muistakaa kaikki ilmoittautuneet, että Suzien workshopit ovat jo tänä viikonloppuna!! Alla vielä ilmoittautumislistat muistin virkistykseksi. Nähdään lauantaina!


Lauantai 25.10. Helsinki


13:00 Master Class (60 min) max 8 oppilasta, hinta 15 eur
Kirkkonummi, Blue 1 Arena, Masalantie 346
(yksilöllistä opastusta keskitasoisille ja edistyneimmille, ei tiukkaa ohjelmaa)

Tanja
Miia
Assi
Fia
Aura


17:30 Spinni-transitio-flow -workshop (75 min) max 14 oppilasta
RTP:n studiotila, Lapinlahdenkatu 25 - 15 eur/tunti, 25 eur / 2 tuntia

(varhainen kakkostaso - osataan kiivetä, hallitaan useita spinnejä ja jonkin sortin invertti)

Tanja
Miia
Quu
Annukka
Heli R
Sanni
Laura
Aura
Sonja S
Heli K
Hanna S
Heidi

----------- Tilaa vielä kahdelle peruutuksen vuoksi!!!

19:15 Intermediate-workshop (75 min)
RTP:n studiotila, Lapinlahdenkatu 25 - 15 eur/tunti, 25 eur / 2 tuntia

(tätä edistyneemmille - hallitaan perhonen, skorpioni, kaksonen, inverted crucifix, takanoja, nilkkatakanoja)

Heidi
Miia
Annukka
Heli R
Sanni
Laura
Aura
Sonja S
Heli K
Hanna S
Merqus
Fia
Tanja

---------------Tilaa vielä yhdelle peruutusten vuoksi!


********************************************************


Sunnuntai 26.10. Tampere
Suomen Tankotanssin tilat

13:00 Master Class (60 min) 15 eur - max 6 oppilasta
(Henkilökohtaista ohjausta jatkotasoisille ja edistyneille. Apua työn alla oleviin liikkeisiin.)

Tanja
Iina
Kristalli
Ashta
KCleo
FaeryMe
----------- TÄYNNÄ!!! varasijoille otetaan peruutusten varalta.

15:30 Flow/Transition - Beginner (90 min) 20 eur - max 10 oppilasta
(muutaman tankotunnin kokemus, perusspinnit hallussa, ainakin kokeiltu kiipeämistä)

TÄYNNÄ! Varasijoille otetaan.


18:00 Intermediate (90 min) 20 eur - max 10 oppilasta
(perusinvertti ja takanoja hallussa)

Tanja
Iina
Kristalli
Ashta
KCleo
FaeryMe
+2 Iinan oppilasta


Viimeinen muokkaaja, tasuni pvm To Loka 23, 2008 1:21 pm, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!!   Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Icon_minitimeKe Loka 22, 2008 5:21 pm

hitto ku tietäis missä kunnossa mun takareisi/pakara on sunnuntaina ... kun mä onnistuin reväyttämää/venäyttämää tuon osaston viime lauantaina Sad Nyt alkaa olee jo ihan ok olo kävellessä muuten ollessa mut vielä en oo uskaltautunu suuremmin venyttää. Harmittaa jos silloin ei pysty tekemää ja vie joltaki paikan, mut sit taas harmittaa enemmän jos tää onki siinä kunnossa et pystyy reenailee ja sit ois luovuttanu paikkansa pois Very Happy Riittääköhän jos ilmottelen lauantaina aamupäivästä mikä on tilanne sillä hetkelä ni sais mun paikat varmaa paikattua jos tuntuu etten pysty reenaamaa ?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!!   Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Icon_minitimeKe Loka 22, 2008 5:23 pm

jeiii niin ON cheers
aivan pähkinöinä täällä jo valmiiks Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!!   Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Icon_minitimeKe Loka 22, 2008 7:03 pm

Ashta, eiköhän se onnistu kun tampereen tunnit ei oo umpitäynnä vielä muutenkaan. Sanni, niin mäkin oon, mut mä oon lisäks hajalla jo valmiiks kun oon vetänyt kahden sijasta kolme tuntia tällä viikolla - ennen viikonlopun neljää!!!! Jätän suosiolla jatkotunnin lauantailta pois kun meen siihen samaan sunnuntaina Tampereella. Seitsemän tuntia meikäläiselle tarkottaa muutenkin jo kahen viikon toipumisaikaa!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!!   Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Icon_minitimeKe Loka 22, 2008 7:29 pm

No juu mä lähinnä mietinki tota master classia ku se on täynnä, Iina varmaa tietää sit paremmin onko sinne muita kyttäämässä paikkaa varasijalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!!   Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Icon_minitimeKe Loka 22, 2008 8:53 pm

En tiiä yhtään kun jostain syystä varasijoille ei oo paljon ilmottauduttu vaikka yleensähän nyt aina joku jää pois. Toi alkeistason tunti on täynnä mun oppilaita tällä hetkellä btw mutta varasijoilla ei oo ketään Smile Jatkolla tuskin on kiire kuitenkaan, kahdeksan ilmottautunutta sä mukaan lukien, eli tuskin tulee ihan täyteen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!!   Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Icon_minitimeKe Loka 22, 2008 9:01 pm

Tanja!! Minun Masteri näyttää nyt epätoivoiselle..Minulle lykätty aamuvuoro, joka kestää kolmeen,että sellaista mukavaa tällä kertaa No
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!!   Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Icon_minitimeKe Loka 22, 2008 10:38 pm

Voi piru, lisää peruutuksia... Me ei sittenkään päästä Marin kanssa kumpikaan. Harmittaa kauheasti. Mutta pitäkää hauskaa ja kertokaa täällä sitten tarkemmin....
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!!   Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Icon_minitimeTo Loka 23, 2008 7:44 am

OK, poistin peruuttaneet listasta yllä. Ennätystäynnä tunnit ovat näinkin, katsotaan miten homma etenee!

Iina, mitenkäs tuo jatkotunti sunnuntaina teillä, voiko se olla samantasoinen kuin tuo meillä Helsingissä? Ajattelen selkäparkaani jonka kannalta olis parempi osallistua kahdelle tunnille kumpanakin päivänä mieluummin kuin kolmelle lauantaina ja yhdelle-kahdelle sunnuntaina. Jos samantasoinen tunti käy, jätän suosiolla väliin lauantain jatkon ja tulen teidän sunnuntain jatkolle vain. Suziehan voi helpottaa joitakin liikkeitä jos kaikki ei kaikkiin liikkeisiin pysty, niin se meilläkin lauantaina varmasti joutuu tekemään kun on kummiskin eritasoisia ihmisiä kullakin tunnilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!!   Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Icon_minitimeTo Loka 23, 2008 9:21 am

Joo, voi olla saman tasoinen - kattelin tota osallistujalistaa ja vaikka kaikki ei varmaankaan osaa kaikkea niin suurin osa kuitenkin on jo invertoinut jonkin aikaa ja muutenkin aika edistyneitä osa osallistujista. Helpotetaan sit jos ei pysytä mukana.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
kristalli
intermediate inverter
intermediate inverter
kristalli


Viestien lukumäärä : 137
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 24.01.2008

Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!!   Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Icon_minitimeLa Loka 25, 2008 2:36 pm

Haluaako joku master classille treelle paikkaa? olen tulossa kyllä mutta vähärahaisena ja kiireisenä voin jättää masterit kyllä väliinkin ja osallistua pelkkään jatkoon jos joku haluaa mun paikan.
ja siis iina, onko uus studio jo käytössä vai vanha? en oo seurannut tätä hetkeen, en tiedä missä mennään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!!   Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Icon_minitimeLa Loka 25, 2008 4:27 pm

Vanhalla ollaan, Sammonkatu 56. Mulle ei oo masterille ainakaan ketään ilmottautunut jonoon - Nellellekin löytyy paikka kyllä kun Ashta jättää masterin väliin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sponsored content





Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!!   Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Muistutus: Suzie Q'n workshopit tänä viikonloppuna!!!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Henriikan workshoppi showcase-viikonloppuna la 26.5. klo 10
» Muistutus: maksakaa Pole Art -liput ajoissa!
» Ilmoittautumisia Suzie Q:n workshoppiin 25. - 26.10.!
» KT Coatesin workshopit

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: