Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tangon hankinta

Siirry alas 
+13
SanKar1
Tsudy
aciram
Marie
Gilrain
Iina
papaija
Ish
Cherrie
goldi
Dahlia D.
eledra
_Elen
17 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
_Elen
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 30
Registration date : 26.09.2009

Tangon hankinta Empty
ViestiAihe: Tangon hankinta   Tangon hankinta Icon_minitimePe Loka 02, 2009 7:38 pm

Olisin tässä siis hankkimassa omaa tankoa kotiin. Olen tsekannut jo x-polen ja antishopin mustan tangon, ja tämä jälkimmäinen houkuttelisi enemmän hintansa puolesta:D Nyt sitten kysyisinkin, että miten se tanko oikeasti pysyy siellä katossa?

Asun omakotitalossa, jossa katossa on polyuretaania. Ruuvikiinnitykset eivät siis onnistu? Mutta onko kenelläkään kokemusta antishopin tangosta sen kattopalan kanssa? Saisiko edes x-polea tohon kattoon?
Takaisin alkuun Siirry alas
eledra
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 35
Registration date : 04.10.2008

Tangon hankinta Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta Icon_minitimePe Loka 02, 2009 10:26 pm

Täällä kerroin omia kokemuksiani kattokiinnikkeestä:
http://spinaround.niceboard.org/valineet-f7/anti-shopin-tangon-kattokiinnike-kokemuksia-t338.htm
Hyvin on siis mulla pysyny eikä tarvi usein kiristelläkään, mutta katto onkin jotain ihan mieletöntä betonikivisekotusta, johon ei edes iskuporakoneella mitään jälkeä saanut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Dahlia D.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Dahlia D.


Viestien lukumäärä : 250
Ikä : 32
Location : Jyväskylä
Registration date : 02.10.2009

Tangon hankinta Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta Icon_minitimeLa Loka 03, 2009 1:21 pm

Mukavaa kuulla, että kattokiinnike jopa toimii! Olen itse harkinnut sellaisen hankkimista tänne asuntoon, mutta hieman epäilyttää tuo roiskerappaus ja sen pito. Eledra, kerropas tietäväisenä, että millainen tausta siinä läpyskässä on? Onko siellä jotain kitka-ainesta (esim. silikonia) vaiko perustuuko kiinnike silkkaan puristusvoimaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Schitzophrenia
eledra
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 35
Registration date : 04.10.2008

Tangon hankinta Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta Icon_minitimeLa Loka 03, 2009 9:38 pm

Kattokiinnikkeen taustassa on jonkinlainen paksuudeltaan muutaman millin liukueste. Tanko täytyy kuitenkin kiristää todella tiukasti sillä sitä ei millään kiinnitetä kattokiinnikkeeseen vaan tanko ainoastaan puristaa kattokiinnikkeen kattoa vasten.
Takaisin alkuun Siirry alas
Dahlia D.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Dahlia D.


Viestien lukumäärä : 250
Ikä : 32
Location : Jyväskylä
Registration date : 02.10.2009

Tangon hankinta Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta Icon_minitimeLa Loka 03, 2009 10:24 pm

pittää siis pyytää mies apuun, en usko että meikällä ainakaan vielä riittää habaa moiseen kiristelyyn. Jotenkin uskoisin, että tanko kuitenkin pyssyy ihan hyvin tuollaisessa rapatussakin katossa, kunhan tosiaan muistaa kiristää oikein olan takkaa... Helvetti kun en malta odottaa, että pääsen anti-shoppaamaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Schitzophrenia
_Elen
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 30
Registration date : 26.09.2009

Tangon hankinta Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta Icon_minitimeSu Loka 04, 2009 7:38 am

Joo kiitoksia:)
Takaisin alkuun Siirry alas
goldi
pole beginner
pole beginner
goldi


Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 44
Registration date : 05.09.2008

Tangon hankinta Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta Icon_minitimeTi Loka 13, 2009 5:48 pm

En tiiä onks tästä ollu puhetta jossain muussa yhteydessä, mutta kysynpä täällä et kuis on pidättekö tankoa vakiokalusteena vai kuinka työlästä sen eestaas asentaminen on?
Takaisin alkuun Siirry alas
Dahlia D.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Dahlia D.


Viestien lukumäärä : 250
Ikä : 32
Location : Jyväskylä
Registration date : 02.10.2009

Tangon hankinta Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta Icon_minitimeTi Loka 13, 2009 6:41 pm

Mie ainakin meinasin oman X-poleni antaa pönöttää ihan niillä sijoillaan aina sen kuukauden (vai mikä se väli nyt oli) kerrallaan. Tietenkin purku ja putsaus sekä kämpän rakenteiden tarkistus säännöllisin väliajoin ja sen jälkeen tanko taas pystyyn. On se niin näyttävä elementti ainakin omasta näkökulmastani, ja luulis että treenikynnys on pienempi jos tanko on aina käyttövalmiina!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Schitzophrenia
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Tangon hankinta Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta Icon_minitimeTi Loka 13, 2009 6:45 pm

Mulla oli ainakin paikoillaan koko ajan, jos ei lasketa paria puhdistuskertaa. Ajattelin sen tilatessani että sehän on helppo sit napata pois käytön jälkeen, mutta siinäpä se kökötti keskellä olohuonetta koko ajan. Tasuni tosin huomautti täällä että eihän tarvi kuin yläkupolia löysyttää ja kantaa tanko kokonaisena vaikka sängyn alle, mutta eipä tuommoinen käynyt silloin mielessä, oisin purkanut varmaan aina koko tangon.. Tosin meillä on sen verran korkeat huoneet, eikä mitään keittiön tuolia korkeampaa, että ei varmaan ois koskaan tullut noin tehtyä kun en sitä yksin kuitenkaan suoraan sais..
Takaisin alkuun Siirry alas
Dahlia D.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Dahlia D.


Viestien lukumäärä : 250
Ikä : 32
Location : Jyväskylä
Registration date : 02.10.2009

Tangon hankinta Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta Icon_minitimeTi Loka 13, 2009 6:49 pm

Miulla taas yks kotitankoilua harrastava kaveri joutui aina ottamaan tangon poijes silloin kun treeni oli ohi, koska hänen avokkinsa ei ihan lämmennyt kämpässä pönöttävälle tangolle. Oli kuulemma tiellä kokoajan ja kaikenlisäks HUORAHTAVA Laughing Ei juudas.

Mie ainakin heitän kehiin vastalauseen, jos puolisko alkaa jotain ämpyttämään miun luona käydessään. Niin kauan, kun miun ja tangon kanssa ei mahdu sammaan huusholliin, mies saa haudata toiveet yhteisestä asunnosta. Minun tanko, minun säännöt!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Schitzophrenia
goldi
pole beginner
pole beginner
goldi


Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 44
Registration date : 05.09.2008

Tangon hankinta Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta Icon_minitimeTi Loka 13, 2009 9:22 pm

Joo mielumminhan sen antais olla, mutta tilasta on puutetta. Paljonko muuten tyhjää tilaa tangon ympärillä on mielestänne minimi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Tangon hankinta Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta Icon_minitimeTi Loka 13, 2009 9:49 pm

Mulla on puolitoista metriä joka suuntaan, vähemmällä kintut ottaa osumaa
Takaisin alkuun Siirry alas
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

Tangon hankinta Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta Icon_minitimeTi Loka 13, 2009 10:02 pm

Mulla on ollut sellainen max 1,2 m toisella puolella, mikä on taitojen karttuessa liian vähän etenkin spinneissä, mut aluks se riitti jotenkuten. Uuteen kämppään laitan muut kalusteet tangon ehdoilla, vähintään se 1,5 m Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
_Elen
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 30
Registration date : 26.09.2009

Tangon hankinta Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta Icon_minitimeSu Kesä 20, 2010 6:03 pm

Tosiaan jatkan tätä keskustelua ettei uutta tarvitse tehdä, kuinka korkea toi x-pole tanko on ilman niitä jatkopaloja ja minkä korkuiselle huoneelle soveltuu:)?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tangon hankinta Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta Icon_minitimeSu Kesä 20, 2010 6:40 pm

http://pole-a-holic.mycashflow.fi/product/57/x-pole-xpert
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
_Elen
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 30
Registration date : 26.09.2009

Tangon hankinta Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta Icon_minitimeSu Kesä 20, 2010 10:07 pm

Jes, kiitoksia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Gilrain
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 17.08.2010

Tangon hankinta Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta Icon_minitimeKe Syys 15, 2010 2:51 pm

Pahoittelen jos tähän on jo vastaus, mutta en ainakaan löytänyt mistään eli onko tanko mahdollista asentaa kattoon jossa on rappaus? Ja jos on niin joku tietty malli, vai kaikki vai ei mikään? Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Tangon hankinta Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta Icon_minitimeKe Syys 15, 2010 7:19 pm

Meillä on rapattu katto ja tos oollu x-pole ja pole4fit. X-pole ei jättäny mitään jälkeä, pole4fit jättä kiinnityskohdan aavistuksen muuta kattoa sileemmäks kun siinä on niin pienellä alueella paine. Mut ei niin paljoo et käytännön haittaa olisi vaikka tämä vuokra kämppä onkin. Ei näy elleitiedä mitä etsiä. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Gilrain
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 17.08.2010

Tangon hankinta Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta Icon_minitimeKe Syys 15, 2010 8:12 pm

Okei, kiitos paljon tiedosta. Ihanaa että tännekin saa siis tangon jos haluaa. Ainut sileä katto meillä on keittiössä ja se ei ehkä olisi ihan paras paikka vaikka tilaa ehkä juuri ja juuri olisikin jos ihan keskelle pystyttäisi Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
aciram
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 23.09.2010

Tangon hankinta Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta Icon_minitimePe Syys 24, 2010 2:30 pm

omaa tankoa katselin netistä ja tulipa mieleen semmonen että mitä eroa tolla kromatulla x-polella ja titaanisella on? Siis silleen niinkuin käytännössä, vai onko mitään eroa? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tangon hankinta Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta Icon_minitimePe Syys 24, 2010 2:44 pm

Väri ja pito. Krominen on hopeinen ja hieman liukkaampi, titaaninen kullanvärinen ja enemmän kitkaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Tsudy
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 93
Location : Vantaa
Registration date : 06.04.2010

Tangon hankinta Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta Icon_minitimePe Syys 24, 2010 2:48 pm

Moi!

Täällä löytyy aiempaa keskustelua aiheesta: http://spinaround.niceboard.org/valineet-f7/titaaninen-vai-krominen-t770.htm

Ja lisäks oma mielipide: Mulla on titaaninen tanko kotona, ja siinä on mulle ehkä parempi pito kuin kromisessa, mikä on sekä hyvä että huono asia. Hyvä tietty joissain liikkeissä, mutta huono siinä, että tuo titaanitanko tarttuu välillä mun ihoon turhankin voimakkaasti ja tekee pieniä ruhjeita (mulla on kuiva iho, ja muutenkin välillä kärsin tuosta että iho tarttuu kiinni). Nyt olen kyllä jo tottunut tuohon ja tykkään oikeastaan yhtä paljon tuosta kuin koululla olevista kromisista tangoista... Ja oon tyytyväinen valintaani, varsinkin kun mun mielestä tuo kultainen titaanitanko sopii paremmin meidän sisustukseen flower
Paras ois jos pääsisit testaamaan käytännössä kumpaakin tankoa ja sitten katsoisit kumpi tuntuu omemmalta. Käsittääkseni joillakin on parempi pito kromisella, joillakin titaanisella. Mutta enempi vissiin noin kuin Iinakin sanoi, että titaanisella on useimmilla parempi pito. Rock the polessa on ainakin sekä titaanisia että kromisia, jos sinne pääsee niin siellä voi kokeilla. Oon kyllä myös kuullut, että kumpaankin tottuu kyllä ja siten valinnan voi vaikka tehdä sen perusteella haluaako kultaisen (titaani) vai hopeisen (kromi) tangon.

Smile

Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Tangon hankinta Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta Icon_minitimePe Syys 24, 2010 2:59 pm

Itse aloitin titaanilla , mutta nykyään suosin kromia. Iho muuttunut niin paljon että luisun vaan titaanilla alas.
Titaanissa tietenkin tuo että kroppa kyllä tarttuu paremmin, miinuksena, kesällä TARTTUU ja kunnolla.
Kromin kans pitää lämmitellä kauemman, mutta tuo nyt ei oo ikinä huono asia.
Takaisin alkuun Siirry alas
aciram
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 23.09.2010

Tangon hankinta Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta Icon_minitimeSu Syys 26, 2010 7:56 pm

OK Smile

Kiitoksia vastuksista Very Happy
taidanpa sitten ostaa kromisen kerta ei ole eroa tankojen kestävyydessä.. ja krominen ehkä sopii sitten paremmin sisustukseen (ja onhan se halvempikin Embarassed ) Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
SanKar1
basic spinner
basic spinner
SanKar1


Viestien lukumäärä : 24
Registration date : 20.09.2011

Tangon hankinta Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta Icon_minitimePe Syys 30, 2011 2:35 pm

On aika vanha keskustelu, mutta en uuttakaan jaksanut alottaa kun tällänen jo valmiiksi olemassa.

Mutta siis, olen kiinnostunut tankotanssista ja olen nyt aikeissa tilata oman tangon, sillä omalla paikkakunnalla ei ole tarjolla mitän kursseja. Olen tuolta poleaholicista katsellut tuota x-pole xperttiä
Miten kireälle se pitää asentaessa kiristää, että varmasti pysyy ja onko kenellekään käynyt niin, että tanko kaatuu vaikka kesken spinnaamisen? Rolling Eyes
Tuolla netissä kun aina näkee videoita missä ihmiset lentelee niitten tankojen mukana. Paljon olen yrittänyt tangoista ja niiden ominaisuuksista selvitellä, mutta välillä netistäkin just näkee noita että tanko lähtee irti niin alkaa sitten ehkä vähän turhaankin maalailemaan kauhukuvia seinille Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tangon hankinta Empty
ViestiAihe: Vs: Tangon hankinta   Tangon hankinta Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tangon hankinta
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» tangon hankinta/kipsilevykatto?
» Tanko aloittelijalle
» Tangon putsaus??
» Tangon puhdistus

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: