Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Puistojamit?

Siirry alas 
+12
-Hanna-
merqus
papaija
maimiau
Robyn
Kat Da
paiviku
wilmiina
Ashta
tasuni
Cherrie
Iina
16 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Puistojamit? Empty
ViestiAihe: Puistojamit?   Puistojamit? Icon_minitimeTi Heinä 21, 2009 10:15 am

Lyhyttä varoitusaikaa taas, mutta kiinnostaisko ketään käydä jossain puistossa jammailemassa X-stagen kanssa jos on perjantaina (24. 7) nätti sää? Joskus iltapäivästä tai alkuillasta olis tarkoitus, kovin myöhään ei varmaan kannata stagen kanssa olla ulkona jos ei tahdo perjantaipummeja kiusakseen. Alustavasti oon miettiny ihan sitä studion vieressä olevaa Osmonpuistoa - siellä olis sellainen pieni "teatterilava" myös jonne tangon voisi ehkä pykätä jos ei varsinaisesti sada mutta tihkuttaa vähän.

Nyyttäreitä ajattelin, eli tullaan kun tullaan ja tuodaan jotain pientä purtavaa/juotavaa mukana. Ilmoitelkaa onko kiinnostusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Puistojamit? Empty
ViestiAihe: Vs: Puistojamit?   Puistojamit? Icon_minitimeTi Heinä 21, 2009 10:41 am

Mä en henk koht pääse perjantaina enkä lauantaina.. Rolling Eyes Muuten kyllä hyvä idea!
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Puistojamit? Empty
ViestiAihe: Vs: Puistojamit?   Puistojamit? Icon_minitimeTi Heinä 21, 2009 10:42 am

Olis tosi kivaa! Olen vihdoin lomalla joten pääsisin kyllä hyvin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Puistojamit? Empty
ViestiAihe: Vs: Puistojamit?   Puistojamit? Icon_minitimeTi Heinä 21, 2009 10:43 am

Cherry, minään lauantaina ei ehdottomasti olla järjestämässä mitään niin pitkään kun polttarikautta kestää... Mutta perjantaita voidaan siirtää/päättää sen mukaan, kuinka väkeä ehkä pääsee tai ei pääse Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Puistojamit? Empty
ViestiAihe: Vs: Puistojamit?   Puistojamit? Icon_minitimeTi Heinä 21, 2009 10:45 am

Ai niin kun sulla nyt lykkää sitä polttariporukkaa.. santa
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Puistojamit? Empty
ViestiAihe: Vs: Puistojamit?   Puistojamit? Icon_minitimeTi Heinä 21, 2009 10:56 am

Mä en kyl nyt perjantaina pääse ku silloin on toi nuorten olympiafestivaalin päätöstapahtuma,jossa oon esiintymässä ja ku töistä pääsee ni pitää ruveta heti valmistautuu ...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

Puistojamit? Empty
ViestiAihe: Vs: Puistojamit?   Puistojamit? Icon_minitimeTi Heinä 21, 2009 11:01 am

Sad mä en pääse myöskään ku ollaan menossa työporukalla viettää läksiäisiä marusekiin...
normaalistihan mulla ei ole mitään elämää, mut just nyt sit on toi, outoo..... Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
paiviku
intermediate spinner
intermediate spinner
paiviku


Viestien lukumäärä : 93
Location : Tampere
Registration date : 29.01.2009

Puistojamit? Empty
ViestiAihe: Vs: Puistojamit?   Puistojamit? Icon_minitimeTi Heinä 21, 2009 1:02 pm

Kiva idea Smile tulen mukaan jos tapahtuma järjestyy eli osallistujia tulis muitakin..
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Puistojamit? Empty
ViestiAihe: Vs: Puistojamit?   Puistojamit? Icon_minitimeTi Heinä 21, 2009 1:03 pm

Jep jep Smile Perjantai 31.7 tai sunnuntai 2. 8. olisi myös ehdotuksia, jos ne sopii väelle paremmin? Tonne ei tietenkään mitään 20 henkeä voi odottaakaan, onhan meillä vain yksi x-stagekin, mutta kiva ois saada sellanen 5-12 hengen porukka kasaan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

Puistojamit? Empty
ViestiAihe: Vs: Puistojamit?   Puistojamit? Icon_minitimeTi Heinä 21, 2009 4:55 pm

mulle sopii noista kumpi vaan Very Happy
paitsi et sunnuntai sit vasta neljän jälkeen...
t:ikuinen kesäsunnuntaityönraataja Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Puistojamit? Empty
ViestiAihe: Vs: Puistojamit?   Puistojamit? Icon_minitimeTi Heinä 21, 2009 7:50 pm

Lähden viimestään 31.7. Päivällä. Mutta tää perjantai käy jos on lämmin ja ei kovin iltapuolesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Robyn
basic spinner
basic spinner
Robyn


Viestien lukumäärä : 28
Location : Espoo
Registration date : 16.06.2009

Puistojamit? Empty
ViestiAihe: Vs: Puistojamit?   Puistojamit? Icon_minitimeKe Heinä 22, 2009 11:28 am

Ihan mahtava idea!

Jos täällä helsingin suunnalla joku järjestäisi samaa niin olisin varmasti paikalla Smile

Eihän kenelläkään täälläpäin muuten sattumoisin tuohon ole tarvittavia värkkejä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Puistojamit? Empty
ViestiAihe: Vs: Puistojamit?   Puistojamit? Icon_minitimeKe Heinä 22, 2009 1:21 pm

Iina, ei tosiaan liity aiheeseen mutta ajattelin tähän väliin kysyä että moneltako sunnuntaina olis ne opettajien esitykset? Ajattelin tulla kokeileen tuota tuoli-/tankotanssi1:stä JOS vaan jaksan paikalle kun oon Porissa työhommissa 15h lauantaina jonne lähdetään aamu kuudelta ja tullaan yöllä pois, katsotaan moneltako sitä kaivautuis taas sit sängystä ihmiselämään.
Takaisin alkuun Siirry alas
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

Puistojamit? Empty
ViestiAihe: Vs: Puistojamit?   Puistojamit? Icon_minitimeKe Heinä 22, 2009 5:31 pm

aivan ihana idea! kiinnostais tulla ainaskin kattelemaan mut oon ens pe puntalassa ja seuraavan viikonlopun Lappeenrannan suunnalla. tosin jos tää ottaa tuulta alleen ni voihan sitä katella vaikka uusiks myöhemmin syksyllä ellei ilmat kylmene heti kohta?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Puistojamit? Empty
ViestiAihe: Vs: Puistojamit?   Puistojamit? Icon_minitimeKe Heinä 22, 2009 6:07 pm

Cherrie, näillä näkymin esitykset on tuntien välissä Smile Eli yks heti kahden jälkeen, toinen kolmen jälkeen ja yks vähän ennen neljää. Riippuen tietenkin miten on väkeä paikalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Puistojamit? Empty
ViestiAihe: Vs: Puistojamit?   Puistojamit? Icon_minitimeTo Heinä 23, 2009 7:37 am

Mikä tässä nyt oli lopputulos? Täältä olisi yksi innokas tulossa.
Takaisin alkuun Siirry alas
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

Puistojamit? Empty
ViestiAihe: Vs: Puistojamit?   Puistojamit? Icon_minitimeTo Heinä 23, 2009 9:26 am

Haa, oonkin nyt sattumoisin tulossa huomenna Tampereelle tapaamaan yhtä kaveria varmaan joskus alkuillasta, eli jos tämä toteutuu joskus iltapäivästä,niin täällä voisi olla yksi tulokas myös Smile Tosin, mitä nyt kattelen tota Tre:n säätiedotusta, niin paria sadepisaraa näyttää..
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Puistojamit? Empty
ViestiAihe: Vs: Puistojamit?   Puistojamit? Icon_minitimeTo Heinä 23, 2009 9:57 am

Eli olis minä, Tasuni, KCleo ja papaija ainakin... Kyllä mun puolesta tolla porukalla voidaan jo treffatakin Smile Monenko aikaan kenellekin kävisi? Ite en tosiaan kovinkaan myöhäistä aikaa kannata kun jos tosiaan ei sada voi puistossa olla muutakin väkeä tulossa. Olisko 16.00 liian aikasta/myöhäistä?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

Puistojamit? Empty
ViestiAihe: Vs: Puistojamit?   Puistojamit? Icon_minitimeTo Heinä 23, 2009 10:10 am

Kello 16 tai tunti jompaan kumpaan suuntaan käy ihan hyvin. En ole vielä mitään tarkkaa aikaa sopinut Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
paiviku
intermediate spinner
intermediate spinner
paiviku


Viestien lukumäärä : 93
Location : Tampere
Registration date : 29.01.2009

Puistojamit? Empty
ViestiAihe: Vs: Puistojamit?   Puistojamit? Icon_minitimeTo Heinä 23, 2009 10:58 am

Iina kirjoitti:
Eli olis minä, Tasuni, KCleo ja papaija ainakin... Kyllä mun puolesta tolla porukalla voidaan jo treffatakin Smile Monenko aikaan kenellekin kävisi? Ite en tosiaan kovinkaan myöhäistä aikaa kannata kun jos tosiaan ei sada voi puistossa olla muutakin väkeä tulossa. Olisko 16.00 liian aikasta/myöhäistä?

Kai sinne tämä mahtuu vielä mukaan? Klo neljä sopii...
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Puistojamit? Empty
ViestiAihe: Vs: Puistojamit?   Puistojamit? Icon_minitimeTo Heinä 23, 2009 11:08 am

Mahtuu mahtuu, hieno juttu! Ilmotelkaa muutkin viel jos kiinnostusta ja aikaa löytyy, mukaan saa siis ihan vapaasti tulla! Voitais ehkä treffata studiolla sillon neljältä ja lähteä siitä sit puistoon kun kaikki on paikalla? Stagen kasaamisessa nyt ei pitkään mene ja kantoapu ois kiva Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Puistojamit? Empty
ViestiAihe: Vs: Puistojamit?   Puistojamit? Icon_minitimePe Heinä 24, 2009 9:12 am

Kumma ettei helsingistä ole ketään muuta tulossa! Mutta mua ei haittaa yhtään tulla yksin, ihanaa istua junassa mennen tullen ja syödä maha täyteen ja lukea lehteä.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Puistojamit? Empty
ViestiAihe: Vs: Puistojamit?   Puistojamit? Icon_minitimePe Heinä 24, 2009 9:18 am

Mutta hei, onko tää puisto lähellä studiota siis vai kantsisko mun kävellä asemalta suoraan sinne? Mulla olis yks juna joka tulis perille 15:56 ja se on ainoa jossa on ravintolavaunu, kahdessa edellisessä kiertää pelkkä kärry eli en saa niistä kunnon lounasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Robyn
basic spinner
basic spinner
Robyn


Viestien lukumäärä : 28
Location : Espoo
Registration date : 16.06.2009

Puistojamit? Empty
ViestiAihe: Vs: Puistojamit?   Puistojamit? Icon_minitimePe Heinä 24, 2009 9:33 am

Minä kyllä voisin tullakkin helsingistä, mutta kun rahat ei riitä niin se siitä sitten.

Mutta jos näitä järjestetään useammin, voin yrittää paremmalla menestyksellä! Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Puistojamit? Empty
ViestiAihe: Vs: Puistojamit?   Puistojamit? Icon_minitimePe Heinä 24, 2009 9:36 am

Puisto on ihan studion vieressä... Jos tulee studiolle ja ollaan jo lähdetty niin 050-5503096 voin neuvoa studiolta puiston puolelle Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sponsored content





Puistojamit? Empty
ViestiAihe: Vs: Puistojamit?   Puistojamit? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Puistojamit?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: