Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 X-pole

Siirry alas 
+111
hena
Nuudelikissa
hpl
Pandakarhu
Unya
BLAAAAACK
Eowyn_
Marie
Mertsi
katwalk
Pantsuman
Tiu
SaMaJA
erika
hemuliini
kivaa
Em Kay
maunis03
Nahkis
mokonen
nephiie
kermaa
Elegia
chipin
nasu
Ivanka
hansi
Saila
Hiirenvirna
aiccu
meyja-
Ewy
saija
vive1
Polecat
Miracle
Nounours
Janey May
maimiau
Hennu/Henriikka
ranna
Jenni
Mortianna
Dahlia D.
-Hanna-
Tea
Tulilintu
Rosal
Apila
LaraK
ehkk
vesi
jossukka
Snugetti
Esteria
Carita
Zanca
vilionkka
Miki
Nutu
ladyluck
Odet
FemmeFatale
Foxmagon
bettie
Ish
leben
Henna.C
Shaunette
eledra
jemsku
papaija
Karvinen
Jassi
Nenna
Anu
Gerippe
kajakki
Quu
V
celya
merqus
Sanni
sphinks
Ashta
jiji
FaeryMe
Cherrie
sakunen
kristalli
Nins
annukka
Carnivora
Ninni
Mari
ilde
Nina
Joanna
Kirsi
Elli
miukattus
Lilya
tinga1911
Miia
Nanna H.
nekuliini
Kat Da
tasuni
Adelle
Iina
AdminSusie
115 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 13 ... 22, 23, 24, 25, 26  Seuraava
KirjoittajaViesti
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

X-pole - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 23 Icon_minitimeTo Huhti 01, 2010 6:12 pm

Ish kirjoitti:
Pulttia vai sitä avattavaa osiota?
Kokeilkaa tuota Iinan vinkkiä, eli pultista pitää jonkinmoisella avaimella kiinni jottei se liikahda ja toinen yrittää vastapäivään( kiristää) kierrettävää osiota. Jos ei sillä pulttiin saada liikettä niin ... pale

Siis se kierrettävä osio liikkuu, eli siis se joka tulee tangosta ulos ja pidentää tankoa. Mutta se rinkula joka estää sitä löystymästä ei liiku.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

X-pole - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 23 Icon_minitimeTo Huhti 01, 2010 6:17 pm

Lainaus :
Mutta en mä kyllä käsitä miten se olis voinu mennä banaaniksi. Mun mielestäni sitä on niin maltillisesti kiristetty... kuin löysälle se sitten olis pitänyt oikeen jättää?

Mäkin luulin kiristäneeni joskus muinoin titaanista maltillisesti, mutta kyllä se vaan meni banaaniks siitä huolimatta Sad
Sen jälkeen oon ollut supervarovainen, enkä kiristää yhtään enempää kuin menee ihan helposti.




Lainaus :
Siis se kierrettävä osio liikkuu, eli siis se joka tulee tangosta ulos ja pidentää tankoa. Mutta se rinkula joka estää sitä löystymästä ei liiku.

Jos se kiertyy aivan ok tiukemmalle, niin sitten sen pultinkin pitäis lähteä irti kun kunnon työkalulla ja voimalla sitä kääntää, muistakaa vaan katsoa että menee oikeaan suuntaan ja löystyy ettette vahingossa kiristä sitä tiukemmalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

X-pole - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 23 Icon_minitimeTi Elo 24, 2010 10:08 pm

voisko oikeesti joku ammattilainen tulla asentaa ton tangon. en ymmärrä missä on vika.. se on 3kk ollu meiän kellarissa ja nyt ajattelin ku ilmat viileni et jeeeee alotan tankoilun taas mut huoh. oikeastaan sillon toukokuussa otettiin se alas sen takii ku mua vitutti se ihme kolina + ettei se pyöriny kunnol.
nyt se tavallaan narisee jos siin tekee esim jonku spinnin. tangon ei pitäis olla liian kireellä ja pitäis olla suorassa. lisäks se suojaputki ei mee loppuun asti ylös. joskus aikasemminki kävi niin ja lopputulos: piti purkaa koko tanko et se suojaputki meni paikallee..
nii ja kyse on expertistä + spinny modesta..

Crying or Very sad


laitetaan nyt tännekki: https://www.youtube.com/watch?v=IeN39Ba0iZg
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

X-pole - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 23 Icon_minitimeKe Elo 25, 2010 10:34 pm

mulla on kuulunut kanssa just tollasia ääniä. Mä luulen et mun tanko oli sillon liian kireellä. Yritä löysentää vaik yks kierros?
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

X-pole - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 23 Icon_minitimeTo Elo 26, 2010 2:06 pm

helpottavaa kuulla et jonkun muunki tanko on pitäny tollast ääntä vaik ei se nyt mukavaa ole.
joo mä löysäsin mut edellee jostain alhaalt kuuluu jotain ääntä.. jotkut taas sano et mun tanko on banaani eli mutkalla ja yleensä sen sellaseks saa ku on kiristäny sitä liikaa.. en sit tie.. Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

X-pole - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 23 Icon_minitimeTo Elo 26, 2010 8:16 pm

Voi olla banaanikin. Munkin tanko taitaa olla. Ei oo kyl mitenkään harvinaista noiden x-polejen kanssa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

X-pole - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 23 Icon_minitimeTo Syys 02, 2010 12:56 pm

noniin, laitoin x-pole.co.uk:lle ja pole-a-holiciin viestiä ja sain ohjeeksi x-polelta että koittaisi rasvailla tankoa. nyt ei enää nirise eikä narise, mutta ei se siltikään pyöri niin nopeasti ja sulavasti kun vertaa esim. kaverini tankoon. tosin meillä on korkeampi katto, eli joudun käyttämään pidempää jatkopalaa niin ehkä sekin vaikuttaa jotenkin.
pääasia että nyt uskaltaa taas treenailla! I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

X-pole - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 23 Icon_minitimeLa Loka 30, 2010 7:35 am

Mulla on ollut krominen X-Pole Xpert nyt vissiin reilun kuukauden ja viimeksi torstaina onnistuin hiertämään sillä kämmenen vereslihalle asti auki niin pahasti, etten voi kuvitellakaan spinnailevani pariin päivään. Käyn Pole4fitilla, jossa on jauhemaalatut tangot ja tuntuu, etten oikein totu tuohon kromin hyvin erilaiseen tuntumaan. Siinä on tavallaan parempi pito kuin Pole4fitin tangoissa, mutta tavallaan se on samaan aikaan myös tosi paljon liukkaampi. Olen onnistunut hiertämään myös ranteeni auki tuolla Xpolella ja kämmenien kovettumatkin ovat tulleet lähinnä Xpolen käytön seurauksena, ei Pole4fitin tankojen, joita kuitenkin käytän huomattavasti useammin. Joudun kromin kanssa käyttämään nykyään sellaisia hikinauhoja ranteissa, etteivät hierry auki uudestaan. Tuntuu, että tuo Ahlsportin tankojen pinnoite on huomattavasti ihoystävällisempi. Kuulun siihen porukkaan, joka saa helposti hiertymiä ja mustelmia muutenkin.

Kauan teillä on mennyt totutellessa kromiin ja kuinka usein sitä pitää käyttää, että tuntuma ylipäänsä syntyy saati pysyy yllä? Toistaiseksi olen vetänyt yhdet itsenäiset kunnolliset, tunnista puoleentoista tuntiin kestävät kotitreenit viikossa. Tämän lisäksi usein ohjatun tunnin jälkeen kerrannut harjoiteltuja juttuja vielä lyhyesti kotona. Käyn ohjatuilla tunneilla nelisen kertaa viikossa, kauhean monia kotitreenejä en tuon lisäksi ehdi viikossa vetämään.

Onko muilla ylipäänsä mennyt kromin kanssa iho samaan tyyliin alussa pahasti rikki vai olenko se vain minä herkkine hipiöineni?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

X-pole - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 23 Icon_minitimeLa Loka 30, 2010 9:37 am

Ranteet paloi alussa kun puristi liian kovaa.
Kerrasta kyllä oppi. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

X-pole - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 23 Icon_minitimeLa Loka 30, 2010 9:50 am

Mulla nyt ei oo ollut mitään erityisiä hiertymis- tai palamisongelmia, mutta voisin kanssa kuvitella, että kyse on paljolti tekniikasta ja siitä, että tottuu tankoon. Tulihan mullakin järkyttäviä palovammoja ranteisiin alkuaikoina, kun opetteli spinnejä, ja vieläkin saattaa tulla jotain joskus, kun opettelee jotain uutta, vaikka jotain pitkää spinnikomboa. Veikkaisin siis, että kun tanko on uusi eikä sen pitoon ole vielä tottunut, sitä puristaa herkemmin ja sitten tulee hiertymää ja palovammaa.

Toisaalta mä kyllä uskon, että ihan kaikkien tankojen pitoon tottuu ja oppii. Mulla on ollut Antishopin musta tanko, joka on paksu ja vähän hankala, mutta oon siihen tottunut, joten se tuntuu just omalta. Oon myös tykännyt RTP:llä Xpoleista. Nyt mulla on suht uusi Xpert kotona ja se tuntuu vielä vähän oudolta. Pole4fitin tankoja oon taas kokeillut tooosi vähän enkä niihin oo saanut kunnon pitoa. Mutta varmaan niihinkin tottuisi, kun enempi niillä treenailisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

X-pole - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 23 Icon_minitimeLa Loka 30, 2010 10:31 am

Ranteiden ja kämmenten hiertymät tosiaan yleensä johtuu siitä, että puristaa liian kovaa. Yritä ottaa vähän rennommin tangosta kiinni? Vaikeaahan se on, kun ei ole pitoon tottunut. Helposti puristaa liikaa ihan 'varmuuden vuoksi.' Mutta jos vähän höllää otetta ja ottaa ranteet irti tangosta ja riittävän etäisyyden, niin homma helpottuukin yllättäen aika paljon Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

X-pole - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 23 Icon_minitimeLa Loka 30, 2010 11:11 am

Varmasti osa ongelmasta on tuota alun turhan puristusvoiman käyttöäkin, mutta huomaan, että kromilla spinnien lisäksi myös muut liikkeet, esim. skorpioni, polttaa sisäreittä tosi pahasti vs. koulun tangolla tehdessä. Ja mitään hiertymiä spinneistäkään ei koululla tule, ainoastaan tuolla kotona jököttävällä kromilla. Siksi askarruttaakin erityisesti että kauan uuteen materiaaliin totuttautuminen yleensä ihmisillä on kestänyt. Ja vielä tärkeämpi kysymys on tietenkin se, että ehtiikö sitä ylipäänsä tottua tuohon kromiin, kun käytän sitä suhteessa tosi paljon vähemmän kuin koulun tankoja!
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

X-pole - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 23 Icon_minitimeLa Loka 30, 2010 11:24 am

Mä jäin aikanaan ekan kromitangon kanssa aina jo sivupyörähdyksissäkin polvitaipeestani jumiin ekan kuukauden ajan, kun olin tottunut kapeampaan teräkseen Very Happy Kivenkovaan väitin että "ei voi johtua puristuksesta" mutta johtuipa kuitenkin.

Hiertymäthän ei ikinä johdu materiaalista, vaan siitä, mitä sillä materiaalilla tekee. Esim. skorpparissa jos olet tottunut, että pole4fitin tangoilla voi hieman "luiskauttaa" jalan paikalleen ja kromissa se jääkin samalla puristusvoimalla jumiin, niin tulee hiertymä. Tekniikkasäätöä, joka tulee sitten ajan kanssa uudella tangolla tehdessä.

Mitä useampaan tankoon tottuu sen parempi, niin ei sitten kisatessa tai esiintyessä tule yllärinä eri tankojen ominaisuudet. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

X-pole - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 23 Icon_minitimeLa Loka 30, 2010 11:47 am

^ Eli vastaus ongelmaani siis lienee se perinteinen: toistoa, toistoa ja toistoa. Very Happy Toivotaan, että alkaa pian sujumaan, mälsää jättää treenejä väliin sen takia, että on iho rikki! Varmaan pidemmän päälle tosiaan vaan hyvä, että oppii tekemään erilaisilla tangoilla, mutta tällä hetkellä vaan ei huvittaisi yhtään tuo kromi. Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

X-pole - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 23 Icon_minitimeLa Loka 30, 2010 4:53 pm

Tuttu tunne. Mustakin jotenkin tuntuu, että sitä menee vaan takapakkia, kun uusi krominen Xpert on varsinkin alkuun superliukas. Sitten ei oo mikään hirvee into treenata ja sitten siihen ei totukaan niin hyvin, ainakaan nopeesti. Ja turhauttaa, kun kesällä tuntui, että ayshat alkaa mennä ihan just ja pari kertaa onnistuikin, mutta nyt ei ote pidä yhtään. Razz Toisaalta, jos sitä ois helposti periksi antavaa sorttia tai haluaisi tehdä jotain helppoa, ei varmaan ois tullut tätä lajia valittua. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
chipin
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 36
Location : Oulu
Registration date : 27.05.2010

X-pole - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 23 Icon_minitimeMa Helmi 28, 2011 8:07 pm

Noniin.. Nilkka on parantunu ja selkä on taas iskussa, muutto ohi ja tanko suorastaan huusi kasausta kassissaan Very Happy Putsasin liitokset ja rasvailin, vanhan mallinen pyörivä tanko kyseessä..

Tanko on suora, lattiaa vastenkin pyörittelin eikä silmäänkään näytä banaanilta, hyvin vähän ehdin käyttää ennen nilkan rikki menoa..
Joten siihen kysymykseen.. Tankoa kiristelin ja omasta mielestä se on ok, koitin pikaseen niitä kiristely ohjeita etsiä mutta mutta.. hätähousu olen taas.. Cool Mistä sen nyt tietää että on varmasti tarpeeksi tiukalla ettei mene mutkalle mutta ei liian löysälläkään..
Ja kun laittaa spinnin päälle niin kuuluuko sen tehdä sellaista hmm.. jännää liikettä.. liike näyttää siltä niinku tanko olisi banaani, vähän hassun näköinen.. tottakai se hieman antaa periksi enkä itsekkään ole mistään keveimmästä päästä mutta niin.. tuli vaan mieleen ettei ole tanko liian löysällä jottei tule vahinko.. suorassa se on kyllä Very Happy ja spinnaakin hyvin.....
Takaisin alkuun Siirry alas
Elegia
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Elegia


Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 38
Location : Lappeenranta
Registration date : 23.11.2010

X-pole - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 23 Icon_minitimeMa Helmi 28, 2011 11:00 pm

Voisin omasta kokemuksesta sanoa, että oma silmä ainakin valehtelee hyvin herkästi tuosta tangon suoruudesta. Very Happy Silmään näyttää banskulta, vaikka vatupassin mukaan tanko on suorassa. Siihen on vain luotettava, että suorassa on ja kestää. Kun kiristää ensin yhtä ruuvia sen verran että tuntuu suht kireältä ja muut ruuvit samalla tavalla, sen jälkeen vielä kiristää lopullisesti, niin ei pitäisi olla ylikiristämisen vaaraa. Ja sen jälkeen nojaa tangosta kiinni pitäen koko painollaan, jos tanko pitää niin ei se rojahda. Smile
Spinnistä en osaa sanoa, kyllähän sen pitäisi hieman periksi antaa mutta ite en oo mitään erikoista liikettä ehtinyt huomaamaan spinnimoodia käyttäessä. Joku viisaampi osaa varmasti vastata tähän. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
kermaa
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 03.03.2011

X-pole - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 23 Icon_minitimeTi Maalis 15, 2011 10:52 pm

Hei! Miten tällähetkellä kannattaisi hommata tanko? x-polen haluan. Suomesta vai ulkomailta tilailu? Mitä sivustoa kannatat muuten? Olen käynyt lokakuusta asti suurinpiirtein kerran viikossa tunneilla ja nyt kun olen palaamassa kotimaahan niin haluan hommata oman tangon! Hmm.. kannattaisikohan ostaa tollainen x-pole xpert vaikken ole koskaan pyörivää edes nähnyt? Hiukan kalliimpihan se olisi. Onko siinä siis mitään muuta eroa kuin pyöriväksi saannin mahdollisuus sport:iin verrattaessa? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

X-pole - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 23 Icon_minitimeTi Maalis 15, 2011 11:11 pm

Kaikki kolme pole-a-holicilta ostanu. Hyvä firma, kannatata ostaa ( enkä oo tippaakaan puolueellinen Laughing )
Täytyy sanoa että x-perttiä kannatan, ihan jo pelkästään sen takia että molemmat moodit + se että tuntuu tukevammalta.
Mutta, se on taas makuasia. Joku toinen voi olla ihan eri mieltä kuin mä. sunny sportissa on pienempi yläosa, mikä voi jollekin olla
se ratkaisija.
Takaisin alkuun Siirry alas
nephiie
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 30
Location : Rauma
Registration date : 11.11.2008

X-pole - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 23 Icon_minitimeKe Maalis 16, 2011 7:11 pm

Oon miettinyt Xpolen hankkimista, ensitangoksi, ja mietin tässä sitä, että hankinko 45 vai 50mm mutta siihen ei oikein voi muuta ku ite miettiä, mutta haluisin vähän tietää et miten krominen ja titaaninen eroaa toisistaan, jotain +/- tilastoo tms olisi kiva tietää. Tai ihan vaan ominaisuuksista vähäsen...
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

X-pole - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 23 Icon_minitimeKe Maalis 16, 2011 9:55 pm

Itse aloitin titaanilla, varsinainen hikitassu kun oon. Nykyisin kromilla mennään aika. Talvella titaani on jees, kun kylmä, mutta kesällä ite en tykkää, iho tarttuu kiinni kuumalla kunnolla. Kromiin joutuu lämmittelemään kauemman, mutta se ei ole huono asia.
Takaisin alkuun Siirry alas
mokonen
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 04.04.2010

X-pole - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 23 Icon_minitimeMa Maalis 21, 2011 8:55 pm

Liityn joukkoonne ja tilasin tänään (vihdoinkin!!) pole-a-holicista 45mm titaani x-pole sportin! Smile Nyt jännityksellä odotan että koska tanko tulee ja miten sujuu sen asentaminen. Huoneessa jonne tanko tulee on vuosi sitten laitetut mdf-kattopaneelit ja lankkulattia. Very Happy Toisaalta pelottaa miten hyvin nuo materiaalit antavat periksi ja toisaalta että onko tuo katto turhan "liukas" ja tanko lähteekin liikkeelle.

Aiempaa kokemusta tankoilusta ei ole joten ensikerta on omalla tangolla. Toivottavasti sujuu edes jotenkin, tilasin opettelun tueksi Vertical Dancen dvdn jotta on edes jotain ideaa mitä pitäisi tehdä. Very Happy Varautukaa tyhmiin kysymyksiin! Luin kyllä koko ketjun läpi mutta ihan varmaan onnistun jotenkin sähläämään tuon asennuksen kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
mokonen
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 04.04.2010

X-pole - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 23 Icon_minitimeKe Maalis 23, 2011 11:55 am

Hmm nyt tuli tanko ja kasaaminenkin tuntui sujuvan mutta empä löydä kattopalkin kohtaa panelin alta Very Happy Damn tarvii sittenkin miehen apua..
Takaisin alkuun Siirry alas
Nahkis
basic spinner
basic spinner
Nahkis


Viestien lukumäärä : 7
Location : Helsinki
Registration date : 18.03.2011

X-pole - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 23 Icon_minitimeTo Maalis 24, 2011 6:56 pm

X-pole Xpert kotiutui eilen ja yritän nyt saada sitä suoraan. Tanko näyttää olevan koko ajan vinossa johonkin suuntaan ja spinnaus kulkee niin jähmeästi, että johtuu varmaan juuri vinoudesta. Onko mitään vinkkejä miten saisi parhaiten suoraan ilman vatupassia tai tikkaita?
Takaisin alkuun Siirry alas
Nahkis
basic spinner
basic spinner
Nahkis


Viestien lukumäärä : 7
Location : Helsinki
Registration date : 18.03.2011

X-pole - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 23 Icon_minitimeTo Maalis 24, 2011 8:10 pm

Sain kuin sainkin tankoni suoraan lopulta. \o/ Nyt ei muuta kuin tankoilemaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





X-pole - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 23 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
X-pole
Takaisin alkuun 
Sivu 23 / 26Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 13 ... 22, 23, 24, 25, 26  Seuraava
 Similar topics
-
» The Art of Pole- DVD:t
» R pole
» Rock the pole vs. pole 4 fit
» Pole Art DVD ennakkovaraukset
» Pole Art 2009 - lippujen ennakkovaraus foorumilaisille

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: