Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Madonna tangolla!

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Tulilintu
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 9
Ikä : 44
Location : Vantaa
Registration date : 06.01.2009

Madonna tangolla! Empty
ViestiAihe: Madonna tangolla!   Madonna tangolla! Icon_minitimePe Elo 07, 2009 1:08 pm

Itse en päässyt Madonnan keikalle eilen, vaan olen joutunut tyytymään lehtiartikkeleista saamaani inffoon keikasta. Ilttiksessä vaan luki että shown aikana Madonna oli mm. tanssinut tangolla! Näkikö kukaan teistä tätä? Kiinnostais nähdä tästä video, jos jostain sellasen sattus löytää...
Tiesin kyllä, että Madonna harrastaa tätä lajia, mutta ois vielä kiva omin silmin nähdä kuinka hyvin hän tämän(kin) tanssilajin taitaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
FemmeFatale
intermediate inverter
intermediate inverter
FemmeFatale


Viestien lukumäärä : 166
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 25.09.2008

Madonna tangolla! Empty
ViestiAihe: Vs: Madonna tangolla!   Madonna tangolla! Icon_minitimePe Elo 07, 2009 11:52 pm

Itse oli C-katsomossa, mutta sen verran mitä nyt näin niin tanko toimi lähinnä koristeena, enpä itse ainakaan nähnyt että olisi tehnyt mitään pyörähdyksiä tai muutakaan tangolla. ja kukaan muukaan ei tehnyt tangolla mitään, itse en ainakaan huomannut?...onhan tangosta hyvä ottaa tukea toisella kädellä kun on korotetulla lavalla... Razz multa löytyy pari tosi sumuista kuvaa tästä mutta eipä niistä selvää saa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Madonna tangolla! Empty
ViestiAihe: Vs: Madonna tangolla!   Madonna tangolla! Icon_minitimeLa Elo 08, 2009 12:09 am

Jep Jep. Itse katselin alkuviikosta Yle Teemalta tulleen taltioinnin Madonnan samaisen kiertueen aikaisemmasta keikasta. Siellä tosiiaan tanko oli lavalla, mutta ei sillä valitettavasti muuta tehty kuin kiinni pidettiin Sad Jännää että Madonna ei mitään temppua tangolla vetäissyt, varsinkin jos vielä pitää paikkansa puheet että hän olisi lajia harrastanut... Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Madonna tangolla! Empty
ViestiAihe: Vs: Madonna tangolla!   Madonna tangolla! Icon_minitimeLa Elo 08, 2009 8:11 am

Minä olin A-katsomossa 5 metrin päässä lavaulokkeesta ja näin hyvin tangon. Madonna teki jonkinlaisen kömpelön pyörähdyksen sen ympäri nilkat koukussa ja jalkapohjat tangossa (Buenos Airesin telkkarikonsertista näkee paremmin, ja pyörähdyskin sujui paremmin) ja sitten teki, hmm, madonnamaisia juttuja tanko reisien välissä. Ihmettelin ihan samaa että joku takanoja nyt olis ollu Madonnan hyvin helppo opetella ja olispa ollut hienon näköistä kun se olisi sitten laulanut pää alaspäin siinä hetken aikaa! Mutta ei. Parempi tämäkin tietysti kuin ei mitään!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Madonna tangolla! Empty
ViestiAihe: Vs: Madonna tangolla!   Madonna tangolla! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Madonna tangolla!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Lihasharjoittelu tangolla
» Miehet tangolla
» Astrologiaa tangolla :)
» Istuminen tangolla / parkki

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: