Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 X-pole

Siirry alas 
+111
hena
Nuudelikissa
hpl
Pandakarhu
Unya
BLAAAAACK
Eowyn_
Marie
Mertsi
katwalk
Pantsuman
Tiu
SaMaJA
erika
hemuliini
kivaa
Em Kay
maunis03
Nahkis
mokonen
nephiie
kermaa
Elegia
chipin
nasu
Ivanka
hansi
Saila
Hiirenvirna
aiccu
meyja-
Ewy
saija
vive1
Polecat
Miracle
Nounours
Janey May
maimiau
Hennu/Henriikka
ranna
Jenni
Mortianna
Dahlia D.
-Hanna-
Tea
Tulilintu
Rosal
Apila
LaraK
ehkk
vesi
jossukka
Snugetti
Esteria
Carita
Zanca
vilionkka
Miki
Nutu
ladyluck
Odet
FemmeFatale
Foxmagon
bettie
Ish
leben
Henna.C
Shaunette
eledra
jemsku
papaija
Karvinen
Jassi
Nenna
Anu
Gerippe
kajakki
Quu
V
celya
merqus
Sanni
sphinks
Ashta
jiji
FaeryMe
Cherrie
sakunen
kristalli
Nins
annukka
Carnivora
Ninni
Mari
ilde
Nina
Joanna
Kirsi
Elli
miukattus
Lilya
tinga1911
Miia
Nanna H.
nekuliini
Kat Da
tasuni
Adelle
Iina
AdminSusie
115 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26  Seuraava
KirjoittajaViesti
maunis03
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 22.10.2010

X-pole - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 24 Icon_minitimeTo Maalis 24, 2011 9:07 pm

Ostin itse Clas Ohlssonilta kolmella eurolla pienen vatupassin jossa magneetti kyljessä, tosi kätsä tankoa pystyttäessä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

X-pole - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 24 Icon_minitimeTi Elo 02, 2011 9:47 am

laitetaas nyt tänne. koht alkaa olee niin viileet ilmat et saa tangon laitettuu ja nyt tää pieni pää raksuttaa.. nimittäin laitoin vatupassin meidän lattialle ja lattia hieman vino, kattoon en ole kokeillu.. mut sit ku mä vatupasseilen sitä tankoo ni laitanko sen kuitenki vatupassin mukaan suoraks (jollon se on tietty vinossa ku lattiakin on) vai samanverran vinoon kun lattiakin Very Happy
tosin ei toi lattia nyt niin kauheen vino oo, mut silti tällasii tulee mietittyy.. Embarassed pale
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

X-pole - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 24 Icon_minitimeTi Elo 02, 2011 9:59 am

Saila kirjoitti:
laitetaas nyt tänne. koht alkaa olee niin viileet ilmat et saa tangon laitettuu ja nyt tää pieni pää raksuttaa.. nimittäin laitoin vatupassin meidän lattialle ja lattia hieman vino, kattoon en ole kokeillu.. mut sit ku mä vatupasseilen sitä tankoo ni laitanko sen kuitenki vatupassin mukaan suoraks (jollon se on tietty vinossa ku lattiakin on) vai samanverran vinoon kun lattiakin Very Happy
tosin ei toi lattia nyt niin kauheen vino oo, mut silti tällasii tulee mietittyy.. Embarassed pale

Mä laittaisin sun tapauksessa silloin sen tangon pystyyn ilman vatupassia ja tarkistaisin suoruuden oven karmeista/seinän kulmista... Kun sullahan se kerran tuli alas, eikös? Eli silloin et voi luottaa vatupassiin. Tanko on suorassa, mutta ei suhteessa lattiaan/kattoon. Kotona laitan tangon pystyyn ilman vatupassia, kun on vähän vino lattia, koululla taas vatupassin avulla. Näin mä tekisin, mutta odota muidenkin mielipiteitä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

X-pole - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 24 Icon_minitimeTi Elo 02, 2011 10:27 am

Sama. Smile Se tanko kestää parin asteen vinossa olon ihan hienosti, ja ei kaadu niin herkästi, kun on rakenteiden mukaan suoran näköinen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

X-pole - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 24 Icon_minitimeTi Elo 02, 2011 11:34 am

joo mun pitikin viel tohon laittaa et vaiko ilman koko passia, että silmämääräsesti. kiitoksia Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
kivaa
intermediate spinner
intermediate spinner
kivaa


Viestien lukumäärä : 77
Ikä : 32
Location : Vantaa
Registration date : 23.08.2011

X-pole - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 24 Icon_minitimeTo Elo 25, 2011 11:50 am

Tekisi kyllä niiiin mieli tilata Pole-a-holicista tanko! En vain tiedä ollenkaan, kumpi olisi parempi... 45mm vai 50mm. Ehkäpä oon liian aikaisessa vaiheessa liikkeellä, kun aloitin tankoilut vasta eilen, mutta kun kuume on niin kova! : D Ja kun olen vielä opiskelija ja rahatilanne on mikä on.. Helpompaa toki olisi treenata, kun voisi kotonakin harjoitella omalla tangolla, mutta tottakai kävisin ainakin muutamalla tunnilla RTP:lla. Pitäisiköhän hankkia viiden vai kymmenen kerran kortti sinne... Argh liikaa mietittävää! : D Aluksi mietin kymmenen kerran korttia, mutta jos oman tangon hankkisin, niin pärjäisinköhän viidellä kerralla... Toki sitä voi sitten mennä tunnille milloin mieli tekee. Haluaisin ainakin perusteet oppia kunnolla jonkun ohjauksessa - ja kun olen vielä niin hidas oppimaan (olisitte nähneet sen eilisen startin... pakko oli varata ensi viikollekkin starttitunti).

Olisikohan tuommoinen x-pole sport hyvä aloittelijalle? Staattinen on mulle erittäin ok, en tarvitse mitään erikoisuuksia ainakaan vielä. : D Vai pitäisiköhän katsella jotakin ihan perustankoa, mitä näitä antishopin (mikälie) tms tankoja nyt onkaan... Hankalaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

X-pole - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 24 Icon_minitimeTo Elo 25, 2011 9:17 pm

kivaa kirjoitti:
Tekisi kyllä niiiin mieli tilata Pole-a-holicista tanko! En vain tiedä ollenkaan, kumpi olisi parempi... 45mm vai 50mm. Ehkäpä oon liian aikaisessa vaiheessa liikkeellä, kun aloitin tankoilut vasta eilen, mutta kun kuume on niin kova! : D Ja kun olen vielä opiskelija ja rahatilanne on mikä on.. Helpompaa toki olisi treenata, kun voisi kotonakin harjoitella omalla tangolla, mutta tottakai kävisin ainakin muutamalla tunnilla RTP:lla. Pitäisiköhän hankkia viiden vai kymmenen kerran kortti sinne... Argh liikaa mietittävää! : D Aluksi mietin kymmenen kerran korttia, mutta jos oman tangon hankkisin, niin pärjäisinköhän viidellä kerralla... Toki sitä voi sitten mennä tunnille milloin mieli tekee. Haluaisin ainakin perusteet oppia kunnolla jonkun ohjauksessa - ja kun olen vielä niin hidas oppimaan (olisitte nähneet sen eilisen startin... pakko oli varata ensi viikollekkin starttitunti).

Olisikohan tuommoinen x-pole sport hyvä aloittelijalle? Staattinen on mulle erittäin ok, en tarvitse mitään erikoisuuksia ainakaan vielä. : D Vai pitäisiköhän katsella jotakin ihan perustankoa, mitä näitä antishopin (mikälie) tms tankoja nyt onkaan... Hankalaa.

Mä suosittelisin 10 kerran korttia, koska kertakäynti tulee (tod näk) näin halvemmaksi. Lisäksi, opit paljon nopeammin, kun käyt tunneilla, ja harjoittelet myös kotona, kuin että tankoilisit ainoastaan kotona. Vaikka rahaahan se toki vie. :L Suosittelisin kuitenkin mieluummin tunneillakäyntiä aluksi. Itse tein niin, että ostin 10x kortin, sitten 2kk jälkeen ostin tangon, kun kortti oli käytetty, pidin taukoa tunneista ja reenailin vaan kotona. Sitten taas keräsin rahaa ja menin taas tunneille.
Takaisin alkuun Siirry alas
kivaa
intermediate spinner
intermediate spinner
kivaa


Viestien lukumäärä : 77
Ikä : 32
Location : Vantaa
Registration date : 23.08.2011

X-pole - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 24 Icon_minitimeTo Elo 25, 2011 10:52 pm

Houkutteli se tangon hankinta ihan liikaa, eli kyllä, krominen x-pole sport pistetty tilaukseen. Tyyrishän se oli, kun miettii, että aion käydä jatkossa myös tunneilla, mutta ei voi mitään. : D Hölmöähän tämä oli, kun tilasi tangon heti ekan kerran jälkeen, mutta koukutti jo ihan liikaa. Nyt pääsee ainakin kätevästi kotosalla treenailemaan ja voi kunnolla äheltää rauhassa. Odotan niiin innolla oman tangon saapumista kotiin. <3 Ja hei, eikös näitä ihan kotitankoilijoitakin ole, eli enkös minäkin voi olla semmonen? ;D Treenailla nettivideoilla ja yrittää itekseen kotona?

Niin juu, ja olen aika varma, että näin aloittelijana mun on "helppo" totutella tankoon kuin tankoon, kun ei kokemusta ole oikeastaan minkäänlaisesta tangosta vielä. Ja olen varma, että jos jostakin syystä pitää joskus laittaa oma x-poleni eteenpäin, niin sillä tulee jatkossakin olemaan myyntiarvoa.

Huh huh, johan mä tässä nyt selittelen ratkaisuani. :----)
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

X-pole - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 24 Icon_minitimePe Elo 26, 2011 5:39 am

Tottakai sä saat olla kotitankoilija, enhän mä sitä kiellä! Very Happy Ajattelin vain, että kun asut pääkaupunkiseudulla, ja sulla on mahdollisuus tunteihin niin tokihan ne kannattaa hyödyntää. Tunneilla on ihan eri motivaatio (no ehkä sitten myöhemmin, nyt kun sinulla on tuo suunnaton alkuinnostus Wink ) ja oppii helpommin kun on joku ohjaamassa ja näkemässä virheet ym. Mutta mikään ei estä sinua menemästä tunneille vaikka vasta kun olet ensin kotona harjoitellut, jos sittenkään. Smile

Eikä se nyt hölmöä ollut tilata tankoa yhden kerran jälkeen, jos sille vain tulee käyttöä (ja todennäköisesti tulee) Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
kivaa
intermediate spinner
intermediate spinner
kivaa


Viestien lukumäärä : 77
Ikä : 32
Location : Vantaa
Registration date : 23.08.2011

X-pole - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 24 Icon_minitimePe Elo 26, 2011 7:21 am

Totta! : ) Ajattelin ostaa useamman kerran kortin ensi viikolla koululta, kun menen silloin uusiksi starttiin. Pakkohan ne perusjutut on hallita kunnolla. : D Ihan totta tuo, mitä kirjoitit Mortianna noista tunneista! Tuntien jälkeen on sitten kiva kokeilla omalla tangolla, miten ne uudet jutut luonnistuu. Ihanaa, kun sen tangon tulon jälkeen ei tarvitse lähteä mihinkään, vaan voi siirtyä pelkästään olohuoneeseen harjoittelemaan (olen laiska ja epäsosiaalinen tapaus). Oikeastihan mulla ensiksi oli tarkoituksena hankkia se tanko vasta muutaman tankoilun jälkeen, mikä tietysti on se fiksuin veto, mutta ei voi mitään - palo oli niin kova jo ennen ensimmäistäkään starttia. Nojuu nyt vaan kun se oma tanko saapuisi, niin sitä odotellessa! ; D
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

X-pole - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 24 Icon_minitimeTo Loka 06, 2011 9:52 am

Onkohan kellään tietoa, voiko niitä X-pertin alaosassa olevia kiinnitysruuveja (3kpl) ostaa jostain erikseen? Mulla on tagon kiristysruuvit niin pyöristyneet, että ei saa kunnolla kiristettyä eikä sitten avattuakaan. Mietin että ovatko ihan rautakauppatavaraa vai pitääkö tilata x-polelta asti? scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

X-pole - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 24 Icon_minitimeTo Loka 06, 2011 11:57 am

Sä voisit kysyä Annikalta (Pole-a-holic), se osaa varmaan vastata tuohon. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

X-pole - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 24 Icon_minitimeTo Loka 06, 2011 12:17 pm

^näinpä teen, kiitti! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
erika
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 36
Location : YT
Registration date : 05.10.2011

X-pole - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 24 Icon_minitimeKe Loka 19, 2011 7:47 pm

Niin tyhmä kysymys että valmiiksi jo naurattaa...
xpert tukevasti pystyssä ja hienosti pyörii... mutta mites sen saa staattiseksi?
Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
erika
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 36
Location : YT
Registration date : 05.10.2011

X-pole - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 24 Icon_minitimeKe Loka 19, 2011 10:14 pm

Vastaan vielä jos jollain on yhtä typerä ongelma Smile

Eli johtui (kuten epäilinkin) alimmista kahdesta ruuvista.
- jotka eivät olleet (sileissä) "x" kohdissa.

Yritin tätä jo tutkiakin aiemmin, mutta vaikka kuinka katsoin niin x merkit olivat oikeilla kohdilla. Tämä johtui siitä että ruuvit olivat jo paketissa valmiiksi aivan liian syvällä putkessa. Piti ottaa ihan kokonaan ruuvit ulos ja laittaa uudelleen. Tuolloin varsi menikin sitten ihan kokonaan sisälle ja sileistä kohdista kiristämällä sain tangon pyörimisen pois.

Hetken jo ajattelin että kyllä tähän sittenkin miehen tarvii - mutta ei Smile


Takaisin alkuun Siirry alas
SaMaJA
basic spinner
basic spinner
SaMaJA


Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 23.08.2011

X-pole - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 24 Icon_minitimeTo Loka 27, 2011 8:55 am

En jaksa alkaa lukemaan koko ketjua (menis koko päivä), joten kysäisempä mielipidettä. Kuinka paljon koette olevan eroa 45mm ja 50mm x-polella? RTP:llä taitaa olla 45mm tangot(?) ja sellaisella olen tottunut treenaamaan, niin kuinka vaikea on yhtäkkiä siirtyä 50mm tankoon? Vai voiski se olla jopa eduksi, että tunneilla treenaa 45mm tangolla ja kotona 50mm, ettei ns. jämähdä yhteen malliin?
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

X-pole - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 24 Icon_minitimeTo Loka 27, 2011 5:00 pm

Mun mielestä sillä on hirvittävän suuri ero. En ottais 50 millistä enää millään! Mulla on liian pieni käsi siihen, huomattavasti vaikeampaa spinnata, ja tehdä pelkillä kourilla pidettiäviä liikkeita, kuten jatkettu perhonen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

X-pole - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 24 Icon_minitimeTo Loka 27, 2011 5:10 pm

mä ottaisin mieluusti kaks eri paksuutta. eli jos joskus ostan toisen tangon se tulee olemaan 45mm
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

X-pole - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 24 Icon_minitimeTo Loka 27, 2011 5:20 pm

Jos haaveissa on kilpailu tai esiintyminen, niin suosittelisin ehdottomasti ottamaan 50mm:n, jollaisia käytetään tosi usein kisatankoina. Munkin kyllä täytyy sanoa, että 50mm tanko on välillä tosi paksun tuntuinen eikä ote pidä läheskään yhtä hyvin kuin kapeammalla, mutta siinähän se puristusvoima tosissaan kehittyy. Jos taas harrastaa vaan omaksi ilokseen, niin 45mm tanko on oikein hyvä vaihtoehto. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiu
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.10.2010

X-pole - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 24 Icon_minitimeLa Loka 29, 2011 12:07 pm

Mä kävin äsken hakemassa postista X-Pole Sportin ja varmaan illalla yritetään sitä kasailla. Sitä piti vaan kysyä että tarviiko tuolle tehdä siis jotain ennen asennusta ja käyttöä? Tuossa ohjepaperissa kun ei ainakaan mainittu mitään. Että jos joku tietää tai osaa neuvoa mua niin kiitän kovasti! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Pantsuman
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 31
Location : Tampere
Registration date : 29.07.2010

X-pole - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Apua!!11   X-pole - Sivu 24 Icon_minitimeKe Marras 23, 2011 10:40 pm

Yläadapteri ei suostu lähtemään irti 125mm jatkoputkesta, johon kiinnitettynä se tuli. Ihan kaikki ollaan yritetty, mitään ei tunnu tapahtuvan. On kiskottu, väännetty ja pyöritetty ja ei se sieltä lähde.

Mun huonekorkeus on just siinä välissä etten voi käyttää kuin 250mm putkea pelkästään, pelkällä 125mm jää liian lyhyeksi ja molemmilla ihan liian pitkä. Oonko ainoa jolla on tämä ongelma ollut, ja jos en ole, niin MITÄ TEEN. ;_______;
Takaisin alkuun Siirry alas
Pantsuman
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 31
Location : Tampere
Registration date : 29.07.2010

X-pole - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 24 Icon_minitimeTo Marras 24, 2011 12:17 am

Yläadapteri lähti kuin lähtikin jatkoputkesta pois sen jälkeen kun olin käyttänyt apuvälineinä mm. hedelmäveistä, vasaraa ja imurinputkea, eli väärä hälytys. Yläadapteri oli aivan täynnä jotain, joka muistutti epäilyttävästi liimaa, eli ei ihmekään kun ei meinannut lähteä irti...
Takaisin alkuun Siirry alas
katwalk
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 30.11.2011

X-pole - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 24 Icon_minitimeMa Joulu 05, 2011 4:34 pm

käytettynä siis sain juuri ekan tankoni, x-pole sportin ja avokki ystävänsä kanssa sen tohon kasasi hirveen kiroilun kanssa. JEEE!
Kyllähän siinä pyörii, mua jännittää vaan hirveesti... Varsinkin kun joskus kuuluu naksahdus, mistähän se johtuisi, pitäisikö vielä kiristellä jostain kohti???(ei liikoja uskallettu banaanipelossa)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://katwalkblog.blogspot.com
SaMaJA
basic spinner
basic spinner
SaMaJA


Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 23.08.2011

X-pole - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 24 Icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 2:10 pm

Tuossa kun pari postausta ylempänä kyselin 45mm ja 50mm tankojen eroa, niin pisti vähän jännittämään tuon paksumman tangon hankkiminen. Vaan piru vie, se tanko oli just se, mitä oon tarvinnut! RtP:llä oon veivannut 45 mm:llä ja mulla on sen sortin tahmatassut absolut torr-käsittelystä huolimatta, että nahat jää tankoon ja tanko kirskuu otteessa. Omalla tangolla ei ole mitään ongelmaa! Sisko taas valitti, ettei hänellä riitä puristusvoima mun tangolla, kun taas mulla on vissiin puristusvoimaa vähän liiankin kanssa, kun tottunut käsittelemään, höööm, en niin helppoja hevosia ja koiria (pidä kiinni perkele, äläkä päästä irti vaikka mikä olis Laughing ).
Samoten istunta onnistuu omalla tangolla, kun taas kapeammalla ei millään ja fitpolesta tipahdan persiilleni samantien, vaikka siinähän pitäisi olla parempi pito.

Vielä kun pääsisi treenaamaan. 3 antibioottikuuria takana, keuhkoputkentulehdus ja tuhottomat jälkitaudit kuukauden ajan riesana.. Toissapäivänä 2 spinniä meinasi aiheuttaa sydärin. bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

X-pole - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 24 Icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 4:09 pm

Se on kyllä totta, että toi nahka menee rullalle noista "kukkuloista" tosta sormien juurista. Etenkin jos tolppailee leikkipuistotangolla. Jaloilla pidettävät, kuten istunta ja takanoja helpottuu paksummalla tangolla, koska on tietty enemmän pinta-alaa mistä pitää kiinni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





X-pole - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 24 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
X-pole
Takaisin alkuun 
Sivu 24 / 26Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26  Seuraava
 Similar topics
-
» The Art of Pole- DVD:t
» R pole
» Rock the pole vs. pole 4 fit
» Pole Art DVD ennakkovaraukset
» Pole Art 2009 - lippujen ennakkovaraus foorumilaisille

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: