Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 EI AIKAISEMPAA KOKEMUSTA minkäänlaisesta tanssista

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Amalia
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 05.01.2009

EI AIKAISEMPAA KOKEMUSTA minkäänlaisesta tanssista Empty
ViestiAihe: EI AIKAISEMPAA KOKEMUSTA minkäänlaisesta tanssista   EI AIKAISEMPAA KOKEMUSTA minkäänlaisesta tanssista Icon_minitimeMa Tammi 05, 2009 11:32 am

moi

uskaltaako mennä tekniikka kurssille tai yleensäkkin haluisin aloittaa tankotanssin harrastamisen =) kuulostaa niin upeelt.. mut mä en oo koskaa harrastan mitää tanssii eikä ole kovin hyvä varmaa siis rytmi taju.. onkohan mul mitää mahiksii onnistuu täs lajissa:D harrastan olen kyl sirkusta monta vuotta, mut sitäkää en enää.. haluisin siis aloittaa uuden harrastuksen.. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
poletti
intermediate spinner
intermediate spinner
poletti


Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 41
Registration date : 13.07.2008

EI AIKAISEMPAA KOKEMUSTA minkäänlaisesta tanssista Empty
ViestiAihe: sen kun meet!   EI AIKAISEMPAA KOKEMUSTA minkäänlaisesta tanssista Icon_minitimeMa Tammi 05, 2009 11:50 am

Kai se parhaiten selviää kokeilemalla! Ei ensimmäisen asteen tekniikkakursseilla mitään mahdottoman vaikeita juttuja tehdä! Ainakin Helsingin Rock The Pole studiossa on hyvä meininki sen suhteen että edetään rauhallisesti oppilaiden kykyjen mukaan. Jos joku ei onnistu jossakin liikkeessä heti voi se tunnin aikana jäädä hioamaan sitä mitä jo tajuaa. Sillä aikaa kun muut treenaa seuraavia liikkeitä siis. Ei siinä kukaan kato kieroon jos ei ole heti ihan messissä Smile
Seuraavan kerran onnistuu ehkä jo paremmin.
Jos tosiaan olet harrastanut sirksusta, niin luulisi että sinulla on jo aika hyvät edellytykset onnistua! Tankotanssi on minun mielestä siinä mielessä hieno laji että siinä voi muunnella noita liikkeitä tanssijan kapasiteetin mukaan. Pääasia on että itse nauttii! Varsinainen tanssi tulee kai sitten aikanaan mukaan. Ja kaikessa motorisessa pätee minusta sama: "Harjoitus tekee mestarin"
Eli messiin vaan!!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://polemeup.blogspot.com
Kati
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 34
Ikä : 48
Location : Tampere
Registration date : 04.11.2008

EI AIKAISEMPAA KOKEMUSTA minkäänlaisesta tanssista Empty
ViestiAihe: Vs: EI AIKAISEMPAA KOKEMUSTA minkäänlaisesta tanssista   EI AIKAISEMPAA KOKEMUSTA minkäänlaisesta tanssista Icon_minitimeMa Tammi 05, 2009 3:19 pm

Samaa mieltä kuin sannemaria! Itellä ei ollut myöskään yhtään mitään tanssillista kokemusta eikä ihmeellistä rytmitajuakaan, motoriikka sitä tasoa että hiukankin koreografiaa sisältävät jumpatkin ahdistivat jos sellaiselle joskus testimielessä menin Embarassed Lisäksi ikääkin jo 32v. mutta sekään ei ole haitannut. Tankotanssi vei mukanaan heti ensimmäisestä kerrasta alkaen. Olen Tampereella käynyt alkeiskurssin viime vuoden lopulla, ja joululahjaksi tuli oma tanko, ja nyt olen menossa taas 1-tason tunneille, niillä voi käydä niin kauan kuin itsestä tuntuu että ei halua edetä vaativampiin suorituksiin. Parasta tässä on juuri se että kukaan ei pakota tekemään tietyllä tyylillä, liikkeet voi tehdä niinkuin omalle fysiikalle sopii, toki turvallisuusasiat on huomioitava mutta muuten tyyli on vapaa. Tunneilla tekniikat neuvotaan ja kädestä pitäen näytetään tarvittaessa. Jos on tanssitaustaa, niin siitä varmasti on apua siinä vaiheessa kun yhdistelee liikkeitä toisiinsa, mutta liikkeet sinällään onnistuvat minultakin ihan hyvin, ja harjoittelemalla 'pökkelökin' saa hommaan sulavuutta. Tuossa voi kukin käyttää omia vahvuuksiaan hyväksi. Jos asut sellaisella paikkakunnalla että pääset tunneille, niin se kyllä kannattaa, meillä ainakin on ollut tosi mukava tunnelma ryhmässä ja kukin on saanut toteuttaa itseään omalla tasollaan. Todellakin kannattaa kokeilla!
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

EI AIKAISEMPAA KOKEMUSTA minkäänlaisesta tanssista Empty
ViestiAihe: Vs: EI AIKAISEMPAA KOKEMUSTA minkäänlaisesta tanssista   EI AIKAISEMPAA KOKEMUSTA minkäänlaisesta tanssista Icon_minitimeMa Tammi 05, 2009 3:28 pm

Joo ihan reippaasti vaan kokeilemaan ja sirkustaustasta on varmasti hyötyä, kropan hallinta tuttua jne.
Ei mullakaan ole minkään näköistä tanssitaustaa ja tässä päälle vuoden olen iloisesti touhunnut tankotanssin parissa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Amalia
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 05.01.2009

EI AIKAISEMPAA KOKEMUSTA minkäänlaisesta tanssista Empty
ViestiAihe: kiitos   EI AIKAISEMPAA KOKEMUSTA minkäänlaisesta tanssista Icon_minitimeMa Tammi 05, 2009 5:12 pm

Miia kirjoitti:
Joo ihan reippaasti vaan kokeilemaan ja sirkustaustasta on varmasti hyötyä, kropan hallinta tuttua jne.
Ei mullakaan ole minkään näköistä tanssitaustaa ja tässä päälle vuoden olen iloisesti touhunnut tankotanssin parissa Smile


Kiitos kaikille vastauksista. varasinkin jo itelleni ajan 12.1 tekniikka 1 tunnille helsinkii =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





EI AIKAISEMPAA KOKEMUSTA minkäänlaisesta tanssista Empty
ViestiAihe: Vs: EI AIKAISEMPAA KOKEMUSTA minkäänlaisesta tanssista   EI AIKAISEMPAA KOKEMUSTA minkäänlaisesta tanssista Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
EI AIKAISEMPAA KOKEMUSTA minkäänlaisesta tanssista
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Lajista kiinnostuneille-
Siirry: