Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 World Pole Dance Jamaica

Siirry alas 
+11
henna
Kat Da
Cherrie
Henna.C
jossukka
Iina
merqus
vesi
tasuni
Miia
celya
15 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Jamaica   World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Icon_minitimeTi Toukokuu 05, 2009 10:53 am

Ei mustakaan toi sen spatchcock mikään kaunis liike ole, mutta henkeäsalpaava yhtä kaikki.

Mun mielestä on hauska miten Felix käyttää ihan tavallisia keskitason liikkeitä vakio-ohjelmistossaan, ihan peruskaksosta ja skorpparia ja vaihtoja niiden välillä, eikä vedä mitään shouldermount-hyppyä ylös kuten jotkut. Ei niin että trikeissäkään olis mitään vikaa (ja olis mahtava nähdä Pantheran esitys), mutta hienoa on nähdä että joku sellainen voi voittaa joka ei ole mitenkään tunnettu voimatyyppinä eikä esitä esim. yhtään suorakulmaa tai elbow-grip ayshaa tms. Ja aivan ihana oli toi yksinkertaisuudessaan häikäisevä spinni pyörivällä kohdassa 1:50!

Voimaa tietysti kyllä löytyy, kuten näkyi esim. sen encoren alussa jossa se täysin vaivattomasti eri liikkeitä vaihdellen kiipes korkeammalle ja korkeammalle varsinaisesti "kiipeämättä", jos huomasitte.

Arvostan muuten ihan eri tavalla tuota korkealla temppuilemista nyt kun olen käynyt testaamassa 3,6-metrisiä tankoja ekaa kertaa. Pelästyin niin pahasti kun kiipesin jonnekin puoliväliin ja tein sieltä invertin ja päädyin katsomaan lattiaa jostain 2,5 m korkeudelta että takerruin käärmeenä tankoon ja tulin äkkiä alas. Ajatuskin että olis pitänyt tehdä joku Aysha sillä korkeudella oli ihan veretseisauttavan hirveä!
Takaisin alkuun Siirry alas
henna
basic inverter
basic inverter
henna


Viestien lukumäärä : 39
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 22.07.2008

World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Jamaica   World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Icon_minitimeTi Toukokuu 05, 2009 11:15 am

Hyenna: Minulla ei ainakaan pyöri ihan normaalisti. Tai siis lataa ihan nätisti noin ensimmäisen kolmanneksen, mutta siitä eteen päin ei mitään... scratch
Sääli, olisi tehnyt mieli nähdä kaunis tankotyöskentely loppuun asti...

Edit: Korjaankin. Näemmä se ihmetemppu kone offille ja uusiksi päälle tepsii sitten tällaiseenkin ongelmaan... pirat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://onthepole.wordpress.com
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Jamaica   World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Icon_minitimeTi Toukokuu 05, 2009 12:01 pm

Kappas, ulosloggautuminen ja takasin foorumiin: video pyörii Very Happy

Mut siis joo.. mulla tekee pahaa katsoa noita polvia. Oon ollut aina melko heikko kaikille nivel-/luu-/verisuonijutuille ja täten en voi kovin nautinnolla tuotakaan pätkää katsoa.. No
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Jamaica   World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Icon_minitimeTi Toukokuu 05, 2009 4:16 pm

tasuni kirjoitti:
Ei mustakaan toi sen spatchcock mikään kaunis liike ole, mutta henkeäsalpaava yhtä kaikki. [sic]

Joo, ite oon kanssa ihmetellyt, kuinka ei skorpparit ja perhoset vaan ole Felixin tekemänä yhtänä tylsän näköisiä! Musta Felixin vahvin osa on juuri tuo saumaton yhdistely, ja todella liikkuvat/vahvat hartiat - siirtymiset jostain jousimiehestä suoraan candlestickiin ja sieltä taas reverse ayshaan pelkästään hartioiden asentoja muuttamalla on jotain aivan ulkona tästä muusta maailmasta. Tuollaiset vaatii voimaa ja kehonhallintaa ihan eri tavalla kuin vain voimatrikkien räiskiminen.

Eikö olekin korkeat tangot ihania? geek Aluksi tuntuu aivan kamalalta, mutta kun niihin tottuu, ei enää muuta toivoisikaan. Ja alun "kauhee kun tää on korkeella!" on nopeesti "ihana miten paljon on tilaa!"
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
celya
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
celya


Viestien lukumäärä : 202
Ikä : 42
Registration date : 16.06.2008

World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Jamaica   World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Icon_minitimeKe Toukokuu 06, 2009 9:49 am

Iina ja Tasuni, just samaa olen miettiny Felixistä. Veitte sanat suusta! Siis just toi et se tekee sinäänsä ei niin vaativia juttuja, mutta se tekee kaikki niin viimeistellysti ja sulavasti, et se on paljon paremman näköstä ku jos tekis jotenki-sinne-päin-meiningillä vaativampia trikkejä. Ja sit kuitenki siel on niitä highlighteja, jotka on sen tavaramerkkejä, niin näyttää vaan niin älyttömän siistiltä!

Nyt mua rupes tekee mieli päästä kokeilee sellasta 3m tolppaa!! Pitäs muuttaa johonki loftiin ja väsätä oma jumppahuone:)
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Jamaica   World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Icon_minitimeKe Toukokuu 06, 2009 10:10 am

Apua, ihanko totta siihen korkeuteen tottuu? Mutta kun sieltä pudotessa voi sattua oikeesti todella pahasti. Mua ei pelota mikään liike tossa alle kahessa metrissä kun tiedän että todennäköisyys että sieltä pudotessa satuttaa pahasti on niin pieni, ja oon tottunut siihen että jos tuun jalat edellä alas niin lattia on siinä heti, mutta kun tajusin siellä yläilmoissa että nyt jos putoisin niin jalat EI osuis lattiaan ennen kuin kädet irtoo niin se oli ihan kamalan pelottavaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Jamaica   World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Icon_minitimeKe Toukokuu 06, 2009 2:02 pm

Ihan käsittämätön toi Felix affraid ...täytyy kuitenkin sanoa että pidän vähän rauhallisemmasta temposta noin yleensä, esim. siinä varsinaisessa esityksessä kahden minuutin jälkeen on hetki pelkkää tempputykitystä, mun silmään on nätimpää kun niissä asennoissa viivytään hetken aikaa Wink . Tykkäsin oikeastaan sen takia tosta encoresta melkein enemmän! Mutta mikä sulavuus, voima ja notkeus! Vaikka polviproteesit se tulee kyllä saamaan suht nuorella iällä, veikkaan... Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Jamaica   World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Icon_minitimeKe Toukokuu 06, 2009 3:08 pm

Musta on sitä helpompi tehdä mitä korkeammalla on. Kun vaikka ote kirpoaisikin on enemmän aikaa saada taas uusi ote tangosta ennen kuin lattia tulee vastaan! Vaikka tiedä sitten, menisikö se tosipaikan tullen ihan noin... Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Jamaica   World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Icon_minitimeTo Heinä 23, 2009 8:44 am

Mä olen ruvennut ajattelemaan kerettiläisesti...

Felix ei ehkä oo enää mun ykkössuosikki.

Musta se on vähän jo tylsä. Toistaa itseään hiukan. Ja jotenkin mua tökkii että kun se on niin ylinotkea niin sille kaikki on tavallaan vähän helpompaa kuin muille. Ja se että se käyttää keskitason liikkeitä tuntuu nyt musta vähän helpolla pääsemiseltä just siks että se saa niihin vähän lisämaustetta olemalla niin notkea.

Tällä hetkellä mun suosikki on Jenyne! Ainakin näiden kilpaesitysten perusteella. Aivan hillitön tuo Jadetiputus! Musta se yhdistää kauniisti voimaliikkeitä (kuten vaikka kiinalainen handspring ja siitä hidas laskeutuminen vaakasuoraan jalat sivuttain pystysuorassa - miten kukaan voi tehdä sen ja vielä JATKAA esitystä???), notkeusliikkeitä ja tanssiliikkeitä. Ja se on välillä suorassakin päinvastoin kuin Felix Smile.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Jamaica   World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Icon_minitimeTo Heinä 23, 2009 8:55 am

Joo, olishan se mielenkiintoista nähdä Felix vaikkapa tekemässä lippua, tai mitä tahansa muuta kuin yleensä... Sillä on se tietty oma tasonsa muiden yläpuolella notkeuden ja sulavuuden ansiosta, ja pari uutta temppua, mutta varsinaista kehitystä aika vähän. Toisaalta sillä on varmaankin esityksiä niin täynnä päivät että missä välissä sitä edes ehtisi treenata jotain aivan uutta. Hmm.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Jamaica   World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Icon_minitimeTo Heinä 23, 2009 9:22 am

Hmmh, muakin alkoi hirvittää ne sen polvet, kun joku täällä huomautti niistä. Jotenkin se koko notkeus menee jo yli, kun se ei tollasia varsinaisia voimaliikkeitä tee. Ja ehkä sekin tekee,että sen esitystapa on musiikista riippumatta aina samanlainen, ehkä siitä puuttuu jotain vaihtelevaa tulkintaa. Onhan se tietysti huippu sinänsä,mutta.. ääh. Ei niistä videoista enää saa sellasia wau-kokemuksia.

Ja äh, Jenynesta ei löydy youtubesta enää sitä yhtä hyvää freestyle-videota. :/
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Jamaica   World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Icon_minitimeTo Heinä 23, 2009 7:05 pm

Tervetuola Jenynen ihailijoihin Tanja Smile Mun suosikki on ollut jo pitkään Jenyne, tosin Felixkin on myös mahtava Smile Mutta pidän ihan hirveästi Jenynen tyylistä liikkua NIIN kevyen näköisesti ja tehdä liikkeitä, sillä on ihan mieletön trikkivarasto!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Jamaica   World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Icon_minitimePe Heinä 24, 2009 9:04 am

Mä kun en oo ehtinyt hirveästi seurata videoita niin olen nähnyt Jenyneä aika vähän. Muistan vaan yhden videon hyvin kun luulin pitkän aikaa että se oli spinnyllä, kun se pyöri niin älyttömän pitkään kussakin spinnissä kunnes tajusin että ei, se todellakin oli staattisella! Siinä oli aika monta omaperäistä liikettä, joista yhden otin heti ohjelmistoonkin (se handstand bow&arrowsta lattialle tulo suoraan vatsalleen, ei polvilleen, jota teetin viime kesänä kolmosella).

Jos jollakulla on vinkata hyviä Jenyne-videoita lisää niin pistäkää linkkiä!

Ja samaa mieltä, Felix tekee aina samanlaista "tulkintaa". Kaikilla huipuillahan lajista riippumatta on jotkut omat juttunsa joita ne toistaa, tavaramerkkinsä, mutta onko Felixillä todellakaan muuta kuin notkeus ja spatchcock? Jadetiputus voittaa spatchcockin mun mielestä mennen tullen tyylikkyydessä ja wau-faktorissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Jamaica   World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Icon_minitimePe Heinä 24, 2009 9:39 am

Mä alan itse asiassa nykyään olla varmaan eniten Sarah Cretul fani... Se on kehittynyt tanssin puolelta niin älyttömästi ja sillä on juuri sellasta kehon hallintaa mitä itselleni kaipaisin. Jenynen viime aikaiset esitykset on ollut jotenkin omaan silmään tylsiä, tykkäsin niistä vanhoista freestyleistä enemmän. Vaikka ei sillä, todella taitavia kaikki ja innosta pomppien ja itkien varmaan juoksisin kenen tahansa workshopiin jos olisi lähistöllä tarjolla Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Jamaica   World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Icon_minitimePe Heinä 24, 2009 1:33 pm

Olis kyllä mahtavaa päästä Felixin tunnille, huolimatta siitä että paljon toistoa esityksissä.
Tykkään siitä tempputykityksestäkin Smile .
Mutta vaikka tänne tulisikin, niin tuskinpa olis mahdollisuuksia mennä, sen verran kalliit
tunnit on ainakin muualla . Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: World Pole Dance Jamaica   World Pole Dance Jamaica - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
World Pole Dance Jamaica
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» World Pole Dance Championship
» World Pole SportFitness Championships 1.10.2011 Budapest
» NORDIC POLE EVENT Pole Dance Showcase Oulussa la18.4 su19.4
» Michael Jackson THE IMMORTAL WORLD TOUR
» Workshop Alesian, MPD UK 2008 & MPD WORLD #3 kanssa!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: