Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Jännitystä ilmassa!

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Misse
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 12.01.2010

Jännitystä ilmassa! Empty
ViestiAihe: Jännitystä ilmassa!   Jännitystä ilmassa! Icon_minitimeLa Tammi 16, 2010 6:37 am

Olen todella jännittynyt päivän tankotunnille menosta. Niin jännittynyt, että en ole nukkunut yhtään koko yönä. Kello on jo 6.30 ja onkai se pakko ummistaa silmiä vähän aikaa edes. Mutta aivan käsittämätöntä tämä jännittäminen!

Millaista jälkeä tulee tunnilla kun on nukkunut huonosti yön? Heräilen varmaan vasta tuntia ennen tunnille lähtöä ja stressaan sitten kunnes pääsen takaisin kotiin rentoutumaan. Pelkään vaan niin paljon, että keho on taas ihan rikki tunnin jälkeen - ei oo kiva tunne. pale

Noh, onneks siltä pääsee suoraan saunaan ja saa avata yhden viileän alkoholitoman siiderin kotiin tultuaan

cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Jännitystä ilmassa! Empty
ViestiAihe: Vs: Jännitystä ilmassa!   Jännitystä ilmassa! Icon_minitimeLa Tammi 16, 2010 9:02 am

Very Happy Toivotaan että tunti on oiiikein mukava, kun noin oot sitä jänskännyt! Pidäs kivaa siellä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
downthepole
intermediate inverter
intermediate inverter
downthepole


Viestien lukumäärä : 144
Location : Oulu
Registration date : 21.09.2009

Jännitystä ilmassa! Empty
ViestiAihe: Vs: Jännitystä ilmassa!   Jännitystä ilmassa! Icon_minitimeLa Tammi 16, 2010 4:59 pm

Toivottavasti meni hyvin, vaikka ootkin jänskannyt kovasti! Itse en ole tunnille menoa jännittänyt kovinkaan, mut sen jälkeen on aivot käynyt hirveillä kierroksilla! Koko yön vaan mietin kaikkia uusia temppuja ja miten ne nyt sitten tehtiinkään että unet siinä jää vähän vähiin Laughing ja hirveä polte oli aina päästä seuraavalle tunnille. Viikon odotus tuntui hirveältä, sitten sainkin oman tangon ja saa reenata sillon kun huvittaa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Misse
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 12.01.2010

Jännitystä ilmassa! Empty
ViestiAihe: Vs: Jännitystä ilmassa!   Jännitystä ilmassa! Icon_minitimeLa Tammi 16, 2010 5:28 pm

Meni hyvin väsymyksestä huolimatta - heräsin juuri ennen kuin piti lähteä tunnille, joten aikalailla olin pökkeryksissä. Very Happy

Olen kyllä vähän hämilläni kun omassa ryhmässäni on tyttöjä jotka osaavat kaikki liikkeet jo aivan täydellisesti..ja sitten itse ei saa edes peruspyörähdyksiä onnistumaan millään. Mulla on tosi huono lihaskunto kun en oo oikein koskaan niitä varsinaisesti treenannut. Millähän saisi lihasia kuntoon nopeasti tässä seuraavaa tuntia odotellessa?

Ja onko tasapainolaudasta hyötyä? Itselläni kun on aka heikko tasapainokin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Jännitystä ilmassa! Empty
ViestiAihe: Vs: Jännitystä ilmassa!   Jännitystä ilmassa! Icon_minitimeSu Tammi 17, 2010 12:19 pm

Mä oon ihan tavattoman kömpelö ollut aina, mutta tasapaino on kyllä parantunut rutkasti. Kyllä
se siitä pikku hiljaa . Ja kyllä säkin ennen kuin uskotkaan pyörähtelet sulavasti. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Jännitystä ilmassa! Empty
ViestiAihe: Vs: Jännitystä ilmassa!   Jännitystä ilmassa! Icon_minitimeMa Tammi 18, 2010 9:25 am

Tankoillessa lihaskunto paranee, mutta voithan käydä halutessasi myös salilla treenaamassa. Ja pian sä olet se, jota ensikertalaiset katsovat, että vau, toi osaa jo noin hyvin. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Jännitystä ilmassa! Empty
ViestiAihe: Vs: Jännitystä ilmassa!   Jännitystä ilmassa! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Jännitystä ilmassa!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: