Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Uudet X-pole tuotteet!

Siirry alas 
+32
peeler
Miiukka
Furetto
JoJo
Saila
Morimiini
downthepole
Esteria
pippaliini
angela
saapra
helminauha
FemmeFatale
tasuni
Janey May
hemuliini
eledra
Terhi
Ish
Tea
Ninni
elisa
Henna.C
Mortianna
tankomau
hansi
Nounours
maimiau
_essi_
Cherrie
Hennu/Henriikka
Iina
36 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
KirjoittajaViesti
Ninni
intermediate inverter
intermediate inverter
Ninni


Viestien lukumäärä : 138
Ikä : 49
Location : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 28.12.2007

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Icon_minitimeMa Tammi 04, 2010 1:20 pm

Kiitokset positiivisesta palautteesta!

Epäröijille voin vielä vakuuttaa, että tankonsa maksaneet saavat tilauksensa heti, kun tangot ovat saapuneet varastoon. Ja kaikilla nettipuodin tuotteillahan on myös 14 vuorokauden palautus- ja vaihto-oikeus.

Ja tämä foorumi on kyllä aika hyvä "varmistuspaikka", että jos jokin jossain tankoyhteyksissä mättää, niin tiedon kyllä löytää täältä. Smile

Näillä näkymin siis XPERT ja Sport -tangot tulevat varastoon 10.1. mennessä, paitsi titaaniset XPERTit, jotka ovat päässeet X-poleltakin jo loppumaan. Niitä on luvattu helmikuun aikana.

Mukavaa alkanutta vuotta kaikille!

Annika/Pole-a-holic

P.S. Seuraavassa toimituksessa tulossa myös Mighty Gripiä!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.poleaholic.com
FemmeFatale
intermediate inverter
intermediate inverter
FemmeFatale


Viestien lukumäärä : 166
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 25.09.2008

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Icon_minitimeMa Tammi 04, 2010 5:22 pm

jee, mighty grippiä!! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
helminauha
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 26.08.2009

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Icon_minitimeTi Tammi 26, 2010 12:40 pm

Krominen X-pert asennettu onnistuneesti! Nuo uudet mekanismit oli tosi yksinkertaisia ja sain tangon helposti paikoilleen yksinkin. Tanko ei siis tuntunut painavammalta vaikka säätöruuvi on alhaalla, vaan kiristys on paljon helpompaa kun voi seistä tukevasti lattialla eikä kiikkua katonrajassa tikkailla. Kiristämisen määrää on myös helpompi arvioida kun kädet on valmiiksi "spinnikorkeudella" niin tankoa voi samalla vähän nykiä testiksi siinä kiristäessä Smile Myös nuo uudet liitinpalat on toimivia, putket pysyy tukevasti kiinni vaan kahta kuusiokoloruuvia vääntämällä. Ja rasvattavia kierteitä on nyt vaan siellä alhaalla se säätöruuvi. Siihen säätöruuvin päälle tulee metallinen suojus, eli tolppa on sileä katosta lattiaan eikä mitään kierteitä jää näkyviin vaikka vääntäisi ihan maksimikorkeuteen saakka. Eli tyytyväinen olen! I love you

Pole-a-holicille vielä kiitos hyvästä informoinnista ja ystävällisestä palvelusta vaikka tangot sääolojen takia vähän myöhästyivätkin! flower
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Icon_minitimeTi Tammi 26, 2010 12:42 pm

Täällä kans pystytetty ja testattu x-sport ja x-pert. *peukut pystyssä*
Kotiin hankitaan krominen x-pert titaanille kaveriks jahka varat antaa periks sen verran. I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
_essi_
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 37
Registration date : 13.10.2009

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Icon_minitimeTi Tammi 26, 2010 12:49 pm

Minä nyt edelleenkin pohdin että tilaisinko sportin x-pertin Question Lähinnä että kannattaako mun panostaa siihen spinni ominaisuuteen vai riittäiskö tuo staattinen versio. No, voihan sitä sit tietty aina myydä sen sportin pois ja ostaa sen toisen tilalle jos tarve vaatii.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Icon_minitimeTi Tammi 26, 2010 2:18 pm

helminauha kirjoitti:
Krominen X-pert asennettu onnistuneesti! Nuo uudet mekanismit oli tosi yksinkertaisia ja sain tangon helposti paikoilleen yksinkin. Tanko ei siis tuntunut painavammalta vaikka säätöruuvi on alhaalla, vaan kiristys on paljon helpompaa kun voi seistä tukevasti lattialla eikä kiikkua katonrajassa tikkailla. Kiristämisen määrää on myös helpompi arvioida kun kädet on valmiiksi "spinnikorkeudella" niin tankoa voi samalla vähän nykiä testiksi siinä kiristäessä Smile Myös nuo uudet liitinpalat on toimivia, putket pysyy tukevasti kiinni vaan kahta kuusiokoloruuvia vääntämällä. Ja rasvattavia kierteitä on nyt vaan siellä alhaalla se säätöruuvi. Siihen säätöruuvin päälle tulee metallinen suojus, eli tolppa on sileä katosta lattiaan eikä mitään kierteitä jää näkyviin vaikka vääntäisi ihan maksimikorkeuteen saakka. Eli tyytyväinen olen! I love you

Pole-a-holicille vielä kiitos hyvästä informoinnista ja ystävällisestä palvelusta vaikka tangot sääolojen takia vähän myöhästyivätkin! flower

Kiitos infosta! Mutta en oikeen vieläkään ymmärrä miten tanko voi olla sileä lattiaan asti. Millainen se kierteiden päälle tuleva suojaputki siis on? Miten se voi olla oikean kokoinen, jos ei ennakkoon tiedä paljonko kierrettä jää auki ja peitettäväksi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Icon_minitimeTi Tammi 26, 2010 6:55 pm

Mietin samaa, että onko se suojaputki siis samanlainen kuin vanhoissa x-poleissa, että se tulee kuitenkin limittäin toisen putken päälle katon korkeudesta riippuen?
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Icon_minitimeTi Tammi 26, 2010 7:05 pm

Cherrie kirjoitti:
Mietin samaa, että onko se suojaputki siis samanlainen kuin vanhoissa x-poleissa, että se tulee kuitenkin limittäin toisen putken päälle katon korkeudesta riippuen?

en tiiä millanen vanhas x-poles on mut kyl toi tos uudes tulee sillee limittäin tohon että jää sauma. tosin aika huomaamaton
Takaisin alkuun Siirry alas
saapra
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 35
Location : Espoo
Registration date : 05.01.2010

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Icon_minitimeTi Tammi 26, 2010 7:08 pm

Tuossa äsken omani kasailin. Tuo kiristysruuvi on alakappaleen päällä n. 10cm lattiasta. Ja suojaputken palanen tipautetaan alas ruuvin päältä ja kiristyksen jälkeen ruuvataan takaisin siihen suojaksi.

Eli siis joo, limittäin menevät, mutta tosi matalalla.


edit. Sini beat me to it Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
helminauha
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 26.08.2009

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Icon_minitimeKe Tammi 27, 2010 12:00 am

Sille suojaputkelle on oma kierre säätöruuvin yläpuolella, eli samalle tasolle se tulee kun varsinainen tanko. Sauma on päällepäin samanlainen kuin varsinaisten pukien välissä. Säätöruuvia saa avata max 125 mm, ja se suoja on sen mittanen että riittää tolle pituudelle. Ainoa haitta on se, että suojaputken kierre on tosi lyhyt eikä sitä lukita millään ruuvilla. Toisinsanoen kun tänään tein perhosta käsi siinä ihan tangon juuressa, suoja putken päällä, se lähti omia aikojaan löystymään. Saattaa kyllä olla etten kiristäny sitä tarpeeksi..
Takaisin alkuun Siirry alas
Ninni
intermediate inverter
intermediate inverter
Ninni


Viestien lukumäärä : 138
Ikä : 49
Location : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 28.12.2007

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Icon_minitimeKe Tammi 27, 2010 12:07 am

hennu kirjoitti:

Kiitos infosta! Mutta en oikeen vieläkään ymmärrä miten tanko voi olla sileä lattiaan asti. Millainen se kierteiden päälle tuleva suojaputki siis on? Miten se voi olla oikean kokoinen, jos ei ennakkoon tiedä paljonko kierrettä jää auki ja peitettäväksi?

Kuten edellinen kirjoittajakin kirjoitti, tangon alapäässä on pari hieman tankoa kapeammalla olevaa jengaa, johon se säätösuojus tavallaan kierretään kiinni. Siksi tanko on tasainen katosta lattiaan.

Ja säätösuojus kiristetään vielä kiinni niillä kolmella kuusiokoloruuvilla juuri sen yläpuolella.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.poleaholic.com
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Icon_minitimeKe Tammi 27, 2010 10:57 am

Mun X-pert odottelee vielä autossa, koska se saakeli painaa. En pystynyt eilen roudaamaan sitä himaan varsinkaan, kun oli kaks koiraa samalla mukana. Ja kolmas kerros ilman hissiä vaatii jo ihan liikaa urheilua Very Happy

Eli ehkäpä tää insinööri pääsee tänään ihmettelemään, miten hitossa sen saa pystyyn...
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Icon_minitimeKe Tammi 27, 2010 10:58 am

Kokosin omani eilen, mutta en tajunnut edes katsoa mitään suojaputkea säätöruuvia peittämään. Nyt aloin miettimään, että onko se täysin erillinen osa, vai jo kiinni A-putkessa? Tätä kuvaa oon yrittänyt kovin tiirailla, mutta ei se ihan täysin mulle aukea.. Rolling Eyes
Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Pohja_copy1
Mulla on siis ylimmäisenä 250mm jatkoputki, sitten B-putki ja sitten A-putki alimmaisena, ja säätöruuvi auki sen 125mm. Onko nyt ihan persiilleen koottu? Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
Ninni
intermediate inverter
intermediate inverter
Ninni


Viestien lukumäärä : 138
Ikä : 49
Location : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 28.12.2007

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Icon_minitimeKe Tammi 27, 2010 12:01 pm

hemuliini kirjoitti:
Kokosin omani eilen, mutta en tajunnut edes katsoa mitään suojaputkea säätöruuvia peittämään. Nyt aloin miettimään, että onko se täysin erillinen osa, vai jo kiinni A-putkessa? Tätä kuvaa oon yrittänyt kovin tiirailla, mutta ei se ihan täysin mulle aukea.. Rolling Eyes
Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Pohja_copy1
Mulla on siis ylimmäisenä 250mm jatkoputki, sitten B-putki ja sitten A-putki alimmaisena, ja säätöruuvi auki sen 125mm. Onko nyt ihan persiilleen koottu? Embarassed

Se suojus on siis kiinni siinä a-putken alaosassa ja ainakin itse jouduin sen siitä ensin löystämään ja kiertämään putken edestä pois, että sain tangon kiristettyä.

Tässä kuvassa ne jengat, jolle suojus kierretään on noiden punaisten pisteiden kohdassa ja itse putken suojus on rengastettu. Eli kolmen ruuvin on oltava auki, kun kierrät tuon paikoilleen, sen jälkeen kiristät niillä tuon kiinni.

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 5648171
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.poleaholic.com
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Icon_minitimeKe Tammi 27, 2010 12:13 pm

Ahaa.. nyt alan mäkin tajuumaan ton systeemin.
Mut saako suojaputken tosiaankin kiristettyä niin hyvin että se voi kannatella alakäden painoa vaikka matalassa perhosessa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ninni
intermediate inverter
intermediate inverter
Ninni


Viestien lukumäärä : 138
Ikä : 49
Location : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 28.12.2007

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Icon_minitimeKe Tammi 27, 2010 1:18 pm

hennu kirjoitti:
Ahaa.. nyt alan mäkin tajuumaan ton systeemin.
Mut saako suojaputken tosiaankin kiristettyä niin hyvin että se voi kannatella alakäden painoa vaikka matalassa perhosessa?

Itse en suosittelisi sen käyttämistä, koska sehän on kuitenkin "ontto".

EDIT: Piti oikein katsoa tarkemmin sitä alaosaa. Tosiaan suojan alareunan ja sen alapuolelle jäävän tangon välissä on hieman paksuus eroa, mutta se osa on jo niin lähellä lattiaa, että se ei kyllä haittaa käyttöä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.poleaholic.com
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Icon_minitimeKe Tammi 27, 2010 8:20 pm

Olipas kivat ohjeet... Ei meinannut DI:n paperit riittää noihin (ai miten niin blondi scratch ). Mutta joo multa taitaa puuttua yks pala. Ainakin olin ymmärtäväni niin. Ja noilla paloilla, jotka sain, niin ei kai saa just mun huone korkeudelle.. Neutral

No laitoin kyselyä menemään..

Täytyy kyl koittaa vielä huomenna, jos toi mies olis jeesaamassa. En mä tota ainakaan yksin sais pystyyn..
Takaisin alkuun Siirry alas
pippaliini
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 38
Registration date : 22.01.2010

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Icon_minitimeKe Tammi 27, 2010 11:00 pm

jee, oma tanko saapui tänään. Yllätyin kyllä kuinka paljon se postipaketti painoi Shocked
Tytär tosin luuli et "joulupukki kävi" ja olis heti halunnu alkaa repimään pakettia auki Very Happy
Avokin kanssa yhes koos koottiin yhdeksän aikaan illalla eli ei paljoa ehtin kokeilee. Nyt sit pitäis alkaa treenaa, heti huomenaamusta cheers
Suurkiitos vielä pole-a-holicille! flower
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Icon_minitimeTo Tammi 28, 2010 9:06 am

Ninni kirjoitti:
Se suojus on siis kiinni siinä a-putken alaosassa ja ainakin itse jouduin sen siitä ensin löystämään ja kiertämään putken edestä pois, että sain tangon kiristettyä.

Tässä kuvassa ne jengat, jolle suojus kierretään on noiden punaisten pisteiden kohdassa ja itse putken suojus on rengastettu. Eli kolmen ruuvin on oltava auki, kun kierrät tuon paikoilleen, sen jälkeen kiristät niillä tuon kiinni.

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 5648171

Eilen kovasti yritin katsella A-putkea, ja ei siinä kyllä mitään ylimääräistä osaa ollut kiinni, pelkästään se mutteri. En jaksanut ottaa tankoa alas, mutta pystyasennossa ei mitään kuvan mukaista näkynyt. Puuttuukohan multa siis jotain? Kokoamisohjeetkin luin uudestaan ja uudestaan, ja mitään ei mainittu tästä suojuksesta. Ainoastaan sanottiin, että "peitä lopuksi säätöputki vaahtomuoviputkella". Mikäs merkitys tällä vaahtomuovipalalla on, jos tangossa pitäisi olla muutenkin jo joku suojus? Question
Takaisin alkuun Siirry alas
Ninni
intermediate inverter
intermediate inverter
Ninni


Viestien lukumäärä : 138
Ikä : 49
Location : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 28.12.2007

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Icon_minitimeTo Tammi 28, 2010 9:29 am

hemuliini kirjoitti:
Kokoamisohjeetkin luin uudestaan ja uudestaan, ja mitään ei mainittu tästä suojuksesta. Ainoastaan sanottiin, että "peitä lopuksi säätöputki vaahtomuoviputkella". Mikäs merkitys tällä vaahtomuovipalalla on, jos tangossa pitäisi olla muutenkin jo joku suojus? Question

Aah, eli sulla on Sport-tanko! Siinä tosiaan ei ole sitä suojaa. Ja nyt tajusin, että tuolla netissä on jostain syystä Xpertin kuva Sport-tangon yhteydessä. Hyvä, kun tuli esille, nappaan sen sieltä pois.

Ja suomenkielisistä ohjeista voi antaa palautetta, parannellaan sen pohjalta. Jouduin ne kääntämään ennen kuin edes olin nähnyt tankoja, joten siksi ne saattavat olla vähän "kököt" Smile


Ja kaikille tiedoksi, että ne liitospalat (X-joint) on pakattu niin, että yksi 200 mm:n pala on omassa putkessaan, yksi 200 mm:n pala on kiinni 250 mm:n jatkoputkessa ja 180 mm:n pala on kiinni 125 mm:n jatkoputksessa!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.poleaholic.com
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Icon_minitimeTo Tammi 28, 2010 9:34 am

^Oliks siellä suomenkieleiset ohjeet? Mä löysin vaan enkuks..Ja siis toi systeemi oli loppujen lopuksi aika yksinkertainen, mutta ne ohjeet oli ehkä vähän turhan perusteelliset, kun sekotti vaan pään Cool

Ja joo olihan mulla kaikki osat, blondi ei vaan ollut hiffannut..

Mutta on se mun huonekorkeus silti hankala. Kun joko siihen käy se pidempi liitospala, mut seit se on just sen huoneen korkunen, eli ei saa paikoilleen. Tai sit joutuu ruuvaamaan sen säätösysteemin ihan auki.. Rankkaa.. Mut tänään olisi tarkotus saada toi paikoilleen..


Viimeinen muokkaaja, angela pvm To Tammi 28, 2010 10:16 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Ninni
intermediate inverter
intermediate inverter
Ninni


Viestien lukumäärä : 138
Ikä : 49
Location : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 28.12.2007

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Icon_minitimeTo Tammi 28, 2010 9:47 am

angela kirjoitti:
^Oliks siellä suomenkieleiset ohjeet? Mä löysin vaan enkuks..Ja siis toi systeemi oli loppujen lopuksi aika yksinkertainen, mutta ne ohjeet oli ehkä vähän turhan perusteelliset, kun sekotti vaan pään Cool

Meiltä tilatuissa tangoissa pitäisi olla mukana suomenkieliset ohjeet. Jos ovat pakkausvaiheessa jääneet pois, niin laitan ne s-postilla tulemaan ja tarvittaessa postitsekin. Laita yv:nä sun s-postiosoite vaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.poleaholic.com
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Icon_minitimeTo Tammi 28, 2010 10:18 pm

Blodi jatkaa säätämistä...
Saaks joku ton tangon oikeesti suoraan ilman vatupassia.. On meinaan himppasen hankalaa. Aina kun oon, varma että nyt se on suorassa, heittää se silti.. Nää muutama asennuskalja ei kyl ehkä auta asiaa, mutta silti..
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Icon_minitimeTo Tammi 28, 2010 10:30 pm

kyllä se helpottuu ajan kanssa. kahdesta suunnasta kannattaa katsoa ja mahdollisimman
kaukaa esim. ikkunankarmeja vasten.
Takaisin alkuun Siirry alas
Esteria
basic inverter
basic inverter
Esteria


Viestien lukumäärä : 41
Registration date : 18.02.2009

Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Icon_minitimeTo Tammi 28, 2010 11:18 pm

Mulla ei ainakaan auttanu yhtään enempää vaikka mulla oli vatupassi. Tanko vaappui silti spinnymodessa hirveästi ja kolisi. Kyllä sitä mittailtiin ja käänneltiin kauan, lopulta vaan luovutin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet X-pole tuotteet!   Uudet X-pole tuotteet! - Sivu 3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Uudet X-pole tuotteet!
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 6Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
 Similar topics
-
» Rock the pole uudet workshopit
» Kaikki Fitpole tuotteet -20%
» Fitpole -tuotteet tarjouksessa 8.9 asti!
» Uudet XPERT-mallit tulleet
» Supersunic Golden Legs ja itseruskettavat tuotteet

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: