Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 X-pole

Siirry alas 
+111
hena
Nuudelikissa
hpl
Pandakarhu
Unya
BLAAAAACK
Eowyn_
Marie
Mertsi
katwalk
Pantsuman
Tiu
SaMaJA
erika
hemuliini
kivaa
Em Kay
maunis03
Nahkis
mokonen
nephiie
kermaa
Elegia
chipin
nasu
Ivanka
hansi
Saila
Hiirenvirna
aiccu
meyja-
Ewy
saija
vive1
Polecat
Miracle
Nounours
Janey May
maimiau
Hennu/Henriikka
ranna
Jenni
Mortianna
Dahlia D.
-Hanna-
Tea
Tulilintu
Rosal
Apila
LaraK
ehkk
vesi
jossukka
Snugetti
Esteria
Carita
Zanca
vilionkka
Miki
Nutu
ladyluck
Odet
FemmeFatale
Foxmagon
bettie
Ish
leben
Henna.C
Shaunette
eledra
jemsku
papaija
Karvinen
Jassi
Nenna
Anu
Gerippe
kajakki
Quu
V
celya
merqus
Sanni
sphinks
Ashta
jiji
FaeryMe
Cherrie
sakunen
kristalli
Nins
annukka
Carnivora
Ninni
Mari
ilde
Nina
Joanna
Kirsi
Elli
miukattus
Lilya
tinga1911
Miia
Nanna H.
nekuliini
Kat Da
tasuni
Adelle
Iina
AdminSusie
115 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 14 ... 24, 25, 26
KirjoittajaViesti
Nasutin
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 29.03.2012

X-pole - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 26 Icon_minitimeTo Maalis 29, 2012 7:39 pm

Iltaa! Oon vasta tutustunut tankotanssin ihmeellisen maailmaan ja nyt ois jo oma tanko vakavasti harkinnassa. Olen miettinyt x-polen sporttia ja laskeskellut noita jatkoputkien pituuksia, ja kysyisinkin että kuinka paljon tangon säätöputkea voi ruuvata auki? Kun jos itse laittaisin jatkoputkeksi tuon 250mm niin jäisin n. 85mm, niin onko se liikaa.. Vai pitäiskö sit ostaa se 300mm jatkoputki niin jäis 35mm..? scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
SaMaJA
basic spinner
basic spinner
SaMaJA


Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 23.08.2011

X-pole - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 26 Icon_minitimeKe Toukokuu 02, 2012 9:35 pm

Tulipa purettua ja kasattua tanko ekaa kertaa (vanhanmallinen xpert). Tanko vääntyi sitten hieman banaaniksi, kun varomisesta huolimatta kiristyi ekalla yrittämällä liikaa. Onneksi sen näkee vain spinnillä. Staattisena tanko päästää pienen naks-äänen (eikä edes taida kuulua vieressä olevalle, mutta sen tuntee ja kuulee itse liikkeen alussa). Tangon kasaaja epäili, että se johtuis jotenkin siitä alimassa osasesta, josta säädetään tanko staattiseksi tai spinniksi. Onko tossa mitään perää, vai onko tanko vaan pistetty pystyyn ihan päin veettua? Yhden kerran purettiin uusiksi ja pystytettiin, koska epäiltiin olevan hieman vinossa ja naksutus vaimeni vähän.
Takaisin alkuun Siirry alas
SaMaJA
basic spinner
basic spinner
SaMaJA


Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 23.08.2011

X-pole - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 26 Icon_minitimeTo Toukokuu 03, 2012 12:57 pm

Onko kellään vanhassa X-polessa tuota poleaholicin myymää upgrade-pakettia? En ihan hiffannut, miten tuo systeemi toimii, että tanko muuttuu alhaalta säädettäväksi. Paketissa pitäis olla a-putki ja koska musta näyttää, että eilinen kasaaminen väänsi just a-putkea kieroon, niin jeesaiskohan tuo upgrade samalla tangon taas suoraksi?

Hitto soikoon. Tekis mieli antaa ton tangonpaskiaisen seistä tossa lopun ikäänsä. Ihan hirveää hommaa tuo uudelleen pystyttäminen, kun äskenkin säädin ja säädin, eikä millään tunnu olevan suorassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
M4ri
basic spinner
basic spinner
M4ri


Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 35
Location : Jyväskylä
Registration date : 19.07.2012

X-pole - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 26 Icon_minitimeKe Elo 29, 2012 7:15 pm

Voi apua. Sain mun tangon eilen (jee! Very Happy). Kokosin sen illalla hitaasti ja hartaasti ja huomasin, että ku pistää sen spinnihommelin päälle ja pyörittää käsillä sitä tankoa nii se vähä niiku heiluu. Tai siis näyttää, että se tanko olis hieman banaanina pale Kuitenkaan en satavarmasti oo kiristäny liikoja missään vaiheessa, ku en ees oo uskaltanu laittaa sitä kireelle nii et sitä vois käyttää..

Mutta siis päätin tänään purkaa tangon alkutekijöihin ja kasata uudelleen, että josko vika häviäis. Purin tangon äsken osiin ja aloin kattomaan, että onko se jotenkin käyrä. Muut osat näyttäis olevan ok, mutta A-kappale on siitä jostain keskivaiheen alapuolelta vähän käyrä!! affraid

Oonko mä oikeesti voinu hajottaa ton jo nyt? Vai onko toi joku valmistus vika? Vai onkse ihan normaalia, että ne tangon pätkät ei oo iiiiihan prikulleen suoria? confused Apua paniikki iskee ku en tiiä uskallanko nyt kasata tota tai mitä sille pitäis tehä Sad(
Ottaa nii paljon päähä, jos mä sen oon epähuomiossa jo hajottanu... Vaikka en tiiä miten se ois ollu ees mahollista.
Oonko vaa missannu jonku jutun ja kuvittelen omiani? Very Happy Tai siis et onks jotain mitä tolle voi tehä? Kauheesti kysymyksiä, mut ku täällä ollaan melkee itku kurkussa ja paniikissa omg. Voi itku sentäs No

Edit. Oho paniikissa unohtu mainita, että tosiaan kyseessä on 45mm krominen xpert. Very Happy Voi apuaaaa... Nii ja siis kun sen a-kappaleen pistää seinää vaste nii näkee et se epätasasuus on siinä keskellä ja ehkä joku millin tai kaks tai jotain. Oon surkein ikinä arvioimaan, mutta se on tosi minimaalinen se käyryys.

Edit vol 2. Nyt katoin vielä tarkemmin seinää vasten sitä a-kappaletta. Nii se onki yläreuna, joka on vino Very Happy Ja vaan toiselta puolelta. Ja silt puolelt, jolta se on vino niiin yläreunan ja seinän väliin jää n.3mm tilaa, kun muualta on seinässä kiinni. Mittasin jopa, ettei tartte mun huonoihin arvioihin luottaa. Onks tommonen 3mm heitto nyt yhtä kuin pilalle menny tanko? Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Malin
intermediate spinner
intermediate spinner
Malin


Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 32
Location : Kirkkonummi
Registration date : 04.03.2012

X-pole - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 26 Icon_minitimePe Elo 31, 2012 2:21 pm

Apua kaivataan! Tänään kun lähdin löysäämään noita ruuveja jotka pitää tangon staattisena, ei toinen niistä lähtenytkään irti. Hetken aikaa kun sitä yritin irrottaa ja aloin lähempää kattoa niin huomasin että ne reunat on jostain syystä kulueet ja siitä on tullut ihan pyöreä. Eli se kuusiokulma-avain vaan pyörii sielä ruuvin reijässä. Onko kellään mitään vinkkejä miten sen sais sieltä pois ja saako noita ruuveja mistä lisää? En ymmärrä miten se on noin kulunut. Tanko on vaan muutama kuukautta vanha eikä oo aikasemmin ollu mitään ongelmia noiden ruuvejen kanssa enkä mä niitä mun mielestä liian tiukallekaan oo laittanu. Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

X-pole - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 26 Icon_minitimePe Elo 31, 2012 9:05 pm

kokeile kääntää avainta vinoon niin että saat ruuvin veks. jos ei auta niin kokeile hieman suurempaa ruuvia. pole-a-holicilta saa uusia ruuveja ainakin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Malin
intermediate spinner
intermediate spinner
Malin


Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 32
Location : Kirkkonummi
Registration date : 04.03.2012

X-pole - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 26 Icon_minitimeSu Syys 02, 2012 1:17 pm

Kiitos neuvosta. Lähtihän se ruuvi sieltä. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

X-pole - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 26 Icon_minitimeSu Syys 02, 2012 8:26 pm

Hieno homma I love you

Ja hyvä että sait tolkun, tarkoitin isommalla ruuvilla avainta Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Atlas
intermediate spinner
intermediate spinner
Atlas


Viestien lukumäärä : 55
Registration date : 08.10.2010

X-pole - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 26 Icon_minitimeSu Syys 23, 2012 9:52 pm

Alkaa usko horjua X-Poleihin... meillä kuus kappaletta X:iä sekä perttiä että sporttia sekä 45mm että 50mm. Kaikki ostettu alkukesästä uusina / tosi vähän käytettyinä ja nyt jo tuntuvat hajoavan käsiin jokainen.. Evil or Very Mad

Omasta tangosta lähes jokainen pala on niin kiertynyt, että joka kerta saan pelätä saanko vielä auki vai onko molemmat osat pyörineet niin, että kuusiokoloavainta ei saa kiinni. Alin kiinnityspala (en nyt muista oikeita nimiä näille osille..) on jo totaali jumissa alimmassa tanko-osassa. Tätä samaa vaivaa monessakin tangossa - ja kyllä olemme mielestämme kasanneet ne ihan oikein kiristelleet jne..

Yhdestä pertistä ruuvit tippuivat tankoon sisään ilman että niitä edes koskettiin.. Oma tanko nitisee ja natisee ihan hullusti ja ja ja ja. Hintaansa nähden melko huonoa laatua sanoisin. Crying or Very sad

-Atlas
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

X-pole - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 26 Icon_minitimeSu Syys 23, 2012 11:23 pm

Tsekkasitteko alussa että onko x-jointtien pienet rinkulat jotka menee putkien koloihin tarpeeksi ulkona?
Takaisin alkuun Siirry alas
Atlas
intermediate spinner
intermediate spinner
Atlas


Viestien lukumäärä : 55
Registration date : 08.10.2010

X-pole - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 26 Icon_minitimeMa Syys 24, 2012 1:36 pm

Mielestäni mun tangossa ainakin oli joo ihan kivasti ulkona. Mut se tankopala ittessään tuntuu olevan ihan ihme materiaalia, se tappi on porannut sinne sisään jo n.3cm matkalta omaa tilaa ja siks ei pysykkään paikallaan. Evil or Very Mad

Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





X-pole - Sivu 26 Empty
ViestiAihe: Vs: X-pole   X-pole - Sivu 26 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
X-pole
Takaisin alkuun 
Sivu 26 / 26Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 14 ... 24, 25, 26
 Similar topics
-
» The Art of Pole- DVD:t
» R pole
» Rock the pole vs. pole 4 fit
» Pole Art DVD ennakkovaraukset
» Pole Art 2009 - lippujen ennakkovaraus foorumilaisille

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: