Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Käytetyt tangot

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
downthepole
intermediate inverter
intermediate inverter
downthepole


Viestien lukumäärä : 144
Location : Oulu
Registration date : 21.09.2009

Käytetyt tangot Empty
ViestiAihe: Käytetyt tangot   Käytetyt tangot Icon_minitimeTi Syys 22, 2009 8:15 am

Tervehdys!

Onko käytetyn tangon ostajia? Mitä kannattis tankoa ostaessa katsella ettei saa ihan sekundaa?

Oletteko tilailleet tankoja poleaholicilta? onko luotettava ja nopea? pelottaa maksaa etukäteen ku tavaraakaan en ole nähnyt enkä hypistellyt Laughing

Olis tarkoitus ostaa x-pole, mitä eroa on kromisella ja titanisella käytössä? Onko poleaholicissa myytävä paketti täydellinen; tarvitsenko mitään ihme osia jostain muualta lisää vai pärjäänkö sillä ja saan heti aloittaa harjoittelun?

kiitos
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Käytetyt tangot Empty
ViestiAihe: Vs: Käytetyt tangot   Käytetyt tangot Icon_minitimeTi Syys 22, 2009 8:52 am

Pole-a-holic on luotettava. Ehkä hieman puolueellinen, olen töissä siellä Very Happy .
Jos ostat sieltä, ostat tuliterän tangon, et ennalta käytettyä Smile
Joudutko ostamaan jatkoputkia riippuu siitä kuinka korkea huone on, johon aiot tangon laittaa.

Titaanisella on parempi pito. Itse hikoilen käsistä sen verran, että kromi on
mahdoton ajatus, luisun alas samantien.
Riippuu siitä kuinka korkea huone on, johon aiot tangon laittaa. Paketissa tulee tietty määrä jatkoputkia
ja jos menee yli, niin täytyy tilata jatkoputkia.

Paketissa mukana ohjeet paperilla sekä dvd:llä. Dvd:llä myös muutamia pyörähdyksiä
joita voi opetella kotona aluksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
downthepole
intermediate inverter
intermediate inverter
downthepole


Viestien lukumäärä : 144
Location : Oulu
Registration date : 21.09.2009

Käytetyt tangot Empty
ViestiAihe: Vs: Käytetyt tangot   Käytetyt tangot Icon_minitimeTi Syys 22, 2009 10:37 am

ok.
Katselen että olisko lähellä käytettyjä, jos ei niin sitte ihan uutta tilaukseen.

Mulle varmaan myös suosittelet titaanista, kun ainakin tuntuu että kädet hikoaa sen verran..
Hirveän hankalaa kun ei ole oikeen kokemusta näistä (kerran käynyt tanssimassa) ja kun tangot on kuitenkin suht hintavia niin pitäis valinta osua heti kerralla oikeaan.

Onko tietoa kumpaa (45/50mm) yleensä käytetään tanssikouluissa? vai onko heillä ihan oma kokonsa?
Tunteeko näiden välillä selvän eron ja miten vaikuttaa käytössä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Käytetyt tangot Empty
ViestiAihe: Vs: Käytetyt tangot   Käytetyt tangot Icon_minitimeTi Syys 22, 2009 10:45 am

Kyllä sen eron huomaa . Se on niin yksilöllistä kaikilla. Jotkut tykkää
kapeammasta ja jokku paksummasta. Itsellä on 45 mm ihan sen takia, että saan
siitä kunnon otteen. Sanoisin että käy vielä testailemassa tankoja, jotta löydät varmasti sen
oikean.
Takaisin alkuun Siirry alas
downthepole
intermediate inverter
intermediate inverter
downthepole


Viestien lukumäärä : 144
Location : Oulu
Registration date : 21.09.2009

Käytetyt tangot Empty
ViestiAihe: Vs: Käytetyt tangot   Käytetyt tangot Icon_minitimeTi Syys 22, 2009 11:20 am

Osaatko sanoo missä niitä voi testailla, oulussa kun asustan niin ei taida täällä päin olla oikeen mahdollisuuksia..?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Käytetyt tangot Empty
ViestiAihe: Vs: Käytetyt tangot   Käytetyt tangot Icon_minitimeTi Syys 22, 2009 11:35 am

No juurikin tunneilla. Jos et sitten kysele Oulussa asuvilta likoilta täällä foorumissa että saako käydä kokeilemassa
Takaisin alkuun Siirry alas
mesunana
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 32
Registration date : 03.01.2009

Käytetyt tangot Empty
ViestiAihe: Vs: Käytetyt tangot   Käytetyt tangot Icon_minitimeTi Syys 22, 2009 12:07 pm

Meillä saa käydä hypistelemässä, löytyy 50mm titaani. Itseasiassa voisit tulla kaveriksi purkamaan tangon ensikertaa, voidaan sitten kauhistella miten mun lattian JA katon on käynyt affraid

Lisäisin vielä, että Pole-a-holic toimitti tangon erittäin nopeasti, taisin tilata lauantaina illalla ja tanko oli kotona tiistaina Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
FemmeFatale
intermediate inverter
intermediate inverter
FemmeFatale


Viestien lukumäärä : 166
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 25.09.2008

Käytetyt tangot Empty
ViestiAihe: Vs: Käytetyt tangot   Käytetyt tangot Icon_minitimeTi Syys 22, 2009 3:38 pm

Multa löytyy kotoa antishopin musta tanko (49mm muistaakseni) ja 45mm titaaninen x-pole, jota olenkin harkitsenut myyväni... saa tulla testailemaan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
downthepole
intermediate inverter
intermediate inverter
downthepole


Viestien lukumäärä : 144
Location : Oulu
Registration date : 21.09.2009

Käytetyt tangot Empty
ViestiAihe: Vs: Käytetyt tangot   Käytetyt tangot Icon_minitimeTi Syys 22, 2009 7:06 pm

jeps, just noi titaaniset mua kiinnostais, kokoa vaan mietin..
Laittakaas tytöt maili os. niin olen yhteydessäSmile

mesunana millon meinasit alkaa purku hommiin?
Takaisin alkuun Siirry alas
mesunana
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 32
Registration date : 03.01.2009

Käytetyt tangot Empty
ViestiAihe: Vs: Käytetyt tangot   Käytetyt tangot Icon_minitimeTi Syys 22, 2009 9:19 pm

No mun piti tehdä se jo 2vkoa sitten Smile Eli saamattomuuteni ansiosta odotamma hyvinkin siihen että tulet paikalle!

Mua kiinnostas myös 45mm:n tangon testaus jos FemmeFatale käy? Tiedä vaikka vaihtuu tanko lennosta kun pääsee koittamaan Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
FemmeFatale
intermediate inverter
intermediate inverter
FemmeFatale


Viestien lukumäärä : 166
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 25.09.2008

Käytetyt tangot Empty
ViestiAihe: Vs: Käytetyt tangot   Käytetyt tangot Icon_minitimeTi Syys 22, 2009 9:23 pm

jooh, saa tulla kokeilemaan. se on tosin mulla nyt purettuna, mutta äkkiä sen kokoaa .... Smile itse olen huomannut että tykkään 50mm enemmän ja kromisesta semmoisesta... se on niin yksilöllistä mikä sopii kenellekin. laittakaa yksäriä jos kiinnostaa tulla kokeilemaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
mesunana
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 32
Registration date : 03.01.2009

Käytetyt tangot Empty
ViestiAihe: Vs: Käytetyt tangot   Käytetyt tangot Icon_minitimeTi Syys 22, 2009 9:35 pm

Jeah, tangonkasaus-oppitunti samalla Smile Miten mulla on semmonen mielikuva, että sulla on nimenomaan krominen 50mm?? Oon kai kuunnellu/käsittäny väärin Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Käytetyt tangot Empty
ViestiAihe: Vs: Käytetyt tangot   Käytetyt tangot Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Käytetyt tangot
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Erotiikkaliikkeiden tangot?
» Antishopin maalatut tangot?!
» X-POLE -tangot
» Erilaiset tangot
» Tangot loppuneet

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: