Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Alkeis-jatkokisat marraskuussa

Siirry alas 
+8
tasuni
Henna.C
-Hanna-
Sanni
hemuliini
Ish
Ewy
Iina
12 posters

Kisat! Jes!
Tahdon kilpailla alkeistasolla
Alkeis-jatkokisat marraskuussa Vote_lcap8%Alkeis-jatkokisat marraskuussa Vote_rcap
 8% [ 9 ]
Tahdon kilpailla jatkotasolla
Alkeis-jatkokisat marraskuussa Vote_lcap11%Alkeis-jatkokisat marraskuussa Vote_rcap
 11% [ 13 ]
Tahdon esiintyä ei-kisaavien sarjassa
Alkeis-jatkokisat marraskuussa Vote_lcap3%Alkeis-jatkokisat marraskuussa Vote_rcap
 3% [ 4 ]
Tahdon katsoa alkeiskisaa
Alkeis-jatkokisat marraskuussa Vote_lcap3%Alkeis-jatkokisat marraskuussa Vote_rcap
 3% [ 4 ]
Tahdon katsoa jatkokisaa
Alkeis-jatkokisat marraskuussa Vote_lcap2%Alkeis-jatkokisat marraskuussa Vote_rcap
 2% [ 2 ]
Tahdon katsoa molempia kisoja
Alkeis-jatkokisat marraskuussa Vote_lcap14%Alkeis-jatkokisat marraskuussa Vote_rcap
 14% [ 16 ]
Tahdon katsoa alkeiskisan ja ei-kisaavat
Alkeis-jatkokisat marraskuussa Vote_lcap6%Alkeis-jatkokisat marraskuussa Vote_rcap
 6% [ 7 ]
Tahdon katsoa alkeis- ja jatkokisat sekä ei-kisaavat
Alkeis-jatkokisat marraskuussa Vote_lcap15%Alkeis-jatkokisat marraskuussa Vote_rcap
 15% [ 18 ]
Järkätään ravintolassa
Alkeis-jatkokisat marraskuussa Vote_lcap25%Alkeis-jatkokisat marraskuussa Vote_rcap
 25% [ 30 ]
Järkätään konsertti-/teatterisalissa
Alkeis-jatkokisat marraskuussa Vote_lcap13%Alkeis-jatkokisat marraskuussa Vote_rcap
 13% [ 15 ]
Ääniä yhteensä : 118
 
Äänestys suljettu

KirjoittajaViesti
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Alkeis-jatkokisat marraskuussa Empty
ViestiAihe: Alkeis-jatkokisat marraskuussa   Alkeis-jatkokisat marraskuussa Icon_minitimeTi Maalis 16, 2010 10:57 pm

...Äänestä sen mukaan, kuin tekisit, jos kisat olis lauantaina 11. 11 esim. klo 17-20 Smile En voi luvata, että kyselyn tulosten mukaan mennään, mutta alustavaa kiinnostusta kartottaisin. Liput pyrin pitämään (reilusti) alle 10 eurossa, riippuen sitten tilojen vuokrasta ja yleisömäärästä.

Sen verran, että jos kisassa on vain alkeis- ja jatkosarja tai alkeissarja ja ei-kisaavat saadaan tapahtuman kesto pidettyä varmaan hienosti alle kahdessa tunnissa. Jos sen sijaan pidetään sekä alkeis- että jatkosarja sekä vielä ei-kisaavat mukana alkais esityksiä olla sit ehkä 24-26 kpl, kaksi väliaikaa ja homma venyis helposti ainakin 2,5-3 tuntiseksi riippuen yleisestä ripeydestä, taukojen kestoista, äänten laskennasta jne yleisen kaaoksen määrästä. Eli osaltaan kartoitan tässä myös, että kuinka montaa kiinnostaisi viettää vaikka se kolmekin tuntia katsellen alkeis- ja jatkotason esityksiä. Ja kuinka paljon esiintyjiä kuhunkin luokkaan löytyisi.

Lisäksi myös että toivoisitteko jotain ravintolaa (tyyliin isompi tilausravintola) vai konsertti-/teatterisalia tapahtuman järjestyspaikaksi? Itse voisin kuvitella, että ravintolassa myös pidempi aika sujuisi helpommin, kun meno olisi vähän rennompi...

Valintoja voi valita useamman, eli ruksatkaa kaikki, jotka teihin pätee.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Alkeis-jatkokisat marraskuussa Empty
ViestiAihe: Vs: Alkeis-jatkokisat marraskuussa   Alkeis-jatkokisat marraskuussa Icon_minitimeTi Maalis 16, 2010 11:03 pm

Mites nää alkeis- ja jatkotaso nyt sitten määritellään? Very Happy

Sori taas sama kyselijä ja sama kysymys, mutta mietin, että tarkoittaako tässä jatkotaso sitä mielettömän hienoa kastia, joka Suomesta löytyy vai sitten keskitason tallaajia? flower
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Alkeis-jatkokisat marraskuussa Empty
ViestiAihe: Vs: Alkeis-jatkokisat marraskuussa   Alkeis-jatkokisat marraskuussa Icon_minitimeTi Maalis 16, 2010 11:11 pm

Jatkotaso ois alustavasti näin että suurin osa "perustempuista" ois sallittu, ei saa olla kilpaillu aiemmin (tai on kilpaillu edellisenä vuonna alkeissarjassa), tankotanssikokemusta pitää olla alle 2 vuotta. Tietty noilla edellytyksilläkin voi tulla joku ihan mielettömän hieno ihan puskan takaa, mutta varmaan suurin osa ihan mielettömän hienoista on joko harrastanu pidempään tai sitten ehtinyt osallistua johonkin kilpailuun aiemminkin.

Idea olis että nämä "alkeis- ja jatkotasot" ei ois ihan suoraan vaan temppukatalogin mukaan valittu vaan kuvastais jollain tasolla myös sitä kokemusta ja taustaa myös tanssijana. Eli todennäköisesti ideaa joutuisi jalostamaan hieman, ettei tuo jatkotaso sitten karkaisi juuri niihin überhienoihin jo ammattilaistasoisiin esityksiin. Kun kuitenkaan mitkään yksittäiset temput ei sitä esitystä tai tasoa tee voi tuo rajan veto tulla aika haastavaksi. Ja kuitenkin kun on kilpailu kyseessä niin varmasti kaikki haluaisivat sitten antaa sitä parastaan.

Edit: Ehkä yksi rajoite jatkosarjaan voisi olla myös, että ei esiinny ammatikseen / palkkiota vastaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Alkeis-jatkokisat marraskuussa Empty
ViestiAihe: Vs: Alkeis-jatkokisat marraskuussa   Alkeis-jatkokisat marraskuussa Icon_minitimeTi Maalis 16, 2010 11:16 pm

Kuulostaa aina vaan paremmalta Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Alkeis-jatkokisat marraskuussa Empty
ViestiAihe: Vs: Alkeis-jatkokisat marraskuussa   Alkeis-jatkokisat marraskuussa Icon_minitimeKe Maalis 17, 2010 9:26 am

Tosi vaikea arvioida millä tasolla sitä mahtaa olla noin puolen vuoden päästä! Mitäs Iina sanot, oon siis tuolloin harrastanut 11kk eli siinä mielessä menee selkeesti alkeistasolle. Kuitenkin oon nyt aloittanut käymään tek3:lla, joten siinä vaiheessa voisi kuvitella että oon menossa/olen jo tek4:lla, jos siis kehitystaso pysyy samana. Smile Mutta onhan siinä huima ero siinä, onko tankoillut 2vuotta vai 11kk, vaikka kummatkin kävisi esim. tek4:lla.. Suspect
Emmä tiiä, Hjelp! scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Alkeis-jatkokisat marraskuussa Empty
ViestiAihe: Vs: Alkeis-jatkokisat marraskuussa   Alkeis-jatkokisat marraskuussa Icon_minitimeKe Maalis 17, 2010 10:05 am

hemuliini kirjoitti:
Tosi vaikea arvioida millä tasolla sitä mahtaa olla noin puolen vuoden päästä! Mitäs Iina sanot, oon siis tuolloin harrastanut 11kk eli siinä mielessä menee selkeesti alkeistasolle. Kuitenkin oon nyt aloittanut käymään tek3:lla, joten siinä vaiheessa voisi kuvitella että oon menossa/olen jo tek4:lla, jos siis kehitystaso pysyy samana. Smile Mutta onhan siinä huima ero siinä, onko tankoillut 2vuotta vai 11kk, vaikka kummatkin kävisi esim. tek4:lla.. Suspect
Emmä tiiä, Hjelp! scratch

^ Toi onki vaikee juttu, mihin se raja vedetään.. Kun se aika jonka on harrastanut ei välttämättä ole yhtään yks yhteen taitotason kanssa Rolling Eyes (Jos vaikka mietin itseäni, olen harrastanut siitä asti kun RTP perustettiin eli yli 2v, mutta käytännössä treenannut tosi vähän ja välissä ollut kuukausienkin taukoja, ja ayshat ja muut on miulle vielä musta aukko - toisin sanoen, joku puoli vuotta treenannut aktiiviharrastaja pesee miun osaamiset mennen tullen Very Happy ) Mut eiköhän yhdistetty trikki- ja aikarajoitus rajaa tyypit aika hyvin omiin luokkiinsa sit kuitenkin.. Huh, vaikeeta, onneks on viisaammat näitä miettimässä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Alkeis-jatkokisat marraskuussa Empty
ViestiAihe: Vs: Alkeis-jatkokisat marraskuussa   Alkeis-jatkokisat marraskuussa Icon_minitimeKe Maalis 17, 2010 10:41 am

^Ihan totta! Oiskohan trikkirajoitus kuitenkin käytännöllisempi???
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Alkeis-jatkokisat marraskuussa Empty
ViestiAihe: Vs: Alkeis-jatkokisat marraskuussa   Alkeis-jatkokisat marraskuussa Icon_minitimeKe Maalis 17, 2010 10:50 am

Jee, eli jatkotasolle olisi hienoa päästä ja jos ei, niin kaikkea ainakin katsomaan cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Alkeis-jatkokisat marraskuussa Empty
ViestiAihe: Vs: Alkeis-jatkokisat marraskuussa   Alkeis-jatkokisat marraskuussa Icon_minitimeKe Maalis 17, 2010 11:06 am

Hyvä idea Iinalta nämä kisajutut!
Olishan se kiva päästä joskus mukaan tuollaisiin kisailemaan.. mutta en tiedä..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Alkeis-jatkokisat marraskuussa Empty
ViestiAihe: Vs: Alkeis-jatkokisat marraskuussa   Alkeis-jatkokisat marraskuussa Icon_minitimeKe Maalis 17, 2010 12:35 pm

-Hanna- kirjoitti:
^Ihan totta! Oiskohan trikkirajoitus kuitenkin käytännöllisempi???

Yritän tuolla aikarajoituksella myös estää sitä, että selvästi pitkään ja paljon harrastaneet valitsisivat alkeispuolen kisan itsellensä ihan vain siitä syystä, että arvelevat mahdollisuuksiensa olevan paremmat. Tuossa harrastusajassa tarkoitan nimenomaan aktiivista harrastusaikaa - on meilläkin studiolla monia oppilaita, jotka ovat aloittaneet jo vuonna 2008, mutta jos välissä on ollut puolen vuoden tai vuoden taukokin voi aktiivinen harrastusaika olla kuitenkin vasta reilu vuosi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Alkeis-jatkokisat marraskuussa Empty
ViestiAihe: Vs: Alkeis-jatkokisat marraskuussa   Alkeis-jatkokisat marraskuussa Icon_minitimeKe Maalis 17, 2010 12:58 pm

Omana mielipiteenäni sanon että monet jotka nyt ruksaa haluavansa nähdä kaikki kolme sarjaa ei oo koskaan olleet yli kolmetuntisissa poleillanvietoissa eikä tiedä miten puuduttavaa on katsoa lähemmäs 30 tyyppiä, vaikka esitykset olis kuinka hienoja. Se ei mun mielestä tee oikeutta niille loppupään esiintyjille. On aina parempi (mun mielestä) jäädä haluamaan vähän lisää kuin kyllästyä viimeisten viiden esiintyjän aikana.

Lisäksi Suomessa on jo kaksikin vuosittaista showcasea plus pienempiä kevät- ja halloween-juhlia joissa näkee vapaamuotoisia esityksiä, joten minä (vain henkilökohtainen mielipide, ei enempää) en näe tarvetta showcase-sarjalle vielä kahden sarjan kisoissakin. Alkeis- ja jatkotason kisat selkeästi puuttuu Suomesta nyt, kaikkea muuta kyllä riittää Smile!
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Alkeis-jatkokisat marraskuussa Empty
ViestiAihe: Vs: Alkeis-jatkokisat marraskuussa   Alkeis-jatkokisat marraskuussa Icon_minitimeKe Maalis 17, 2010 1:46 pm

Eli onko mun työ taaskin minut karsiva vai ei? scratch
mut jos voin niin haluaisin osallistua jatkotasoon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Alkeis-jatkokisat marraskuussa Empty
ViestiAihe: Vs: Alkeis-jatkokisat marraskuussa   Alkeis-jatkokisat marraskuussa Icon_minitimeKe Maalis 17, 2010 2:44 pm

Marie kirjoitti:
Eli onko mun työ taaskin minut karsiva vai ei? scratch
mut jos voin niin haluaisin osallistua jatkotasoon.

Maksetaanko sulle keikkapalkkioita taiteellisista esityksistä (teatteri, tanssiryhmä, tankotanssi)? Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
vilionkka
intermediate inverter
intermediate inverter
vilionkka


Viestien lukumäärä : 121
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 08.03.2009

Alkeis-jatkokisat marraskuussa Empty
ViestiAihe: Vs: Alkeis-jatkokisat marraskuussa   Alkeis-jatkokisat marraskuussa Icon_minitimeKe Maalis 17, 2010 8:04 pm

Moi,

Mun mielestä myös toi ei-kisasarja vois jäädä pois ettei ilta veny liikaa ja yleisön keskittymiskyky herpaannu. Ei tosiaan olisi silloin mukavaa olla se viimeinen esiintyjä. Toisaalta esim. pisteidenlasku kilpasarjasta voisi tapahtua ei-kisaavien esityksien aikana, jolloin ei tulisi turhaa odottelua tuloksia odotellessa..oisko hyvä idis?

Mä näköjään ajaudun siihen jatkosarjaan ku oon harrastanu silloin vähän yli 1,5v aktiivisesti. Mun mielestä ihan hyvä gategorisointi
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Alkeis-jatkokisat marraskuussa Empty
ViestiAihe: Vs: Alkeis-jatkokisat marraskuussa   Alkeis-jatkokisat marraskuussa Icon_minitimeTo Maalis 18, 2010 2:42 am

niin mut kun tää luetun ymmärtäminen on muutenki aina niin 110 Embarassed niin pitää varmista.. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Alkeis-jatkokisat marraskuussa Empty
ViestiAihe: Vs: Alkeis-jatkokisat marraskuussa   Alkeis-jatkokisat marraskuussa Icon_minitimeTo Maalis 18, 2010 10:57 am

vilionkka kirjoitti:
Mun mielestä myös toi ei-kisasarja vois jäädä pois ettei ilta veny liikaa ja yleisön keskittymiskyky herpaannu. Ei tosiaan olisi silloin mukavaa olla se viimeinen esiintyjä. Toisaalta esim. pisteidenlasku kilpasarjasta voisi tapahtua ei-kisaavien esityksien aikana, jolloin ei tulisi turhaa odottelua tuloksia odotellessa..oisko hyvä idis?

Tämä on just se, jonka kanssa painin tässä. Suunnittelin et kisaesityksiä ois yhdessä sarjassa se 10-12 ja sit ois 4-6 ei-kisaavaa jonka aikana vois laskea pisteet ja sit laittaa palkintojen jaon suoraan ei-kisaavien esitysten perään. Jos tulee kaks kisasarjaa tarvitaan myös kaks väliaikaa äänestyksiä varten, ja toinen joutuu vielä olemaan melko pitkä, koska vaikka ekan sarjan pisteet voi laskea toisen esitysten aikana, tartteis toisen sarjan pisteet myös laskea tauon aikana. Ja valitettavasti ehkä osa yleisöstä sitten päättäisi jo lähteä ennen palkintojen jakoa.

Kun taas on SM-kisoista ollut puhetta niin ideaaliratkaisuhan olis, että sinne saataisiin myös keskitason sarja, ja mä voisin pitää vain nuo alkeet ja näytösesitykset Smile Mutta jos ei oo keskitasoa tulossa muualle ni sit varmaan tulee kaks kisasarjaa ja joutuu tiputtamaan näytösesitykset joko pois, tai ottamaan niitä ihan vain pari siihen palkintojen jaon alkuun.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Alkeis-jatkokisat marraskuussa Empty
ViestiAihe: Vs: Alkeis-jatkokisat marraskuussa   Alkeis-jatkokisat marraskuussa Icon_minitimeTo Maalis 18, 2010 11:05 am

Iina kirjoitti:
Mutta jos ei oo keskitasoa tulossa muualle ni sit varmaan tulee kaks kisasarjaa ja joutuu tiputtamaan näytösesitykset joko pois, tai ottamaan niitä ihan vain pari siihen palkintojen jaon alkuun.


Mun mielestä tää kuulostaa fiksuimmalta vaihtoehdolta! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Alkeis-jatkokisat marraskuussa Empty
ViestiAihe: Vs: Alkeis-jatkokisat marraskuussa   Alkeis-jatkokisat marraskuussa Icon_minitimeTo Maalis 18, 2010 1:04 pm

Niin minustakin Smile! Ja vaikka SM-kisat tulisikin, tuskin ne ihan samaan ajankohtaan osuisi, ja kilpailijoita ei varmasti haittaisi kahdet saman tason kisat samana syksynä Smile.
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Alkeis-jatkokisat marraskuussa Empty
ViestiAihe: Vs: Alkeis-jatkokisat marraskuussa   Alkeis-jatkokisat marraskuussa Icon_minitimeTo Maalis 18, 2010 1:32 pm

joo eikähän kaikki vaan halua mahd. paljon esiintymis ja kisaamis mahdollisuuksia kun vaan saa! bounce Minä ainakin! Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Alkeis-jatkokisat marraskuussa Empty
ViestiAihe: Vs: Alkeis-jatkokisat marraskuussa   Alkeis-jatkokisat marraskuussa Icon_minitimeTo Maalis 18, 2010 8:05 pm

Mä klikkasin tohon äänestykseen, että haluan kisata alkeistasolla, mutta se ei vissiin oo mitenkään sitova, koska mulla on vähän... kisakammo. Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Alkeis-jatkokisat marraskuussa Empty
ViestiAihe: Vs: Alkeis-jatkokisat marraskuussa   Alkeis-jatkokisat marraskuussa Icon_minitimePe Maalis 19, 2010 12:02 am

Mortianna älä sinä kammoksu yhtään! Mä just ajattelin että huh oot erisarjas mun kans niin ei tartte miettiä sua vastuksena kun sun videot on tähän asti ollu niin huimaa edistystä.. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Alkeis-jatkokisat marraskuussa Empty
ViestiAihe: Vs: Alkeis-jatkokisat marraskuussa   Alkeis-jatkokisat marraskuussa Icon_minitimePe Maalis 19, 2010 8:22 am

Mäkin olen koko ajan sanonut, että mua ei tulla näkemään missään kisoissa eikä edes esiintymässä... Mutta klikkasin kuitenkin tota "tahdon kilpailla jatkotasolla". Jotenkin alkaa liikaa kiehtoa ajatus kilpailemisesta sitten kuitenkin. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Alkeis-jatkokisat marraskuussa Empty
ViestiAihe: Vs: Alkeis-jatkokisat marraskuussa   Alkeis-jatkokisat marraskuussa Icon_minitimePe Maalis 19, 2010 9:29 am

Joo kyllä sitovat ilmoittautumiset otetaan sitten myöhemmin, nyt katellaan alustavaa kiinnostusta Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Alkeis-jatkokisat marraskuussa Empty
ViestiAihe: Vs: Alkeis-jatkokisat marraskuussa   Alkeis-jatkokisat marraskuussa Icon_minitimePe Maalis 19, 2010 9:37 am

Huh, hyvä. Mua kyllä kiinnostais ihan tosi paljon, varmaan alan henkisesti valmistautua siihen, että mä voisin oikeesti osallistua kisoihin. What a Face

Ja Marie, voi apuva! Laughing

Ai niin, yksi kysymys: saako kilpailuissa olla käsigrippiaineita?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Alkeis-jatkokisat marraskuussa Empty
ViestiAihe: Vs: Alkeis-jatkokisat marraskuussa   Alkeis-jatkokisat marraskuussa Icon_minitimePe Maalis 19, 2010 10:00 am

Kyllä voi saa käyttää grippiapuja käsissä tai keholla, mutta ne pitää olla helposti puhdistettavissa tangolta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sponsored content





Alkeis-jatkokisat marraskuussa Empty
ViestiAihe: Vs: Alkeis-jatkokisat marraskuussa   Alkeis-jatkokisat marraskuussa Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Alkeis-jatkokisat marraskuussa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Vertical Clubilla marraskuussa: tarjouksia ja kursseja!
» 7th Heaven (Tampere) tiiviskurssit, alkeet ja alkeis-jatko

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: