Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Toukka kiipeily

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Toukka kiipeily Empty
ViestiAihe: Toukka kiipeily   Toukka kiipeily Icon_minitimeTo Loka 29, 2009 9:26 pm

Pole artin jälkeen tuli oivallus;

en ole oikeastaan ikinä edes yrittänyt kunnolla kiivetä toukalla ylöspäin.
Ainoa kerta päättyi siihen että lävähdin lattialle selälleni Very Happy

Nyt pistin miehen seisomaan takana ja pitämään kädet lantiolla siltä varalta että
sama toistuu. Ja johan se lopulta alkoi onnistumaan ilmankin sitä miestä.

Ja järkyttävintä on että tämä hikitassu onnistui tekemään sen ilman hanskoja! cheers
Jotta ei tarvitse miettiä mitä mä hion seuraavat viikot. Smile

Onneksi kotona niin matala katto ettei vahingossakaan pysty menemään liian korkealle harjoitellessa,
saan työnnettyä kaksi kertaa ja jalat osuu kattoon ja silloin olen aloittanut lattianrajasta. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Toukka kiipeily Empty
ViestiAihe: Vs: Toukka kiipeily   Toukka kiipeily Icon_minitimePe Loka 30, 2009 8:02 am

Mä sain toukkaan ainakin huimasti lisätehoa ja pitoa kun vaihdoin perinteisen otteen elbow grippiin! Smile Ja yksi ehkä aika itsestään selvä havainto, siinä toukassa kannattaa tosiaan puskea kroppaa kauas tangosta eikä pelkästään ylöspäin...saatiin hyvät naurut kun oltiin pitkään pohdittu ystävän kanssa miksi sen toukka ei vaan lähde sujumaan ja sitten tajuttiin tää! Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Toukka kiipeily Empty
ViestiAihe: Vs: Toukka kiipeily   Toukka kiipeily Icon_minitimePe Loka 30, 2009 11:02 am

Mulla onnistu forearm gripillä. Kertaakaan aiemmin saanu sitä menee. Smile
Nyt olin varmaan niin turhautunut ja vihainen, ja onnistui siks. jostain syystä raivo on
se joka saa mut onnistumaan liikkees eka kerran Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
karti
intermediate inverter
intermediate inverter
karti


Viestien lukumäärä : 101
Ikä : 35
Location : Helsinki
Registration date : 10.06.2009

Toukka kiipeily Empty
ViestiAihe: Vs: Toukka kiipeily   Toukka kiipeily Icon_minitimeKe Syys 29, 2010 5:02 pm

Ootteko yrittäny kiivetä toukalla ylöspäin spinny modella? Ite en saa yhtään sujumaan, tuntuu että tanko jotenkin karkaa jaloista tai jotain.. Forearm gripillä menee aysha ihan hyvin ja toukkailu staattisella mut spinnyllä täysin mahdotonta. Onks siihen jotain kikkaa vai pitääkö vaan harjotella ja totuttaa ittensä siihen pyörimiseen? Muuten spinnyllä treenaaminen onnistuu ihan ok.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Toukka kiipeily Empty
ViestiAihe: Vs: Toukka kiipeily   Toukka kiipeily Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Toukka kiipeily
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tankotemput ja pyörähdykset-
Siirry: