Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tankotanssia jenkeissä

Siirry alas 
+20
OonaK
Iiris
Lodihani
Nepu
papaija
Ish
hansi
Goldie
sluippa
Marie
npeltoni
Ninni
-Hanna-
LaraK
Sanni
Kat Da
Cherrie
Iina
Henna.C
Lissuwursti
24 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Lissuwursti
intermediate inverter
intermediate inverter
Lissuwursti


Viestien lukumäärä : 146
Ikä : 33
Location : espoo
Registration date : 06.03.2008

Tankotanssia jenkeissä Empty
ViestiAihe: Tankotanssia jenkeissä   Tankotanssia jenkeissä Icon_minitimeKe Tammi 28, 2009 3:08 am

heyheyy, jos jotkut mut vielä muistaa niin oon nyt tän vuoden vaihto-oppilaana floridassa! kesti 5kk löytää oikea tankostudio täältä mun alueelta (fort myers, fl) mut viimein löyty www.heartandpolefitness.com
Oon parina päivähä käyny ja tykkään siitä paikasta kauheesti mut oon kyl kokenein näistä ketä täälä käy, myös opettajista. Siispä opetan nyt opeja Very Happy muhahaa. Ne kohtelee mua ku jumalaa mikä on vähä hämmentävää ku suomessa nää asiat mitä osaan on aika basic. Täällä juttua jenkkien koulusta siis!
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Tankotanssia jenkeissä Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Tankotanssia jenkeissä Icon_minitimeKe Tammi 28, 2009 10:22 am

Vau, kuulostaa kivalta Smile . Luulis että niillä on siellä homma hanskassa, mut ei viissin ihan olekaan Very Happy .
Onkos toi Heart and Pole Fitness isokin paikka?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tankotanssia jenkeissä Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Tankotanssia jenkeissä Icon_minitimeKe Tammi 28, 2009 10:26 am

Jenkit on yleensä käsittääkseni enemmän hetkutuslinjalla ja oikeesti trikkejä osaavia kouluja / opettajia on vaikea löytää. Vaikka niitäkin on olemassa bom Hienoa että sulle on löytynyt sopiva koulu!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Tankotanssia jenkeissä Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Tankotanssia jenkeissä Icon_minitimeKe Tammi 28, 2009 11:31 am

Ihanaa! Mä oon itseasiassa lähdössä näillä näkymin/toivon mukaan jenkkilään toukokuussa, kattelin jo vähän kattausta poleasioista, mut kun en tiedä vielä minne päin meen, niin vaikee katella.. Tosi hintavia oli tunnit ainakin Nykissä! Ihan siis varmaan lähes kolminkertainen esim. Tampereen tunteihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tankotanssia jenkeissä Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Tankotanssia jenkeissä Icon_minitimeKe Tammi 28, 2009 11:50 am

Hih, vähän perspektiiviä näihin Suomen "kalliisiin" hintoihin Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Lissuwursti
intermediate inverter
intermediate inverter
Lissuwursti


Viestien lukumäärä : 146
Ikä : 33
Location : espoo
Registration date : 06.03.2008

Tankotanssia jenkeissä Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Tankotanssia jenkeissä Icon_minitimeKe Tammi 28, 2009 9:59 pm

no juu, tuol missä mä käyn niin ei kyl pahemmin hetkutella paitsi välillä tietty kaikkea bodyrollia jne mut kyllähän suomeskin sitä tehdään. Suurin syy et miks jenkkien tankokoulut ei oo oikeen korkeetasosii on se ei ettei kukaan täälä saa opetusta tekemään kunnon temppuja. Koulu on kallis todellakin, 8 tuntia 320$ mut mä käyn ilmaseks ku "opetan" siel.

Mihinpäin oot tulossa Cherrie ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Tankotanssia jenkeissä Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Tankotanssia jenkeissä Icon_minitimeTo Tammi 29, 2009 10:03 am

Siis opetatko niitä vetäjiä? Very Happy Hauskaa. Siellähän sulle urkenis ammatti, kannattaako sitä tänne Suomeen enää palatakaan..

Siis en tiedä viel yhtään minne päin, toivon mukaan itärannikolle jonnekin (vai mikskä sitä kutsutaan, ilmansuuntien mukaan se on ainakin itä Very Happy ) kun en haluu lähelle Yellowstonen tulivuorta! Haha, ihan niinku auttais jos se poksahtaa.. Mut pääsee nopeampaa lentsikkaan ja takas Suomeen. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Tankotanssia jenkeissä Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Tankotanssia jenkeissä Icon_minitimeTo Tammi 29, 2009 10:23 am

Ma yritan kohta paasta etela-kaliforniaan, mielenkiintoista mita tankokouluja sielta loytyy. Saatan myos menna sydneyyn kun olen jo ita-australiassa.. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Lissuwursti
intermediate inverter
intermediate inverter
Lissuwursti


Viestien lukumäärä : 146
Ikä : 33
Location : espoo
Registration date : 06.03.2008

Tankotanssia jenkeissä Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Tankotanssia jenkeissä Icon_minitimeMa Helmi 02, 2009 4:55 am

no ollaan tääl nyt ehkä viikko käyty tuolla koululla ja jo 2 keikkaa on tulos. Toinen on ystävänpäivänä, 100 pariskuntaa menee naimisiin tääl ja se on joku iso radiotapahtuma ja siellä tanssahdellaan. Ja toinen on itseasias NBC (tv network) morning florida showssa... suomes en ikin pääsis mihinkää tapahtumiin koska on parempiiki ku minä joten taidampa ottaa kaiken irti Very Happy saadaan x-stage oon niin fiilareis siitä
Takaisin alkuun Siirry alas
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Tankotanssia jenkeissä Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Tankotanssia jenkeissä Icon_minitimeMa Helmi 02, 2009 6:17 am

Uu mama, sulla on aikamoista meininkia siella! Veda hyvin sit ni ne nakee mita me suomalaiset ollaa naisiaan! Ja yrita saada videomateriaalia!
Itse olen juurikin SusieQ:n tankokoulun vierella Sydneyssa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Tankotanssia jenkeissä Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Tankotanssia jenkeissä Icon_minitimeMa Helmi 02, 2009 8:41 am

Vitsit mimmit, vähänkö hienoooooo cheers Ihan melkein käypi kateeks teitä molempia Very Happy sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Tankotanssia jenkeissä Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Tankotanssia jenkeissä Icon_minitimeMa Helmi 02, 2009 9:31 am

Vitsi kun kuullostaa molemmilla hyvältä! Otahan kaikki ilo irti tosiaan tuosta esiintymisestä, noita ei tuu ihan joka päivä vastaan Smile

Ja oon kanssa kyllä hieman kade sulle KCleo, että mä haluisin käydä Austraaliassa tankotunneilla... Kerrothan kuulumisia jos pääset käymään tunneilla?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Tankotanssia jenkeissä Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Tankotanssia jenkeissä Icon_minitimeTi Helmi 03, 2009 6:29 am

En ollu tunnilla kun tassa kuussa ei ole kovempia tasoja, mutta menin reeniajalle, tulin vaan siihen ovelle puol tuntia aiemmin ja siella oli pari opettajaa ja Susie jo notkumassa. Susie katto vahan aikaa sanattomana, sit se oli ihan yllattyny, "is it really you? How can you be here, all the way from Finland?!" No sit ma vahan notkuin siin tangossa ja yritin keksia uusia pyorahdyksia. Nyt on hivenen tenniskyynarpaata kehissa taas.. En o paassy koskeen tankoon kahteen kuukauteen!
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Tankotanssia jenkeissä Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Tankotanssia jenkeissä Icon_minitimeTi Helmi 03, 2009 9:36 am

Hauska toi jälleennäkeminen! Very Happy "No mä nyt tulin vähän Suomesta polettaan tänne.."
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Tankotanssia jenkeissä Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Tankotanssia jenkeissä Icon_minitimeKe Helmi 04, 2009 9:56 am

Upealta kuulostaa! Hyvää mainosta miedän pikkiriikkiselle Suomelle Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ninni
intermediate inverter
intermediate inverter
Ninni


Viestien lukumäärä : 138
Ikä : 49
Location : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 28.12.2007

Tankotanssia jenkeissä Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Tankotanssia jenkeissä Icon_minitimeKe Maalis 25, 2009 9:02 pm

Kävin Nykissä New York Poledancen tunnilla syyskuussa. Se oli ainakin ihan asiallinen, harjoiteltiin lyhyt koreografia, jossa oli temppujakin. Eri tasoisia tuntejakin löytyy ja opettajat vaikuttivat päteviltä ja osaavilta. Koulu on pieni, olikohan 4 vai 5 tankoa.

Kannattaa ottaa tarkka osoite ylös, sillä koulu sijaitsee ihan normi kerrostalossa. Kävellen oisko ollut 10 minsaa Times Squarelta, et sikäli hyvällä paikalla.

http://www.nypoledancing.com/
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.poleaholic.com
npeltoni
intermediate spinner
intermediate spinner
npeltoni


Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 25.04.2009

Tankotanssia jenkeissä Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Tankotanssia jenkeissä Icon_minitimeTi Heinä 07, 2009 11:11 pm

Mä asustelen nyt syyskuun puoleenväliin asti OC:ssa Kaliforniassa, ja tänään kävin täällä ekan tankotunnin. Paikan nimi on OC pole fitness. Opettaja oli ihana ja kannustava ja paikkakin oli kiva. Oudointa oli, että tanssimme lähes pimeässä ja paikka oli lastentarhan yhteydessä Surprised Opetus oli hyvin laadukasta ja sensuellia.

Miinuksena pidän sitä, että täällä ei ole eri tason tunteja, vaan kaikki ovat samoilla tunneilla ja jokainen tekee oman tasonsa temppuja ja spinnejä. Tangot olivat tosi korkeat, noin 6 m, mutta tosi liukkaita. Tankoilijoita oli kaiken ikäisiä, mutta enimmäkseen n. 45-55-vuotiaita Exclamation

Ja vielä erikoisuutena tai oikeastaan erilaisuutena verrattuna esim RTP:n tunteihin: täällä heti ekan tunnin jälkeen aletaan pitää jalassa tolppakenkiäSmile saa nähdä tuleeko munkin ostettua!

http://www.ocpolefitness.com/home.php
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Tankotanssia jenkeissä Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Tankotanssia jenkeissä Icon_minitimeKe Heinä 08, 2009 10:40 am

Miks oot Kaliforniassa..? Sad Mäki haluun. Noh, ens vuoden puolella sit.
Takaisin alkuun Siirry alas
npeltoni
intermediate spinner
intermediate spinner
npeltoni


Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 25.04.2009

Tankotanssia jenkeissä Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Tankotanssia jenkeissä Icon_minitimeKe Heinä 08, 2009 9:19 pm

Oon auttelemassa yhdessä perheessä. En ihan aupair, mutta jotain sen suuntaista:) Aika makoisaa hommaa ja paljon vapaa-aikaa, jotta ehtii tanssia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Tankotanssia jenkeissä Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Tankotanssia jenkeissä Icon_minitimeSu Loka 18, 2009 9:20 pm

Mä oon lähdössä ens kuusa kuukaudeks länsirannikolle, ensi Losiin sit vähän muualle. Mut joka tapaukses löysin Losista koulun jossa badazz opettaa!!! Very Happy Pakko käydä kokeilemas! bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Tankotanssia jenkeissä Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Tankotanssia jenkeissä Icon_minitimeTi Loka 20, 2009 3:40 pm

Marie kirjoitti:
Mä oon lähdössä ens kuusa kuukaudeks länsirannikolle, ensi Losiin sit vähän muualle. Mut joka tapaukses löysin Losista koulun jossa badazz opettaa!!! Very Happy Pakko käydä kokeilemas! bounce
Mitäh!? Ai opettaa siellä.. No huh ja vau..
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Tankotanssia jenkeissä Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Tankotanssia jenkeissä Icon_minitimeMa Huhti 12, 2010 7:58 am

Olisko New Yorkista kellään muita vinkkejä kuin tuo New York Poledance? Yhden tunnin hinta olis 30 euroa. Surprised Vaikka eiköhän sen kärsi, jos vaan yhden tai pari kertaa kävis.

Onko näistä kellään tietoa?

http://www.sfactor.com/

http://www.shockrastudio.com/

http://www.exoticdancecentral.com/home.html
Takaisin alkuun Siirry alas
Lissuwursti
intermediate inverter
intermediate inverter
Lissuwursti


Viestien lukumäärä : 146
Ikä : 33
Location : espoo
Registration date : 06.03.2008

Tankotanssia jenkeissä Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Tankotanssia jenkeissä Icon_minitimeMa Huhti 12, 2010 1:20 pm

crunch on kuulema nycin tarjonnan paras
Takaisin alkuun Siirry alas
Goldie
intermediate spinner
intermediate spinner
Goldie


Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 18.02.2010

Tankotanssia jenkeissä Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Tankotanssia jenkeissä Icon_minitimeMa Huhti 19, 2010 2:47 pm

Mä olen mnossa Las Vegasiin! Ihan vain viikon reissulle, mutta pakkohan siellä on testata tankoilua vaikka kovin paha sanoa etukäteen, että millaista siellä on. Onko kenelläkään mitään kokemusta/tietoa?
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Tankotanssia jenkeissä Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Tankotanssia jenkeissä Icon_minitimeSu Loka 31, 2010 1:11 pm

New Yorkin reissu on nyt takana ja neljä kertaa ehdin käydä tankoilemassa sekä katsomassa American Pole Fitness -kilpailut.
Ohessa kokemukset, jos joku muukin on paikkaan menossa.

New York Pole Dancing

Tunnilla (1h / 40 dollaria) tehtiin koreografiaa. Tankoja taisi olla salissa kuusi. Koreografia oli aika seksikäs/stripparimainen ja kaikilla muilla oli plattarit jalassa. Pari melko haastavaa spinniä ja yksi kiipeily tankoa ylös ja liu'utus alas. Opettaja vaikutti aika taitavalta, antoi palautetta ja pidin opetustyylistä, tunnin sisältö taas ei ollut niin mun juttu. Hiki tuli sentään kun tehtiin aika hyvällä temmolla.

Exotic Dance Central

Olin ensin Pole Fitness -kisojen naisvoittajan eli Marlon Workshopissa (1,5h / 60 dollaria muistaakseni). Sain hyviä vinkkejä venyttelyihin ja tehtiin aika vaikeita temppuja. Muutamaa ihan uutta liikettä tehtiin ja paljon sain Marlolta hyviä vinkkejä. Tosi kiva tunti ja lihakset oli tosi kipeinä jälkeenpäin.

EDC:n perustuntitarjonnasta yritin valita suht haastavan, mutta se paljastuikin aika helpoksi, vastasi ehkä tekniikka 2 -tuntia (1h / 25 dollaria). Tankoja salissa oli joku 10 ja melkein joka tangolla kaksi tankoilijaa. Plattareita ei ollut kenelläkään. Opettaja oli vähän väsynyt, näytti vaan aina jonkun spinnin ja neuvoi suurinpiirtein miten se tehdään, mutta ei henkilökohtaisesti auttanut/neuvonut. Oli aika ahdasta ja yhtä spinniä en uskaltanut tehdä kunnolla, kun olisin potkaissut seinään tai toiseen tankoon tai muita tankoilijoita. Inverttejä ei tehty ollenkaan ja ihan vaan jotain peruskiipeilyjä.

Body & Pole

Salissa oli muistaakseni kuusi tankoa ja koreografiaa tehtiin (1,5 tuntia / 35 dollaria muistaakseni). Alkulämmittelyt kestivät reilu puoli tuntia! Ja aikamoiset alkulämmitelyt olivatkin, välillä meno muistutti sukupuoliaktin imitoimista. Opettaja jopa eläytyi "uu aah uuh" ja "almost there, almost there" -huudoilla. Välillä meinasi puna nousta poskille, mutta pakko myöntää että niiden veivausten jälkeen olo oli aikamoisen vetreä. Koreografian seksikkyys (melkein kaikilla oli plattarit) ei alkujuttujen jälkeen yllättänyt. Siinä oli kuitenkin kaksi aika haastavaa spinniä sekä kyynärseisonnasta ylösmeno takanojan kautta. Hiki tuli!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tankotanssia jenkeissä Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia jenkeissä   Tankotanssia jenkeissä Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tankotanssia jenkeissä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» Tankotanssia Lahdessa?
» Tankotanssia Meksikossa?
» Kirkkonummella tankotanssia

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Harrastuspaikat-
Siirry: