Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010

Siirry alas 
+37
FemmeFatale
Nina
Em Kay
nita
-Hanna-
Mappari
sluippa
KatkaChee
Jassi
Polecat
Sonja
Katri
Nanna H.
Cherrie
Styidy
sandra
Lissuwursti
Henna.C
maimiau
elisa
Kat Da
Hennu/Henriikka
johrunna
Iina
Ninni
Nounours
Foxmagon
tankomau
jossukka
Sanni
merqus
Mortianna
Ish
Ashta
vilionkka
OonaK
tasuni
41 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010   PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Icon_minitimeMa Maalis 08, 2010 1:42 pm

Kiitos vaan kaikille kiitoksista, ja hyvä Iina että se löytyi!

Mietin ensi vuotta että toi Cuba on kyllä ihan liian pieni. Yks vaihtoehto tänkokoiselle tapahtumalle olis tietenkin Kaisaniemi, se olis sopivan kokoinen. Virgin Oil olis kyllä todella upea mutta sinne ei saa X-polea millään, joten sitten sen olis oltava se stage. Mutta kaikki näkis tosi hyvin ja tunnelma olis mieletön. Täytyy vaan ihmiset totuttaa siihen stageen vuoden aikana niin sitten se ei tunnu niin hirmuiselta. Siihen tottuu oikeasti ihan vartissa tai puolessa tunnissa. On totta että jotkin lattialiikkeet muuttuu mahdottomiks mutta toisaalta taas ehkä uudenlaisia voisi kehittää juuri sen stagen reunaa hyödyntäen - jotain kuperkeikkatyyppisiä tai vaikuttavia käsinseisontoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010   PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Icon_minitimeMa Maalis 08, 2010 1:47 pm

Voi että kun mä NIIIIIN toivoisin että tila ois joku sellainen johon sais kunnon x-polen!!! Pliis! Stagella on varmasti omat vahvuutensa mutta mun mielestä lajin näyttävyys ja lattialiikkeet kärsii niin paljon! Kaikki katonrajassa tehtävät upeudet, pitkät iverttisarjat ja kiipeämiset jää pois. Mutta siis mun mielipiteenhän sä jo tiesitkin Wink ...
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010   PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Icon_minitimeMa Maalis 08, 2010 1:50 pm

Tiesin Smile. Mutta ei se noin paha se stage ole, ei pitkien inverttisarjojen tarvii jäädä pois. Lauralla on hyvä video omasta stage-esiintymisestään yksissä juhlissa pari viikkoa sitten, siinä sen näkee. Stage pyörii pitempäänkin mun mielestä kuin x koska siinä on yhdet laakerit vähemmän hidastamassa.

Ja upealta näyttää sekin että ihan tolpan ylärajassa tehdään jotain huikeaa. Mä ihan oikeasti yllätyin positiivisesti kun treenasin Sonjan kanssa viime viikolla, että onpas näyttävää kun pääsee niin korkealle ja on ihan ilmassa, siis ei kattoa seinää ei mitään missään!
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010   PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Icon_minitimeMa Maalis 08, 2010 1:53 pm

Noh, onhan meillä tässä aikaa metsästää vielä sopivaa tilaa, eli kaikki pitää tästä lähtien silmät auki ravintoloissa/baareissa alien
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Superspin
basic spinner
basic spinner
Superspin


Viestien lukumäärä : 26
Ikä : 40
Location : Helsinki
Registration date : 14.05.2008

PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010   PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Icon_minitimeMa Maalis 08, 2010 4:00 pm

Hienoa oli. Taas niin täpinöissä etten varmaan nukkunu koko yönä... Ajatelkaa et Tracy ei oo ikinä nähny näin luovaa tankoilua!!! Aika hyvät kehut häneltä! Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010   PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Icon_minitimeMa Maalis 08, 2010 4:11 pm

Sanoiko hän niin???? Kerro KAIKKI!!! Mä arvasin että se vaikuttuu!
Takaisin alkuun Siirry alas
Superspin
basic spinner
basic spinner
Superspin


Viestien lukumäärä : 26
Ikä : 40
Location : Helsinki
Registration date : 14.05.2008

PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010   PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Icon_minitimeMa Maalis 08, 2010 4:30 pm

Nå joo, joo, joo! Siis hän oli ihan ällikällä lyöty. Sanoi siis: I have never seen as creative pole dancing as here. And I really liked it.

Vaikeaa kuvitella, uskois että hän on nähnyt yhtä sun toista... Mutta pakko uskoa! Ja ravistella se huono suomalainen itseluottamus nyt pysyvästi pois systeemistä! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Iiris
intermediate spinner
intermediate spinner
Iiris


Viestien lukumäärä : 80
Location : Helsinki
Registration date : 20.05.2009

PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010   PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Icon_minitimeMa Maalis 08, 2010 4:54 pm

Oli aivan uskomattoman hieno ilta!!! Ja todellakin meno oli mun mielestä ihanan luovaa (ja taitavaa!) ja mikä parasta, todella monta erilaista tankotanssityyliä tuli hienosti esille!
Takaisin alkuun Siirry alas
Styidy
intermediate spinner
intermediate spinner
Styidy


Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 19.09.2008

PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010   PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Icon_minitimeMa Maalis 08, 2010 11:47 pm

Mites Tanja DTM ens vuonna.. siellähän on iso lava ja kaikkee.. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010   PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Icon_minitimeTi Maalis 09, 2010 8:04 am

Joo DTM vois olla hyvä, mutta se vaan taitaa olla aika matala tila vai muistanko väärin..? Mutta todellakin nyt silmät auki baareissa! Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010   PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Icon_minitimeTi Maalis 09, 2010 8:11 am

DTM täytyy siis tsekata. Joku ehdotti myös Kuudetta linjaa, mutta voiko se olla riittävän iso?
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010   PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Icon_minitimeTi Maalis 09, 2010 8:16 am

Tässä videomateriaalia DTMstä drag-keikalta jossa mun ystävä oli taustatanssijana pari viikkoa sitten. Ei se tila kyllä tossa videolla näytäkään niin matalalta! Surprised

https://www.youtube.com/watch?v=yEj7bR2l21M
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010   PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Icon_minitimeTi Maalis 09, 2010 10:41 am

Buahhahhah, jos PoleVibes on DTM:ssä ja Tampere Showcase Pinkissä niin tankoilutapahtumat on kohta muuttanu gay mestoihin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010   PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Icon_minitimeTi Maalis 09, 2010 10:52 am

Niin juuri Very Happy !!
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010   PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Icon_minitimeTi Maalis 09, 2010 1:22 pm

Tasuni
Lainaus :
Tiesin . Mutta ei se noin paha se stage ole, ei pitkien inverttisarjojen tarvii jäädä pois. Lauralla on hyvä video omasta stage-esiintymisestään yksissä juhlissa pari viikkoa sitten, siinä sen näkee. Stage pyörii pitempäänkin mun mielestä kuin x koska siinä on yhdet laakerit vähemmän hidastamassa.

Ja upealta näyttää sekin että ihan tolpan ylärajassa tehdään jotain huikeaa. Mä ihan oikeasti yllätyin positiivisesti kun treenasin Sonjan kanssa viime viikolla, että onpas näyttävää kun pääsee niin korkealle ja on ihan ilmassa, siis ei kattoa seinää ei mitään missään!

Laitoin tuon videon tuonne youtubiin, siinä näkee kuinka hyvin kuitenkin tuolla x-stagelle loppupelissä pystyy tekemään... Olin itse hyvinkin yllättynyt, että sillä pystyy tekemään lähes yhtä hyvin kuin x-polellakin. Esitys on ihan tuossa hetkessä repäisty, joten siinä mielellä sitä voi katsella Embarassed Toinen oli tuo Battle of the pole esitys, jossa minulla oli kässäriseisonta ja lattiasarjaa ja sekin mieni ihan ok... Onhan se erilainen, mutta ei mikään mahdoton.

Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010   PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Icon_minitimeTi Maalis 09, 2010 2:02 pm

Ihana, ihana esitys! että voi jollekulle olla helppoa olla lavalla. Olin hyvin ylpeä omasta stagestani joka käyttäytyi noin kunnolla ja jolla voi tehdä noin paljon kaikkea mahtavaa. Kiitos, Laura!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010   PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Icon_minitimeTi Maalis 09, 2010 3:41 pm

tasuni kirjoitti:
Ihana, ihana esitys! että voi jollekulle olla helppoa olla lavalla.

Komppaan Tanjaa! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010   PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Icon_minitimeTi Maalis 09, 2010 8:34 pm

Tässä on myöskin yksi aivan mielettömän upea esitys stagelle tehtynä. On nähty forumilla ja blogeissa aiemminkin, mutta pakko pistää jälleen kerran esille Smile

https://www.youtube.com/watch?v=0jkYXkR0Y6o
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010   PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Icon_minitimeTi Maalis 09, 2010 10:46 pm

No kiitos, mutta tosiaan niin kuin tuosta Allegrastakin näkee niin luulen myös että paikallakin on aika iso osa tuon näyttävyyden kanssa... ettei se tarkoita suoraan sitä että jos on stage, niin että se ei voi toimia. Varmaan hyvä että stage olisi ehkä ylempänä kuin yleisö tai tuollaisessa isommassa tilassa..?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010   PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Icon_minitimeKe Maalis 10, 2010 8:47 am

Todella hienoja esityksiä molemmat! Mutta, olen itsepäinen ja pysyn kannassani silti Rolling Eyes ...Mua häiritsee myös kun stage notkuu ja keinuu ja liikkeet menee tangon "yläpuolelle". Kattoon asti jatkuva tanko (ja sillä tehdyt esitykset) on musta vaan niin paljon kauniimpi(a), mutta mielipidejuttujahan nämä on!
Takaisin alkuun Siirry alas
Styidy
intermediate spinner
intermediate spinner
Styidy


Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 19.09.2008

PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010   PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Icon_minitimeKe Maalis 10, 2010 11:19 am

Niin, tuli vaan DTM mieleen,kun olin su kattomassa siellä jtn talk show hässäkkää ja olivat rakentaneet jonkun lavan siihen ihan keskellä tanssilattiaa ja yleisö oli ympärillä.. ja sit lisäks on se takana oleva pysyvä lava.. et näköjään aika paljon vaihtoehtoja.. Siellähän vois ryhmät tms. esiintyy lavalla ja osa keskellä tanssilattiaa stagella tms.. ehkä.. en tiiää..

Tosi hieno esitys Laura!! No ehkä vähän haastetta tuo lisää, kun pitää jaksaa enemmän riippua tangossa ja tehdä spinnejä..Smile Mut hyvinhän siinä näytti pystyvän spagaatitkin tekemään! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Foxmagon
Superman
Superman
Foxmagon


Viestien lukumäärä : 539
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 07.01.2009

PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010   PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Icon_minitimeKe Maalis 10, 2010 11:51 am

DTM:n lava on aika matala, mut siinä on suht ok katto mihin on saatu tolppa pystyyn pariin otteeseen. Tanssilattian katto taas on semmosta valokuutiota, joten sinne ei taida saada mitään kiinni, vaikka korkeus oliskin oikein kiva. Stageja siihen menis kyllä oikein hienosti, vaikka neljä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010   PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Icon_minitimeKe Maalis 10, 2010 12:14 pm

-Hanna- kirjoitti:
Todella hienoja esityksiä molemmat! Mutta, olen itsepäinen ja pysyn kannassani silti Rolling Eyes ...Mua häiritsee myös kun stage notkuu ja keinuu ja liikkeet menee tangon "yläpuolelle". Kattoon asti jatkuva tanko (ja sillä tehdyt esitykset) on musta vaan niin paljon kauniimpi(a), mutta mielipidejuttujahan nämä on!
Mä oon kanssa edelleen Hannan kanssa samaa mieltä, mutta täytyy sanoa, että kyllä mäkin yllätyin ton Lauran esityksen katsottuani, että miten hyvin stagella voi kuitenkin tehdä. Silti huojuminen häiritsee..
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010   PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Icon_minitimeKe Maalis 10, 2010 12:46 pm

Mua se huojuminen ei oo ikinä haitannu. Se on ihan tottumis- (ja asenne-)kysymys. Vaik tietty jos ei stagella paljon pääse touhuamaan ni se voi tuntua alussa hankalalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010   PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Icon_minitimeKe Maalis 10, 2010 1:08 pm

Mä tarkoitinkin että mun mielestä se huojuminen näyttää hassulta! silent Mutta kuten sanottu, mieltymyskysymyksiä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010   PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010 - Sivu 6 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
PoleVibes Cuba Caféssa Helsingissä lauantaina 6.3.2010
Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
 Similar topics
-
» GYMi Avoimet Ovet nyt lauantaina!
» Tanjan tunnit Tampereella lauantaina 27.9
» PoleVibes EI Virgin Oilissa

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: