Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Lempi grippiapu?

Siirry alas 
+56
neitiH
helipsu
AnskuN
mokonen
eliA
EmmiAmy
Neneth
Paprika
BLAAAAACK
Tiu
Polecat
Sinini
Riesa
Retu
Päivi
sonkos
SaMaJA
Tazze
iku69
Juliet
hemuliini
Ninni
Liona
Unya
Martta
Ewy
Jenni
wilmiina
Ashta
papaija
Ivanka
Sanni
Herkkupurkki
shadow87
angela
Lotta.
Em Kay
neitinopsa
Elegia
eika
Saila
minnamaria
Henna.C
downthepole
Hennu/Henriikka
merqus
Foxmagon
OonaK
Morimiini
karti
Iina
tasuni
Marie
LaraK
Miia
Ish
60 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Lempi grippiapu? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Huhti 07, 2010 8:59 am

Eipä kestä Smile. Tavallisesta lähikaupasta saa jo kaikenlaista hyvää tahma-ainetta, ja näitä käytettiinkin australiassa ennen kuin kukaan oli kuullutkaan mistään mighty gripistä ja muusta. Ensimmäisessä esityksessäni Canberrassa lotrasin päälleni varmaan toista kiloa Gilletten shaving geliä, joka ei auttanut paljon mitään Smile. Tosiaan näiden hiustuotteiden ongelma on se että ne kestää yleensä sen yhden tempun ja sitten muuttuu liukkaiksi. Mutta treenatessa voivat hyvinkin toimia!
Takaisin alkuun Siirry alas
karti
intermediate inverter
intermediate inverter
karti


Viestien lukumäärä : 101
Ikä : 35
Location : Helsinki
Registration date : 10.06.2009

Lempi grippiapu? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 13, 2010 12:45 pm

Tänään postimies toi mulle tilaamani Tite gripin ja pakkohan sitä oli heti päästä kokeilee..
Ei voi muuta sanoa kuin että toimii, tietty mun hikikäsillä hiki kyllä puskee aika nopeesti läpi
mutta ei niin pahasti kuin että ei olis mitään pitoapua. Ei tarvii ihan joka spinnin jälkeen pyyhkiä
tankoa puhtaaks hiestä Smile ja se on mulla jo jotain!

Suosittelen
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Lempi grippiapu? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 13, 2010 2:03 pm

Jenkeissä myydään jotain helvetin tehokasta suihketta, jota spreijataan kohtaan ku kohtaa minne haluaa pitoa... Ei hajuakaan nimestä, mutta toimi niin pirun hyvin! Kun löytäis tän aineen uudestaan.

oONa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
Foxmagon
Superman
Superman
Foxmagon


Viestien lukumäärä : 539
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 07.01.2009

Lempi grippiapu? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 13, 2010 2:09 pm

Halpaa ja semihyvää pitoapua saa esim. kiipeilyliikkeistä ostettavasta Liquid Mammutista. Oma pönikkä on ostettu jo syksyllä ja siitä on yli puolet varmaan vielä tallella vaikka on tullu purnukasta jaettua ties kenelle apuja Smile

Se vaan välillä jättää jälkiä tolppaan ja kädet on parinkin pesun jälkeen vielä reunoista valkoset, mut tolpasta lähtee ihan pyyhkimällä pois. Välillä auttaa tosi hyvin, välillä taas vähän kehnommin. Riippuen ihan päivästä ja siitä kuinka jänniä juttuja tekee Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 2 Icon_minitimeTi Huhti 13, 2010 2:53 pm

Oona, Nellellä oli jotain spraytä mikä oli aivan mielettömän tehokasta. Mahdollisesti samaa tavaraa mistä itse puhut. Kannattaa kysellä Nelleltä vaikka tuotteen nimestä, jos sitä tahtoo itselleenkin löytää Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Foxmagon
Superman
Superman
Foxmagon


Viestien lukumäärä : 539
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 07.01.2009

Lempi grippiapu? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Huhti 14, 2010 8:03 am

Nelle sano että se spray on samaa tavaraa kun mitä käytetään missikisoissa että bikinit pysyy paikoillaan. Eli jotain iholiimaa tjsp?
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Huhti 21, 2010 11:57 pm

Iina kirjoitti:


Mulla olis studion oppilaille varattuna yhä vino pino Gorilla Gold pyyhkeitä ja vaikken mitää postimyyntifirmaa ajatellu alkaa pyörittää ni voin hyvin lähettää sulle pari... 6,50 € / pyyhe ja postikulut ois ehkä 1,50€ jos laitan tulemaan tavallisena kirjeenä (enempi, jos tahdot seurannan). Laittele vaik mailina montako haluat ja sun osoitteen ni voin laitella sulle maksuohjeet sit Smile

Hei ,Iina, vieläkös noita pyyhkeitä olis jäljellä ja myynnissä? Olisin yhden tarpeessa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
downthepole
intermediate inverter
intermediate inverter
downthepole


Viestien lukumäärä : 144
Location : Oulu
Registration date : 21.09.2009

Lempi grippiapu? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 23, 2010 3:25 pm

Mäkin tilasin hiljattain gorilla grip pyyhkeen ja mighty jauhetta. Pyyhettä testannu ja oli ihan hyvä, tiedä nyt sit että löytyykö enää pitoa kun oikeen kova hiki puskee pintaan. Jauhetta en vielä ole kerinny testata. Käsitinkö nyt oikeen että tuota titeä käytetään vaan kämmeniin ja jalkoihin? Siis käykö se ihan reisiin ja sääriin myös? Saakos sitä muualle kroppaan laittaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Lempi grippiapu? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 23, 2010 5:04 pm

Kai sitä saa muuallekkin laittaa jos paikat hikoo mutta se ei siis anna mitään tahmeeta extragrippiä vaan jättää ihon kuivaksi. Tai ettei hiki pääse puskemaan pintaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Lempi grippiapu? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 2 Icon_minitimeSu Huhti 25, 2010 5:46 pm

Vai että lempi grippiapu.. hmm.. no oon käyttänyt Mammut Liquid Chalkkia, ja on toiminut ainakin mulla Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
minnamaria
intermediate spinner
intermediate spinner
minnamaria


Viestien lukumäärä : 66
Ikä : 34
Location : Lahti
Registration date : 03.01.2010

Lempi grippiapu? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 2 Icon_minitimePe Joulu 10, 2010 11:32 pm

Saako tätä tite grippiä jostain semmosesta paikasta missä saisi ihan visa electronilla maksettua? Tai jos joku on tilaamassa itselleen, ni mun kanssa voi tehdä kimppatilauksen Smile Alkaa kyllästyttää tää käsien loputon hikoaminen...
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Joulu 11, 2010 12:24 pm

mä voisin kans tarvita...
Takaisin alkuun Siirry alas
eika
intermediate inverter
intermediate inverter
eika


Viestien lukumäärä : 194
Location : Lahti
Registration date : 07.05.2009

Lempi grippiapu? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Joulu 11, 2010 1:08 pm

Mä oon kans mukana jos kimppatilausta lähetään tekee!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Joulu 11, 2010 6:48 pm

Ebaysta saa halvalla tg:tä. sieltä ainakin itse tilailen.

En muista oonko postannu tähän jo, mutta tg tosiaan yks lemppari, mutta ITac2 on kyllä kohonnut kans suosikiks. Mieletöntä mömmöä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Elegia
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Elegia


Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 38
Location : Lappeenranta
Registration date : 23.11.2010

Lempi grippiapu? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Helmi 23, 2011 1:25 pm

Nyt kun alkaa tekniikka edistymään ja harjoiteltavat jutut vaikeutumaan, niin pitäisi ruveta eri grippejä kokeilemaan jotta löytäisi sen omansa.. Spinnit ja invertointi menee suht helposti ilmankin, mutta varmaan jännityksenkin takia kädet alkaa siitä eteenpäin hikoilemaan niin pahasti et pelottaa. Suspect Löytyykö tavallisista urheiluliikkeistä (esim. Intersport) muuten grip-juttuja? Tosin pole-a-holicilla näytti olevan kattava valikoima täällä mainittuja tuotteita. Siihen tulee toimutuskulut kyllä, mutta jos ei tavis urheiluliikkeestä löydy niin helpoin sitten tilata holicin kautta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Helmi 23, 2011 1:31 pm

Jeps, Pole-a-holicilla on nykyään myös Tite Gripit ja Itacit. Itse en ainakaan ole löytänyt urheiluliikkeestä kuin ihan perus magnesiumit ymm.
Takaisin alkuun Siirry alas
neitinopsa
intermediate inverter
intermediate inverter
neitinopsa


Viestien lukumäärä : 156
Ikä : 35
Location : Vantaa
Registration date : 13.09.2010

Lempi grippiapu? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Helmi 23, 2011 2:18 pm

Mä tilasin just Gorilla Goldia ja oli kyllä ihan huippua! Jämähdin tankoon kiinni ilman minkään laista lämmittelyä ja olis varmaan voinu tehä vaikka mitä, jos se tanko ei olis rävähtäny alas Very Happy Mulla on ollu nyt kauheita pito-ongelmia, kun iho on niin kuiva talviaikaan Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Lempi grippiapu? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Helmi 23, 2011 2:25 pm

neitinopsa kirjoitti:
Mä tilasin just Gorilla Goldia ja oli kyllä ihan huippua! Jämähdin tankoon kiinni ilman minkään laista lämmittelyä ja olis varmaan voinu tehä vaikka mitä, jos se tanko ei olis rävähtäny alas Very Happy Mulla on ollu nyt kauheita pito-ongelmia, kun iho on niin kuiva talviaikaan Sad

Pakko kokeilla itsekin!

T: Talvi-ihosta kärsivä
Takaisin alkuun Siirry alas
Lotta.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Lotta.


Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 05.04.2010

Lempi grippiapu? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Helmi 23, 2011 2:28 pm

Mä tilasin Mighty Grippiä ja oon kokeillu sitä nyt pari kertaa. Käsissä pito parani ehkä sekunniksi, minkä jälkeen sitten luistikin ihan hirveästi! Sudin sitä vähän jalkoihinkin ja niissä pito vähän parani. En voi sanoa, et olisin kovin tyytyväinen. Ehkä en vaan osaa käyttää sitä Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Lempi grippiapu? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Helmi 23, 2011 2:36 pm

Ei mullakaan toi Mighty grip oikein toimi. Kesällä käsien hikoiluun jeesaa Dry Hands. Tunnilla tuli kokeiltua Itacia. Sitä kun laitto jalkoihin, niin johan alkoi tulla pitoa supermiehessäkin niin, ettei ne jalat meinanneet sitten enää liukua alas ollenkaan, kun sitä yritti Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Lempi grippiapu? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Helmi 23, 2011 4:24 pm

Mighty grip on muistaakseni thermoplastia eli periaatteessa lämmöllä aktivoituvaa muovia... Tarttee hieroa käsiä yhteen tai kunnolla hinkata jalkoja, että se aktivoituu, ja jos on pito-ongelmat kiinni kylmästä ihosta se on yhtä tyhjän kanssa. Jos iho on lämmin ja kuiva mutta ei vaan pidä niin mighty gripkin auttaa ihan ok. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
neitinopsa
intermediate inverter
intermediate inverter
neitinopsa


Viestien lukumäärä : 156
Ikä : 35
Location : Vantaa
Registration date : 13.09.2010

Lempi grippiapu? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Helmi 23, 2011 9:40 pm

Nyt testasin tota Gorilla goldia, niin että tankoki pysy pystyssä ja liimauduin niin hyvin kiinni x-poleen et en meinannu päästä alas Very Happy Tosin laitoin ehkä sitä vähän liikaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Lempi grippiapu? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Helmi 23, 2011 11:38 pm

Itse olen käyttäny lähinnä nestemäistä kalkkia. Hyvin toimii, eikä oo hinnalla pilattu. Samalla purkilla mennään jo varmaan toista vuotta Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Elegia
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Elegia


Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 38
Location : Lappeenranta
Registration date : 23.11.2010

Lempi grippiapu? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Helmi 24, 2011 11:34 am

Kun eri grip-aineilla on eri ominaisuuksia, niin onko kenelläkään ollut niin että on ollut tarvetta eri gripeille kesällä ja talvella? Ainakin nyt tuntuu siltä, et näin talvella kädet hikoavat treenin päästyä vauhtiin, mutta kesäkuumalla tuntuu kuin koko ajan olisi nihkeän kostea olo. Ja ai niin, se piti vielä kysyä, että kuinka kauan yksi tuollainen Gorilla Gold-pyyhe kestää suurin piirtein? Kertakäyttöisiä eivät sentään taida olla..?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Lempi grippiapu? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Helmi 24, 2011 12:23 pm

Mä käytän gorillaa nii harvoin että mulla toi pussi kestää ikuisuuden, mut mä yleensä laitan sitä putsattuun tankoon, en omaan ihoon, ni elän siinä uskossa että se pysyis ees suuunnilleen hygieenisenä Smile Talvella menee välillä gorillaa tankoon ja kesäkuumalla tite gripiä käsiin, muuten käytän pitoapuja tosi harvoin.

Niin ja jos se pitoavuks lasketaan niin oon nyt tosi kuivilla keleillä käyttäny vaselinen vartalovoidetta lisäämään pitoa...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sponsored content





Lempi grippiapu? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Lempi grippiapu?   Lempi grippiapu? - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lempi grippiapu?
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: