Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Zanca
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 40
Registration date : 26.11.2008

Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle Empty
ViestiAihe: Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle   Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle Icon_minitimeKe Helmi 18, 2009 5:21 pm

Elikkäs, en ole kertaakaan tankoa kokeillut, tuskin Kuopioon tätä tanssistudiota on tulossa ja on pitkä matka lähteä toiseen kaupunkiin jollekkin kertakurssille.
Joten, jos nyt joskus sen oman tangon haluaisin ilman mitään kokemusta, niin millainen olisi hyvä? Aiheesta olen koittanut lukea ja x-poleahan sitä suositellaan, sen kuitenkin saa spinnaavaksi ja staattiseksi (niinhän se meni?) ja saa pistettyä kasaan helposti huoneen korkeudesta riippumatta, plus sillä on hyvä jatkomyyntiarvo, jos se ei sitten nappaakkaan (siis se tankoilu). Ja kysymykseni kuuluukin siis:

Krominen vaiko titaaninen? Mistä voin tietää kumpi on minulle se parempi?

Ja mikä koko? 45mm vaiko 50mm. Olen siis pituudeltani n.169cm, painollani tuskin on väliä.

scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle   Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle Icon_minitimeKe Helmi 18, 2009 6:03 pm

Makuasia, sanoi kissa, kun peffaansa nuoli. Eli jos et pääse jossain tankoa kokeilemaan, lienee ennakkoon mahdotonta tietää, mikä on itselleen mukavin. Toisaalta plussana, sitä tottuu siihen tankoon, jolla eniten temppuilee. Eli minkä tahansa tilaat, jos sinulla ei erikseen referenssikohdetta ole, on varmasti juuri sinulle sopivin tanko. bom
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Miniss
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 39
Location : Turku
Registration date : 17.02.2009

Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle   Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle Icon_minitimeKe Helmi 18, 2009 10:07 pm

Itse painiskelen ihan saman asian kanssa... Haluaisin oman tangon ja olen miettinyt x-polen titaanista 45mm tankoa. Ainakin se kuulostaa turvalliselta, ja sen saa kasaan jos vaikka mummot yllättäen tulee kylään bom Eli jos jollain sellainen sattuu jossain ylimääräisenä lojumaan, niin maksan siitä hyvän hinnan sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle   Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle Icon_minitimePe Helmi 20, 2009 7:59 am

Itse etin valtaisasta cosmetiikka valikoimastani kaksi purkkia jotka mittasin olevan noin 45 ja 50mm, nain sitten fiilistelin sopivalta tuntuvaa paksuutta jossa sormet pysyy kramppaamatta. Ehka on parempi aloittaa "vaikeammasta" materiaalista eli kromista. Siksikin etta jos sattuu oleen niita joiden iho palaa titaanilla niin ei sitten harmita kun ei pysty tekeen yhtaan mitaan..
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle   Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle Icon_minitimePe Helmi 20, 2009 9:36 am

...Tosin on niitäkin, joiden iho palaa kromilla Very Happy Tai jotka on allergisia jommalle kummalle pinnoitteelle / pinnoitustavalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Riina
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Ikä : 50
Location : Juankoski
Registration date : 07.02.2008

Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle   Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle Icon_minitimeMa Maalis 16, 2009 10:38 pm

Sä voit tulla vaikka kokeileen Juankoskelle mun tankoa,ei kyllä oo x ja on 43mm muistaakseni. Smile niin ja mun tanko on myynnissä Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle   Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ensimmäinen tanko kertaakaan tankoa kokeilleelle
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: