Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!

Siirry alas 
+36
Styidy
nipsu27
angela
sluippa
Suvi
npeltoni
Em Kay
hemuliini
KatkaChee
Frenchpoledancer
wilmiina
Jenni
annakatariina
siru
maimiau
hansi
Foxmagon
Nina
LaraK
-Hanna-
OonaK
tankomau
Ish
merqus
Ashta
Sonja
Miia
Henna.C
vilionkka
Lissuwursti
Marie
Hennu/Henriikka
Sanni
Jassi
Iina
tasuni
40 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Seuraava
KirjoittajaViesti
Lissuwursti
intermediate inverter
intermediate inverter
Lissuwursti


Viestien lukumäärä : 146
Ikä : 33
Location : espoo
Registration date : 06.03.2008

Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!   Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Icon_minitimeTi Syys 28, 2010 6:46 pm

mä oon kans niin kyllästyny tohon "ei sun esitys oli oikeesti hieno, älä kuuntele noita juttuja"- hommaan koska se on aika täyttä *****. Dont worry VÄ pidän sun henkilöllisyyden salasena Very Happy respectit.... mut "asiantuntijapiirit"?? for real?? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!   Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Icon_minitimeTi Syys 28, 2010 6:58 pm

Sinänsä, kun me muutkin uskalletaan sanoa mielipiteemme ja paljastaa keitä ollaan, niin ois reilua että VÄ kertois kans.
Varmaan suurin osa meistä haluais tietää kuka on niin "asiantuntija"
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!   Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Icon_minitimeTi Syys 28, 2010 7:58 pm

Iina kirjoitti:
Ensireaktio oli syvä kauhu, sen jälkeen täysi repeäminen Very Happy Hyvä hyvä!

Joo siis mullekkin tuli kauhun tunne hetkeks, enkä uskaltanut lukee omaani ennenkuin viimiseksi. Mutta kyllä näillä asiantuntijoilla osui veikkaukset ihan oikeeseen, eli toi esitys jännitti mua tosi paljon. Oon huomaamattani tottunut liikaa jauhemaalattuun tankoon ja ennen niin tuttu ja toimiva kromi tuntu yhtäkkiä tosi liukkaalta :/

Noh tää oli hyvä huomata nyt eikä vasta em-kisoissa!
Takaisin alkuun Siirry alas
annakatariina
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 29
Registration date : 21.01.2010

Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!   Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Icon_minitimeTi Syys 28, 2010 8:05 pm

VÄ: Tiivistit ajatukseni ja monen muun. You´re cool.

A-K
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!   Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Icon_minitimeTi Syys 28, 2010 8:26 pm

Mun mielestä osuvin kommentti VÄ oli todella se että temput joiden ei pitänyt olla pääosassa päätyivät silti voittamaan eli 1 ja 3. Voittaja oli taiteellinen joo, mutta koko esitys oli temppua temppua ja temppua taustamusiikin tahtiin.

Ja huvittavaa on nämä tuomareitten mulle kommentit - Unique, technicly perfect and full of surprises... Mutta voittaja oli complete package... Hmm.

Mutta toisaalta meillä oli niin vähän eroa että se nyt oli aika arpapeliä kuka voitti. Penkillä on huilattu ja nyt takaisin temppuihin Very Happy . Ihanaa lähteä perjantaina taas lavalle!


Oona K.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
annakatariina
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 29
Registration date : 21.01.2010

Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!   Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Icon_minitimeTi Syys 28, 2010 8:39 pm

Mun mielestä osuvin kommentti oli Viidakon Ykä.

A-K
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!   Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Icon_minitimeTi Syys 28, 2010 8:57 pm

Siis oonko mä ainoa ihminen joka tykkäs Blackystä??? Siis joo, siellä oli hieman hosumista ja teknisesti ei ihan viimeisen päälle, mutta mä tykkäsin tosta pahiksesta Cool Ihana energia!

Mä oon jostain syystä viime aikoina ollu eri mieltä monesta asiasta, joten tää ei olis sinäänsä mikään ihme Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
Lissuwursti
intermediate inverter
intermediate inverter
Lissuwursti


Viestien lukumäärä : 146
Ikä : 33
Location : espoo
Registration date : 06.03.2008

Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!   Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Icon_minitimeTi Syys 28, 2010 9:30 pm

blackyn floorwork oli musta ehdottomasti kovinta, tankoilu ehdottomasti pahinta... mut kyl se vaikutuksen teki! ja voittaja oli pitkän harkinnan ja videojen kattomisen jälkeen musta hyvinkin väärä. En ois laittanu sitä ees kolmen joukkoon varmaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!   Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Icon_minitimeKe Syys 29, 2010 7:55 am

No, kun nyt täällä suoraan puhumista kerran arvostetaan, niin kai mäkin saan mielipiteeni sanoa vaikka järkkäri olinkin. Musta Laurence oli oikea voittaja ja todellakin complete package. Ideahan oli löytää sellainen esitys, joka yhdistää saumattomimmin tanssin ja akrobatian. Ei missään ole sanottu, että tanssia pitää olla enemmän kuin akrobatiaa, ylipäänsä niiden keskinäisestä suhteesta ei ole sanottu mitään muuta kuin että pitää olla saumatonta. Laurence oli kaikkein tanssillisin trixter, eikä sen esityksessä ollut mitään, mikä olisi ollut irrallista. Ilman penkkiä Oona olis kuitenkin voittanut, kuten asiantuntijataho hyvin tiesikin Smile, eikä sekään olis musta ollut mikään vääryys.

Mä ihmettelin kanssa Dorisin kolmossijaa, sillä mun mielestä tanssi ja akrobatia oli siinä hyvin erillisiä. Useimmat tuomarit olivat siitä kuitenkin eri mieltä, ja Doris tuli pisteissä selvästi kolmoseksi. Sen tiedän vielä, että Tomb Rider Ekaterina oli nelonen, mutta pisteitä en muista - kuuden ensimmäisen pisteet pitäisi tulla nettisivulle julkisiksi, joten siksi voin sanoa sen tässä. Hanka oli musta tasaisen taitava mutta mieleenpainumaton, ja asussa ja meikissä se oli valovuosia jäljessä voittajakolmikkoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!   Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Icon_minitimeKe Syys 29, 2010 9:05 am

Itseasiassa nettisivujen mukaan neljänneksi tuli Hanka, viidenneksi Amy ja Ekaterina kuudenneksi Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!   Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Icon_minitimeKe Syys 29, 2010 9:12 am

No kas, tänä aamuna ei vielä ollut tuloksia netissä ja nyt ne jo on! Katsoin sitten väärin siinä illan kiireessä. Olipa lähekkäin nuo kolme, kaikki 2.5 pisteen sisällä toisistaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!   Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Icon_minitimeKe Syys 29, 2010 9:19 am

Ihan loistavaa, ! "asiantuntijapiirit" sai aikaa totaalisen repeämisen! Laughing

Mitä, Amy viidentenä, en ymmärrä yhtään. Mitäänsanomaton esitys, kyllä Lauran ja Miian vedot peittosivat sen mennen tullen. Ja Hanka tosiaan taitava, mutta kuteet vähän turhan sportit ja tylsät. Kerrankin sitä aatteli, että vähän turhan PITKÄT lahkeet! Very Happy

Mun mielestä Laurence oli todella hyvä, tanssillisuus ihan mieletöntä ja temput kohillaan. Silti mä oisin laittanut Oonan ykköseksi, sen takia että Oonan esitys herätti enemmän tunteita. Muuten todella tasaiset kilpasiskot, hyvä näinkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!   Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Icon_minitimeKe Syys 29, 2010 9:25 am

Musta näyttää että tuomaristolle merkitsi eniten se saumattomuus, joka tarkoittaa myös täydellistä virheettömyyttä. Yksikin virhe, vaikka kuinka pieni, rikkoo sen tunnelman jota tanssija yrittää luoda. Siksi Hanka oli niin korkealla, vaikka mun mielestä ei ollut kovin originelli. Amy loi mun mielestä hienon tunnelman, ja oli mun silmään virheetön, vaikka ihan alusta en nähnyt esitystä kun kiipesin silloin sinne parvelle (johon valomies päätti yllättäen kohdistaa jättispotin - ja jättää sen päälle parin esityksen ajaksi!!!). Ekaterina oli mun silmään hauska mutta ihan liian fitness-tyyppinen, mutta jos tuomaristo piti hänestä, mikäs siinä!

Asiantuntijapiirit eivät ihan tietämättömiä ole, kun erottavat noin selkeästi illan fitness-tyypit taiteellisemmista. Olen kyllä aika samaa mieltä lähes kaikesta. Amysta ja Amberista tykkäsin enemmän kuin asiantuntijapiirit kylläkin, enkä tosiaan olis pistänyt Ekaterinaa kolmen parhaan joukkoon. Mun mielestä ihan selkeää kolmosta ei oikein ollut, joten siinä mielessä Doris oli ihan hyvä valinta. Tuomaristo ei ollut hänestä yksimielinen kuitenkaan, mikä tarkoittaa, että joku on antanut tosi paljon pisteitä sille ja joku tosi vähän. Hm.

Mun mielestä ranskalaisten ja venäläisten panostaminen asuihin ja meikkeihin on esimerkillistä. On eri asia se, kuinka tyylikäs lopputulos on, mutta se vaivannäkö on huikeaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!   Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Icon_minitimeKe Syys 29, 2010 9:40 am

Siis uudelleen painotan että ihmettelen että tuomaristo on valinnut silti temppuilun yli muun. Sehän ei pitänyt olla pääosassa.

Oona
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!   Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Icon_minitimeKe Syys 29, 2010 9:53 am

Oona K. kirjoitti:
Siis uudelleen painotan että ihmettelen että tuomaristo on valinnut silti temppuilun yli muun. Sehän ei pitänyt olla pääosassa.

Oona
Sijathan on menneet ihan pisteiden mukaan ja pisteiden jakautuminen kategorioittain on ollut tiedossa jo ennen kisoja. Joten sinänsä tuomaristo ei ole valinnut yhtään mitään; ovat vain antaneet pisteet kategorioittain ja ne ovat määränneet sijoitukset. Eri kategorioiden painoarvo on määrännyt sen, mikä nousee merkittävimmäksi ja se on tosiaan ollut tiedossa jo ennen kisoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!   Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Icon_minitimeKe Syys 29, 2010 9:55 am

No jos trikeistä saa täydet pisteet ja tekniikasta täydet, niin esiintyminen voi olla vähän heikompaa ja silti pääsee korkeelle. Samoin taas jos tekniikka ja esiintyminen on täydet niin trikit voi olla vähäisempiä ja silti pääsee korkeelle. Monta tietä onneen. Kyllä trikit on edelleen tärkeitä PA:ssa, mutta ei pääosassa, kuten ei esiintyminenkään yksin pääosassa. Koska tekniikka on yhtä tärkeä tanssissa ja tangolla, voi ajatella niin että esiintyminen ja trikit on keskenään yhtä tärkeitä, ja tekniikka sitten taas yhtä tärkeä näiden kanssa. Eli ei esiintyminen ole trikkejä tärkeämpää kuitenkaan, vaan YHTÄ tärkeää.

Joten ellei siellä nähty tuomariston mielestä kuin pari todella vangitsevaa ja originellia esitystä, niin loppujen järjestys meni sitten trikkien mukaan. En tiedä, mutta näin arvaisin.

SM-kisoissa esiintyminen oli 2 kertaa tärkeämpää kuin trikit, ja sielläkin oli voittajilla hienot trikit.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!   Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Icon_minitimeKe Syys 29, 2010 2:31 pm

Ai niin ja hei, asiantuntijapiireille tiedoksi, että Marion ja Marina eivät halunneet kisaan vaan showcaseen. Marion esitti saman numeron kuin Ranskan mestaruuskisoissa, joka oli hänen kauden päätavoitteensa eikä hän ollut tehnyt uutta esitystä PA:han. Ja lisäksi hän halusi tehdä tämän, jotta voi lisätä tähtisateen ja alkupaljetit Smile. Monet huiput ovat kyllästyneet kovaan kilpailuhenkisyyteen ja haluavat sen sijaan tehdä itsensä näköisiä esityksiä huolehtimatta tappavan raskaista trikeistä ja muista vaatimuksista. Sehän sopii Nellelle ja minulle, sillä meidän showcase pyrkii rikkomaan rajoja ja esittämään uutta ja yllättävää. Toivottavasti ensi vuonna nähdään vielä pitemmälle menevää rajojen rikkomista Smile. Maidon valuttaminen suusta oli jo aika jees, samoin kuin Henriikan mahtava taikatemppu ja Amyn ja Davidin pariesitys Very Happy Very Happy!
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 33
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!   Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Icon_minitimeKe Syys 29, 2010 2:35 pm

-


Viimeinen muokkaaja, sini pvm To Elo 11, 2011 8:36 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!   Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Icon_minitimeKe Syys 29, 2010 2:43 pm

Niin Very Happy. Asiantuntijapiirit tykkäs illan avausesityksestä, sillä "koko yleisö oli WTF??? sen jälkeen".
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 33
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!   Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Icon_minitimeKe Syys 29, 2010 2:48 pm

wtf
Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
jossukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
jossukka


Viestien lukumäärä : 283
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 14.03.2009

Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!   Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Icon_minitimeKe Syys 29, 2010 2:49 pm

No saatiinhan me tällekkin palstalle oma "provo"! Very Happy Tuleeko VÄ ja asiantuntijapiirit olemaan mukana kenties jokaisella pole-matkalla?
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!   Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Icon_minitimeKe Syys 29, 2010 2:49 pm

Kuulemma Zürichistä tulee kirjallinen kommentaari Smile. En malta odottaa!

Sini, eka esitys oli ruotsalaisen avant-garde-tanssija Serena Mon De Viennen "White man standing alone". Ei siis tankotanssia, vaikka Serena hypähti tankojen avulla pariin kertaan. Valkeaksi maalatut kasvot ja kädet, ja lopuksi sen suusta tuli valkoista nestettä sen vaatteille ja lattialle. Hyvin herättävää Very Happy. Se oli maitoa, kuulin myöhemmin. Mutta oliko se tanssinut koko teoksen maito suussaan, sitä en tiedä!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!   Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Icon_minitimeKe Syys 29, 2010 3:27 pm

Lainaus :
No saatiinhan me tällekkin palstalle oma "provo"

Shocked Nyt on jo melkein loukkaantunu olo, mä luulin olevani se provo Sad

VÄ, valmistaudu battleen Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!   Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Icon_minitimeKe Syys 29, 2010 3:50 pm

Ei noi kommentit musta kyllä mitenkään provosoivia olleet edes. scratch

Jokainen joka esiintyy laittaa anyway ittensä arvosteltavaksi. Joten kai sillon saa sanoa muutakin kun ikuista "sä olit tosi hyvä" -juttua.. Eikä tossa ees kauheesti musta arvosteltu esiintyjiä. Ehkä mä oon vaan tottunu rajumpaan kritiikkiin kaikilla muilla foorumeilla ja IRL Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!   Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Icon_minitimeKe Syys 29, 2010 3:57 pm

No en mä nyt tiedä kuka esiintyjä haluaa kritiikkinsä tän foorumin kautta yhteisöltä jossa itse toimii. Eikö niitä kritiikkejä voi antaa yksityisesti, jos niitä pyydetään. Helppo sanoa sellasten jotka itse ei pistä itseään lavalla likoon että jokainen esiintyjä saa luvan kestää kritiikkiä. VÄ oli loppujen lopuksi varsin rakentava, vaikka äkkilukemalla luulin muuta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!   Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta! - Sivu 10 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!
Takaisin alkuun 
Sivu 10 / 11Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Seuraava
 Similar topics
-
» North European Championship Tukholmassa 23.1.2010
» Pole Camp 2010
» Pole Debut 2010 Tampereella 21. 11

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: