Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!

Siirry alas 
+30
MarianneA
neko
papaija
sluippa
Riksu
Jenni
LaraK
Sonja
Misse
elisa
tankoanna
Nina
Sanni
Robyn
hansi
Miracle
Riuku
angela
maimiau
hemuliini
Henna.C
Marianne
Katri
Mortianna
Ish
Em Kay
Lissuwursti
OonaK
Iina
FemmeFatale
34 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Icon_minitimeTo Helmi 11, 2010 10:23 am

hemuliini kirjoitti:
Muakin kiinnostais kans joku tommonen flow ja floorworkshop. Ois hyvä kehittää just niitä transitioita liikkeestä toiseen yms. sunny

I totally agree! Ois kiva päästä improvisoidessa eroon siitä "mitähän sitä seuraavaksi tekis?" -ilmeestä. Suspect Flow & floorwork -workshop, kiitos!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Icon_minitimeTo Helmi 11, 2010 11:53 am

Lainaus :
jos pidät niin mun pitää varmaan matkata seinäjoelle asti sun oppiin!

Wuu, eka ilmoittautuja jo Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Icon_minitimeTo Helmi 11, 2010 11:59 am

Tampereellahan on Spin / Flow tunteja joka viikko tiistaisin klo 17.00... Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Icon_minitimeTo Helmi 11, 2010 12:14 pm

Täälläkin yksi, jota kiinnostais tosi paljon tommonen flow/floorwork -workshop!!!
Olen jopa käynyt säännöllisesti tuijottamassa 7th Heavenin lukujärjestystä Very Happy mutta en ole vielä onnistunut ratkaisemaan yhtälöä miten ehtisin työpäivän jälkeen täältä Tampereelle reilussa tunnissa Laughing Jonakin loma- tai vapaapäivänä mie vielä sen tempasen...
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Icon_minitimeTo Helmi 11, 2010 12:54 pm

Iina kirjoitti:
Tampereellahan on Spin / Flow tunteja joka viikko tiistaisin klo 17.00... Smile

Jos sitä repäsis sitten talvilomalla sinne Tampereelle täältä lähes 200 km:n päästä! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Icon_minitimeTo Helmi 11, 2010 1:03 pm

Moi!

Tuun pitämään tämän tyylisiä Workshoppeja ennen kesää. Ilmoittelen heti kun on tarkempaa tietoa.

oONa K.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Icon_minitimeTo Helmi 11, 2010 1:39 pm

GYMiOona kirjoitti:
Tuun pitämään tämän tyylisiä Workshoppeja ennen kesää. Ilmoittelen heti kun on tarkempaa tietoa.

oONa K.

Yes, Yes, Yes, Oona! Tuhannet kiitokset etukäteen! Riemulla odotetaan! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Icon_minitimeTo Helmi 11, 2010 5:19 pm

Meanie kirjoitti:
GYMiOona kirjoitti:
Tuun pitämään tämän tyylisiä Workshoppeja ennen kesää. Ilmoittelen heti kun on tarkempaa tietoa.

oONa K.

Yes, Yes, Yes, Oona! Tuhannet kiitokset etukäteen! Riemulla odotetaan! cheers
Samat sanat!!! bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Icon_minitimePe Helmi 12, 2010 3:53 pm

GYMiOona kirjoitti:
Moi!

Tuun pitämään tämän tyylisiä Workshoppeja ennen kesää. Ilmoittelen heti kun on tarkempaa tietoa.

oONa K.

mahtaavaa! sitten mäkin tuun varmasti powerpoleen:DD saisko sinne vielä floorworkkia?
Takaisin alkuun Siirry alas
tankoanna
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 06.01.2010

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Icon_minitimeMa Helmi 15, 2010 8:02 pm



Viimeinen muokkaaja, tankoanna pvm La Helmi 20, 2010 9:14 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Icon_minitimeTi Helmi 16, 2010 1:54 pm

Hhaha, riippuu mitä kaikkea tarttet ja kuinka paljon.

Mistä mulle meiliä oona.kivela@gymicom.com.

oONa K.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
elisa
intermediate inverter
intermediate inverter
elisa


Viestien lukumäärä : 128
Registration date : 13.06.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Icon_minitimeMa Helmi 22, 2010 7:26 pm

Tämä on sitten aivan yleinen kommentti opettamiseen, oli kyseessä matikanproffa tai tanssinopettaja.

Törmään harmillisen usein ihmisiin, jotka ovat päättäneet tehdä harrastuksesta ammatin, koska pitävät lajista ja ovat siinä hyviä. Sinällään oikein kiva ajatus, mutta ongelmana aika usein on se, että hyvän opettajan on oltava hyvin paljon muutakin kuin vain hyvä lajissa. Opettajalla on oltava myös intohimo opettamiseen! Tämä mielestäni unohtuu usein ja tuloksena on keskinkertaista hömppäopetusta, jossa opettaja ei ole aidon kiinnostunut oppilaistaan, vaan lajista ja omasta tienestistään.
Hyvällä tahdollakaan näitä "haluan harrastuksesta ammatin" -opettajia ei voi kutsua asiakaslähtöisiksi. Ja näitä tapauksia on paljon. Ei tarvitse kuin käydä yhdellä Elixian tunnilla tai yliopiston matematiikanluennolla.

Joten vinkki ja toive tankotanssikouluille, olkaa edellekävijöitä ja kouluttakaa opettajianne myös opettajina, ei pelkästään tanssijoina!

T. Asiakas
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Icon_minitimeMa Helmi 22, 2010 7:36 pm

Jos en muussa, niin tässä mä oon vahvoilla opettamisen kans. Mä myötäelän oppilaiden kanssa yrittämiset, loukkaantumiset ja onnistumiset ja paras olo tuleekin siitä kun joku saa jonkun pyörähdyksen/liikkeen onnistumaan, meni siinä sitten minuutti tai puoli vuotta. Jos jonkun asian kanssa joutuu taistelemaan, niin itse tiedän loistavasti miltä se tuntuu ja kannustan eteenpäin.
Mulla on vielä helvetin paljon opittavaa jotta voin oikeasti sanoa olevani loistava opettaja, mutta siihen mä kuitenkin tähtään ja toivottavasti se ei koskaan muutu, että ajattelen jokaista oppilasta omana persoonanaan.
Se on vaan plussaa ( järjettömän iso plussa tosin) että saan palkkaa siitä että autan muita tutustumaan tähän fantastiseen lajiin. Joskus onnistun siirtämään osan siitä rakkaudesta jota mä tunnen, oppilaisiin, joskus en. Mutta aina parhaani teen. Ja toivon samalla kovasti että se riittää. I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Icon_minitimeMa Helmi 22, 2010 7:57 pm

Elisa, olen todella samaa mieltä. Eli jos olet hyvä , se ei todellakaan kerro että osaisit opettaa sitä lajia... Ei riitä, että tietää mistä on kyse. Ei todellakaan.

oONa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
FemmeFatale
intermediate inverter
intermediate inverter
FemmeFatale


Viestien lukumäärä : 166
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 25.09.2008

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Icon_minitimeMa Helmi 22, 2010 10:53 pm

Jep, aivan samaa mieltä myöskin! Myöskin tämän takia aloitin itse tanssinopettajaopinnot ammattikorkeakoulussa, koska haluan kehittyä hyväksi tanssinopettajaksi. Suosittelen myös muille, jos alaan haluaa syventyä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Misse
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 12.01.2010

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Icon_minitimeTi Helmi 23, 2010 2:49 am

Minulla sattuu olemaan hieman herkempi luonne ja olen sellainen "tunnollinen tyttö", joka ei yksinkertaisesti halua kuulla vapaa-ajan harrastuksissa yhtäkään negatiivista kommenttia. Omasta mielestäni vapaa-ajan harrastusten pitäisi olla rentouttavia ja kannustavia - sellaisia joihin oikeasti haluaa mennä kovan työviikonkin jälkeen. Jos taas harrastus tuo liikaa stressiä ja vaatimuksia ei ainakaan itselläni kantti kestä. Lisäksi pelkkä ryhmässä harrastaminen on itselleni kova pala, sillä olen äärimmäinen individualisti, joka mieluumin tekee yksin kuin kimpassa.

Eikö siis voitaisi erotella ne jotka todella haluavat piiskata itseään timmiin kuntoon ja ne jotka harrastavat lajia ihan huvin vuoksi? Siis aloittelijoille ja jatkolaisille kaksi eri tasoryhmää tyyliin: "Pidetään hauskaa" tai "tanko tosikot". Cool

Kaikillahan tässä kuitenkin kunto kasvaa harrastaessa, mutta olisihan se kiva jos mekin jotka emme ole tulleet tunnille pyörtymään ja vuodattamaan verta & kyyneliä voisimme saada rennon ilmapiirin. Työelämä on jo tänä päivänä niin kovaa, että vapaa-aikana pitää pystyä rentoutumaan aktiivisten liikuntaharrastusten parissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Icon_minitimeTi Helmi 23, 2010 9:09 am

Tosi, tosi hyvä pointti. Tosiaan moni ei todellakaan jaksa kuunnella päivän päätteeks nalkuttavaa opettajaa, joka käskyttää koukku nilkoista. Kuulostaa ihan multa... Laughing

Pitäis todella huomioida erot tavoitteissa. Mutta pahinta on ne oppilaat, jotka haluavat huipulle, eikä jaksa tulla treeneihin ja miettii myöhemmin että miksei polvet suoristu tai voima kehity...

Mutta sun kannattaa myös valaista opea tästä asiasta silleen nätisti, koska jos mä meen rankan päivän päätteeksi tunnille, niin haluan että mut piestään ihan lattian rajaan Razz

oONa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
elisa
intermediate inverter
intermediate inverter
elisa


Viestien lukumäärä : 128
Registration date : 13.06.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Icon_minitimeTi Helmi 23, 2010 9:57 am

Joo tämä on kanssa ihan totta Misse!
Ja aiheeseen liittyen itselläni on melko inhottavia muistoja eräältä ratsastuskoululta, jossa olimme ryhmänä samantasoisia, mutta osalla kisamenestys kiilui silmissä ja osa taas tykkäsi vain ratsastaa ilman superkunnianhimoisia tavoitteita. Ja ikävä kyllä opettajaa kiinnosti huomattavasti enemmän nämä tavoiteratsastajat. Tavallaan ihan ymmärrettävää, kaipa kuka tahansa valmentaja haluaisi suojattiensa olevan menestyneitä ja silloin kannattaa keskittyä niihin kunnianhimoisiin yksilöihin...
Takaisin alkuun Siirry alas
Marianne
intermediate inverter
intermediate inverter
Marianne


Viestien lukumäärä : 136
Ikä : 37
Location : seinäjoki
Registration date : 21.07.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Icon_minitimeTi Helmi 23, 2010 10:56 am

Mua ärsyttää usein ohjaajan asenne. Jos sitä ei kiinnosta nii ei kiinnosta paljon muitakaan. Spinningtunnilla varsinkin oon huomannut että riippuu ohjaajasta kuinka asiakkaat laittaa vastuksia pyöräänsä. Asiakkaat kehuvat ohjaajaa sillon ku ohjaaja saa hänet laittamaan ne isot vastukset. Helposti voi alkaa laiskottamaan jos ohjaaja vaan apaattisesti käskee lisätä vastusta...
Toinen asia joka ärsyttää on oman luonteen liiallinen esiintuominen. Toki oman luonteensasaa tuoda esiin, mutta jos on esim. karjuva, toisten määräämistä rakastava, ei koskaan väärässä oleva, nii on ehkä parempi laittaa nämä puolet itsestään hieman syrjemmälle. Hyvä esimerkki oli yks lattariohjaaja, joka ei muuten paljo ohjaile enää.
Olen mielestäni aina maksava asiakas, otin mä kuinka vakavasti lajin tai en, haluan saada ennen kaikkea kohteliasta ja hyvän tuulista opetusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Icon_minitimeKe Helmi 24, 2010 9:30 am

Ketkä RTP:n opettajista teettävät tunnillaan koreoita? Nyt kun Tanja ei enää pidä tek3:a, niin kaipaisin tuntia, jossa tehdään myös koreota.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Icon_minitimeKe Helmi 24, 2010 10:53 am

Eikö Tanja enää pidä tek3:sta!?!?!
Buu-huuu-huuuuuuuuuuuuu Sad Sad Sad
Ei niin että oisin usein edes päässyt viimeaikoina, ja on muillakin toki hyviä tunteja, mut Tanja on ollu vaan niin huippu!!! Very Happy Ja juuri toi koreon tekeminen on yks mistä oon tykännyt tosi paljon.. Sniff.
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Icon_minitimeKe Helmi 24, 2010 12:46 pm

Sonja kirjoitti:
Ketkä RTP:n opettajista teettävät tunnillaan koreoita? Nyt kun Tanja ei enää pidä tek3:a, niin kaipaisin tuntia, jossa tehdään myös koreota.

Lauran Tek3:ssa ainakin ollaan tehty pientä koreon pätkää! Ja kiva koreo on ollutkin! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Icon_minitimeKe Helmi 24, 2010 1:28 pm

Meanie kirjoitti:
Lauran Tek3:ssa ainakin ollaan tehty pientä koreon pätkää! Ja kiva koreo on ollutkin! Very Happy
Hyvä tietää! Tylsää vaan, että Lauran tunti on tiistaisin, kun maanantaisin mulla on kaksi tuntia ja muina päivinä ei mitään.
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Icon_minitimeKe Helmi 24, 2010 1:50 pm

Sonja, puhuttiin Olhan kanssa eilen, että mun tunnit siirtyy varmaankin kevään aikana torstaille, koska mulla on sama ongelma, kun maanantai ja tiistai on putkeen aika rankkoja.

Se koreo, mitä tehtiin syksyllä oli Jamillan koreo... Tarkoitus on kyllä tehdä keväälle uusi Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Icon_minitimeKe Helmi 24, 2010 2:09 pm

LaraK kirjoitti:
Sonja, puhuttiin Olhan kanssa eilen, että mun tunnit siirtyy varmaankin kevään aikana torstaille, koska mulla on sama ongelma, kun maanantai ja tiistai on putkeen aika rankkoja.

Se koreo, mitä tehtiin syksyllä oli Jamillan koreo... Tarkoitus on kyllä tehdä keväälle uusi Smile

Jee, hyvä juttu! cheers
Mä tykkäisin nimenomaan tehdä tunneilla myös koreopätkää, kun en omista tankoa, joten en pääse kotona tanssahtelemaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!   Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille! - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Terveisiä tankotanssi-opettajille/-ohjaajille!
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» Kysely tankotanssinopettajille ja -ohjaajille
» Tankotanssi ja ihonhoito
» Tankotanssi Kemiin!
» Tankotanssi paitoja

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: