Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tavoitteesi?

Siirry alas 
+88
TeresaK
Enkeli98
Senna
enbou666
Minnah
elinananas
Jennn
Paprika
anpa
tuhoelain
Skyie
W_devil
kisulady
helipsu
Neneth
babooshka
AnskuN
Päivi
hiekkis
sonkos
Vipru
Rivqa
eika
iku69
Tiiku
Pandakarhu
OonaK
Nexu
Retu
shadow87
Unya
kivaa
Martta
Eeva
Tiu
Herkkupurkki
Iinuski
Kaiza
jolla
Jenni H
jokarva
Marianne
Furetto
Jenni
vive1
mily85
Lotta.
marma
hansi
Tsudy
Saila
Riisimuro
MamaDee
Marie
Henrietta
sluippa
Janey May
nita
maimiau
Iiris
Em Kay
Mortianna
Ewy
angela
hemuliini
Foxmagon
Tea
pujaka_
vilionkka
tankomau
Ashta
jossukka
-Hanna-
vesi
christina
Sanni
tasuni
celya
Nina
Cherrie
josie
Henna.C
Kat Da
Iina
papaija
kajakki
Miia
Ish
92 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
KirjoittajaViesti
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Tavoitteesi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 5 Icon_minitimeTo Marras 25, 2010 2:29 pm

mun tavoitteet:
- invertti suorilla jaloilla.
- voimaa
- kestävyyttä
- tanssillisuutta
- Sm-kisat ensi syksynä. Mikä tahansa sarja jos vaan pääsen
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Tavoitteesi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 5 Icon_minitimeTo Marras 25, 2010 2:33 pm

"- invertti suorilla jaloilla" Häh? Very Happy

Mulle vielä lisäksi jatkuva tavoite:
- tanssimisen ja esiintymisen treenaaminen
Takaisin alkuun Siirry alas
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

Tavoitteesi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 5 Icon_minitimeTo Marras 25, 2010 2:46 pm

Koitin miettii jotain hyvää tavotetta enkä keksny mitään Shocked eikä nyt oo kyse siitä, etteikö olis mitään opittavaa, en vaan keksi mitä voisin oppia, ko oon päässy pahasti vieraantumaan tosta tolpasta.
Pitää vissiin huolestuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Tavoitteesi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 5 Icon_minitimeTo Marras 25, 2010 2:53 pm

sluippa kirjoitti:
"- invertti suorilla jaloilla" Häh? Very Happy

Samaa mäkin ihmettelin. Kohta sini laittaa tavoitteekseen takanojan. Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Tavoitteesi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 5 Icon_minitimeTo Marras 25, 2010 3:02 pm

hemuliini kirjoitti:
sluippa kirjoitti:
"- invertti suorilla jaloilla" Häh? Very Happy

Samaa mäkin ihmettelin. Kohta sini laittaa tavoitteekseen takanojan. Razz

Siis takanoja suorilla jaloilla on myös hyvin haasteellinen mulle koska jostain syystä polvi naksuu siinä. Voisin siis listätä listaan!

Ja jos ette oo sattunut huomaamaan niin esim. mun Pole Debut invert oli koukkujaloilla Very Happy Inverttiä ei ollut ollenkaan Sm-kisoissa koska se oli silloin niin ruma.
Yritän siis saada perusjutut kuntoon ennen kun asetan mitään muita tempputavoitteita itselleni. Jätin mm. olkanousun ja ayshan pois Debutista myös siksi että en osaa niitä vielä kunnolla.
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Tavoitteesi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 5 Icon_minitimeTo Marras 25, 2010 3:19 pm

sini kirjoitti:

Ja jos ette oo sattunut huomaamaan niin esim. mun Pole Debut invert oli koukkujaloilla Very Happy Inverttiä ei ollut ollenkaan Sm-kisoissa koska se oli silloin niin ruma..
Shocked Oli pakko mennä kattomaan sun Sm-veto uudestaan, ja tosiaan, ei yhden yhtä inverttiä!! Toi jos mikä on luovaa..
Tosin, jos mäkin pääsisin noin näppärästi olkanoususta tai ayshasta kaksoseen/skorppariin, niin mitä sitä turhia invertoimaankaan. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Tavoitteesi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 5 Icon_minitimeTo Marras 25, 2010 3:26 pm

No joo mutta loppujen lopuksi olkanousukin oli huonolla tekniikalla tehty joten mun ei auttanut kisojen jälkeen muuta kuin alkaa treenata voimaa. Nyt mulla on power polesta pöllitty vatsasarja jonka koitan tehä joka ilta. Katotaan auttaako.
Takaisin alkuun Siirry alas
Furetto
intermediate spinner
intermediate spinner
Furetto


Viestien lukumäärä : 68
Location : Espoo
Registration date : 18.12.2009

Tavoitteesi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 5 Icon_minitimeTo Marras 25, 2010 3:42 pm

Kaikilla on niin hienoja tavotteita!

Mua nyt risoo mun invertit ja käsilläseisonta! Mrrr.. siis tavoite ois saada noi invertit nyt oikeesti menemään vaan lihaksilla ilmaan mitään ponnistusta. Tykkään käsilläseisonnoista ja ne on ihan ok, kun laskeutuu käsille invertistä tai takanojasta ja se voima on kehittyny, että jaksaa pitää ittensä siellä hyvin, mutta mutta sit kun pitäis mennä lattialta suoraan käsilläseisontaan tai vaikka ees kyynärseisontaan niin mun lihakset ei riitä siihen, että nätisti nostaisin jalat vatsoilla ylös vaan aina pitää epämääräsesti ottaa vauhtia ja käsilläseisontaa en siis edes pääse, kun pelkään että menen vauhdilla tangosta ohi. Sad

Ja tästä syystä sit kanssa ilmainvertti on aina kauheen työn takana ja onnistuu jos onnistuu... Saa antaa vinkkejä, minkä tyyppisiä vatsalihasliikkeitä kantsis tehdä (tangolla tai ilman). Tiedän, että se että vaan yrittää siinä tangolla pitäis auttaa eli nostelee niitä koipia vatsoilla niin pitkälle kuin jaksaa, mutta se on niin tylsää puuhaa ja sit eksyy siitä kuitenkin eteenpäin muihin temppuihin Very Happy

Ja ikuisuustavoite on notkeuden lisääminen ja spagu..eteenpäin mennään, mutta hyvin hitaasti (oon ehkä maailman jäykin ihminen!).
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Tavoitteesi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 5 Icon_minitimeTo Marras 25, 2010 4:04 pm

Lainaus :

Mua nyt risoo mun invertit ja käsilläseisonta! Mrrr.. siis tavoite ois saada noi invertit nyt oikeesti menemään vaan lihaksilla ilmaan mitään ponnistusta. Tykkään käsilläseisonnoista ja ne on ihan ok, kun laskeutuu käsille invertistä tai takanojasta ja se voima on kehittyny, että jaksaa pitää ittensä siellä hyvin, mutta mutta sit kun pitäis mennä lattialta suoraan käsilläseisontaan tai vaikka ees kyynärseisontaan niin mun lihakset ei riitä siihen, että nätisti nostaisin jalat vatsoilla ylös vaan aina pitää epämääräsesti ottaa vauhtia ja käsilläseisontaa en siis edes pääse, kun pelkään että menen vauhdilla tangosta ohi. Sad


Mä sain joskus viime vuonna noston kyynärvarsiseisonnasta menemään mutta sitten se katos. Iina anto siihen semmosen vinkin että paina kyynärpäitä/-varsia lattiaan samalla. Mulla ainakin autto samantien Smile
Samaten oon vahvistanu sitä tuomalla jalat hitaasti lähelle lattiaan ja sieltä nostanu uudelleen ylös. Tuo autto ja auttaa ainakin mulla sekä tuon että käsilläseisonnasta noston kans.


Toivottavasti auttoi jotain sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tavoitteesi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 5 Icon_minitimeTo Marras 25, 2010 4:09 pm

Mullakin katos se suorin jaloin kyynärnojanosto. Hahmottaa yhä mihin suuntaan pitäis mennä mut tasapaino ei vaan löydy oikein. Kaikki selällä nostot on mulle tosi vaikeita kun oon reenannu vaan vatsaa Very Happy Nyt alkaa onneks pikkuhiljaa taas sujua kun oon tehnyt hallittuja laskeutumisia käsilläseisonnoista ja leguaanilaskeutumisia, nostotkin on helpottunu. Jopa niin että ekat hallitut lippuinvertit on alkanu sujua.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Furetto
intermediate spinner
intermediate spinner
Furetto


Viestien lukumäärä : 68
Location : Espoo
Registration date : 18.12.2009

Tavoitteesi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 5 Icon_minitimeTo Marras 25, 2010 4:19 pm

Haha..kuulostaa lupaavalta Very Happy jos teiltäkin on toi kadoksissa niin en saa sitä varmaan ikinä! Ehkä keskityn tohon inverttiongelmaan eka ja teen käsilläseisonnat toistaiseksi suosiolla tangolta Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

Tavoitteesi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 5 Icon_minitimeTo Marras 25, 2010 7:38 pm

Joo, oon aika samoilla linjoilla sinin kanssa:

-voimaa eli suorilla jaloilla invertointi, olkanousutkin voisi etsiä uudestaan kropastaan
-kestävyyttä
-jos se spagu menis tässä joskus (eteen, sivuspagu ei tule varmaan koskaan näillä lonkilla..)
-...lonkkien venytykset niin näyttäis vähän paremmalta kaikki
-elbow ja split grip ayshat
+ ne liikkeet jotka joskus osasin, mutta joissa on vaikeuksia nyt

melkein voisi ottaa takanojankin tavoitteeksi, ainakin sen Viljan version jälkeen Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Tavoitteesi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 5 Icon_minitimeTo Marras 25, 2010 7:55 pm

Mäkin laittelen, kun taas pääsee vihdoin treenaamaan jotain muuta kuin koreota:

Like a Star @ heaven Olkanousu ponnistamatta suorin jaloin
Like a Star @ heaven sivuspagu
Like a Star @ heaven ilmainvertti aina ihan suorin jaloin
Like a Star @ heaven elbow-grip aysha
Like a Star @ heaven nostona käsiseisontaan
Like a Star @ heaven selän notkeutta roimasti lisää
Like a Star @ heaven kaunis takanoja, ei ihan tommonen kuin toi Viljan (se on enemmänkin puolikuu ilman käsiä Laughing ), mutta sinnepäin kuitenkin

Ohan tossa hommaa. No kuhan puolen vuoden sisään menee noi, niin hyvä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Tavoitteesi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 5 Icon_minitimeTo Marras 25, 2010 10:13 pm

Lainaus :
ekat hallitut lippuinvertit on alkanu sujua.
Tahtoo nähä Shocked

Mä oon aina inhonnu lippua mutta nyt vastentahtoisesti sitäkin välillä alkanu treenata .
Nostot on aina ollu mun lemppareita, niitä treenannu varmaan ahkerammin kaikista liikkeistä .
Rakastunu olkanousuun lattialta suorin jaloin I love you

Tavoitteet oon oikeastaan viskannu nurkkaan muuten paitsi spagaattien osalta, motivaatio kusee välillä muutenkin käsien takia niin treenaan sitä mikä tuntuu milloinkin hyvältä ja mitä on tarve treenata.
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Tavoitteesi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 5 Icon_minitimePe Marras 26, 2010 9:12 am

Nyt, kun nuo SM-kisat ja PoleDebut on ohi, vois alkaa treenailee uusia asioita. Tässä muutama tavoite:

- Forearm grip aysha
- Jade täydelliseksi
- Käsilläseisonta nostona
- Dove-pudotus
- Ilmainvertit suorin jaloin
- Rubber aysha
- Laskeutuminen ayshasta superrauhallisesti (hitaasti pääsen jo alas, mutta nyt pitäs pysähtyä siinä puolessa välissä)
- Chinese flag
- Treeniä spinnaavalla (seuraava suunniteltu koreografia ois spinny-modella)

...Siinäpä riittää tekemistä hetkeksi! Mutta ihana päästä vapaasti harjoittelemaan ilman mitään paineita tulevasta esiintymisestä! cheers

(Sanoo hän ja silti kaipailee jo seuraavaa esiintymismahdollisuutta...)
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Tavoitteesi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 5 Icon_minitimePe Marras 26, 2010 9:26 am

Lainaus :
- Laskeutuminen ayshasta superrauhallisesti (hitaasti pääsen jo alas, mutta nyt pitäs pysähtyä siinä puolessa välissä)

Sama! Tää unohtu multa. Ja sit kun toi sujuu, niin ehkä onnistuisi myös nosto ayshaan ilman ponnistusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Marianne
intermediate inverter
intermediate inverter
Marianne


Viestien lukumäärä : 136
Ikä : 37
Location : seinäjoki
Registration date : 21.07.2009

Tavoitteesi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 5 Icon_minitimePe Marras 26, 2010 10:43 am

Kuinkas lippuinvertti teoriassa menee?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tavoitteesi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 5 Icon_minitimePe Marras 26, 2010 12:08 pm

https://www.youtube.com/watch?v=Vkum5_jsMz8 Paitsi hallitulla tarkoitan sitä ettei sinne oteta juoksuvauhtia ja ponnisteta vaan alakäsi koukussa nostetaan ylös.

Mä tosin heilautan yhä jalalla mut ainakaan ei tunnu ihan holtittomalta enää Very Happy Ja omaani en laita näillä taidoilla julkisesti mihinkää. Mutta selkää ja kylkiä treenaillessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Tavoitteesi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 5 Icon_minitimePe Marras 26, 2010 12:11 pm

Tuo BM meno ei oo mikään ongelma heilautuksen kans, mutta lipusta mä en sitä ainakaan saa nostolla menemään sitte millään Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Marianne
intermediate inverter
intermediate inverter
Marianne


Viestien lukumäärä : 136
Ikä : 37
Location : seinäjoki
Registration date : 21.07.2009

Tavoitteesi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 5 Icon_minitimePe Marras 26, 2010 1:03 pm

Siis lippu->brass monkey = lippuinvertti?
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Tavoitteesi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 5 Icon_minitimePe Marras 26, 2010 2:53 pm

Täälläpäin käytetään outvert-nimeä samasta liikkeestä. Esim. Miia ja Oona on tehnyt tota joissain esityksissään; lähtee seisonnasta tangolta, kädet lippu-asentoon, ja siitä vaan punnerretaan jalat ylös (joko sitten brassmonkeyyn tai kuten Oona tekee, suoraan suorakulmaan/ayshaan).
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tavoitteesi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 5 Icon_minitimePe Marras 26, 2010 4:03 pm

Lippuinvertti = flag invert = brass monkey invert. Outvertiä mä käyttäisin vaan suorakulmaan menosta?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Tavoitteesi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 5 Icon_minitimeLa Marras 27, 2010 3:46 pm

Mä oon käsittänyt, ettei outvertissä oikeastaan ole tekemistä lipun kanssa. Tai siis siinä minkä Oona tekee. Tai no periaatteessa lippukädet, mutta kyynärpää ei ole kyljessä. Toinen versio menee sit selkeesti lipun kautta ja vaatii vähemmän voimaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Furetto
intermediate spinner
intermediate spinner
Furetto


Viestien lukumäärä : 68
Location : Espoo
Registration date : 18.12.2009

Tavoitteesi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 5 Icon_minitimeTo Joulu 02, 2010 12:43 pm

Hihii..ihan mahtava tunti takana! Yhtäkkiä toi V-invertti sujuukin ilman ponnistusta cheers tekniikassa siis olikin vika eikä lihaksissa! Ilmeisesti kädet oli himpun verran liian korkeella ja sen takia oli niin hemmetin vaikeeta, kun ne sit aina tahto suoristua.. tai jotain..en oikein tiedä ittekään mitä tapahtu, mutta sitte meni ilmainvertti ja takaperin joutsenesta v-invertti (jotka molemmat oon saanu ennenkin jotenki joskus hyvänä päivänä, mutta nyt meni PAAALJON helpommin)..ihana fiilis Very Happy tästä se lähtee! Toivottavasti oivallus nyt tallentu lihasmuistiin, ettei vahingossakaan katoa seuraavaan tankoilukertaan mennessä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tavoitteesi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 5 Icon_minitimeTo Joulu 02, 2010 12:49 pm

sluippa kirjoitti:
Mä oon käsittänyt, ettei outvertissä oikeastaan ole tekemistä lipun kanssa. Tai siis siinä minkä Oona tekee. Tai no periaatteessa lippukädet, mutta kyynärpää ei ole kyljessä. Toinen versio menee sit selkeesti lipun kautta ja vaatii vähemmän voimaa.

Joo näin just Smile Outvert on periaatteessa suora nosto suorakulmaan. Loikkaversiosta sanotaan usein brass monkey invert ja flag invert voi mennä lippukäsin kyynärpää kyljessä nostamalla joko brass monkeyyn tai jos vie varpaat edeltä kantapään tangon ohi ('kylki edeltä') pääsee myös vaikka kaksoseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sponsored content





Tavoitteesi? - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tavoitteesi?   Tavoitteesi? - Sivu 5 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tavoitteesi?
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 9Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tankotemput ja pyörähdykset-
Siirry: