Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Miehet mukaan?

Siirry alas 
+15
Iina
Jukka
OonaK
Jassi
hansi
Ish
merqus
Cherrie
Henna.C
hemuliini
sluippa
Mortianna
Evena
Tazze
light
19 posters
KirjoittajaViesti
light
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 4
Location : Vantaa
Registration date : 04.02.2010

Miehet mukaan? Empty
ViestiAihe: Miehet mukaan?   Miehet mukaan? Icon_minitimeTo Helmi 04, 2010 1:38 am

Haluaisin kysyä, että käykö tankotanssitunneilla ollenkaan miehiä? Olen itse poika ja minua kiinnostaisi tulla kokeilemaan. Harrastan aktiivisesti kaikenlaista tanssia monta kertaa viikosta ja tankotanssi kuulostaisi hyvältä lisältä muuhun treeniin. Mietin vain, että jos tulen tunnille niin katsotaanko siellä pitkään ja pidetään vähän häiriintyneenä, joka tulee vain katselemaan kuumia typyjä kun ne pyörii tangolla. Eli millainen ilmapiiriä niillä tunneilla on? Uskaltaako tulla mukaan vai onko tankotanssi vain "tyttöjen juttu"?
Takaisin alkuun Siirry alas
Tazze
intermediate inverter
intermediate inverter
Tazze


Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 40
Location : Helsinki
Registration date : 21.10.2009

Miehet mukaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet mukaan?   Miehet mukaan? Icon_minitimeTo Helmi 04, 2010 7:29 am

Itse olen kyllä tyttö ja voin sanoa vaan suoraan omasta mielipiteestäni. Mutta tuntuu että asenne on että on kiva jos saadaan myös poikia tunneille. Eikä varmaan katsota pahalla jos siellä puhisee yhtä tuskissaan kun muutkin eikä vaan istu nurkassa nauramassa.

Ja sitä paitti ekan tunnin tuskin enää kovin moni tulee paikalle vaan katselemaan "Kuumia tyttöjä". Kun ne tytöt eivät välttämättä ole ihan niin kuumia ainankaan sanan kehuvassa merkityksessä treenien aikana. Treeneissä kun kuitekin ollaan hikisiä ja kummallisissa asennoissa ja kiroillaan kun ei mikään onnistu ja koskee joka paikkaan tangon ja ihon kitkasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evena
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 33
Registration date : 06.10.2009

Miehet mukaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet mukaan?   Miehet mukaan? Icon_minitimeTo Helmi 04, 2010 8:03 am

Olisi mahtava saada miehiäkin innostumaan tästä hienosta lajista ! Smile Itse yritin saada muutamaa poikaa harrastuksen pariin kun Oulussa järjestettiin eräs viikonloppu tutustumistunteja myös miehille, aluksi he innostuivat mutta eivät lopulta ilmeisesti sitten kehdannutkaan mennä.
Joten siitä vaan rohkeasti tunnille ja oma asenne kohdalleen niin jos tunneilla aluksi tuijotellaankin, niin ei varmaan tuijotella pitkään ! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Miehet mukaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet mukaan?   Miehet mukaan? Icon_minitimeTo Helmi 04, 2010 8:30 am

Tazze aika hyvin kumosikin tuo romanttisen mielikuvan lajista. Very Happy

Tytöt tykkää jos poikia liittyy joukkoon! Varmasti saat aluksi katseita, mutta todennäköisesti kiinnostuneita ja uteliaita. Minun tunneillani on yleensä ollut aika hiljainen tunnelma, ei hirveesti rupatella tuntemattomien kanssa, ehkä moikataan lähtiessä, mutta sinä varmaan saisit jutustelua aikaan, kun moni haluaisi tutustua suhun. Näin mä kuvittelisin.

Kyllä aika ahdasmielinen pitää olla, että kattoisi tankotunnilleen tulevaa poikaa pahalla. Ei tankotanssi ole vaan tyttöjen juttu. Ole vaan rohkeasti erilainen, ja mene ihmeessä tunnille. Tankoilu on superia! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Miehet mukaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet mukaan?   Miehet mukaan? Icon_minitimeTo Helmi 04, 2010 8:34 am

Olisi mahtava, jos tulisit kokeilemaan tankoilua ja vielä mahtavampaa, jos siitä innostut. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Miehet mukaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet mukaan?   Miehet mukaan? Icon_minitimeTo Helmi 04, 2010 9:38 am

Aivan varmasti olet tervetullut tankotunnille eikä katsota pahalla, kiinnostuneena vaan! Ja ehkä vähän kateellisenakin, kun miehiltä tuppaa tuota voimaa olemaan enemmän ja kaikki temput onnistuu niin paljon helpommin kuin naisilta! Wink
Muistan kerran nähneeni RTP:llä yhden miehen, vielä semmosen isomman kaverin tangolla, ja tunnin tytöt suhtautuivat siihen tosi kannustavasti ja positiivisesti. Tunneilla käyvät tytöt kyllä tietävät, ettei tankoilussa ole kyse mistään pyllyn ketkutuksesta vaan fyysisesti todella vaativasta lajista, jota miehetkin voivat ihan hyvin harrastaa. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Miehet mukaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet mukaan?   Miehet mukaan? Icon_minitimeTo Helmi 04, 2010 10:41 am

Ehdottomasti mukaan tunnille!
Itsekin ku menin brasilialaisen jujutsun treeniin eka kertaa, niin ei siellä mua osoteltu sormella ja naurettu et mitä toi aikka täällä tekee, vaan vetäjä sanoi heti et kiva ku pääsit mukaan! Ja olin tosiaan ainut nainen Very Happy
Ja sillon ku alotin Hokutoryu jujutsun, niin ei sielläkään naurettu mulle, vaan siellä painotettiin sitä, et toiv. saadaan paljon lisää naisia! Ei oo tiettyjä naisten eikä miesten lajeja Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Miehet mukaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet mukaan?   Miehet mukaan? Icon_minitimeTo Helmi 04, 2010 12:22 pm

Näin juuri! Kaikki on varmasti vaan tosi innoissaan jos tankoilu alkais vähän levitä miestenkin joukossa! Jotain voi päätellä tästä tämän topicin vastausvyörystäkin.. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Miehet mukaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet mukaan?   Miehet mukaan? Icon_minitimeTo Helmi 04, 2010 8:53 pm

Useampia miehiä on kyllä jo nähty tunneilla, harmi vaan kukaan ei ole tainnut seuraaville tekniikkatasoille siirtyä :/ Tosiaanhan tankoakrobatia (, johon tankotanssi siis pohjautuu) on ollut nimenomaan miesten laji. Sen puolesta on kummallistakin jopa ettei miehet ole vielä täällä löytäneet lajia.

Ranskassahan miehillä oli jo oma kisakategoriansa. Sitä odotellessa, että saataisiin tännekin moinen... sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
light
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 4
Location : Vantaa
Registration date : 04.02.2010

Miehet mukaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet mukaan?   Miehet mukaan? Icon_minitimeTo Helmi 04, 2010 11:30 pm

Nyt tuli kyllä sen verran rohkaisua, että onhan se nyt pakko tulla. Saitte nyt mut innostumaan oikeen kunnolla. Very Happy

Vaikka minäkin olen ollut vaikka millä tanssitunneilla ainoana poikana ja se on täysin tavallista, mutta kun tankotanssista oli kyse niin ajatus vähän hirvitti. Ehkä tää mun ennakkoluulo johtuu siitä kun kattoo youtubesta noita jotain videoita ja niissä naiset keikuttelee tankon vieressä pikku pikku bikineissä ja sitten kuvittelee itsensä siihen tekemään sellaista. Mutta eihän siis tämä tankotanssi ole ollenkaan mitään sellaista. Tanssihan on lähinnä sitä mitä siitä tekee ja ei tanko sitä miksikään muuta.
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Miehet mukaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet mukaan?   Miehet mukaan? Icon_minitimePe Helmi 05, 2010 5:39 pm

Kannattaa kokeilla youtubesta esim. hakusanalla pole dancing men. Sieltä löytyy paljonkin pätkiä miehistä tangolla Smile

https://www.youtube.com/watch?v=ZcZBNPULCiQ&feature=related Tämä on yks omista lemppareista <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Miehet mukaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet mukaan?   Miehet mukaan? Icon_minitimePe Huhti 02, 2010 9:51 pm

Kovasti odottelen että miehiä alkaisi tulla enemmän tunneille ja muutenkin Suomessa nousta esiin. Olisipa fantastista nähdä miesten ja naisten yhteisesityksiä...
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Miehet mukaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet mukaan?   Miehet mukaan? Icon_minitimeLa Huhti 03, 2010 8:01 am

Ish kirjoitti:
Olisipa fantastista nähdä miesten ja naisten yhteisesityksiä...

en oo näköjään ainoo joka haaveilee tosta.. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Jassi
intermediate spinner
intermediate spinner
Jassi


Viestien lukumäärä : 50
Registration date : 08.07.2008

Miehet mukaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet mukaan?   Miehet mukaan? Icon_minitimeLa Huhti 03, 2010 9:37 pm

Mun tunnilla kävi joskus mies, ja ei voi olla kuin kateellinen! Invertit sujui ihan tuosta noin vain, staattisista pidoista puhumattamaan. Eli rohkeasti mukaan vain. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Miehet mukaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet mukaan?   Miehet mukaan? Icon_minitimeLa Huhti 03, 2010 9:48 pm

Ei tainnu olla Heikki... Cool

oONa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
Jukka
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 43
Location : Kouvola
Registration date : 02.03.2010

Miehet mukaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet mukaan?   Miehet mukaan? Icon_minitimeMa Huhti 05, 2010 6:31 pm

Ish kirjoitti:
Olisipa fantastista nähdä miesten ja naisten yhteisesityksiä...

Eikö tälläsiä yhteisesityksiä oo Suomessa vielä ollu, siis yhtäkään, joissa olis myös mies ollu mukana?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Miehet mukaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet mukaan?   Miehet mukaan? Icon_minitimeMa Huhti 05, 2010 6:35 pm

Mä ja Jussi ollaan esiintymässä yhdessä Showcasen jatkoilla... cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Miehet mukaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet mukaan?   Miehet mukaan? Icon_minitimeMa Huhti 05, 2010 6:36 pm

En ole itse ainakaan nähnyt yhtään Rolling Eyes


Haaveilin tossa jokin aika sitten että saisi joskus kirjoittaa miehelle-nais-parille esityksen. O flower
Takaisin alkuun Siirry alas
Jassi
intermediate spinner
intermediate spinner
Jassi


Viestien lukumäärä : 50
Registration date : 08.07.2008

Miehet mukaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet mukaan?   Miehet mukaan? Icon_minitimeMa Huhti 05, 2010 6:51 pm

Powerpolen pojat oli mun kanssa PoleVibesissä, mutta hieman statistin roolissa. Smile Seuraavalla kerralla me tehdään hommat toisinpäin - pojat heittää tankosetit ja meitsi heittelee poikia. Aamos ja Heikki on <3.
Takaisin alkuun Siirry alas
diabolicat
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 23.04.2010

Miehet mukaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet mukaan?   Miehet mukaan? Icon_minitimeSu Huhti 25, 2010 12:43 pm

Itse harrastan rahtareiden riveissä sählyä. Miehet ei kato pitkään vaan syöttelevät mulle palloa ihan kuin muillekin. Ei niitä haittaa vaikka mun ekaan pelimaaliin meni 7 kuukautta (eli mä olen porukan heikoin lenkki ku en oo koskaan tykänny pelata sählyä enkä oo koulun ulkopuolella ennen pelannut)... Laughing Meitä on enimmillään ollu 3 naista pelissä, eilen olin ainoa.

Itämaista tanssia oon alotellu syksyllä ja alkeiskurssilla oli yks poika meidän naisten kanssa. Ei haitannu menoa yhtään. Ja kuulema maailmalta löytyy useitakin miehiä itämaisen tanssin parista, vaikka se ehkä hieman oudolta tuntuukin. Mut näyttää tosi hienolta, mitä oon youtubesta kattonu.

Jos tankotanssiharrastus saa siipiä alleen, niin ei mua ainakaan häiritsisi yhtään, vaikka siellä miehiä mukana olisikin. Ellei ne tosiaan kieli pitkänä kyttäile salin reunalta - se kyllä häiritsisi. cat
Takaisin alkuun Siirry alas
jellona
basic spinner
basic spinner
jellona


Viestien lukumäärä : 26
Ikä : 48
Registration date : 15.06.2010

Miehet mukaan? Empty
ViestiAihe: Mukaan vaan muutkin kundit!   Miehet mukaan? Icon_minitimeMa Elo 23, 2010 4:34 pm

Mä voin jakaa vähän omakohtaisia kokemuksia, vaikka tää onkin vähän vanha thread - jos jollekin on jatkossa hyötyä.

Mulla on nyt viisi treeniviikkoa takana RtP:ssä (välissä muutama lomaa), ja olen saanut todella positiivisen, ystävällisen ja rohkaisevan vastaanoton. En ole missään vaiheessa kokenut, että kukaan kiusaantuisi mun läsnäolosta, kyllä kaikki huomaa hien ja äheltämisen määrästä, että olen treeneissä "tositarkoituksella". Ainahan on tietenkin mahdollista, että jostain miehen läsnäolo on kiusallista, mutta sellaisesta ei yleensä tulla huutelemaan. Ja ehkä saman kiinnostuksen jakavan herrasmiehen treeniseura parhaassa tapauksessa muuttaa tuollaisen ennakkoluulon positiivisemmaksi kokemukseksi.

Kuten joku jo sanoikin, alkuun on ollut aika helppo päästä, kun voimaa riittää vähän enemmän invertteihin ja muuhun. Miinuspuolena pitää kyllä mainita tangolla istuminen - karvaisten reisien pito on aika erilainen kuin sileiden Rolling Eyes Partatrimmeri auttoi, sheivaaminen oli huono idis. Sokeri tai vaha vois olla paras. Tosin tekniikan kehittyminen ja oikean pitokohdan (ei niin ylhäällä haaroissa kuin naisilla!) löytäminen helpotti.

merqus kirjoitti:
Useampia miehiä on kyllä jo nähty tunneilla, harmi vaan kukaan ei ole tainnut seuraaville tekniikkatasoille siirtyä :/

Mä voin kuitata tämänkin - ekat kolmostason treenit takana. Käyn varmaan vielä vähän kakkosessakin hiomassa joitain asioita paremmaksi (kaksonen ja skorppari, jostain kumman syystä ihan kohtuuttoman vaikean tuntuisia!), mutta mun kehittymisen kannalta kolmonen on selkeästi oikea ryhmä. Olen saanut paljon positiivista palautetta nopeasta kehittymisestä, ja tietysti olen itsekin todella tyytyväinen Very Happy

Eilen oli sitten RtP:n showryhmän pääsykoe... Fiilis sen jälkeen oli ihan hyvä, mutta ei kyllä jäänyt liian suuria kuvitelmia omista taidoista Laughing Arpa on heitetty!
Takaisin alkuun Siirry alas
nachz
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 34
Registration date : 08.09.2010

Miehet mukaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet mukaan?   Miehet mukaan? Icon_minitimeTo Joulu 09, 2010 12:26 am

Mie oon kovasti koettanu tuota hellua houkutella mukkaan hommaan, se kun on sen verta ennakkoluuloton ja suhtautuu asioihin melko sukupuolineutraalisti. Nyt ko tuo tankoki tuli kämpile (kuhan sais sen myös kunnialla kasaan Mad ) niin se vois pitää mulle privaattinäytöksiä sitte. Very Happy No, ehkä menen hieman asioiden edelle.
Mutta pointtinihan oli siis se, että olis kyllä tosi jees, jos ukkelitki löytäs tankoilun laajemmin, uskon, että saattais myös muuttaa monien stereotyyppisiä käsityksiä lajista. Ite oon käyny tunneilla, joilla on ollu sekä nais-, että miesohjaaja ja en oo kokenu milläänlailla vaivaannuttavaks miehen läsnäoloa siellä, päinvastoin. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
p
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 6
Location : Lti
Registration date : 12.12.2010

Miehet mukaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet mukaan?   Miehet mukaan? Icon_minitimeSu Joulu 12, 2010 9:05 pm

Kyl mie oon sitä mieltä et miehet vaan tankoihin... Samankaltasta suhtautumista törmää tanssin maailmassa, etenki baletin kohdalla.. Ite ei kyl löydy lajista ku 1 tunti takaa, mut äly kivaa oli...
Haluisin kyl treenaa enemmän, mut Lahden alueelta ei paikkoja tietääkseni liiemmin löydy tietääkseni Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Miehet mukaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Miehet mukaan?   Miehet mukaan? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Miehet mukaan?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Miehet tangolla
» Mukaan tanko-tutkimukseen?
» Tule mukaan tutkimukseen-osallistujille lahjakortit!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Lajista kiinnostuneille-
Siirry: