Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 En pääse kirjautumaan!

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Ramon´A`
Vierailija




En pääse kirjautumaan! Empty
ViestiAihe: En pääse kirjautumaan!   En pääse kirjautumaan! Icon_minitimeTi Tammi 15, 2008 6:18 pm

Olen saanut sähköpostiviestin sekä aktivoinut käyttäjätunnukseni linkistä. Jostain syystä saan aina viestin etteivät tietoni täsmää aktivointilinkkiin tms Evil or Very Mad Olen myös useaan otteeseen koettanut kirjautua ja nimimerkkini sekä salasani ovat aivan oikein. Kirjautumisen yhteydessä ilmoitetaan, että tunnukseni on passiivinen. Mikä syynä ettei aktivointilinkki aktivoi käyttäjätunnustani? Olen yrittänyt rekisteröityä uudelleen, mutta saan ilmoituksen jossa kerrotaan, että antamani sählöposti osoite on jo käytössä. Osaisikohan ylläpito auttaa tässä?

Kiitos etukäteen! flower
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

En pääse kirjautumaan! Empty
ViestiAihe: Vs: En pääse kirjautumaan!   En pääse kirjautumaan! Icon_minitimeTi Tammi 15, 2008 7:00 pm

Ensimmäiseksi tulis mieleen, että sun sähköpostiohjelma/sivu katkaisee rekisteröitymislinkin liian varhain, esim jonkun erikoismerkin kohdalta. Kokeile leikata ja liimata se osoite merkkeineen kaikkineen selaimen osoitepalkkiin. Mä en ikävä kyllä osaa tuohon enempää sanoa, Susien luulisi tietävän paremmin monkey
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie


Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 45
Location : Salo
Registration date : 05.12.2007

En pääse kirjautumaan! Empty
ViestiAihe: Vs: En pääse kirjautumaan!   En pääse kirjautumaan! Icon_minitimeTi Tammi 15, 2008 9:33 pm

Aktiivinen tuo tunnuksesi oli tuolla hallinnan puolella. Mä luulen että tuo heittomerkki jotenkin sotkee kuvioita. Lähetin sulle RamonA sähköpostia asian tiimoilta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
Ramon´A
Vierailija




En pääse kirjautumaan! Empty
ViestiAihe: Vs: En pääse kirjautumaan!   En pääse kirjautumaan! Icon_minitimeKe Tammi 16, 2008 9:48 am

Kiitos! menenpäs lukemaan postejani.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ramona
basic inverter
basic inverter
Ramona


Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 10.01.2008

En pääse kirjautumaan! Empty
ViestiAihe: Vs: En pääse kirjautumaan!   En pääse kirjautumaan! Icon_minitimeKe Tammi 16, 2008 9:56 am

Nyt toimii sunny Edelleen kiitokset ylläpidolle Like a Star @ heaven Salasanan vaihdan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





En pääse kirjautumaan! Empty
ViestiAihe: Vs: En pääse kirjautumaan!   En pääse kirjautumaan! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
En pääse kirjautumaan!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Testiajoalue-
Siirry: