Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 kuinka monta tek1 tuntia..

Siirry alas 
+8
tasuni
JJeenny
sluippa
Shirlie
ladyluck
pipsukka
Miia
hannah
12 posters
KirjoittajaViesti
hannah
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 26.01.2009

kuinka monta tek1 tuntia.. Empty
ViestiAihe: kuinka monta tek1 tuntia..   kuinka monta tek1 tuntia.. Icon_minitimeMa Tammi 26, 2009 3:09 pm

Hei, päätin tänään, että mäkin haluan vihdoin alkaa harrastamaan tätä kiinnostavan oloista lajia.. Ajattelin varata ekat tuunit Rock the polesta heti ens viikoksi, mutta mulla olis muutama kysymys ennen ku alan varaamaan.. Kuinkakohan monta tekniikka1 tuntia kannattais vähintään käydä treenailemassa ennen kun siirtyy seuraavalle tasolle, eli tekniikka2:een?? Yks tai kaks ei varmaan riitä? Entä voiko käydä esim vuorotellen tekniikka1 ja spinni1 tunneilla vai mitenköhän tää kannattais organisoida? Kun mulla ei ole minkäänlaista hajua mihin tahtiin siellä edetään ja varsinkaan siitä, mihin tahtiin mä etenen.

En oo ikinä harrastanut mitään tanssia, jumppaa, aerobiciä tms, koska mä aina sekoon siinä koreografiassa mitä harjoitellaan, ja sit ku hyppelen ihan mihin sattuu, nii muidenki kuviot menee sekasin, ja voitte arvata kuinka ilosia kaikki muut silloin on Very Happy Mut ymmärtääkseni tässä lajissa ei oo niin paljon muiden kanssa samaan suuntaan hyppelemistä yms minkä voisin sekottaa.. Oon harrastanu tätä ennen seinäkiipeilyä, tosin en moneen vuoteen, joten oon aika huonossa kunnossa.. (en niinkään paksu mut heikko Very Happy )
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

kuinka monta tek1 tuntia.. Empty
ViestiAihe: Vs: kuinka monta tek1 tuntia..   kuinka monta tek1 tuntia.. Icon_minitimeMa Tammi 26, 2009 5:28 pm

Riippuu ihan miten sulla lähtee jutut sujumaan, hirmu yksilökohtaista. Kyllä me ohjaajat sitten kerrotaan kun on aika siirtyä seuraavalle tasolle. Spinni 1 tunnit sopivat myös aloittelijoille, itse katson aina ryhmän mukaan mitä sillä kertaa tunnilla käydään läpi.

Rohkeasti vaan tunneille mukaan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
pipsukka
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 43
Registration date : 12.01.2009

kuinka monta tek1 tuntia.. Empty
ViestiAihe: Vs: kuinka monta tek1 tuntia..   kuinka monta tek1 tuntia.. Icon_minitimeKe Tammi 28, 2009 12:09 am

Ite oon käynyt vasta kahdella Tek1 tunnilla ja mitä omaa taituroimista oon katellut, niin luultavasti tarvin ainakin 3x samanmäärän niitä lisää. Jos olis oma tanko, niin helpommin ja nopeammin varmasti oppis.

Ite en oo oikeimmin ikinä harrastanut mitään liikuntaa. tykkään tanssimisisesta, mutta en oo sitä harrastanut..ellei sitten kotona jorailua katsota harrasteluksi Wink Täällä kun tulee tanssittua silloin, kun kukaan ei oo näkemässä ja sitten baarissa..mutta meneekin sitten jo alkoholissa ne jumppailun plussat nolliin Wink

Kannattaa ehkä katella ekana muutama tunti ja sitten tehdä arviointia, mikä kiinnostaa. Ja ilmeisesti intensiivikurssilla voi käydä katselemassa, että luonnistuuko se tek2 vai ei Wink on tosin kalliimpaa sitten.
Takaisin alkuun Siirry alas
ladyluck
basic spinner
basic spinner
ladyluck


Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 39
Location : vantaa
Registration date : 17.12.2008

kuinka monta tek1 tuntia.. Empty
ViestiAihe: Vs: kuinka monta tek1 tuntia..   kuinka monta tek1 tuntia.. Icon_minitimeKe Helmi 04, 2009 1:43 pm

itse oon (rtpn) tek1 käynyt 5 kertaa, spinni1 kerran ja viimeksi poledance tunnilla ja tuntuu aiankin että toiset samanverran pitää käydä, eiköhän toikin oo aika omakohtaista miten oppii ja kuinka nopeasti. eiköhän ne opettajatkin rupee sitten ilmottelee että vois jo siirtyä sinne 2 tunneille....
Takaisin alkuun Siirry alas
Shirlie
pole beginner
pole beginner
Shirlie


Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 45
Registration date : 19.05.2009

kuinka monta tek1 tuntia.. Empty
ViestiAihe: Vs: kuinka monta tek1 tuntia..   kuinka monta tek1 tuntia.. Icon_minitimePe Toukokuu 22, 2009 4:39 pm

ladyluck kirjoitti:
itse oon (rtpn) tek1 käynyt 5 kertaa, spinni1 kerran ja viimeksi poledance tunnilla ja tuntuu ainakin että toiset samanverran pitää käydä, eiköhän toikin oo aika omakohtaista miten oppii ja kuinka nopeasti. eiköhän ne opettajatkin rupee sitten ilmottelee että vois jo siirtyä sinne 2 tunneille....

Minulla on hyvin samanlaiset ajatukset. Nyt on 6 tek ykköstä takana ja ensi viikolla menen ekalle poledance-tunnille sekä spinniin. Vaikka osa jutuista tuntuukin sujuvan melkein kuin itsestään, on toisten asioiden oppiminen hitaampaa ja aion kyllä käydä varmaan vielä toiset 6 tek ykköstä ennen kuin alan edes odottelemaan opettajilta vinkkaamista kakkostasolle.
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

kuinka monta tek1 tuntia.. Empty
ViestiAihe: Vs: kuinka monta tek1 tuntia..   kuinka monta tek1 tuntia.. Icon_minitimeTi Toukokuu 26, 2009 12:57 pm

Minä aion uskaltautua perjantaina ensimmäistä kertaa Tek2-tunnille. Takana on seitsemän kertaa Tek1-tunnilla.

Ei multa vielä suju kaikki Tek1-tunneilla tehdyt liikkeet läheskään täydellisesti, mutta vähän enemmän haastetta olen jo alkanut kaipaamaan. No siitä ei ole epäilystä etteikö sitä haastetta löydy. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
JJeenny
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 29
Ikä : 30
Location : Vantaa
Registration date : 10.05.2009

kuinka monta tek1 tuntia.. Empty
ViestiAihe: Vs: kuinka monta tek1 tuntia..   kuinka monta tek1 tuntia.. Icon_minitimeKe Heinä 15, 2009 2:39 pm

Mä kävin jollain kymmenellä tek1-tunnilla kai ja nyt pääsisin sitte menemää tek2-tunneille : ) jännittää. :]
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

kuinka monta tek1 tuntia.. Empty
ViestiAihe: Vs: kuinka monta tek1 tuntia..   kuinka monta tek1 tuntia.. Icon_minitimePe Heinä 17, 2009 9:36 am

Onko se niin vakavaa jos ei ekalla tek2:lla pärjää? Ellei rahat oo niin kauhean tiukassa että yksi hukkaan heitetty 14 eur tuhoaa budjetin, niin kai siellä kakkosella voi välillä käydä kokeilemassa että miten sujuu. Tankoilussa kun ketään muuta ei haittaa jos yhdellä menee huonommin kuin muilla. Eikä sitä kukaan muu ehdi edes katsoa.

Taustasta ja kunnosta riippuen ykkösellä käydään yleensä 5 - 15 kertaa ennen kuin mennään kakkoselle pysyvästi. En minä jäisi odottelemaan opettajien kommentteja, katsoisin että kun yksi taso alkaa tuntua suurimmaksi osaksi helpolta, menisin seuraavalle Smile.
Takaisin alkuun Siirry alas
pihlaja
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 19.09.2010

kuinka monta tek1 tuntia.. Empty
ViestiAihe: Vs: kuinka monta tek1 tuntia..   kuinka monta tek1 tuntia.. Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 1:56 pm

Tää kysymys ei ihan liity tähän, mutta en viitsinyt tämän yhden kysymyksen takia tehdä kokonaan uutta aihetta. Eli ainakin Rock the polessa on noita starttitunteja, jotka on tarkoitettu ensimmäistä kertaa lajia kokeileville. Onko pakko mennä starttitunnille ollenkaan, vai voiko mennä heti tekniikka ykköseen? Haluaisin päästä heti tällä viikolla kokeilemaan, mutta mikään noista starttitunneista ei sovi mun aikatauluun. Tekniikka ykkösille pääsisin. Mitä mieltä olette?
Takaisin alkuun Siirry alas
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

kuinka monta tek1 tuntia.. Empty
ViestiAihe: Vs: kuinka monta tek1 tuntia..   kuinka monta tek1 tuntia.. Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 2:09 pm

^Voit mennä ihan hyvin. Siellä on melkein aina ekakertalaisia.
Takaisin alkuun Siirry alas
pihlaja
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 19.09.2010

kuinka monta tek1 tuntia.. Empty
ViestiAihe: Vs: kuinka monta tek1 tuntia..   kuinka monta tek1 tuntia.. Icon_minitimeKe Syys 22, 2010 2:14 pm

Aijaa, no tosi hyvä! Smile Meenkin heti varaamaan! En malttais odottaa, että pääsee kokeilee! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
ingrid
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 28.05.2010

kuinka monta tek1 tuntia.. Empty
ViestiAihe: Vs: kuinka monta tek1 tuntia..   kuinka monta tek1 tuntia.. Icon_minitimeTi Joulu 14, 2010 11:38 am

Musta tää on ihan järkyttävän masentava ketju, joten annan oman panokseni. Mä kävin ykköstasoa melkein kolme kuukautta varsin aktiivisesti (2-5 kertaa viikossa) ennen kuin invertti rupes sujumaan ja itsetunto oli sillä tasolla että kakkoselle oli asiaa. En ollut harrastanut liikuntaa aktiivisesti melkein yhtään pitkään aikaan, ja tanssi ja kehonhallinta ei ikinä oo ollut mun juttu, akrobatiasta puhumattakaan. En oo eläessäni tehnyt esim. kärrynpyörää.

Ja niin sitä vaan nyt (n. puolen vuoden harrastamisen jälkeen) menee invertit ja kaksoset ja skorpparit ja perhoset vasemmallekin puolelle ja koreotunneillakin pysyy hyvin messissä. Joissain perusjutuissa on edelleen ongelmia (*yskysk*v-invertti*ysk*) mutta oon ihan tyytyväinen tähänastiseen edistymiseen.

Eli ei kannata luovuttaa, vaikkei kymmenen-viidentoista kerran jälkeen vielä olisi kakkoselle asiaa ja/tai halua.

Takaisin alkuun Siirry alas
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

kuinka monta tek1 tuntia.. Empty
ViestiAihe: Vs: kuinka monta tek1 tuntia..   kuinka monta tek1 tuntia.. Icon_minitimePe Joulu 17, 2010 9:18 pm

Niinpä Ingrid. Mikä hoppu tässä valmiissa maailmassa on..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





kuinka monta tek1 tuntia.. Empty
ViestiAihe: Vs: kuinka monta tek1 tuntia..   kuinka monta tek1 tuntia.. Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
kuinka monta tek1 tuntia..
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
»  **
» kuinka korkealle?
» Kuinka kauan tankotanssia?
» Kuinka usein venyttelet?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Lajista kiinnostuneille-
Siirry: