Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Myydään 50mm krominen x-pole**MYYTY**

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
tankomau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
tankomau


Viestien lukumäärä : 412
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 08.02.2009

Myydään 50mm krominen x-pole**MYYTY** Empty
ViestiAihe: Myydään 50mm krominen x-pole**MYYTY**   Myydään 50mm krominen x-pole**MYYTY** Icon_minitimeTi Marras 10, 2009 2:09 pm

Eli myyn 50mm kromisen x-polen, kun huomasin sittenkin tarvitsevani 45mm titaanisen, eli myös vaihto tähän titaaniin käy. Ostin tangon pole-a-holicilta ja maksoin vuosi sitten siitä muistaakseni 280e postikulujen kanssa. Hintojen alenemisen johdosta myyn tangon 190 eurolla (käytettynä, mutta hyväkuntoisena). Haku kalliosta ja hyvinkin nopealla varoitusajalla Smile Tankoa saa tietenkin tulla ihmettelemään jos ei tälläistä ole ennen nähnyt Smile Pakettiin sisältyy kuljetuskassit sekä peruspakettiin kuuluvat jatko- yms.palat ja tarvittaessa myös suullinen kokoamisopastus Very Happy

cat


Viimeinen muokkaaja, tankomau pvm Ti Marras 10, 2009 7:50 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://miaudesign.spreadshirt.net
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Myydään 50mm krominen x-pole**MYYTY** Empty
ViestiAihe: Vs: Myydään 50mm krominen x-pole**MYYTY**   Myydään 50mm krominen x-pole**MYYTY** Icon_minitimeTi Marras 10, 2009 6:10 pm

Haa mä en oo ainoo, joka haaveilee 45mm titaanista! Mulla tosin on jo titaani, mutta 50mm:senä... Oon nyt vielä tosin ajatellut, että pärjäilen ton kanssa, mutta oon aika huono pysyy päätöksissäni Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Myydään 50mm krominen x-pole**MYYTY** Empty
ViestiAihe: Vs: Myydään 50mm krominen x-pole**MYYTY**   Myydään 50mm krominen x-pole**MYYTY** Icon_minitimeTi Marras 10, 2009 6:17 pm

Mä lähetin sulle yksärin! Huomaa se ennen kun joku muu vie tangon! No
Takaisin alkuun Siirry alas
tankomau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
tankomau


Viestien lukumäärä : 412
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 08.02.2009

Myydään 50mm krominen x-pole**MYYTY** Empty
ViestiAihe: Vs: Myydään 50mm krominen x-pole**MYYTY**   Myydään 50mm krominen x-pole**MYYTY** Icon_minitimeTi Marras 10, 2009 7:48 pm

Tanko on nyt sit saanu uuden ja ainakin toistaiseksi hyvin onnellisen omistajan. I love you
Mä oon ite siirtyny sen verran haastaviin liikkeisiin (Aysha, Jade, Brass monkey yms.olkanousut), että tahdon superpidon tankoon ku oon karmee hikikäsi ja ajattelin kokeilla tota titaania vaikka sitä on haukuttu kärpäspaperiksi jopa Smile

cat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://miaudesign.spreadshirt.net
Sponsored content





Myydään 50mm krominen x-pole**MYYTY** Empty
ViestiAihe: Vs: Myydään 50mm krominen x-pole**MYYTY**   Myydään 50mm krominen x-pole**MYYTY** Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Myydään 50mm krominen x-pole**MYYTY**
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» FitPole vai Krominen X-Pole?
» X-pole kroni 50mm liukkaus

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: