Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kivempia treenivaatteita?

Siirry alas 
+24
_essi_
Esteria
maimiau
Mortianna
Janey May
papaija
Tiituli
merqus
bettie
Ish
Miia
Superspin
Samira
Nina
Mive
Henna.C
Tea
Cherrie
eledra
Kat Da
josie
Ashta
Iina
tasuni
28 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kivempia treenivaatteita?   Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Icon_minitimePe Helmi 06, 2009 12:46 pm

No niin, siinä taas sellanen kahden markan liikeidea että kateeks käy. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kivempia treenivaatteita?   Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Icon_minitimePe Helmi 06, 2009 12:55 pm

Vaan sanoppa muuta Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kivempia treenivaatteita?   Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Icon_minitimeLa Maalis 14, 2009 5:56 pm

Hmmh mä olin jo tekemässä american apparelille tilausta kunnes hoksasin ettei sinne taida electron käydäkkään..
Mutta ha haa! Saksan matkalla mä toivottavasti löydän sieltä sitten sukkani shortsini ja yläosani!!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kivempia treenivaatteita?   Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Icon_minitimeSu Maalis 15, 2009 12:29 pm

Kokeilitko merkkaamalla kortin visaks ja antamalla tiedot kuten normaalia? Mä en tosiaankaan tiedä, käykö electron, mutta usein on mun Nordean electron ainakin käyny nettikaupassa ihan tavallisena visana. Pari hassua kertaa ei ole toiminut.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kivempia treenivaatteita?   Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Icon_minitimeSu Maalis 15, 2009 9:07 pm

Sampolla toimii ainaki automaattisesti tuo electron samalla tavalla ku visa noissa maksuissa. Joillain muilla pankeilla se pitää kuulemma erikseen käydä laittamassa päälle se ominaisuus verkkopankista tai jostain...
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kivempia treenivaatteita?   Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Icon_minitimeSu Maalis 15, 2009 10:33 pm

Ahaa, okei. En siis edes yrittänyt. No eipähän tartte maksaa postikuluja kun reissunpäältä tuo. Mutta tulevaisuudessa täytyy sitten koklaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Tiituli
basic spinner
basic spinner
Tiituli


Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 40
Location : Helsinki
Registration date : 28.02.2009

Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kivempia treenivaatteita?   Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Icon_minitimeLa Maalis 21, 2009 2:36 pm

mä voin myös lämpimästi suositella Bahianetstorea, ensinnäkin vaatteet ovat todella napakoita ja materiaali on laadukasta (mulla on sieltä 2 housut ja 2 toppii ja oon käyttänyt niitä monta vuotta mut ne on edelleen melki ku uudet! ). Lisäksi palvelu on nopeaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kivempia treenivaatteita?   Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Icon_minitimeTi Maalis 24, 2009 7:53 pm

H&M on uusimmassa läpyskässään shortseja jotka olivat itselle
ainakin täydelliset, eikä ole hinnallakaan pilattu kun oli muistaakseni
5,90 ja 7,90. Kolmet tilasin heti ja kaikki oli tarpeeksi lyhyitä istumiseen ja muuhun,
sekä tarpeeksi tiukkoja, ettei loukkaa ketään levittelemällä jalkojaan. pirat
Takaisin alkuun Siirry alas
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kivempia treenivaatteita?   Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Icon_minitimeTi Huhti 14, 2009 11:32 am

Miian blogimerkinnästä innostuneena kävin uudestaan tuolla American Apparelin sivuilla ja kokeilin piruuttani tilata electronilla, ja läpi meni. Rahaa ei tosin ole vielä veloitettu mun tililtä, joten saa nähdä miten käy, nähtävästi ne veloittaa luottokorteiltakin vasta kun tilaus lähtee varastolta.. Nyt siellä on muuten tarjous, että jos ostaa 100 eurolla, ei tarvitse maksaa postikuluja Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Janey May
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 40
Location : Heinola
Registration date : 12.11.2009

Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kivempia treenivaatteita?   Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Icon_minitimeTi Marras 17, 2009 6:31 pm

Iina kirjoitti:
Saumattomat urheilualushousut käy Smile Niitä vaan kahdet päällekkäin, katot että materiaali on siistiä.

Miks kahdet päällekkäin?

Nimim. täysin pihalla oleva Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kivempia treenivaatteita?   Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Icon_minitimeTi Marras 17, 2009 6:48 pm

Ootteko te oikeesti tilannu tuolta electrique butiquelta, kun eikö ne postikullut oo jotain 40 euroa?
Takaisin alkuun Siirry alas
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kivempia treenivaatteita?   Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Icon_minitimeTi Marras 17, 2009 6:50 pm

Jepyli kirjoitti:
Iina kirjoitti:
Saumattomat urheilualushousut käy Smile Niitä vaan kahdet päällekkäin, katot että materiaali on siistiä.

Miks kahdet päällekkäin?

Nimim. täysin pihalla oleva Very Happy
veikkaisin et yksistä näkyy/tunkee mahollisesti läpi jotain minkä ois parempi pysyy poissa tangolta. mut tää on vaa arvaus!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
Esteria
basic inverter
basic inverter
Esteria


Viestien lukumäärä : 41
Registration date : 18.02.2009

Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kivempia treenivaatteita?   Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Icon_minitimeTi Marras 17, 2009 7:50 pm

Tai vaan siksi että yleensä shortsienkin alle laitetaan kuitenkin alkkarit ettei vilahtele?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kivempia treenivaatteita?   Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Marras 18, 2009 11:49 am

Juuri kuten edellä olevat mainitsivat... Trikoomatskuista näkyy yleensä läpi, kun kangas venyy (vaikkapa kumartuessa). Ite löysin sen verran hyvin istuvia alkkareita ettei vilahtelu ole ongelma, mut käyttäisin kaksia housuja ihan jo hygienia- ja kohteliaisuussyistä! Ei pelkissä shortseissakaan ilman alkkareita mennä mihinkään. Tai ei toivottavasti tankotunnille ainakaan, vaikka siitäkin on lentävää legendaa muilta ohjaajilta joskus kuullut No Kotona itsekseen nyt tietty voi tankoilla sitten vaikka pelkissä stringeissä tai alasti jos tahtoo, kun ei kenenkään muun tarvitse sitten välittää persehiestä tai muista eritteistä tangolla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Janey May
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 40
Location : Heinola
Registration date : 12.11.2009

Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kivempia treenivaatteita?   Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Marras 18, 2009 11:59 am

Joo siis ymmärrän kyllä, että kahdet pökät päällekkäin juuri noista mainitsemistasi syistä, mutta ajattelin jotenkin, että niiden "pitäisi" olla samanlaiset, mikä ei nyt sitten tainnut kuitenkaan olla tarkoitus. Toki alusalushousujen tulisi olla ainakin pienemmät kuin päälysalushousujen (mikä sana!! Laughing ) ettei vilku alta. Ei olisi kovin kaunista kun olisi mustat hipsterimalliset pökät, joiden alta pilkottaisi pinkit stringit. alien
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kivempia treenivaatteita?   Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Marras 18, 2009 12:00 pm

affraid
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kivempia treenivaatteita?   Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Marras 18, 2009 12:10 pm

Mä itse asiassa kerrostan usein tarkoituksella niin että mustien hipstereiden alta näkyy vaikka pinkkiä tai turkoosia hipsteriä pätkä Very Happy Näyttää kuin ois 2-väriset lahkeet shortseissa.

Itte oon kans tunneilla välillä johonkin läpinäkyviin punaisiin pitsistringeihin tutustunu vahingossa... Embarassed Ja en siis omiini. Jotenkin luulis, että tollasia ei ihmiset laittais löysien urheilushortsien alle. Tosin nyt kun oon sivustojen vaatetusohjeeseen kenties ei-niin-hienovaraisesti maininnu tuosta vilautteluriskistä ei oo piiiitkään aikaan tullu mitään läpinäkyvää ja pitsistä vastaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kivempia treenivaatteita?   Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Marras 18, 2009 12:17 pm

Ootappas ku mä pääsen taas tunneille. Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
Janey May
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 40
Location : Heinola
Registration date : 12.11.2009

Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kivempia treenivaatteita?   Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Icon_minitimeKe Marras 18, 2009 12:49 pm

Se varmasti onkin ihan tyylikkään näköistä, että on "kaksi väriset" lahkeet, mutta itselle tuli juurikin sellainen kauhukuva mieleen, jossa on ne hipsterit ja sitten näkyy takana pinkkien stringien yläosa oikein kunnon teinipissis tyyliin. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kivempia treenivaatteita?   Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Icon_minitimeTo Marras 19, 2009 12:15 pm

On kyllä kiva thread! Viime ostoskerrasta on jo aikaa ja mielessä kangastelee taas uudet vaatevalloitukset. Onko kukaan oikeasti ostanut noista nettikaupoista? Olen itsekin ihastunut thigh-high sukkiin mutta helsingistä toistaiseksi löytämäni on kaikki tosiasiassa vain ihan vähän yli polven. Thigh-poloiset saa siis rauhassa kylmettyä.

Olen kyllä ihan ihastunut kerrostamiseen, Iina kiitos siitä! Koko asenne tunnille pukeutumiseen on mulla nyt muuttunut. Sehän onkin hauskaa! Treenikassi on ruvennut pursuamaan kaikenlaista ja aina on varavaatteita sisarelle joka välillä tulee tunnille lämmin paita kotiin jääneenä.

Sitten olisin kysynyt parhaita boy short -vinkkejä helsingissä tällä hetkellä? Mun on pakko päästä testaamaan kukin shortsiehdokas kun tuo persusosasto tursuu hyvin helposti tavallisten shortsien reunojen alta liikaa. Vähä ei haittaa, mutta liika on liikaa. Mulla on yhet huippushortsit hävinneet joten mulla on tasan kahdet tällä hetkellä, ja värikkyyskin olis kivaa (molemmat on mustat). Iinan alushousuvinkki on hyvä mutta en oo päässyt testaamaan, ja vähän epäilen että sopii paremmin kiinteämmälle takapuolelle kuin mun.
Takaisin alkuun Siirry alas
_essi_
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 37
Registration date : 13.10.2009

Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kivempia treenivaatteita?   Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Icon_minitimeTo Marras 19, 2009 12:24 pm

Itse ostin Tanssiinasta perus mustat tanssishortsit jotka eivät mielestäni paljasta liikaa. Tykästyin myös kesällä hennesiltä ostamiini toppeihin joissa on vyötäröllä sellainen tiukempi kaistale, mutta yläosa on löysä. Materiaalina ihan perus trikoo. Hennesiltä löysin myös lämmittelyhousuiksi sellaiset trikoiset housut joissa on leveä käännettävä vyötärökaistale ja lahkeissa resorit joten on sellaiset pussimaiset tuosta nilkan kohdalta. Kävin eilen ostamassa niitä kahdet lisää kun ovat ihan peruskäytössäkin niin kivat.

Pääsen tänään testaamaan myös ensi kertaa noita baletin harjoitustossuja. Oon niillä keikistelly kotona jo viikon ja tehnyt kaikki venyttelyohjelmani balettitossut jalassa.

Lämmittelyyn kaipaisin jotain yläosaa. Ehkä joku trikootakki?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kivempia treenivaatteita?   Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Icon_minitimeTo Marras 19, 2009 12:28 pm

Tanja, riippuu housuista, monet hipster-malliset saumattomat urheilualushousut istuu monen laiselle persaukselle... Niistä harmi vaan pelkästään kokeilemalla selviää, mitkä toimii. Osa on niin tiukkoja, että vetää kaksoispeffaa alle, osa on niin löysiä, että bokserimallin lahkeetkin nousee lopulta stringikorkeudelle. Monet ihan puuvillahipsteritkin käy mut saa hetken aikaa etsiä et löytää oikeen mallisia. Sit kun löytää kandee ostaa läjä Smile

Essi, meillä on parhaaksi havaittu crop-hupparit, eli rinnan alle loppuvat hupparit. Ite oon tilaillu niitä välillä netistä, ja ostanu heti kaupoista, jos on tullu vastaan jossain. Davidilla oli aikanaan myös tosi kivoja urheiluboleroita. Näin on selän linjaa helppo vahtia eikä koko kehon lämpötila nouse kohtuuttomasti, mutta yläkropan lihakset lämpenee kivaksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
_essi_
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 37
Registration date : 13.10.2009

Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kivempia treenivaatteita?   Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Icon_minitimeTo Marras 19, 2009 12:33 pm

Sellaista crop hupparia kokeilin kerran mutta siinä kävi semmoinen ongelma että se huppari loppui tuohon rinnan päälle Embarassed nuo kaverit kun täyttää G -kupin kevyesti. Sama ongelma kaikissa yläosissa missä pitäisi leikkauksen mennä rintojen alla, niin osuu itsellä aina tuohon päälle Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kivempia treenivaatteita?   Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Icon_minitimeTo Marras 19, 2009 12:51 pm

Kiitos! Taidan käydä vilkaisemassa perus-Lindexin ja HM:n valikoimat ja tällä kertaa tsekkaan myös alusvaateosaston jos siellä olis näitä Iinan mainitsemia urheilualkkareita. Niistä vois löytyä oikeesti matalavyötäröisiäkin, joita olis nyt hakusessa koska a) ne pienentää takapuolta aika paljon kun sitä kangasta ei oo niin hirveen isoa pinta-alaa ja b) ne on oikeesti hyödylliset kun yrittää teddy-tyyppisiä spinnejä, huomasin maanantaina Miian tunnilla jossa tehtiin semmosia ja selkeesti paremmin pysy loppuasennossa kun oli edes vähän ihoa paljaana ottamassa tangosta kiinni. American Apparelin kaikki shortsit on mulle liian korkeavyötäröisiä.

Essi, mulla on kanssa yks tollanen toppi joka on vyötäröltä tiukka ja ylhäältä leveä, valuu alas toiselta olkapäältä. IHANA!! Kasari on NIIN paras!
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kivempia treenivaatteita?   Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Icon_minitimeTo Marras 19, 2009 1:48 pm

Essi, siks pitää kattoo löysä kangas ja sit "vyötärölle" kuminauha tai ihan joku nyörisysteemi Very Happy Sit vaan tarpeeks isoa kokoa.

Tanja, mä oon löytäny parhaat urheilualkkarit aina jostain Robin Hoodista, Halpa-Hallista tai vastaavasta. Tuntuu et jossain H&M:llä ja Lindexillä on liian muodikkaaksi muotoiltu nuo ja tosiaan peffa on aina ulkona. Mummomalli toimii parhaiten, sit jos on korkee vyötärö sen saa etenkin mustissa housuissa ihan vaan tiputettua alas. Paitsi et ne mun parhaat mallit on niin matalia et joutuu pitämään kaksia päällekäin ihan senkin takia et muuten joko peffavako tai puolet pakarasta näkyy Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sponsored content





Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kivempia treenivaatteita?   Kivempia treenivaatteita? - Sivu 3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kivempia treenivaatteita?
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: