Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Anti-shopin punainen tanko

Siirry alas 
+9
AdminSusie
oina
Sanni
Iina
kristalli
jossu
Miia
Ramona
Kirsi
13 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Anti-shopin punainen tanko Empty
ViestiAihe: Anti-shopin punainen tanko   Anti-shopin punainen tanko Icon_minitimeTi Tammi 15, 2008 10:23 pm

Moikka!

Onko kellään kokemusta tästä tangosta? Ja näin aluksi varmaan sen kiinnittämisestä ja sahaamisesta..?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ramona
basic inverter
basic inverter
Ramona


Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 10.01.2008

Anti-shopin punainen tanko Empty
ViestiAihe: Vs: Anti-shopin punainen tanko   Anti-shopin punainen tanko Icon_minitimeKe Tammi 16, 2008 7:34 pm

Itselleni tulossa juuri tuo kyseinen tanko. Ajattelin tuosta aloittaa ja myöhemmin siirtyä tasokkaampiin. Oletan siis, että tanko ei ihan optimaalisin. Kommentit kiinnostaisivat myös minua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Anti-shopin punainen tanko Empty
ViestiAihe: Vs: Anti-shopin punainen tanko   Anti-shopin punainen tanko Icon_minitimeKe Tammi 16, 2008 8:34 pm

Minulla on ko. tanko ja olen ollut ihan tyytyväinen, tosin minulla ei ole kokemusta titaanisista tai kromisista tangoista ja niiden pidosta joten en osaa sanoa niiden ja jauhemaalattujen eroista mitään.. Rtp:llä Maria suositteli tuota tankoa ja tilasin sitten sen, koska sai nopeammin kuin ulkomailta. Liian malttamaton odottelemaan Smile

Tosin varmaan tämän vuoden lopulla viimeistään laitan x-polenkin tilaukseen, sillä tuo tankohan ei valitettavasti pyöri eikä sen liikuttelu paikasta A paikkaan B ole mahdollista, ellei poraile ruuveja kattoon.

Asentamisesta ja lyhentämisestä kerkesin jo Krisille tarkemmin selittelemään yksärinä, mutta tiivistettynä: ohjeet tulevat tangon mukana, mutta kattokorkeus -4 cm ei pitänyt paikkaansa vaan meidän piti ottaa kattokorkeus -6 cm, että saatiin tanko pystyyn jne. Apurista on myös hyötyä tangon lyhentämisessä, ainakaan tälläinen hento nainen ei olisi sitä yksikseen jaksanut sahailla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Anti-shopin punainen tanko Empty
ViestiAihe: Vs: Anti-shopin punainen tanko   Anti-shopin punainen tanko Icon_minitimeTi Tammi 22, 2008 5:06 pm

mulle tuli tänään tanko!! Very Happy olen kaikkien kommenttien perusteella alkanut jo himoita titaanista x-polea mutta enköhän nyt pärjäile tällä tangolla jonkin aikaa.. tai pakko pärjätä kun ei tolla opintotuella ja ajoittaisella kirjanpitopalkalle hirmusen herroiksi elellä..

koska tätä tankoa pitää sahata ja pultata kattoon ni en saa tankoa vielä pystyyn vaan pitää odottaa kunnes tulee apuvoimia huomenna mutta kertoilen sitten tähän threadiin että millainen tanko on siltä varalta että jotakuta tai mahdollisesti uusina tulevia ihmisiä kiinnostaa jossain vaiheessa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
jossu
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 44
Location : Helsinki
Registration date : 23.01.2008

Anti-shopin punainen tanko Empty
ViestiAihe: Vs: Anti-shopin punainen tanko   Anti-shopin punainen tanko Icon_minitimeTo Tammi 24, 2008 2:49 pm

Valaisetteko ummikkoa vähän tuosta tämän tangon kiinnityksestä.

Sahaamiskohdan tajusin kyllä mutta kiinnostaisi tuo kattopulttaus, millaisilla vermeillä olette saaneet homman hoidettua?
Ja onko kattoon tuleva osa kuinka suuri?
Ja onko katon rappaukset pysyneet paikallaan?
Entä lattiaosa, minkälainen on?
Ja tämä tanko on siis varmaan ns. kiinteä eli ei piilotettavissa kun isomummo tulee käymään? Laughing

(haaveilee jo tilaamisesta...)
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Anti-shopin punainen tanko Empty
ViestiAihe: Vs: Anti-shopin punainen tanko   Anti-shopin punainen tanko Icon_minitimeTo Tammi 24, 2008 2:59 pm

Lattiassa on tuollainen läpyskä joka näkyy hiukan tuosta mun avatar kuvasta, sitä ei mitenkään pultata/ ruuvata kiinni lattiaan. Tangon saa myös pois paikaltaan ja vaikka varastoon piiloon jos mummo on tulossa kylään Very Happy eikä se paikaltaan pois ottaminen pitäisi edes hankalaa olla. Ja se on ihan ruuvi joka sinne kattoon tulee, tosi huomaamaton ja me miehen isältä lainattiin semmonen stydi betonipora millä saatiin se reikä sinne kattoon.
Jaaa rappauksesta en osaa sanoa mitään kun sellaista ei ole, mutta en usko että se ton kiinnityksen kanssa paljoa kärsisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Anti-shopin punainen tanko Empty
ViestiAihe: Vs: Anti-shopin punainen tanko   Anti-shopin punainen tanko Icon_minitimeTo Tammi 24, 2008 3:40 pm

moikka! mulla just eilen asennettin toi antishopin tanko.. sanon vaan että mittaamisen kanssa pitää olla tosi tarkka ja kovaan kattoon ei kande rikkoa normaalia poraa.. eli stydi pora ja betoni/kiviterät, muuten tulee itku ja hampaiden kiristys.. se kattoon tuleva osa on iso ruuvi ja sit semmonen proppu, oisko ollu n.5cm.. metallin värinen se on että kyl se sieltä katosta erottuu mut sille sit vaan pitää keksiä joku "tekosyy" (meiän on varmaan nyrkkeilysäkki tms) tai sit maalata se katon väriseks.. ja aika helposti tangon saa irti ja paikalleen, katosta vaan ruuvaa kiristysruuvista irti ja pistää tangon sopivaan piiloon.. oon kyllä ite tosi tyytyväinen Smile oon kokenu että rock the polen tangot on tosi leveitä ja vaikee saada otetta vaikken koskaan kuvitellu hirmu pienikätinen olevanikaan.. tästä saa tosi hyvän otteen ja tankoon kiipeäminen on helpompaa ku koskaan aiemmin, eli ainakin ite koen että pito on loistava!! Very Happy

kuvasin vähän videota tän päivän treenistä ja voin kyllä sanoa että oli aika hirveetä katteltavaa mutta onpahan hyvää "before" materiaalia jolle voi sitten toivottavasti kuukausien, ehkä vuosien päästä nauraa makeasti samalla kun tekee vaikeita liikkeitä ja liitelee tangon ympäri.. jos osaan ni vaihdan avatariin still-kuvan kuitenkin jostain videosta..

mutta pähkinänkuoressa: hyvä tanko Smile uskoisin että olisi helppo asentaa.. meillä vaikeudet johtui oikeiden terien ja niiden k-raudoista metsästämisestä.. hieman ongelmia oli myös tangon sahaamisessa suoraan..
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Anti-shopin punainen tanko Empty
ViestiAihe: Vs: Anti-shopin punainen tanko   Anti-shopin punainen tanko Icon_minitimeTo Tammi 24, 2008 4:42 pm

noniin kiva että tykkäät siitä krisi! mikäs päivä pidettäis yhteiset treenailut ? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Anti-shopin punainen tanko Empty
ViestiAihe: Vs: Anti-shopin punainen tanko   Anti-shopin punainen tanko Icon_minitimeTo Tammi 24, 2008 5:00 pm

millaset sun aikataulut on? Smile kuin pitkällä sä muuten olitkaan jo? ainakin pääset jo pää alaspäin Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Anti-shopin punainen tanko Empty
ViestiAihe: Vs: Anti-shopin punainen tanko   Anti-shopin punainen tanko Icon_minitimeTo Tammi 24, 2008 7:55 pm

Lisäsin sut Krisi msn, niin voidaan siellä sitten setviä enemmän aikatauluja jne Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
kristalli
intermediate inverter
intermediate inverter
kristalli


Viestien lukumäärä : 137
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 24.01.2008

Anti-shopin punainen tanko Empty
ViestiAihe: Vs: Anti-shopin punainen tanko   Anti-shopin punainen tanko Icon_minitimePe Tammi 25, 2008 1:58 pm

Mä tilasin tänään Antitangon kun on niin rahaton ja pakko saada joku kotiin..
Kyllä sitä taitaa joutua kuitenkin sellasen x-polenkin hankkimaan myöhemmin, mut eihän se haittaa-sit kun on mukavasti tankoja, niin eiku studioo pystyyn Wink

Muuten, onko huomattavaa eroa siinä, että x-pole on 50mm ja tää anttitanko 43mm? Vaikuttaako 7mm hurjasti, kokemuksia??
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Anti-shopin punainen tanko Empty
ViestiAihe: Vs: Anti-shopin punainen tanko   Anti-shopin punainen tanko Icon_minitimePe Tammi 25, 2008 2:04 pm

en oo x-polea kokeillu mutta tää tanko ainakin mulle tuntuu paremman tuntuselta kun rock the polen paksut mustat tangot.. en tiedä niiden läpimittaa.. ja mulla on ihan normaalit kädet (hanskakoko 7 tai 7,5 jos sanoo kellekään mitään) eikä ees mitenkään erityisen pienet..

muut varmaan voi verrata x-poleen..
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Anti-shopin punainen tanko Empty
ViestiAihe: Vs: Anti-shopin punainen tanko   Anti-shopin punainen tanko Icon_minitimePe Tammi 25, 2008 2:13 pm

Jos on pieni käsi saattaa vaikuttaakin tosi paljon. Samaten jos tottuu ohuempaan on usein vaikeampi vaihtaa paksuun kuin toisin päin. Tosin X-poleahan saa myös 45mm versiona, 2mm ero ei pitäisi olla taas mitenkään haitaksi. Ne 45mm versiot ei maksa 50mm paksua enempää kuitenkaan, eli ihan oman maun mukaan paksuus.

Rock the Polella on 50mm paksut jauhemaalatut tangot. Mun käteen ne tuntui ihan hyvältä, vaikka pieni käsi onkin. Sen sijaan toi 50mm krominen x-pole tuntuu mulle liian paksulta. Kai mä luotan siihen jauhemaalatun pinnan pitoon jotenkin enemmän ni paksuus ei haittaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Anti-shopin punainen tanko Empty
ViestiAihe: Vs: Anti-shopin punainen tanko   Anti-shopin punainen tanko Icon_minitimePe Tammi 25, 2008 2:15 pm

Niin mullakaan ei ole kokemuksia x-polen tangoista, pelkästään näistä jauhemaalatuista. Rockthepolen jauhemaalatut on 50mm ja mulle liian paksuja, oon tosi pienikätinen kun oon muutenkin niin mini Very Happy Ja mulle se 7 mm vähemmän paksuutta vaikuttaa ainakin hurjasti ja hurjan positiivisesti. Pitoa löytyy paljon enemmän ja temput onnistuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Ramona
basic inverter
basic inverter
Ramona


Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 10.01.2008

Anti-shopin punainen tanko Empty
ViestiAihe: Vs: Anti-shopin punainen tanko   Anti-shopin punainen tanko Icon_minitimePe Tammi 25, 2008 4:51 pm

Itselläni tuo A-S:n tanko. Katto on puuta joten jonkinverran joustaa kiinnitysvaiheessa. Pitää huomioida jälkikiristys. Mittailun, sahaamisen ja muun asentelun jälkeen (kiitos miehelleni!) tulos erinomainen. Piiloonkin saa jos tarvitsee ja viitsii Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Anti-shopin punainen tanko Empty
ViestiAihe: Vs: Anti-shopin punainen tanko   Anti-shopin punainen tanko Icon_minitimeLa Tammi 26, 2008 8:28 pm

Heiii, minullakin A-S -tanko Smile Olen tykännyt kovasti (plus että punaisena on jotenkin tosi vinkeen näköinen olkkarin sisustuselementti Wink) , kiipeily ja spinnailu jotenkin tosi helppoa... Mutta istuminen, seisominen, ynnä muu sellainen missä vaaditaan jalkaotetta tangosta: TOSI hankalaa! RTP:n tangossa pysyn jo melko näppärästi pää ylös sekä alaspäin, mutta tässä omassani joko en pysy lainkaan tai hyvänäkin hetkenä valun vauhdilla alas. Ja sattuu niin perkuleesti! VINKKEJÄ?!

Reidet mulla on pulleanmalliset minkä luulisi olevan avuksi, mutta kun ne lihakset on piilossa siellä löllyvän massan takana niin tuntuu ettei saa pitoa vaikka kuinka puristaa Crying or Very sad (Ymmärsiköhän joku mitä ajan takaa? Siis se iho ja lölly ikäänkuin luisuu karkuun tangolta ja.... ööö... toi kuulosti vähintäänkin omituiselta... scratch )


edit: Itsekseni täällä höpäjän lauantai-illan ratoksi... Smile Mutta jeii! Äsken juuri treenailin tankoseni kanssa, luettuani ensin huolella läpi kaikki täällä annetut vinkit, ja nyt pysyin kuin pysyinkin istumassa cheers En järin pitkään, mutta kuitenkin.. tästä se lähtee, hihi!
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Anti-shopin punainen tanko Empty
ViestiAihe: Vs: Anti-shopin punainen tanko   Anti-shopin punainen tanko Icon_minitimeLa Tammi 26, 2008 9:55 pm

sannis kirjoitti:
Heiii, minullakin A-S -tanko Smile Olen tykännyt kovasti (plus että punaisena on jotenkin tosi vinkeen näköinen olkkarin sisustuselementti Wink) , kiipeily ja spinnailu jotenkin tosi helppoa... Mutta istuminen, seisominen, ynnä muu sellainen missä vaaditaan jalkaotetta tangosta: TOSI hankalaa! RTP:n tangossa pysyn jo melko näppärästi pää ylös sekä alaspäin, mutta tässä omassani joko en pysy lainkaan tai hyvänäkin hetkenä valun vauhdilla alas. Ja sattuu niin perkuleesti! VINKKEJÄ?!

Reidet mulla on pulleanmalliset minkä luulisi olevan avuksi, mutta kun ne lihakset on piilossa siellä löllyvän massan takana niin tuntuu ettei saa pitoa vaikka kuinka puristaa Crying or Very sad (Ymmärsiköhän joku mitä ajan takaa? Siis se iho ja lölly ikäänkuin luisuu karkuun tangolta ja.... ööö... toi kuulosti vähintäänkin omituiselta... scratch )


edit: Itsekseni täällä höpäjän lauantai-illan ratoksi... Smile Mutta jeii! Äsken juuri treenailin tankoseni kanssa, luettuani ensin huolella läpi kaikki täällä annetut vinkit, ja nyt pysyin kuin pysyinkin istumassa cheers En järin pitkään, mutta kuitenkin.. tästä se lähtee, hihi!

sannis: miten sä meet ylösalasin jos et vielä istu? mulle on sanottu et eka ylösalasin liike pitäs olla cross knee release jossa pitäisi siis pystyä istua jo tangolla.. mullakaan ei meinaa istuminen luonnistua mut tahtoisin jo kokeilla jotain pää alaspäin liikettä.. mitä sä oot tehny pääalaspäin? kerrokerro Very Happy käytkö muuten tek1 vai tek2 RTP:llä? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Anti-shopin punainen tanko Empty
ViestiAihe: Vs: Anti-shopin punainen tanko   Anti-shopin punainen tanko Icon_minitimeLa Tammi 26, 2008 10:31 pm

jahas, itseilmaisu minulla taas näemmä huipussaan... Wink

NIIN, tarkoitin siis, että RTP:n paksummilla mustilla tangoilla istun jo ihan tukevasti ja pysynkin aika pitkään, joten niillä uskallan roikkua pää alassuinpäinkin. Omalla kapoisemmalla tangollani en ole onnistunut kunnolla istumaan ennekuin just tänään *yhä tuulettaa* Juurikin tuota cross knee releasea olen treenaillut Smile Ja sit ihan perus inverttiä (meneekös nyt aivan metsään) ja siitä sitä öö, inverted crucifix?

Käyn tek2:lla, maanantai aamupäivisin (kun sillon on lapsenvahti helposti saatavilla Wink)


Viimeinen muokkaaja, pvm Su Tammi 27, 2008 8:35 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
oina
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 5
Location : Ylivieska
Registration date : 19.01.2008

Anti-shopin punainen tanko Empty
ViestiAihe: Vs: Anti-shopin punainen tanko   Anti-shopin punainen tanko Icon_minitimeSu Tammi 27, 2008 11:52 am

Mullaki on AS tanko Smile Oon ite tykänny siitä,sopivan paksunen koska omat kädet aika pienet,saa hyvän otteen.Meillä oli alussa vähän asennus ongelmia,koska tankoa ei saanutkaan kiinni miten se olisi tarkoitettu koska tän kämpän katto on sellasta ohutta,öö..valkosta Very Happy En muista sen nimeä nyt Very Happy No kuitenkin,katto ei olisi kestänyt mun kieppumista niin poikakaveri töissä teki siihen jonku systeemin että se pysyy nyt tosi hyvin Smile
Itsellänikin on tänä vuonna tarkotus tilata X-pole,mutta tuo kyllä kelpaa mainiosti siihen asti.
Takaisin alkuun Siirry alas
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie


Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 45
Location : Salo
Registration date : 05.12.2007

Anti-shopin punainen tanko Empty
ViestiAihe: Vs: Anti-shopin punainen tanko   Anti-shopin punainen tanko Icon_minitimeSu Tammi 27, 2008 11:54 am

Onpas sulla oina kiltti poikaystävä kun tukee harrastusta heti tuolla tavalla "askartelemalla" lisäosia tankoon Smile

Ja kiva kuulla että tanko on pystyssä ja sinä pääset tankoilemaan kunnolla Smile
Odotamme innolla kuvia edistymisestä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
kristalli
intermediate inverter
intermediate inverter
kristalli


Viestien lukumäärä : 137
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 24.01.2008

Anti-shopin punainen tanko Empty
ViestiAihe: Vs: Anti-shopin punainen tanko   Anti-shopin punainen tanko Icon_minitimeSu Tammi 27, 2008 1:46 pm

Mä tässä mietiskelen vielä..Anttitangot oli loppu ja tulee kuun vaihteessa lisää, joten en oo vielä maksanut tankostani..

Ehkä nyt kaikkien lukemieni juttujen jlkn siltikin haluan kallistua siihen x-poleen, titaaniseen pyörivään (eikös sen siis saa kanssa staattiseksi saman tangon oonko väärässä?).
Onkos teillä käytössä 45mm vai 50mm?
Mä jotenki kuvittelisin että 45 ois parempi, mutta toisaalta se 50 puhuttelee myös.

Noh, mä pääsen varmaan siis Iinan tankoa kokeilemaan nii kattoo sen jälkeen sit.

Kertokee viä enemmääään..!

K
Takaisin alkuun Siirry alas
jossu
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 44
Location : Helsinki
Registration date : 23.01.2008

Anti-shopin punainen tanko Empty
ViestiAihe: Vs: Anti-shopin punainen tanko   Anti-shopin punainen tanko Icon_minitimeSu Tammi 27, 2008 4:36 pm

oina kirjoitti:
Meillä oli alussa vähän asennus ongelmia,koska tankoa ei saanutkaan kiinni miten se olisi tarkoitettu koska tän kämpän katto on sellasta ohutta,öö..valkosta Very Happy En muista sen nimeä nyt Very Happy No kuitenkin,katto ei olisi kestänyt mun kieppumista niin poikakaveri töissä teki siihen jonku systeemin että se pysyy nyt tosi hyvin Smile

Apua, voitko selvittää siipaltasi tarkemmin että miksi sitä ei voinut kiinnittää ja mitä matskua katto on? Jotta osaan selvittää asian omalle siipalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Anti-shopin punainen tanko Empty
ViestiAihe: Vs: Anti-shopin punainen tanko   Anti-shopin punainen tanko Icon_minitimeSu Tammi 27, 2008 6:25 pm

kristalli: x-polen saa sekä staattiseksi että pyöriväksi ja se 45 mm on oletettavasti parempi jos on pieni käsi. Ja jos jo tiedät, että tulevaisuudessa tulet haluamaan pyörivän tangon niin varmaan kannattaa samantien sellainen tilata, ettet jo pian haaveile uudesta tangosta kuten minä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Anti-shopin punainen tanko Empty
ViestiAihe: Vs: Anti-shopin punainen tanko   Anti-shopin punainen tanko Icon_minitimeSu Tammi 27, 2008 8:55 pm

Minulla on nyt kuluneen viikon ollut käytössä titaaninen 45 mm x-pole. Toimii kivasti kun vähän lämpeää. Mietin kyllä aluksi, tuliko tilattua liian kapoinen tanko, kun olin tottunut hieman yli 50 mm tankoon ja aluksi olin jopa vähän pettynyt. Hirveistä alku euforioista loppuviikosta olin jo antamassa sitä seuraavalle vastaantulevalle, kun olin niin mustelmilla, että tuntui etten saata tangolla tehdä juuri mitään liikkeitä kunnolla, vaikka olinkin onnellinen, ettei tanko huojunut kuten edellinen. Eilen kuitenkin aloin lämmetä uudelle tangolle, kun vedin kunnon rutiinin. Staattista puolta tangossa olen lähinnä käyttänyt, kun tasapainoelimeni ei kestä kovin kauaa pyörivää versiota ainakaan vielä.
Takaisin alkuun Siirry alas
oina
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 5
Location : Ylivieska
Registration date : 19.01.2008

Anti-shopin punainen tanko Empty
ViestiAihe: Vs: Anti-shopin punainen tanko   Anti-shopin punainen tanko Icon_minitimeKe Tammi 30, 2008 11:57 pm

jossu: katto on kyprokkia,se ei olisi kuulemma kestänyt kauan ehjänä sillä alkuperäisellä kiinnitys systeemillä.En tiiä onko tästä vastauksesta enää apua kun tuli näin myöhään Smile

AdminSusie: Kuvia tulee sitten kun osaaminen tästä vähän vielä kehittyy, eilen vasta eka kerran istuin ilman käsiä tangolla Very Happy Tänään olisin innokkaasti ollut jo menossa pää alaspäin mutta reidet oli niin hellänä eilisestä harjoittelusta että se jääpi huomiseksi Very Happy
(sori,poikkesin vähän aiheesta)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Anti-shopin punainen tanko Empty
ViestiAihe: Vs: Anti-shopin punainen tanko   Anti-shopin punainen tanko Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Anti-shopin punainen tanko
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» Anti-Shopin tangon kattokiinnike - kokemuksia?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: