Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tangot baareissa

Siirry alas 
+65
Nounours
Razz
maya.s
papaija
hpl
Ninja
iku69
shadow87
Retu
nekuliini
Jenni
Ewy
jolla
Nepu
Päivi
Eeva
kermaa
Henrietta
Johanna
Jassi
angela
aiccu
Em Kay
hemuliini
Lissuwursti
downthepole
Soila
elisa
Nina
Mortianna
johrunna
Dahlia D.
ehkk
Hennu/Henriikka
npeltoni
sluippa
paiviku
eledra
Styidy
Tiituli
Henna.C
Marie
celya
Nutu
Iina
Evani
vesi
Maris^
ladyluck
Samira
tankomau
Carita
poletti
josie
jossukka
LaraK
Miia
-Hanna-
merqus
Foxmagon
Nanna H.
Kat Da
Cherrie
Ashta
sarppa
69 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Seuraava
KirjoittajaViesti
sarppa
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 27.01.2008

Tangot baareissa Empty
ViestiAihe: Tangot baareissa   Tangot baareissa Icon_minitimeSu Joulu 28, 2008 4:32 am

Eli kiinnostaisi, että missä kaikissa baareissa on tankoja yleisön käytössä ja minkäs laisia kokemuksia teillä on?

Tampere:
BeBop, loisto pito, spinnaava, pinnoittamaton, eli jättää ainakin rakkoja meikän käsiin.
Inferno: Ihan älyttömän liukas, muutamia perus spinnejä pystyi tekemään joten kuten.
Semafori: Kaksi tankoa, ainakin minun kohdalla olivat liukkaat, mutta saattoi hyvinkin johtua siitä että ihmiset hinkkaileet itseänsä tankoon koko illan Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Tangot baareissa Empty
ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa Icon_minitimeSu Joulu 28, 2008 11:00 am

Miten joku voi väittää, että be-bopin tangossa on loistava pito Very Happy toki kyllähän sillä pystyy ihan hyvin pyörähdykset tekemää mut kiipeemää mä en pysty ilman saappaita (be-bopin tankohan siis oli se tanko jonka kanssa aloitin tankotanssin varhaiset askeleeni cheers ) Eikä se enää tunnu kovin paljoo pyörivänkään, kun vertaa siihen mitä se oli silloin ku se tanko tuli sinne. Be-bopin tangon kapeudesta kyllä tykkään, siitä saa kunnon otteen Smile

Semaforissa oon käyny kerran testaamassa ja molemmilla tangoilla kyllä sai spinnejä tehtyä, mutta invertoimaan pystyin vaan toisella. Oli siis hyvin eri tuntuiset ne tangot keskenään.

Laivoillekki on tullu tankobuumi ... Muistaakseni Viking Isabellalla (en nyt oo ihan varma laivasta, muistaakseni tuo) oli hyvin kapea tanko, joka oli sijoitettu todella huonosti ... tangon toiselle puolella kaide meni noi metrin päässä tangosta ku taas toisella puolella se meni n. puolen metrin päässä ... yritäppä siinä sitte tehä spinnejä scratch pito oli kyllä hyvä ja siinä tuli kiipeiltyä jonkin verran ... Silja Europalla puolestaa oli tanko johon melkein rakastuin. Vaikka tanko oli paksu, niin siinä oli hyvä pito. Etäisyys seinään oli ihan ok, ei siinä kovin leveesti pystyny esim. karusellia tekemään, mutta kyllä kaikki pyörähdykset mahtu tekemään, kunhan vähän varo seinää. Mulla oli vaatteina perus toppi ja löysät farkut, jotka oli kääritty polviin ja kyllä sillä tangolla pysty hyvin kiipeemään, istumaan, tekemään takanojan polvet ristissä, invertet crusifixit, perhosen ... eli tykkäsin kyllä tuosta tangosta ... tosin kädet sain aika hyvin rakoille ku riekuin varmaa melkein 4 tuntia sen tangon kimpussa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Tangot baareissa Empty
ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa Icon_minitimeSu Joulu 28, 2008 2:28 pm

Mullekin on tullut joku tankotutka tässä ajan mittaan. Jos huoneessa on tanko niin rekisteröin heti sen alitajuisesti ja sit ajattelen et piru näin jossain tangon, MISSÄ SE ON?! Very Happy

Tampereella en muissa baareissa tiedä olevan kuin missä mainitsitte, mutta Kokkolassa Ilon talossa (Sedun paikka yllättäen, eli varmaan siellä toisessakin Ilon talossa on) oli pari tankoa keskikerroksessa ja pari muistaakseni siellä hillbillypuolella. Tangot oli sellasia hinkutustarkoitukseen tehtyjä, ihan korokkeen kulmassa et lattiaa oli joku 10cm yhdellä puolen tankoa. Joku tyttö otti kaiken irti siitä ja kiipes kaiteelle joka oli tangon vieressä ja sit valu sieltä tankoa pitkin alas. Razz Muut oliki sitä syväkyykky-osastoa..

Itse en oo kokeillut muuta kuin Infernon tankoa ja sekin sulkemisajan jälkeen ettei kukaan näe Embarassed ja voin kyllä myönnytellä että huonompaa saa hakea. Kitkutustankojahan nuo näyttää baareissa olevan ihan poikkeuksetta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Tangot baareissa Empty
ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa Icon_minitimeTi Joulu 30, 2008 1:48 pm

Jaa etta tuli infernoon ihan paska tanko. Multa kysyttiin neuvoa siihen ja sanoin mita se vois olla mut ei ne sit kuunnellu mua.. vaikka onhan kromeissakin eroja..
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Tangot baareissa Empty
ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa Icon_minitimeTi Joulu 30, 2008 5:56 pm

Joo meilleki lupailtiin, että Infernoon tulis kunnon pole että pystyy veivata sielläkin ja huudattaa musiikkia, mut se on ihan ku joku kaupan oven kahva, liukas ku mikä.. No Ei miehet tajuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna H.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nanna H.


Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 35
Location : Tampere
Registration date : 09.12.2007

Tangot baareissa Empty
ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa Icon_minitimePe Tammi 23, 2009 3:12 pm

Tampereen Hellässä ei vissiin tankoa oo?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tampere-showcase.fi
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Tangot baareissa Empty
ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa Icon_minitimePe Tammi 23, 2009 4:16 pm

Viimekuulemani mukaan siellä on edelleen vaan se tanssikissojen häkki.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Tangot baareissa Empty
ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa Icon_minitimeLa Tammi 24, 2009 4:44 am

Ma oon kovasti yrittany tyrkyttaa tankoa Pinkkiin! Mika oliskaan hauskempaa kun hinkutella homopoikien kanssa. Sinne sopis tietenkin vaaleenpunanen kun siella on vaaleenpunaseks maalattua trussiakin pig
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Tangot baareissa Empty
ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa Icon_minitimeLa Tammi 24, 2009 11:29 am

Siellähän syntyis kunnon kissatappeluja et kukaa saa olla tangolla!
Takaisin alkuun Siirry alas
Foxmagon
Superman
Superman
Foxmagon


Viestien lukumäärä : 539
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 07.01.2009

Tangot baareissa Empty
ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa Icon_minitimePe Maalis 20, 2009 11:57 pm

Onkos muuten kellään mitään havaintoa että onko tsadiissa yhtään baaria mistä löytyisi tanko? En ainakaan ole itse vielä bongannu mistään kauheammin moisia..
Olisi hauska päästä kokeilemaan hieman erilaista ilmapiiriä. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Tangot baareissa Empty
ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa Icon_minitimeLa Maalis 21, 2009 11:06 am

Fantasy clubilla Itäkeskuksessa on ainakin joskus ollu tanko, tosin sen kohtalosta en enää tiedä sen suuremmin kun en ole vuosikausiin sinne eksynyt. Samoin Hesarilla oli joskus tanko, mutta en tiedä onko se remppojen yhteydessä otettu pois kokonaan vai onko se sitten vaan otettu pois kaikkien tapahtumien ajaksi, joiden takia on sinne enää eksyny Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna H.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nanna H.


Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 35
Location : Tampere
Registration date : 09.12.2007

Tangot baareissa Empty
ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa Icon_minitimeLa Maalis 21, 2009 11:59 am

Ei ollu Fantsussa tankoa ainakaan pari vuotta sitten uutena vuotena. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tampere-showcase.fi
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Tangot baareissa Empty
ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa Icon_minitimeLa Maalis 21, 2009 2:24 pm

Aijaa... Täytynee tehdä elämysmatka itse sinne joku kerta ja tarkastaa asia Very Happy Mun viimekäyntini siellä oli kyllä joskus varmaan nelisen vuotta sitten, joten on hyvinki toivottua, että siellä oltais remonttia tehty sen jälkeen... Voi olla että ne on päättäny luopua koko tangosta siinä samalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Tangot baareissa Empty
ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa Icon_minitimeMa Maalis 23, 2009 8:39 am

Good news! Perjantaina Helsinkiin Luxin tilalle avattuun The Tigeriin on pystytetty kaksi huimaavan korkeaa tankoa!!! cheers cheers cheers

Tai ainakin olivat siellä avajaisiltana, vaikuttivat kyllä siltä että ovat tulleet jäädäkseen! Pakkohan niitä oli testata Wink , olivat muuten todella liukkaita. Tähän väliin haluan myös korostaa että olin melkein selvä (oikeasti), kovassa tai edes kohtalaisessa seilissä en tangolle kiipeäisi!
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Tangot baareissa Empty
ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa Icon_minitimeMa Maalis 23, 2009 9:57 am

Noissa seduloissa taitaa olla kaikissa samaa tankoa, eli jotain teollisuusputkea tyyliin. Hinkutustankoina toimii ainakin niissä mestoissa missä oon ite nähnyt, mm. Kokkolassa. Ne oli asetettukin sillee 10cm päähän korokkeen reunasta, ettei siinä pystyis mitään tehdäkään ku toisella puolella. Rolling Eyes Jotain huonoakin tästä tankotanssin suosionnoususta näemmä seuraa. Mut on se aina kiva silti katsoo kun muut vetää polea ihan täysiä! Oli ne sit hyviä tai.. noh, vähän keskinkertaisia. Laughing

Jaa näemmä olin Kokkolan tangoista jo tilittänytkin tuolla aiemmin, sorppa.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Tangot baareissa Empty
ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa Icon_minitimeMa Maalis 23, 2009 10:15 am

Onko Helsingissä siis jossain muissakin baareissa tankoja, tietääkö joku (siis muualla kuin Gentlemans Clubilla Wink ) ? Tämä oli nimittäin mulla ensimmäinen kokemus tangoista baarissa eikä riemulla ollut rajoja!!! Very Happy Ne tangot oli ihan ok kun vähän lämpesi, mutta mulla oli liian pitkät housut, jatkossa aina hotpantsit laukkuun... Wink Wink Wink.

Vähän offtopic, mutta minua kiinnostaisi tietää mitä mieltä olette ylipäätään siitä että noin semijulkisesti esittelee "taitojaan" baarissa? Noloa, huomionhakuista vai huippuhienoa? Rolling Eyes Oma avomies suhtautui ihanan kannustavasti mutta huomasin että suinkaan kaikki ei olleet samaa mieltä... Varmaa on kuitenkin se, etten todellakaan pysty ainakaan täysin pitämään näppejäni erossa noista tangoista mikäli jatkossakin tuonne mennään, viis mitä muut ajattelee... Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Foxmagon
Superman
Superman
Foxmagon


Viestien lukumäärä : 539
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 07.01.2009

Tangot baareissa Empty
ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa Icon_minitimeMa Maalis 23, 2009 11:00 am

Hahhaa, kaippa se tiikeri täytyy käydä koeajamassa sitte. Very Happy

IMO mua ei ainakaan henkilökohtaisesti haittais jos joku päättäis baarissa ruveta "esittelemään taitojaan", kivempi sitä pyörimistä on kattella kun sievässä laitamyötäisessä olevien neitojen perseennotkutusta. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Tangot baareissa Empty
ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa Icon_minitimeMa Maalis 23, 2009 11:09 am

Pitää kyllä itsekkin päästä Very Happy Eikös me voitaisi tehdä yhdessä joku foorumi retki helsingin tangollisiin baareihin.. jos niitä nyt löytyy enemmäm kuin tämä yksi.. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Tangot baareissa Empty
ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa Icon_minitimeMa Maalis 23, 2009 11:18 am

Joo! Kannatetaan! Mä lähden ainaki retkelle mukaan Very Happy En tiedä tuleeko sitä itse tankoja testailtua kun olen turhanki itsekriittinen, mutta katon sujuvasti vierestä jos ei muuta Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna H.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nanna H.


Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 35
Location : Tampere
Registration date : 09.12.2007

Tangot baareissa Empty
ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa Icon_minitimeMa Maalis 23, 2009 12:14 pm

Mä käyn säännöllisen epäsäännöllisesti Tampereen Semaforissa keikkumassa tangolla. Aina siellä on muutama nainen, joilta saa negatiivista palautetta ja sata muuta naista jotka on aivan onnessaan ja kyselee missä tätä pääsee harrastamaan ja treenaamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tampere-showcase.fi
Foxmagon
Superman
Superman
Foxmagon


Viestien lukumäärä : 539
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 07.01.2009

Tangot baareissa Empty
ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa Icon_minitimeMa Maalis 23, 2009 12:20 pm

Joo, tiikerimiitti! Very Happy Mennää jo!
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Tangot baareissa Empty
ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa Icon_minitimeMa Maalis 23, 2009 12:24 pm

Tiikeri-miitti saa kannatusta täältäkin! Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Tangot baareissa Empty
ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa Icon_minitimeMa Maalis 23, 2009 12:26 pm

Ihana idea Miia Very Happy Mä lähden kanssa retkelle, jos semmoinen saadaan järkättyä! Ei ole baareissa sattunut tankoa silmään, joten ei ole tullut tankoa kokeiltua, mutta porukalla se voisi muutenkin olla tuplasti hauskempaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
jossukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
jossukka


Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 14.03.2009

Tangot baareissa Empty
ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa Icon_minitimeMa Maalis 23, 2009 1:48 pm

Joo! Mäkin haluun! rabbit Tai tuun ainakin kattoon vierestä kun te hyvät teette hienoja juttuja Very Happy Koska mennään?
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Tangot baareissa Empty
ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa Icon_minitimeMa Maalis 23, 2009 2:16 pm

Eli nyt mun avatarista saatte pikkuisen käsitystä Tikrun tangoista Wink (huomatkaa tanssilattialla vasemmalle olevan tytön reaktio! Smile )
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tangot baareissa Empty
ViestiAihe: Vs: Tangot baareissa   Tangot baareissa Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tangot baareissa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 12Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Seuraava
 Similar topics
-
» Erotiikkaliikkeiden tangot?
» Tangot loppuneet
» X-POLE -tangot
» Erilaiset tangot

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: