Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita

Siirry alas 
+135
tuhoelain
Ezeei*Roxx
lilith84
Skyie
Mary-Lou
helipsu
LillaV
CherryVampire
AnskuN
hiekkis
SydänSydän
Jenni
iitaliina
mujuvaa
Vipru
kottarainen=)
Manares
BLAAAAACK
Tiu
Unya
Tiiku
Pandakarhu
Rivqa
lizine
Eowyn_
Juliet
Katya
Retu
Martta
iku69
Eeva
Nexu
babooshka
Ninja
kivaa
jolla
tints
Nepu
shadow87
Emily
Goldie
Lotta.
-R-
nephiie
eika
henna
Jenni H
nasu
Soila
neitinopsa
Tazze
jellona
SusannaR
ingrid
Elegia
Ivanka
Jassi
Herkkupurkki
minnamaria
Cayanne
Hey^D
Saila
zinzin
Tsudy
ljnyl
tiko
karti
sluippa
iisa
Razz
OonaK
Terhi
Furetto
Tea
Dizez
angela
Nounours
hemuliini
Em Kay
Johanna
nita
elisa
fajr
hansi
siru
Ewy
downthepole
Polecat
Sinna
Nina
Janey May
Lissuwursti
Marianne
Esteria
Iiris
tasuni
jossukka
Foxmagon
tankomau
mesunana
Dahlia D.
Marie
celya
vesi
Mortianna
Ashta
Cinnamoroll
JJeenny
Sonja
Carita
Nutu
Hennu/Henriikka
Samira
maimiau
christina
FemmeFatale
bettie
Sanni
sarppa
poletti
Sirkuspossu
wilmiina
paiviku
kajakki
papaija
Henna.C
ladyluck
Miia
-Hanna-
merqus
LaraK
Ish
Iina
Kat Da
Cherrie
139 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 32 ... 44  Seuraava
KirjoittajaViesti
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Icon_minitimeTo Toukokuu 06, 2010 2:18 pm

Hokasin tänään, että Robbie Williamsin ja Kylie Minoquen musiikkivideossa "Kids" on tankoja mukana. Lähtee tosta 1:15 eteenpäin. Ja harmi, ettei niitä hyödynnetä muutakuin ketkuttamisessa... Tuskin edes kestäisi mitään, mutta päässä alkoi hyrrää erilaiset mahdollisuudet saman tien *kuola valuu*

Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Icon_minitimeTo Toukokuu 06, 2010 2:37 pm

Kabbas, niinpäs olikin Smile en oo kiinnittänyt huomiota vaikka nähnytkin ton videon varmaa 100 kertaa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Icon_minitimePe Toukokuu 07, 2010 5:36 pm

Tää oli mulle ainaki uus video ... vähän pysty- ja vaakatankoilua mukana Very Happy

Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
iisa
basic inverter
basic inverter
iisa


Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 14.03.2010

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Icon_minitimePe Toukokuu 07, 2010 7:01 pm

Aah, tota Madonna-pätkää tuun kyllä fiilistelemään vielä kauan. Kuumaa settii sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Icon_minitimeLa Toukokuu 08, 2010 2:08 pm

Tässä kyllä todella lupaava miestankoiluja, paras balleriina mitä koskaan olen mieheltä nähnyt...

Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Icon_minitimeLa Toukokuu 08, 2010 2:19 pm

Onpas kyllä lupaava, kiitos, kun jaoit Shocked Tällasesta tyylistä miehillä henk koht tykkään - tanssillinen, voimakas ja notkea mies olematta tippaakaan naismainen liikkeissään. Upea.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Icon_minitimeLa Toukokuu 08, 2010 2:30 pm

Lainaus :
Tällasesta tyylistä miehillä henk koht tykkään

Joo, samoin! Olin positiivistesti yllättynyt kuinka perusliikkeet istui hyvin, ilman että mies oli liian naismainen Very Happy

Näitä suomeenkin cat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Icon_minitimeLa Toukokuu 08, 2010 2:51 pm

Ai ei oo liian naismainen Shocked Mä en tiiä miten tosta pääsis enää homommaks meininki Cool

Joo ei, muhun ei iske tollanen yhtään..
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Icon_minitimeLa Toukokuu 08, 2010 3:18 pm

Vois pikkuisen nätimmin asiat taas ilmaista... Rolling Eyes Kiitos vaan kunnioituksesta muita kohtaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Icon_minitimeLa Toukokuu 08, 2010 4:03 pm

No siis eihän toi ole niin miehekästä, kun verrataan vaikkapa painonnostoon bom mutta jos nyt kuitenkin puhutaan tankotanssissta, ei tolppa-akrobatiasta, mun mieletä toi video on ollut nyt parhaimmasta päästä, mitä mä olen miesten tankoilua nähnyt. Ja jos verrataan muihin tankoilijamiehiin, kuten esim badazziin, niin tää on jo paljon maskuliinisempaa meininkiä. En sano, etteikö vielä saisi ollakin miesmäisempää, mutta tuskin tankoilusta kovin äijämäinen laji koskaan tuleekaan Wink Ja jos siitä ei pidä, niin sitten ei pidä, pitää mennä sitte sirkuseen...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Icon_minitimeLa Toukokuu 08, 2010 4:32 pm

Mäki ehtiny jo kattomaan tuon. On kyllä hienoa menoa.


Lainaus :
Mä en tiiä miten tosta pääsis enää homommaks meininki Cool


affraid Joo voisit vähän sensurooda ittiäs. Kyllä multaki lipsahtelee suusta, mutta ei tuon tasosta läppää.
Jos ei tykkää niin elä kato.
Takaisin alkuun Siirry alas
Razz
intermediate spinner
intermediate spinner
Razz


Viestien lukumäärä : 81
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 06.09.2009

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Icon_minitimeLa Toukokuu 08, 2010 5:15 pm

Hieno video! Tykkäsin! Tosi notkea kaveri, eikä todellakaan liian naisellinen. Välillä sai kyl jännätä et jääkö siltä jotain puristuksiin... Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Icon_minitimeLa Toukokuu 08, 2010 5:30 pm

siis apua Shocked
1.en yleensä jaksa tuijottaa mitään tankoiluvideoita kahta minsaa kauempaa. tän katoin kokonaan ja meinasin kuolata päälleni ko suu jäi auki.
2.toi video tais just lisätä melko reippaasti miun arvostusta koko miessukupuolta kohtaan Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Icon_minitimeLa Toukokuu 08, 2010 8:30 pm

Ish kirjoitti:
affraid Joo voisit vähän sensurooda ittiäs. Kyllä multaki lipsahtelee suusta, mutta ei tuon tasosta läppää.
Jos ei tykkää niin elä kato.

Ei pysty Cool Ja ketä mä muka loukkaan. Jonkun tuntemattoman video netissä julkisesti jaettavissa..

Mut LaraK nyt tietääkin mun mielipiteet ja tavat kertoa ne. Wink

Se Remy-tyyppi on musta ihan jees. Jos mietitään miehiä tässä lajissa. Mutta se nyt taitaakin olla sitä tolppa-akrobatia meininkiä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Icon_minitimeLa Toukokuu 08, 2010 8:47 pm

Lainaus :
Ja ketä mä muka loukkaan.


No homoja nyt aluksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Icon_minitimeSu Toukokuu 09, 2010 9:59 am

LaraK kirjoitti:
No siis eihän toi ole niin miehekästä, kun verrataan vaikkapa painonnostoon ...
^heh, hyvä vertaus! Laughing
Ei tota tietenkään voi miehekkääksi sanoa siinä mielessä miten se sana yleensä ymmärretään, mutta hienon näköistä silti! En siis välttämättä osaisi heti suhtautua kovin intoa puhkuen jos mun oma mies vetäisi balleriinan tangolla bokserit jalassa Shocked Laughing Enemmänkin tykkäsin tosta silleen, etten edes ajatellut että onko se tankotanssija mies vai nainen, tyylikkään näköistä eniveis!
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Icon_minitimeSu Toukokuu 09, 2010 11:05 am

angela kirjoitti:


Ei pysty Cool Ja ketä mä muka loukkaan. Jonkun tuntemattoman video netissä julkisesti jaettavissa..


Jos kuitenkin tällä palstalla kommentoisit videoita siihen tyyliin, kuin videoiden omistajat olis niitä kommentteja lukemassa, niin mun ei tartte alkaa sensuroimaan kommentteja sun puolesta. Tälläkin palstalla käy miehiä ja haluan, että kaikilla palstalaisilla on tyylilajista ja seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta tervetullut olo.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Icon_minitimeSu Toukokuu 09, 2010 6:12 pm

^No okei, mä yritän sit.. Eikä mulla oo mitään homoja vastaan Cool

Mut anyway tankoilussa on kyl sekin homma, jos on äijä että mitä ne vois pukea päälle. Mimmeillä kuitenkin mini-mini shortsit ja topit näyttää ihan hyvältä (paitsi ite en tykkää kyl katella itteäni niin vähissä vaatteissa, mutta noin yleensä). Mun mielestä äijä pelkillä kireillä boxereilla näyttää paljon alastomammalta (onks toi sana..).. Jäin anyway vaan miettimään, mitä niillä pitäis olla päällä, jotta se miellyttäis enempi silmää.. Koska kuiteskin sitä paljasta pintaa tarvitaan.. En keksinyt..
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Icon_minitimeSu Toukokuu 09, 2010 7:20 pm

https://www.youtube.com/watch?v=hYc1HVaaXE0

tää video on aikasemminki tuttu foorumilta, mutta siinä on sellasta miestankoiluu, minkälaista mä ainakin itse tykkäisin katsoa. (mitä nyt noista lyhyistä pätkistä näkee.) on totta että toi pukeutuminen voi olla vähän ongelmallista miehille, ja mä en kanssa tykkää katsoa miestä tangolla boksereissa. (uimashortsit kävis). Mut mun mielestä myöskään esim. kaksoset ja skorpparit ei näytä miehen tekemänä kivalta.. niissä on sellanen feminiininen vivahde musta. Koska miehillä on enemmän voimaa niin ne vois keskittyy voimatrikkien (handspringit ym.) tekemiseen ja jättää vähemmän vaatetusta vaativat liikkeet naisille. (mun mielipide!Smile)
Takaisin alkuun Siirry alas
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Icon_minitimeSu Toukokuu 09, 2010 8:36 pm

^Tai se Lauran ihailema balleriina Wink

Mutta mun silmiin tää näyttää jo ihan hyvältä.. Vaikka tääkin tekee kaksosta ja skorpparia. Ratkaisu on siis ehkä pvc-housut Wink

Klippi
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Icon_minitimeMa Toukokuu 10, 2010 12:40 am

Mä oon kyllä samaa mieltä Angelan kanssa siitä että jotenkin miesvartalo vaan noin pienissä ja tuikoissa boksereissa on häiriinnyttävää itse tankoilusta.. mut kai tääkin on tottumis kysymys.. Sama jos mies ja nainen kävelee kuumana kesäpäivänä tosi lyhyissä ja kireissä sortseissa, naisia vaan on tottuneempi kattelee pienissä ja tiukoissa asusteissa. mut kukin toki tyylillään. geek Toisaalta mä luulen et mun silmään ainakin tuo väri pisti, jos olisivat olleet tummat ne ois näyttäny vähempi alushousuilta ja enempi uikkareilta ja sit ei ois hämänny.
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Icon_minitimeMa Toukokuu 10, 2010 7:12 am

joo ja siis sehän mun piti vielä sanoo, et ehkä miehiäkin häiritsee katsoo naisia alusvaatteissa tangolla, mut ei ne meille siitä valita, joten ehkä meidänkin pitää antaa poikien tankoilla boksereissa jos ne haluu:D (tosin mun on ihan pakko sanoo et yks youteubevidoe jossa mies tankoili pinkeissä speedoissa oli järkyttävintä mitä oon ikinä nähny)
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Icon_minitimeMa Toukokuu 10, 2010 10:28 am

Mua itse asiassa häiritsee enemmän kun naiset ei osaa peittää persettään... Very Happy Miesvartalo sen sijaan ei häiritse mitenkään, jotenkin näen miehen kehon veistosmaisempana kun taas naisissa lähden ehkä automaattisesti ajattelemaan omalta kannaltani että "hyi mä en ainakaan noissa vaatteissa kehtais laittaa mitään." Tällane siveyden sipuli omalta osaltani, heh.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Icon_minitimeMa Toukokuu 10, 2010 12:03 pm

Mä kans luulen että jos noi bokserit olis olleet mustat, ei olis näyttäneet alushousuilta. Aussien kisan DVD:stä raportoin tuolla toisaalla, ja kuten siellä mainitsin, siellä oli pari aivan mielettömän hyvää miestä. Mulle henkilökohtaisesti miesten tankoilu on sellainen jännittävä tulevaisuuden juttu, että en oikein tiedä, mitä ne keksii ja minkälaista tyyliä sieltä lähtee tulemaan. Mielenkiinnolla odotan, löytääkö ne oman tyylin vai vakiintuuko tavaksi tehdä ihan samoja liikkeitä kuin naisilla, kuten tässä puheenaolevassa videossa. Minuun ei ihan iskenyt tämä, oli niin kovin hidaskin ja tekniikka vielä jäsentymätöntä ja kaikki liikkeet suoraan katalogista. Mutta ihan OK. Mäkin tykkäisin jos miehillä olis yläkropassa jotain päällä, mutta kun kyljet pitää pitää paljaina niin mitäs se sitten oikein voisi olla?

Tää miesten tankoilu on mulle vähän niinkuin Pole Art: kun järkkäsin sen viime vuonna, mulla ei ollut ollenkaan selkeetä mielikuvaa, että mitä täsmälleen toivoisin siellä näkeväni. Tiesin että halusin sen painottavan sitä taiteellista ja ilmaisullista puolta, mutta en tosiaan ollut hahmottanut täysin, millainen olis mun mielestä täydellinen PA-esitys. No monissa esityksissä oli tosi paljon hyvää, mutta napakymppejä tulikin sitten mun makuun kokonaista kolme: Nelle & Charlie, Laura, ja Oona. Nää kolme esitystä on edelleen mun mielessä parhaat pole-esitykset joita olen koskaan nähnyt, siis sellaiset, jotka on vaikuttaneet muhun eniten ja antaneet voimakkaimmat tunnesäväykset. En tiedä, voiko niitä mun arvoasteikolla kukaan koskaan ylittää, edes asianomaiset itse Very Happy. Keskenään ne on kaikki täsmälleen samalla viivalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Icon_minitimeMa Toukokuu 10, 2010 3:23 pm

Tässä miehistä menoa mun makuun, tosin harmillisen lyhyitä pätkiä vain: https://www.youtube.com/watch?v=rOZyhJLUdbg

Kyseessä siis IPDFA:n miesten Pole Fit -sarjan voittaja. Näyttää tosi tosi kiinnostavilta noi IPDFA:n mestaruuskilpailut, sikahuonosti latautuvat sivut vain, ei oikein selviä edes, että missä ne pidetään ja milloin. Mai Sato voitti naisten sarjan, mutta oliko se Pole Fit vai Pole Art -sarja, ei selviä mulle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita   Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita - Sivu 21 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hyviä/huonoja/hauskoja/mitä vaan tanssivideoita
Takaisin alkuun 
Sivu 21 / 44Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 32 ... 44  Seuraava
 Similar topics
-
» Tankotanssia eri medioissa

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: