Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?

Siirry alas 
+16
Kat Da
Mortianna
Lissuwursti
Nina
Robyn
celya
-Hanna-
tankomau
jossukka
papaija
ehkk
Sonja
LaraK
Iina
Miia
tasuni
20 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Empty
ViestiAihe: Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?   Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 10:01 am

Heip,

Uuden Golden Wheels -pubin (www.goldenwheels.fi) omistajat mailasivat minulle ja kertoivat että heillä on miehenköriläittenkin testaama ja taatusti pystyssä pysyvä tanko. Paikka on tarjolla tankotapahtumiin ja ajattelin, että kenties joku pieni epämuodollinen showcase - pole jam olisi paikallaan vaikka syyskuun lopussa. Olisiko kiinnostuneita esiintyjiä (minä olen yksi Smile ) ja katsojia & jamittelijoita?


Viimeinen muokkaaja, tasuni pvm To Elo 13, 2009 11:14 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?   Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 10:27 am

eih, kuinka avoin tapahtuma se olisi? Mä olen asunut ennen malminkartanossa.. ja tuossa kyseisessä paikassa on viettänyt aikaa aina ihan laitapuolen kulkijoita asti vaikka mihin känniääliöihin..

Kyllä mä silti voisin kai mielelläni esiintyä Very Happy

Kuinkakohan paksu toi tanko on?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?   Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 10:43 am

Joo kannattaa käydä se tanko tarkistamassa ainakin paikan päällä... Parhaassa tapauksessa kun tuttavalle on sanottu että ravintolassa on tanko on siellä ollut pala rakennustelinettä pystyssä keskellä lavaa Rolling Eyes Muuten jos aikataulut sallii olen messissä kyllä!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?   Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 10:43 am

Onko siellä ihan mahdotonta porukkaa jo ennen kahdeksaa? Jos kävisi siellä tankoilemassa vaikka 18-20 niin luulisi että muutama kymmenen alan harrastajaa peittoaisi pari känniläistä. Tää on siis uusi paikka, ollut auki vasta 3 kk.

Katsokaa kuvista, siellä on matala lava ja ihan asiallisen näköinen kapeahko tanko. On kuulemma tosiaan testattu ja pitäis kestää isoja miehiäkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?   Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 10:45 am

Moi! Kuullostaa kivalta Smile eli täällä kanssa yksi osallistuja Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?   Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 10:47 am

Mjoo tossa on ollut monta "uutta paikkaa" useasti, omistajia vaihtuu ja nimi muuttuu mutta sama porukka käy..

Nojoo kyllä siellä käy ihan nuoriakin, ja toi aikainen aika olis ihan jees mutta luulen ettei siltä näiltä pubiruusuilta sun muilta vältytä, niitä ei voi kiertää millään malminkartanon pubeissa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?   Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 10:58 am

Onko ne riehuvaa porukkaa vai sitä rauhallista punanenäistä tyyppiä? Voishan tuolla käydä kerran kokeilemassa ja jos tunnelma on huono, ei mennä uudestaan. Mutta toisaalta siellä vois olla tosi kivaa! Ja olis niin helppoa kun kaikki on valmiina, cd-soittimet ja tanko ja jopa pieni lava. Toistaiseksi kiinnostuneita esiintyjiä on siis (hirveän yllättävästi Smile )

Tanja
Iina
Miia
Laura
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?   Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 11:00 am

Voi ei, toi on entinen Raff Raff, se oli siis nimi silloin, kun asuin tuosta alle 100 m päässä! Very Happy

Joo, Malminkartanossa törmää vaikka minkälaisiin vipeltäjiin, mutta tuon lähettyvillä on tosi paljon opiskelijakämppiä (sellaisessa itsekin asuin), ja porukka oli mun mielestä vähän "siistimpää" kuin aseman seudulla. Suomeksi sanottuna ei siis täysi räkälä.

Mä oon töissä lähellä, voin käydä tsekkaamassa sen tangon. Tänään en varmaan ehdi, mutta huomenna.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?   Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 11:04 am

Eikä, siis se RaffRaff jossa minäkin oon käynyt ja jossa oli ihan asiallinen tanssilattia ja tilaa aika paljon ja ihan kiva tunnelma?? Muistan sen hyvin (tai ainakin alkuillan Very Happy Very Happy ). Sehän oli aivan OK paikka! Tosi hyvä jos pääset käymään, sano että olet mun sisko ja että Kaarina on mulle siitä mailannut niin ne tietää mistä kysymys ja voit ehkä vilkaista onko CD ja muut musiikkilaitteet oikeesti iisejä käyttää. Ne tarjos jo muutamaa syyskuun lauantaitakin, 5, 19 ja 26.9. Viikollakin saa tietty tulla ja perjantaisin, mutta mä nyt ajattelin noita meidän pitkämatkalaisia että lauantai olis ehkä paras.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?   Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 11:07 am

tasuni kirjoitti:
Eikä, siis se RaffRaff jossa minäkin oon käynyt ja jossa oli ihan asiallinen tanssilattia ja tilaa aika paljon ja ihan kiva tunnelma?? Muistan sen hyvin (tai ainakin alkuillan Very Happy Very Happy ).

Sama paikka! Very Happy

tasuni kirjoitti:
Sehän oli aivan OK paikka! Tosi hyvä jos pääset käymään, sano että olet mun sisko ja että Kaarina on mulle siitä mailannut niin ne tietää mistä kysymys ja voit ehkä vilkaista onko CD ja muut musiikkilaitteet oikeesti iisejä käyttää. Ne tarjos jo muutamaa syyskuun lauantaitakin, 5, 19 ja 26.9. Viikollakin saa tietty tulla ja perjantaisin, mutta mä nyt ajattelin noita meidän pitkämatkalaisia että lauantai olis ehkä paras.

Ok, huomenna tosiaan varmaan pääsen - tänään on liian kiire tunnille! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
ehkk
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 21.04.2009

Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?   Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 11:07 am

Hei mäki voisin lähteä mukaan. En oo tainnut edes esittäytyä koko foorumilla, mutta asustelen Helsingissä ja tankoillut epäsäännöllisen säännöllisesti viime keväästä asti. En varmaan esiintymään uskaltaudu, mutta katsomaan ja kannustamaan.

t.Elina
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?   Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 11:08 am

Mun kantilta joku perjantai olis paras, lauantaita on vaikee saada täysin tyhjäksi. Mutta riippuu keitä muita pitkänmatkalaisia tulee niin suunnitellaan kanssa sen mukaan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?   Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 11:09 am

Juu ja minäkin siis olisin tulossa mukaan, esiintymään en tohdi. Smile

Paitsi jos päivä on 4./5.9., silloin en pääse.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?   Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 11:12 am

EDIT: No pistetäänkö alustavaan kyselyyn tuo pe 18.9.? Sopisiko sulle, Iina? Näin meitä olisi

esiintyjät
********
Tanja
Iina
Miia
Laura

katsojat
********
Sonja
Elina

Pienelläkin porukalla pärjättäisiin, silloin se olisi enemmänkin jamitteluilta, mutta jos tulee enemmän niin se muuttuu väkisinkin vähän esityksenomaiseksi kun ei kaikki kuitenkaan ehdi yhdelle tangolle. Ilta olisi ilmainen kaikille.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?   Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 11:15 am

Auts mutta sehän on Sonjan syntymäpäivä...ei sitä silloin voi varmaankaan pitää! Entäs 25.9.?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?   Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 11:17 am

tasuni kirjoitti:
Auts mutta sehän on Sonjan syntymäpäivä...ei sitä silloin voi varmaankaan pitää! Entäs 25.9.?

Totta kai voi! Very Happy Mä voin viettää sitä lauantaina, no big deal!
Takaisin alkuun Siirry alas
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?   Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 11:31 am

Haha, mä oon asunut kans pienen hetken ton paikan vieressä Very Happy Ja voisin tulla mukaan katsojaksi Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
jossukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
jossukka


Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 14.03.2009

Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?   Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 11:36 am

Mie mie mie, ilmoittaudun katsojaksi! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?   Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 12:29 pm

Jossukka ja papaija, miten niin vaan katsojiksi??? Muuttakaa äkkiä mielenne ja siirtykää esiintyjiksi!


esiintyjät
********
Tanja
Iina
Miia
Laura
Anna?

katsojat
********
Sonja
Elina
papaija
Jossukka


Viimeinen muokkaaja, tasuni pvm To Elo 13, 2009 12:45 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?   Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 12:38 pm

tasuni kirjoitti:
Jossukka ja papaija, miten niin vaan katsojiksi??? Muuttakaa äkkiä mielenne ja siirtykää esiintyjiksi!

Jaahas, miten mulle ei tullut vastaavaa kehotusta!?

Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?   Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 12:42 pm

Itse asiassa sulle oli kehotus viestissä jota kirjotin samaan aikaan kuin sinä omaasi, ja just kun painoin "send", sanoi ohjelma että toinen viesti on lähetetty, tsekkaatko sen ennen kuin lähetät tämän, ja siinä luki että et tahdo esiintymään Very Happy Very Happy!! Alkuperäisessä luki nimenomaan että luonnollisesti esiintymään...
Takaisin alkuun Siirry alas
tankomau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
tankomau


Viestien lukumäärä : 412
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 08.02.2009

Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?   Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 12:46 pm

Mä voisin tulla katsomaan, kun en kovin todennäkösenä pidä sitä, että mun vammakäsi olis parantunu siihen mennessä. Tietenkin jos tilanne jostain Jeesuksen ihmeestä muuttuu niin tottakai testaan tankoa Smile

cat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://miaudesign.spreadshirt.net
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?   Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 12:47 pm

Seli seli....!
Wink

Jos ehdinkin käydä tänään siellä, niin haluatko kenties jotain kuvia, kun mulla on se kamerakin mukana?
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?   Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 12:47 pm

On totuus!! Ota vaan kuvia jos oot siellä, paikan nettisivu ei ihme kyllä keskittynyt vaan tankoon Wink.


Okei no nyt on ainakin

esiintyjät
********
Tanja
Iina
Miia
Laura
Anna?

katsojat & jamittelijat
********
Sonja
Elina
papaija
Jossukka
tankomau
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?   Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 12:52 pm

tasuni kirjoitti:
On totuus!!
Just yanking your chain.... Wink


tasuni kirjoitti:
Ota vaan kuvia jos oot siellä, paikan nettisivu ei ihme kyllä keskittynyt vaan tankoon Wink.

OK, otan pari kuvaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?   Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tankoiluilta pe 18.9 Golden Wheelsissä Malminkartanossa?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» Tankoiluilta Helsingin Tigerissa part II
» Supersunic Golden Legs ja itseruskettavat tuotteet

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: