Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Terveisiä British Isles Competitionista!

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Terveisiä British Isles Competitionista! Empty
ViestiAihe: Terveisiä British Isles Competitionista!   Terveisiä British Isles Competitionista! Icon_minitimeMa Loka 19, 2009 2:10 pm

Lisää tuomarointikokemuksia reissultamme à la Nelle & Tanja. Me todettiin olevamme a pair of Nordic pole-trotters Very Happy !

Englannin kisa oli just niin hirvee kuin pelkäsinkin, vain voittajat oli tyylikkäitä, mutta Sally Ann oli parempi kuin olin odottanut. Ne kaksi muuta tuomaria oli molemmat myös pole dance –ammattilaisia, ja tultiin hyvin juttuun ja oltiin yksimielisiä 3 parhaasta ja voittajista joka sarjassa. Järjestelyt meni tosi huonosti, 26 esityksen kisa venyi VIITEEN tuntiin, juontaja oli koko ajan ihan pihalla, samoin DJ aina välillä, ja oltiin aika poikki lopuksi. Kisa oli järjestetty jumalan selän takana Essexissä jossain hallissa jossa oli väkeä vain puolet siitä mitä olis mahtunut.

Afterpartyyn olis mennyt puol tuntia autolla joten mentiin Nellen kanssa suoraan nukkumaan – sinnekin ajettiin puol tuntia autolla. Että suurin osa viikonlopusta meni kuljetuksissa.

Englantilaiset on kyllä varmasti maailman tyylittömin kansa – ihmeellisiä tipupukuja ja aivan törkeitä uimapukuja yhdistettyinä milloin minkäkinlaisiin ofiisiavokkaisiin tai tennareihin. Meidän piti arvostella puku omana osanaan ja siinä me oltiin eniten eri mieltä: englantilaistuomari sano kaikesta vaan että ”i’m not fussed about the costume – it’s just something to dance in” ja saksalainen taas sirkutti sitä iloisempana mitä mauttomampia ja kimaltavampia kokonaisuuksia näki: ”she’s really put a lot of effort into the costume”. Mun mielestä tyylikkäin yksinkertainen asu sai siltä nolla pistettä Very Happy Very Happy Very Happy!!! Ja sen mielestä osuvin asu (hirveä musta metalli-ja rönsykasa) sai multa nolla pistettä Very Happy!!!

Mä olin myöskin ainoa joka pidin tarkkaa huolta tekniikasta, mutta saksalainen taas oli tosi hyvä katsomaan trikkejä ja ennen kaikkea sitä, oliko esityksessä uusia trikkejä. Mun silmä ei pysynyt niissä ollenkaan samalla tavalla mukana. Sally Annin esitys oli musta paras kokonaisuutena ja tekniikkakin kasin arvoinen, mutta sen trikit oli kyllä kaikki nähty kun taas voittaja esitti peräti 7 uutta liikettä sekä spatchcockin (!!), vaikkakin tekniikka hajosi niin pahasti keskiohjelmassa että mä en olis antanut sen voittaa. Mä annoin voittajalle 39/50 pistettä mutta nää kaks muuta anto sille täydet pisteet kaikesta (!!!!!!!!!!!!!!!) joten siksi se voitti kuitenkin.

Se mitä kyllä arvostin näiden brittien ohjelmissa oli hyvin konsistentti energia: intensiivisiä ja energisiä ohjelmia, tosin yleensä liian energisiä taitoihin nähden joten tekniikka hajosi täysin. Joitain aivan kammottavia esityksiä jotka kertoo täydellisestä itsekritiikin puutteesta nähtiin myös. Englanti ja näköjään myös Saksa on siis all about tricks and glitter ja Australia, Ranska ja suuri osa Pohjoismaita all about elegance and control!!

Jos australialaisia haukutaan siitä että kaikki tekee samat liikkeet, niin ihan sama vika on englantilaisissa paitsi että ne tekee toisia liikkeitä. Kisan puolivälissä (kolmisen tuntia...) Nelle ja minä vaan katsottiin pitkään toisiamme kun jälleen uusi kilpailija esitti päättäväisesti saman sarjan:

- toukkakiipeäminen
- knee hold
- aivan kammottava "leg switch" skorpioni-kaksonen-skorpioni nilkat koukussa, tanko kainalossa ja katse kohti varpaita
- jalanheilautuksella vauhditettu olkanousu
- täysin liimana tangossa suoritettu kömpelöäkin kömpelömpi peruskiipeäminen (ruminta maailmassa, jopa voittajat tekivät tämän - eivät ole kuulleetkaan ilmavasta kiipeämisestä)
- Aysha ja suorakulma

Että näin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Terveisiä British Isles Competitionista! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä British Isles Competitionista!   Terveisiä British Isles Competitionista! Icon_minitimeMa Loka 19, 2009 2:23 pm

VIIS tuntia Shocked Shocked
Kuinka pitkä sen alunperin piti olla? Ja kuka oli siis voittaja?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Terveisiä British Isles Competitionista! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä British Isles Competitionista!   Terveisiä British Isles Competitionista! Icon_minitimeMa Loka 19, 2009 2:30 pm

No sen piti alkaa klo 19 ja talon piti olla tyhjä klo 24, joten veikkaan että oli tarkotus lopettaa noin klo 23 koska siellä oli baari auki kummiskin. mutta se alko vasta 19:30 ja kisat loppu 00:30 joten viis tuntia siinä meni. Neljäkin olis ollu paljon mutta VIIS...

eikä ollu hyvä että baari oli eri huoneessa, koska jengi veti tietysti kännit ja enää ehkä puolet jakso seurata Champion of Champions -sarjaa jonka piti olla highlight. Siinä oli vaan neljä osallistujaa kun Tracey Simmonds oli jäänyt pois, Sally Ann, Chantelle joku, Joanna joku ja Annie Norris. Chantelle voitti, sally ann tuli tokaks, annie norris kolmanneks.

Sally Ann esiintyi todella varsin riemukkaasti ja sitä oli tosi kiva katsoa, vaikkakin oli kuitenkin aika tyylitön ja englantilainen esitys. Mutta mieletön yleisökontakti ja mielettömän vauhdikas!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Terveisiä British Isles Competitionista! Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä British Isles Competitionista!   Terveisiä British Isles Competitionista! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Terveisiä British Isles Competitionista!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: