Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 MYYDÄÄN X-pole titanium 45mm (periaatteessa uusi)

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
hannah
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 26.01.2009

MYYDÄÄN X-pole titanium 45mm (periaatteessa uusi) Empty
ViestiAihe: MYYDÄÄN X-pole titanium 45mm (periaatteessa uusi)   MYYDÄÄN X-pole titanium 45mm (periaatteessa uusi) Icon_minitimeMa Huhti 06, 2009 9:39 am

Moikka!
Myydään uutta vastaava titaanipinnotteinen x-pole. Ollut mun kotona n. 2kk, mutta kertaakaan en oo esim-. treenannut sillä varttia kauempaa, ja muutenkin siinä pyörähtää joku kerran viikossa ohi kulkiessa. Myyn, koska mulla on paha tapa innostua asioista, ja kyllästyä niihin yhtä nopeasti kuin oon keksinytkin. Eli tää laji vaan ei ollutkaan se mun juttu, ja nyt haluisin myydä sen pois, että saan aloitettua uuden harrastuksen, josko tällä kertaa vaikka ihan tosissani.Tangossa ei siis ole mitään vikaa, vaan minussa. Kaikki osat, kantokassit ja käyttöohjeet löytyy, oletettavasti kuittikin jos joku sillä jotain tekee. Tanko on Helsingissä, ja mulla ei ole kuljetusmahdollisuutta, postittamista voin harkita. Laittakaa yksärillä viestiä mikäli ootte kiinnostuneita, niin voidaan vaihtaa numeroita ja sopia tarkemmin. olen itse maksanut tangosta 315e postikuluineen, joten haluisin siitä ainakin 250e. Toki voi laittaa tarjouksenkin, myyn sen nopeimmalle hakijalle. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
jossukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
jossukka


Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 14.03.2009

MYYDÄÄN X-pole titanium 45mm (periaatteessa uusi) Empty
ViestiAihe: Vs: MYYDÄÄN X-pole titanium 45mm (periaatteessa uusi)   MYYDÄÄN X-pole titanium 45mm (periaatteessa uusi) Icon_minitimeMa Huhti 06, 2009 10:52 am

Hei!! Täällä yksi ostaja! Voin ottaa sen vaikka heti Very Happy Pystytkö laittamaan sun puhelinnumeron mulle mailiin, niin voin soitella tänään myöhemmin? johanna.miettinen@avaus.fi

T Johanna
Takaisin alkuun Siirry alas
 
MYYDÄÄN X-pole titanium 45mm (periaatteessa uusi)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Ostetaan 45mm x-pole!
» Ostetaan 45mm X-POLE!
» Uusi x-pole xpert klonksuu ja joustaa?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: