Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Mun ekat oikeat tanssikengät

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Mun ekat oikeat tanssikengät Empty
ViestiAihe: Mun ekat oikeat tanssikengät   Mun ekat oikeat tanssikengät Icon_minitimeKe Tammi 23, 2008 4:11 pm

Nämä oli Niken nettisivun alessa 60 euroa, lähetyskulut tais olla jotain 9 euroa. Hypnotize on kengän malli jos joku tahtoo samanlaiset, tämä oli ainoa väri, mitä oli jäljellä. Kortilla pitää maksaa mut näytti visa electronkin käyvän, sillä itse tilasin.

Mun ekat oikeat tanssikengät IMG_0519

Ulkopinta on nahkaa, ja oletinkin, että noilla olisi tangolla aika hyvä pito. Pettymys oli suuri kun nyt muutaman kiipeämisen ja inverted crucifixin kokeiltuani havaitsin, että pito näillä kengillä on aika lailla nolla. Mun vanhat salikengät pitää paremmin. Tosin syynä voi olla se, että otin nää pakkaskylmästä paketista suoraan jalkaan ja kokeilin. Ehkä kunhan nahka käytössä pehmenee ja saan nuo sileät nahkaosat kyllästettyä on pito parempi.

Olisko muita ideoita vähän vastaavan näköisiin korottomiin urheilukenkiin/saappaisiin joilla olis tangolla pitoakin? Kertokaa ihmeessä jos kokemusta on!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie


Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 45
Location : Salo
Registration date : 05.12.2007

Mun ekat oikeat tanssikengät Empty
ViestiAihe: Vs: Mun ekat oikeat tanssikengät   Mun ekat oikeat tanssikengät Icon_minitimeKe Tammi 23, 2008 4:23 pm

tää vinkki kyllä pilaa kengän ulkonäön sitten totaalisesti, mutta
erittäin hieno hiekkapaperi toimii sileän nahan kanssa, se rikkoo nahan pinnan ja karheentaa sitä. Ja pilaa samalla kyllä ulkonäköä kengistä Sad
jos vaan uskallat niin eiko kokeilemaan
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
 
Mun ekat oikeat tanssikengät
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: