Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tangon kokoominen

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
mira
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 03.09.2009

Tangon kokoominen Empty
ViestiAihe: Tangon kokoominen   Tangon kokoominen Icon_minitimeTo Syys 03, 2009 12:33 pm

Tervehdys. Olen tässä harkinnut oman x-pole tangon hankkimista ja ihan mielenkiinnosta kyselisin että kauan sen kokoamiseen ja purkamiseen menee aikaa? Jos nyt ajattelisi niin että sen kasaisi aina kun haluaa treenata ja purkaa kun lopettaa (vaikka hulluahan se on)? Näin ei tietenkään ole tarkoitus tehdä, mutta kun kuitenkin tulee hetkiä jolloin sen haluaa siitä keskeltä pois, niin millainen operaatio sen on(ja jos tähän nyt ei lasketa alun sähläystä vaan sitten kun on jo sitä tottunut asentelemaan)??
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tangon kokoominen Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon kokoominen   Tangon kokoominen Icon_minitimeTo Syys 03, 2009 12:59 pm

Joku 5-10 minuuttia ehkä. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tangon kokoominen Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon kokoominen   Tangon kokoominen Icon_minitimePe Syys 04, 2009 9:56 am

Ja vielä nopeampaa se on jos purettaessa tangon voi laskea alas yhtenä kappaleena ja työntää huoneen nurkkaan odottamaan kuten RTP:llä tehdään. Minä en ollut ikinä edes tajunnut että sitä tankoa ei tarvii välttämättä purkaa ensin keskeltä kahteen tanko-osaan ennen kuin sen ottaa alas!!

Tämä tietysti edellyttää että ruuvia on auki sen verran että sitä voi kiertää kiinni tarpeeksi, jotta kupoli mahtuu tulemaan sivuttain alas. Mutta minulla kotona ainakin on näin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Keeku
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 09.06.2009

Tangon kokoominen Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon kokoominen   Tangon kokoominen Icon_minitimeMa Syys 07, 2009 4:34 pm

ihanaa että teillä menee noin hetki! mulla se on aina muutaman tunnin operaatio.. teetteks te OIKEESTI käytännössä vk/kk osiin purun/wd40 laiton? Mä teen, olenko vajaa..? Rolling Eyes
just mietin että pitääkö sitä viikottain kierteen saippuallakin pestä vai riittääkö öljyily.. HIRVEE työ..

Olenko turhan tarkka? cyclops
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tangon kokoominen Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon kokoominen   Tangon kokoominen Icon_minitimeTi Syys 08, 2009 10:44 am

Öh...minä olen tehnyt WG40-huollon uudelle tangolleni yhden kerran. Tanko on ollut minulla vuodesta 2007...

se riippuu ihan käyttömäärästä ja siitä, miten kauan tanko seisoo paikoillaan. Minä pistän sitä ylös alas kerran pari kuussa, ja se seisoo paikoillaan max viikon kerrallaan. Kierteet eivät kirsku vaan toimivat oikein hyvin, niissä on riittävästi öljyä edelleen eivätkä ne ole likaiset. Silloin mielestäni ei tarvitse huoltaa.

Ausseissa vanhempi tankoni seisoi useita kuukausia paikoillaan ja sitä huolsin kait pari kertaa vuodessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tangon kokoominen Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon kokoominen   Tangon kokoominen Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tangon kokoominen
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Tanko aloittelijalle
» Tangon putsaus??
» Tangon puhdistus
» Tangon materiaali?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: