Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan

Siirry alas 
+12
pipsukka
Ish
Miia
-Hanna-
bettie
Cherrie
johrunna
Ninni
Samira
eledra
Iina
josie
16 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
josie
basic inverter
basic inverter
josie


Viestien lukumäärä : 32
Registration date : 12.11.2008

Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Empty
ViestiAihe: Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan   Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Icon_minitimeMa Joulu 01, 2008 10:55 pm

Mua kiinnostaa tietää oletteko muut törmänneet ennakkoluuloihin kun olette kertoneet harrastavanne tankoilua? Jos, niin millaisiin? En tiedä onko tällä foorumilla jo aiheesta turistu, mut jos on niin ohjatkaa mut oikeaan paikkaan... Smile
Mä oon nyt vuoden ajan harva se kerta kohdannut silmienpyörityksiä naisten puolelta ja merkitseviä virneitä miespuolisten suunnalta kun oon kertonu innostuksestani tankoiluun. Ei oo auttanu puheet siitä kuinka raskasta ja vaativaa urheilua tankotanssi oikeesti on, yleinen käsitys on se että strippaan tai sitten (viimeksi tänään kuultu kommentti) "siinähän vaan sillee hinkataan tankoo haarojen välissä" WHAAT! Evil or Very Mad
Kyllä välillä kiehuttaa ja huolella näiden ahdasmielisten kanssaihmisten mielipiteet, vaikkakin koitan pitää itteni viilipyttynä niin joskus kyllä kuohuttaa...Prkl.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan   Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Icon_minitimeMa Joulu 01, 2008 11:22 pm

Jonkun verran aiheesta on jo täällä: http://spinaround.niceboard.org/yleista-keskustelua-pole-dance-asioista-f8/ihmisten-kommentit-t345.htm Mutta ei uusi keskustelu haittaa Wink Mä oon vissiin niin pelottava tai sitten vaan kuulostan jotenkin niin auktoriteetiltä, että mulle ei oo kovinkaan paljon turinoita ennakkoluuloista tullut. Toisaalta kai kun olen homman parissa töissä niin melkein järjestään ihmiset, joiden kanssa lajista keskustelen, ovat jo ainakin jollain tasolla siitä kiinnostuneita.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
eledra
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 35
Registration date : 04.10.2008

Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan   Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Icon_minitimeTi Joulu 02, 2008 9:22 am

Mää olen huomannut tiettyä virnuilua joiltain ihmisiltä, mutta siinä tilanteessa ne on vaan ite pitäny pistää tangolle. Wink Aika nopeasti kaikki on tajunnu mistä siinä on kyse. Niille ihmisille on myös tullu ihan erilainen arvostus tähän lajiin "mää en oo tajunnu miten vaikeeta/raskasta tää oikeesti on".
Takaisin alkuun Siirry alas
Samira
intermediate spinner
intermediate spinner
Samira


Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 02.11.2008

Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan   Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Icon_minitimeTi Joulu 02, 2008 11:36 am

Mä en oo viitsinyt edes mainita kun vaan lähimmille. Onneks lähipiirissä on niin avarakatseisia ihmisiä, että mitään vittuiluja ei tule. Toisaalta miks pitäis tullakaan. Mitä tekee sellaisella frendillä joka ei hyväksy harrastuksia, olkoon se sitten strippausta tai tankotanssia.
Ja voihan sitä sitten aina ujuttaa mukaan, että myös Madonna, LiLo & Kate Moss mm. harrastavat samaa lajia. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ninni
intermediate inverter
intermediate inverter
Ninni


Viestien lukumäärä : 138
Ikä : 49
Location : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 28.12.2007

Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan   Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Icon_minitimeLa Joulu 06, 2008 9:58 pm

Kyllähän sitä kuulee vaikka mitä "vitsailua". Mut kun vaan jaksaa selittää, mistä oikeasti on kyse, eikä mene vaikeeksi tai peittele asiaa, niin yleensä ihmisten mieli muuttuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.poleaholic.com
johrunna
intermediate spinner
intermediate spinner
johrunna


Viestien lukumäärä : 86
Ikä : 36
Location : Jyväskylä
Registration date : 19.05.2008

Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan   Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Icon_minitimeSu Joulu 07, 2008 2:09 pm

Vitsailuna kaikki virnuilut ja "hauskat kliseet", kuten: "Noh, poikaystäväs on varmaan mielissään", menettelee, eikä niistä voi suuttua, mutta oon törmänny yhteen tapaukseen ja teki hyvin selväks että oon pahin huora ikinä kun kotona sattuu olemaan tanko. Ei kuunnellu mitään selittelyjä lajin vaativuudesta vaan pysy kannassaan. No arvata saattaa että tohon tyyppiin en oo vahingossakaan halunnu törmätä enää...Rasittavaa, miten ihminen voi olla noin TOSISSAAN eikä siinä ollu mitään vitsin tynkää mukana Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan   Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Icon_minitimeSu Joulu 07, 2008 6:32 pm

Nooh, ihmisiä on niin monenlaisia ja kaikilla olkoon omat mielipiteensä, kaikkia ei voi miellyttää jne jne..

Vähän niinkuin kerran baarissa; mulla oli korkeet kirkkaanpunaiset saappaat jalassa, niin heti huudeltiin perään niinkin omaperäisiä juttuja kuten "huora". Mietin, et jos ois ollut samat vaatteet, mutta matalammat esim. mustat kengät, niin kukaan ei ois kiinnittänyt mitään huomiota. Mutta näinhän se menee. Sitä voi joko muuttua harmaaksi hiirulaiseksi tai ottaa kaiken ilon ja huvin irti elämästä omana itsenään. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
johrunna
intermediate spinner
intermediate spinner
johrunna


Viestien lukumäärä : 86
Ikä : 36
Location : Jyväskylä
Registration date : 19.05.2008

Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan   Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Icon_minitimeSu Joulu 07, 2008 8:40 pm

No ei tollasista jaksa enää oikeen välittää. Jättää noi huutelijat ja huorittelijat omaan arvoonsa.
En mä ainakaan omaan kaveripiiriini tartte ihmistä, joka pokalla kehtaa sanoo huoraks päin pärstää ja vielä ilman perusteita.
Takaisin alkuun Siirry alas
bettie
basic spinner
basic spinner
bettie


Viestien lukumäärä : 25
Registration date : 08.12.2008

Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan   Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Icon_minitimeKe Joulu 17, 2008 2:08 pm

Kyllähän sitä monenlaista ennakkoluuloa saa kohdata. Onneksi vähemmän sitä negatiivista. Huvittaa lähinnä ne elämää suuremmat virneet mitä miespuolisten naamalle leviää. What a Face
Monella, jotka ei tunne mua ennestään menee kyllä välillä pasmat sekaisin, kun kuulee harrastuksistani ja uravalinnastani. Opiskelen siis teologisessa tiedekunnassa papiks. Jotenkin tankotanssi ja tatuoitu kroppani ei istu monen mielikuvaan seurakunnantyöntekijästä. Työhaastattelussa saattaisin tosin jättää mainitsematta ko. tanssiharrastuksen. Razz

Isäni reaktio oli huvittava, kun hän kyseli puhelimessa mitä olen viime aikoina puuhaillu. Kerroin, että lähinnä tanssiharrastukseni parissa. Isä kysyi, että mitäs tanssia mä nykyään tanssinkaan ja vastasin että "Nooh.. Totaa.. Tankotanssia."
Isä riemastu, että "Sehän on hienoa! Sitten, kun tulet kotiin, voit opettaa mua kanssa." Olin hetken hiljaa, kun mietin sata kiloista isääni tangolla ja sitten korjasin "Ei tanGoa vaan tanKotanssia." Isä oli vuorostaan hetken hiljaa, mutta otti asian oikein hyvin kun selitin ettei me siellä hinkata itteemme, vaan se on ihan kunnon akrobatiaa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan   Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Icon_minitimeKe Joulu 17, 2008 7:30 pm

Huippua! Lisää stereotypioita/ennakkoasenteita murtavia yksilöitä keskuuteemme! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
josie
basic inverter
basic inverter
josie


Viestien lukumäärä : 32
Registration date : 12.11.2008

Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan   Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Icon_minitimeKe Joulu 17, 2008 9:41 pm

Ha haa, vähänkö hienoa! Munkin kaveripiirissä on pikkuhiljaa alkanu ennakkoluulot murtumaan, Oma pole saapui vajaa 2 vk sitten (JIPII!) ja on ollu melkoinen trafiikki kun kaikki haluaa "kattoa" mitä sillä tankolla tehdään. Nää iltamat on siis päättyny aina siihen kun kolme naista on kilpaa kiinni tangossa, et: "annas kun mä kokeilen vielä..." Kyllä on kaikille tullu selväks et ei oo ihan mitään "vaan hinkkaamista" niiku osa aluksi luuli. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan   Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Icon_minitimeTo Joulu 18, 2008 9:25 am

Avomiehen äidin kommentti kun kävi kylässä ja näki tangon: "Onko teltä tuo katto tulossa alas?!" Laughing Laughing Laughing Ja selityksen jälkeen perinteinen "ei kai se mitään strippausta ole..?" Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan   Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Icon_minitimeTo Joulu 18, 2008 12:08 pm

Harvemmin on tullut vastaan ennakkoluuloja, kaverit ovat kuitenkin suvaitsevaisia ja suurinosa itsekkin kiinnostuneita lajista. Huvittavin on kuitenkin ollut vuodentakainen keskustelu jossa innoissani netti tutulle selitin kuinka olen vihdoin löytänyt oman lajini ja vastaukseksi tuli, jotain strippaamisesta ja kuinka halpamainen jne. no jonkunaikaa meni ja satuin lukemaan hänen blogistaan kuinka aina baarissa ollessaan täytyy mennä tangolle tanssimaan.. Taisi sittenkin kiinnostaa tämä homma kuitenkin.

Juurikaan en ole mitään muuta ihmeellistä kuullut, miespuoliset kaveritkin ovat suhtautuneet hyvin lähinnä on tullut kommenttia, että on varmasti rankkalaji. Ja yksi sanoi katsoneensa jotain treenivideoitani ja nostavansa hattua Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan   Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Icon_minitimeTo Joulu 18, 2008 8:24 pm

Sisko kun kuuli tästä ja että olin tunnilla, pisti vain viestin jotta soot NÖYRYYTTÄNY ittees.

Saattoipa tuo olla vitsi ja kyllähän se nauratti kun ennen niin paheellinen siskoni
tuon pisti Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
pipsukka
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 43
Registration date : 12.01.2009

Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan   Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Icon_minitimeTi Tammi 13, 2009 12:02 am

Mun täytyy hiukan kerta omaa tautsaani, niin ehkä selittyy sillä mun lähippirin kommentit ja ilmeet (isä ei vielä tiedä, mutta voin jo kuvitella mitä komenntia sieltä tulee). Olen siis entinen Erotiikkaliikkeen myyjä. Jouduin vaihtamaan työn toiseen, vaikka oli mulle erittäin rakas duuni, jota kuvittelin tekeväni koko ikäni (have kytee yhä). Jo tuolloin omassa kaveripiirissä sekä perheenparissa oli mennä ihmisillä pullaat väärään kurkkuun, kun kuulivat mun "ura" Valinnastani.

Noh..nyt kun olen hehkuttanut tätä tankoilua ja puhunut sen aloittamisesta on vastaanotto ollut jokseenkin tän tyylistä "meinasitko vaihtaa ammattia vai" tai "No miehes tykkää, sittenhän sä voit esitellä sille taitojas"

Ehkä paras oli tän etsien työpaikkani pomon ilme, kun kerroin, että olin funtsinut ankotanssin aloittamista
affraid "Mitä..meinaatko sä alkaa strippariksi Shocked "

Ite olen puhunut vasrin avoimesti aikomuksistani ja nyt aloittamisestani. Nykyisessä työssä tänään juuri vitsialtiin pomon kanssa siitä, miten voidaan sitten pistää näyteikkunalle kolikkomaatti ja verhot ja mä sinne rymistelemään tankoa pitkin alas Razz

Oma teini-ikäinen tyttönikin katsoi tosi vinoon (ja se katse kertoi enemmän, kuin "tuhat sanaa") kun selitin uudesta harrastuksestani. Luulin, ettei se edes strippauksesta miteen tietäis (näemmä musta on vaan tullut itsestäni vanha), mutta näytti käsittävän kun selitin, niinko en olis mitään ymmärtänytkään, siitä kuinka rankkaa treniä ja miten en oo ikinä niin tehokkaassa jumpassa ollut ja kerroin tunnin kulun alusta loppuun tuolle meidän keskimmäiselle, jonka mielestä mun harrastus on sika siisti. Joten tuli sitten tolle Teiniläisellekkin selväksi, että en harrastuksekseni heittele pikkupöksyjä nurkkiin Laughing

Itse en osaa kun vaan suhtautua huvittuneesti ihmisten epäluuloihin. Ja saa tasantarkkaan tulla jokaikinen kokeilemaan meille, kun sen tangon saan tai katselemaan, miten eroottista on, kun rämisen tankoapitkin lattialle vaatteet tiukasti päällä tongue Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan   Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Icon_minitimeTi Tammi 13, 2009 11:05 am

Kuulostaa kyllä niin tutulta noi ihmisten kommentit. Mähän olen pitänyt itsestäni toooosi hiljaista ääntä tän harrastuksen suhteen.. joillekin on vaan ollut pakko sanoa mitä harrastan, kun ovat kysyneet että "No mikset pääse tiistai-iltana sinne ja tänne?".. Noko noko..olis harrastus "No mitä sä silloin puuhaat?".. No tanssiharrastus Embarassed "Ahaa.. oot alkanut tanssiin, mitä sä tanssit Question " Tuossa vaheessa ei voi kyllä valehdella.. pakkohan se on totuus kertoa. Jotkut on suhtautuneet että no mitä tuota häpeemään, ja sit on tullut niitä "Hä.. siis tankotanssia???????"... Oon aina nopsaa korjannu että siitä on sitten erotiikka yhtä kaukana ku Suomi Kiinasta.. Rolling Eyes

Mun mielestäni tankotanssia pitäis esitellä enemmän medioissa, jotta ihmiset ihan oikeasti tajuaisivat mistä on kyse. Ensimmäisenähän siitä tulee mieleen, että se on semmoista itsensä tankoon hinkkaamista Evil or Very Mad ! Ja myönnän.. ennen kuin itse tutustuin lajiin tarkemmin, oli mullakin jonkun verran ennakkoluuloja. En vaan tuntenut lajia. Nyt tunnen, ja voinpa sanoa, että koukussa ollaan!!!!!!!!! tongue
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan   Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Icon_minitimeTi Tammi 13, 2009 12:52 pm

Tää on itseasiassa pitkään aikaan edellisen kuntosaleilun jälkeen sellanen harrastus, jossa on riittänyt kiinnostusta näinkin pitkäksi aikaa. (Vuosi Very Happy ) Ja ensimmäinen harrastus jonka takia istun koneella aiheen tiimoilta n. puoli tuntia/tunti päivässä edelleen.

Mun mielestä mediassa on ollut jo niinkin paljon juttua aiheesta, että täytyy olla aika pro sivuuttaakseen tankoilun. Itseä ei häiritse ollenkaan muiden päivittelyt, joita tosin ei enää juuri tule, kunhan itse tietää mitä tekee. Tokihan ainakin koreoissa on eroottisia sävyjä, mutta missä tanssissa ei ole? Sambaajat on stringeissä ja juuri ja juuri nännit peittävissä yläosissa, Maria Lund(vai mikä se on) veti Tanssii tähtien kanssa-ohjelmassa vähintäänkin epäilyttävän kiihkeän koreografian ja musiikkiteeveen ei tarvi kuin avata nähdäkseen öljytyn bilekansan hieromassa takamuksia toisten etuvarustukseen. Mun mielestä amerikkaräppäreiden musiikkivideoiden perseidenhytkytyksessä on enemmän sitä ketkutusta kun keskiverto tankoilussa, ja siellä ne jostain syystä on ihan hyväksyttäviä. Mutta täähän on taas sellainen aihen mistä ei pääse puusta pitkälle. Toivotaan lajille pitkäikäistä kiinnostusta, jotta se tulee ihmisille tutummaksi ja tavan tallaajat erottaisi stripteasen ja tankotanssin (ehkä myös mielellään burlesquen) toisistaan. Kaikki mielestäni oman kuluttajaryhmänsä valioyksilöitä, mutta sehän on sama kuin luulisi sähkömiestä kirvesmieheksi;työskentelee kyllä saman asian ympärillä mutta aivan eri ammateissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan   Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Icon_minitimeTi Tammi 13, 2009 1:34 pm

Siis eikö tankotanssi ookaan tällaista?



Ei vaan, itseäni ainakin ilahdutti suuresti, kun tuossa äskettäin tunneillani kävi lukioluokka. Perus bodywavea tytöille opetin, ja kun osa tytöista alkoi kikatella huuteli liikunnan ope luokan perältä että tytöt tää on ihan sama mato kuin teidän muillakin tanssitunneilla Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan   Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Icon_minitimeTi Tammi 13, 2009 2:00 pm

Täällä Oulussa (käpylässä Very Happy ) tankotanssia ei ole medioissa niin paljon käsitelty, koska täällä se on niin uusi juttu Embarassed . Siksi ihmiset on täällä suu pyöreänä kun ne kuulee lauseen: "tankotanssi harrastuksena".
Tämä Oulu tulee hieman jäljessä.. Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan   Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Icon_minitimeTi Tammi 13, 2009 3:19 pm

Ihana toi liikunnanopettaja, hyvä huomio täytyy sanoa! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan   Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Icon_minitimeTi Tammi 13, 2009 3:43 pm

Loistava liikunnanope! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan   Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Icon_minitimeKe Tammi 14, 2009 3:39 pm

Ma en jaksa enaa kuunnella ja kattella sita paheksuntaa. Sanon vaan etta harrastan sirkustyylista akrobatiaa tolpalla. Koska sitahan se on etenkin kun tykkaan vaan voimatrikeista, en niinkaan tanssimisesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kati
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 34
Ikä : 47
Location : Tampere
Registration date : 04.11.2008

Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan   Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Icon_minitimeTo Tammi 15, 2009 10:28 am

Mä en pahemmin oo asiaa salaillut, en perheeltä enkä kavereilta, enkä edes töissä. Eikä silti ole tullut ikäviä kommentteja vastaan. Mä en vaan näe siinä mitään salaamisen arvoista. Ite oon aika jyrä kun asioiden kertomisesta on kyse, eli ehkä en vaan oo huomannut sitä ennakkoluuloisuutta, tai sitten eivät kehtaa mulle sitä näyttää, en sitten tiedä. En mielestäni ole myöskään mikään tosikko, eli kun esim. baarissa humalassa asiasta tuli puhetta porukassa niin tietty ne yksinkertaisemmat sinkkumiehet toki jotain siinä länkyttivät, mut mitä sitten Smile Onhan tää laji tosiaan koreografiasta riippuen välillä hyvinkin eroottista, jos tanssija osaa asiansa. Mut kerroin niille myös lajin rankkuudesta sekä siitä mitä tämä aloittelijan kohdalla on. Kyllä sen tyhmempikin tajuaa kun vaan jaksaa vääntää rautalangasta. Perheessä asia on otettu vastaan siinä missä esim. kuntonyrkkeily, tosin jouduin alussa kertomaan lajista kun ei siitä vanhempani olleet kuulleet lainkaan. Töissä olen todella miesvaltaisella alalla työnjohtajana (olen työmaan ainoa nainen), mutta siellä porukka on tosi fiksua ja tankotanssista onkin keskusteltu useaan otteeseen. Meillä on todella liikuntamyönteinen työpaikka, siellä kannustetaan muita ja puhutaan erilaisista harrastuksista aika paljon. Jossain pikkujoulussa joku kännissä asialle hihitteli, mut mitä sitte Smile Ja mitä ne musta mun selän takana puhuu, niin se on ihan sama mulle, ja ainahan pomoista jotain juttuja kiertää. Mut tuskin edes mitään ikävää, meillä on todella loistava työilmapiiri, siellä nauretaan sitten päin naamaa jos on tarvis Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Tea
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 172
Ikä : 38
Location : Ähtäri
Registration date : 28.11.2008

Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan   Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Icon_minitimePe Tammi 23, 2009 3:50 pm

Mä oon oikein yllättynyt, miten vähän on mitään negatiivista saanut kuulla. Jotain pientä hihittelyä (lähinnä naisilta), mutta ei mitään täystyrmäystä. Miehiltä taas on tullut sellaista normaalia kettuilua, mitä en ainakaan osaa ottaa mitenkään pahalla, sitä nyt kuulee asiasta kuin asiasta. Ja yleensä kaikki nekin ovat kyllä myöntäneet, että rankka laji on kyseessä, ihan ilman mitään vakuutteluja.

En kyllä niin hirvittävästi ole vielä mainostanut tankoilevani, mutta en kyllä mitenkään salaillutkaan. Lähimmät ihmiset ovatkin sitten saaneet kuunnella mun tankohöpötyksiä varmasti ihan tarpeeksi. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan   Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Icon_minitimePe Tammi 23, 2009 4:25 pm

Mun mies tais luulla aluks että se olis samanlaista ku tuos
pätkäs Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan   Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ennakkoluuloja tankotanssia kohtaan
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» Tankotanssia CasinoTalentissa!
» tankotanssia Tukholmassa?
» Tankotanssia Oulussa!
» Tankotanssia Amsterdamissa
» Tankotanssia eri medioissa

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: