Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Lonkkapidosta

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Lonkkapidosta Empty
ViestiAihe: Lonkkapidosta   Lonkkapidosta Icon_minitimeTi Maalis 17, 2009 3:35 pm

Oisko jollain vinkkiä treeniin? Tuleeko tanko lähemmäs nivusia vai enemmän kyljelle, onko kainalon pito/puristus yhtä tärkee kuin jalan ja tuleeko se tanko sinne kainaloon? Väännänkö jalalla ja kyljellä tankoa vasten pitoa? Periaate on hallussa mutta aina tapahtuu vaan hidas liukuminen lattialle..
Takaisin alkuun Siirry alas
Carita
basic inverter
basic inverter
Carita


Viestien lukumäärä : 49
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 19.02.2009

Lonkkapidosta Empty
ViestiAihe: Vs: Lonkkapidosta   Lonkkapidosta Icon_minitimeKe Elo 19, 2009 2:16 pm

Oon ruvennut harjoittelemaan lonkkapitoa, mut mistä asennosta lonkkapitoon kannattaisi mennä, että se sujuisi helpoiten? Skorpparista?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Lonkkapidosta Empty
ViestiAihe: Vs: Lonkkapidosta   Lonkkapidosta Icon_minitimeKe Elo 19, 2009 3:52 pm

Mä menin kaksosesta, mutta tiedä sitten onko se helpoin tapa..?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Lonkkapidosta Empty
ViestiAihe: Vs: Lonkkapidosta   Lonkkapidosta Icon_minitimeKe Elo 19, 2009 4:34 pm

Mulle on kans kaksosen kautta helpoin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Iiris
intermediate spinner
intermediate spinner
Iiris


Viestien lukumäärä : 80
Location : Helsinki
Registration date : 20.05.2009

Lonkkapidosta Empty
ViestiAihe: Vs: Lonkkapidosta   Lonkkapidosta Icon_minitimeTo Syys 24, 2009 4:20 pm

Nyt kun oon löytänyt lonkkapidon, niin mitä sen jatkoksi ? Tai miten siitä pääsee nätisti alas, jatkoliikkeisiin ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Lonkkapidosta Empty
ViestiAihe: Vs: Lonkkapidosta   Lonkkapidosta Icon_minitimePe Syys 25, 2009 9:05 am

Skorppari, kaksonen, kopteri lienee helpoimmat tavat mennä/poistua lonkkapidosta. Voi myös ottaa jalat suppuun pommiksi, puristaa jalat yhteen ja siirtyä supermaniin, ottaa kädet tangolle ja kipata alas kainalopitoon, jne Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Iiris
intermediate spinner
intermediate spinner
Iiris


Viestien lukumäärä : 80
Location : Helsinki
Registration date : 20.05.2009

Lonkkapidosta Empty
ViestiAihe: Vs: Lonkkapidosta   Lonkkapidosta Icon_minitimePe Syys 25, 2009 10:26 am

No tossahan oli vaikka mitä! Ton takas skorppariin/kaksoseen mä suunnilleen hahmotin, mutta täytyy kokeilla sitten noita muitakin liikkeitä tohon perään Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Lonkkapidosta Empty
ViestiAihe: Vs: Lonkkapidosta   Lonkkapidosta Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lonkkapidosta
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tankotemput ja pyörähdykset-
Siirry: