Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tankotanssi paitoja

Siirry alas 
+15
kajakki
-Hanna-
Carnivora
Adelle
Nina
nekuliini
Ashta
tasuni
Sanni
Kirsi
Iina
Ramona
tinga1911
Nanna H.
AdminSusie
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
kajakki
intermediate spinner
intermediate spinner
kajakki


Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 42
Location : Tampereen seutu
Registration date : 03.05.2008

Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Icon_minitimePe Toukokuu 16, 2008 1:35 pm

Yhdellä toisella foorumilla aikoinaan tilattiin paitoja, t-paita malli, kahta eri väriä, itse tehty kuva. Hintaa t-paidoille tuli 20eur kpl ja tilaajia oli kolmisenkymmentä. Jos tilataan jotain toppityyppistä, niin uskoisin sen olevan edullisempi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Mukana   Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Icon_minitimePe Toukokuu 16, 2008 9:36 pm

Yksi tilaaja lisää joukkoon!
Takaisin alkuun Siirry alas
Carnivora
basic inverter
basic inverter
Carnivora


Viestien lukumäärä : 48
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 15.04.2008

Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Icon_minitimeKe Toukokuu 21, 2008 10:25 pm

Feanaro kirjoitti:
Pitäis vielä löytää jotain paitoja jota painattaa. Fruit of the loomilta löytyy ainakin naisten narutoppi, keneltäkään tietoa siitä onko se sitten hyvin istuva jne?

Veikkaan kyllä että paitoja pitäis tilata suunnilleen sata, että se hinta alkaa olla inhimillinen.

Fruitin narutoppi on kohtalainen. Aika lyhyt, ei mikään ihmeellinen. Kuten tonne laitoin jo oman työpaikkani linkin, sitä kautta löytyy yhteystietoja, tarjouksia ja myös linkkejä maahantuojien kuvastoihin.

Lisäksi noi topit on yleensä maahantuojilla kalliimpia kuin perus t-paidat, riippuu paljon maahantuojasta. meillä on nyt just tulossa yks uus maahantuoja, jolla on jo valmiina esim. musta-punaisia toppeja ym.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nins
intermediate spinner
intermediate spinner
Nins


Viestien lukumäärä : 82
Ikä : 42
Location : Joensuu
Registration date : 21.01.2008

Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Icon_minitimeTo Toukokuu 22, 2008 5:18 am

Miulle myös!! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Icon_minitimeTo Toukokuu 22, 2008 1:09 pm

Itse piirsin hauskan tankoilu kuvan ja aion laittaa sen paitaan ihan itse. Menetelmä on halpa mutta kuva haalistuu silminnähden jo muutamien pesujen jälkeen. En tosin ole kokeillut käsinpesua.
Takaisin alkuun Siirry alas
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie


Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 45
Location : Salo
Registration date : 05.12.2007

Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Icon_minitimeLa Kesä 21, 2008 5:27 pm

mukavampi käänne tankopaita projektissa.
löysin nimittäin tuhotut kuvat. Olen näemmä fiksumpi kuin uskoinkaan ja vahingossa "talletin" kuvat nettiin "isoina" versioina.

Eli jos jollakulla jotakin yhteyksiä on johonkin painopaikkaan ja halua avustaa mua tässä projektissa ei pitäkää privaviestiä.
Mä luulen että kesän kunniaksi vois projektin herättää uudellee henkiin nyt kun materiaali yllättäen onkin kasassa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
Nins
intermediate spinner
intermediate spinner
Nins


Viestien lukumäärä : 82
Ikä : 42
Location : Joensuu
Registration date : 21.01.2008

Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Icon_minitimeLa Kesä 21, 2008 6:40 pm

Hienoa!! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Icon_minitimeSu Kesä 22, 2008 3:18 pm

Voi jee!!! Loistava juttu!!! Nyt jos saisi vielä toppeja niin mun kesä ois pelastettu sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Icon_minitimeTo Heinä 03, 2008 10:36 am

Mulla on ollu pitkää sellanen ite piirretty kuva, kun jaksais vaan tulostaa sen paitaan.. Tosin oon unohtanu ne silitysohjeet ja ne oli aika tarkat, eikä ne paketin ohjeet pidä paikkaansa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Riina
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Ikä : 50
Location : Juankoski
Registration date : 07.02.2008

Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Icon_minitimeTo Loka 30, 2008 9:00 pm

Kun nyt olin taas toooosi laiska ni en jaksanu kaikki vastauksia lukee läpi mutta saitteko paitoja ikinä...?Ja jos saitte niin jäikö ylimääräsiä Embarassed ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Icon_minitimeTo Loka 30, 2008 10:29 pm

Eipä oo saatu paitoja Sad Ehkä joskus tulevaisuudessa Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
Riina
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Ikä : 50
Location : Juankoski
Registration date : 07.02.2008

Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 31, 2008 3:59 pm

Mihin se homma sitte kaatu?Me ollaan tilattu vaatteita tuol yhel toisel foorumilla,voisin kysellä missä ne painattaa ne kamat ja minkä hintasia?

Laitoin sille tyypille,joka hoitaa niit tilauksia toisel foorumil,viestiä että missä ne painattaa ja tilaa ne paidat....katotaan selviikö mitään!Olis kiva kyl saada paitoja,varsinki niit hihattomia treenipaidaksi esmes. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Icon_minitimePe Loka 31, 2008 5:49 pm

AdminSusie kirjoitti:
mukavampi käänne tankopaita projektissa.
löysin nimittäin tuhotut kuvat. Olen näemmä fiksumpi kuin uskoinkaan ja vahingossa "talletin" kuvat nettiin "isoina" versioina.

Eli jos jollakulla jotakin yhteyksiä on johonkin painopaikkaan ja halua avustaa mua tässä projektissa ei pitäkää privaviestiä.
Mä luulen että kesän kunniaksi vois projektin herättää uudellee henkiin nyt kun materiaali yllättäen onkin kasassa Smile

Tuo oli viimesin viesti asian tiimoilta, et jos sä nyt jaksat selvittää asiaa ni ehkä vielä saadaan paidat cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
Riina
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 20
Ikä : 50
Location : Juankoski
Registration date : 07.02.2008

Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Icon_minitimeMa Joulu 08, 2008 10:49 pm

Siis vieläkään en oo saanu mtn vastausta,mut anywayhän se menee jo ens vuoden puolelle,ootellaan.Kyselen vielä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssi paitoja   Tankotanssi paitoja - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tankotanssi paitoja
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Tankotanssi Kemiin!
» Tankotanssi kilpailu!!!
» Tankotanssi ja ihonhoito
» Tankotanssi kilpailuja???

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: