Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys

Siirry alas 
+38
Ezeei*Roxx
mokonen
kivaa
babooshka
Retu
shadow87
Rohai
Nina
Saila
hemuliini
nekuliini
tiko
Sanni
OonaK
angela
nita
Ish
Marianne
maimiau
Marie
Henna.C
Foxmagon
sluippa
Furetto
Razz
Mortianna
Ewy
Cayanne
LaraK
hansi
tasuni
Miia
Em Kay
-Hanna-
Iina
tankomau
Jutta
nasu
42 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4
KirjoittajaViesti
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 4 Icon_minitimeMa Syys 26, 2011 3:20 pm

Jos käytte Helsingin keskutassa, käykääpä kurkkaamassa Gymnastica Fredalla. Myyvät siis lähinnä voimisteluvaatteita, mutta valikoimissa on kasapäin lyhyitä shortseja eri värisinä, matskuina lähinnä kai nylon/lycra ja sametti. Oon joskus aikaisemminkin ostanut pögät sieltä, mutta silloin lahje oli aavistuksen liian pitkä. Tänään kävin sitten pitkästä aikaa kurkkaamassa liikkeen ja mukaan lähti ihanat samettishortsit. Kotona piti oikein verrata niihin vanhempiin ja kyllä, lahje on nyt sentin tai jopa vähän reilummin lyhyempi! Smile Eli mitta pitäisi olla aika täydellinen tankoiluun. Hintaa noilla on kyllä about 25 euroa, mutta materiaali vaikuttaa sentään siltä, että kestää käytössä tosi hyvin.

Pakko myös avautua mun aiempien luottotankoilushortsien tiimoilta eli tähän asti mun ehdottomat lempparit on olleet Blochin mustat tanssishortsit, mutta kuinkas kävikään. Tilasin jokin aika sitten uudet, mutta nehän oli ihan lörpöt! Piti niitäkin verrata vanhoihin ja matsku on tosiaan paljon ohuempaa ja vähemmän napakkaa. Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 4 Icon_minitimeMa Syys 26, 2011 7:55 pm

Löysin pinkit pöksyt Stadiumista I love you I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
mokonen
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 04.04.2010

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 4 Icon_minitimeTi Tammi 22, 2013 8:27 pm

Löytyykös tuoreempia vinkkejä mistä kannattaa metsästää hyvät pöksyt? Smile Jostain nettikaupasta kenties kun täältä keskeltä korpea harvemmin kaupunkiin asti pääsee.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ezeei*Roxx
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ezeei*Roxx


Viestien lukumäärä : 225
Location : Oulu
Registration date : 17.04.2012

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 4 Icon_minitimeKe Helmi 06, 2013 10:14 pm

Ite oon tykänny Pole-a-holicin pöksyistä
http://pole-a-holic.mycashflow.fi/product/142/hot-pants-sivunyorilla

Näitä GT:n housuja mulla itsellä ei oo mutta ilmeisesti muutama foorumilainen on todennut tankoilussa käyttökelpoisiksi
http://www.ginatricot.com/cfi/fi/mallisto/active-sports/ccollection-cactivesport-p1.html#product_161042
Takaisin alkuun Siirry alas
Vipru
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Vipru


Viestien lukumäärä : 209
Ikä : 38
Location : Porvoo
Registration date : 25.11.2011

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 4 Icon_minitimeTo Helmi 07, 2013 4:36 am

VS PINK malliston yoga shortsit on myös kätevät! Smile Mä oon tykänny. Smile
http://www.victoriassecret.com/pink/yoga-pants/bling-yoga-shortie-pink?ProductID=74229&CatalogueType=OLS
Takaisin alkuun Siirry alas
helipsu
intermediate inverter
intermediate inverter
helipsu


Viestien lukumäärä : 168
Ikä : 44
Location : Vantaa
Registration date : 17.07.2012

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 4 Icon_minitimeTo Helmi 07, 2013 8:53 am

Mulla on mm. yhdet GT:n housut ja oon tykännyt. Nyt olen piirtänyt niistä kaavat ja tehnyt kahdet pökät itse samoilla mitoilla ja toimii.
Bloch:n housut toimii myös (http://kauppa.tanssitarvike.fi/kauppa/index.php?page=product&product_id=4163&category_id=)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lifebyheli.blogspot.fi/
Zanca
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 40
Registration date : 26.11.2008

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 4 Icon_minitimePe Heinä 01, 2016 12:25 pm

Mistäs nykyään porukka löytää pöksynsä? Smile
Mulla on jo yhdet h&m:n, mutta niissä on pikkasen liian pitkät lahkeet.
Takaisin alkuun Siirry alas
kisulady
intermediate inverter
intermediate inverter
kisulady


Viestien lukumäärä : 123
Ikä : 46
Location : Kuopio
Registration date : 23.11.2011

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 4 Icon_minitimeTi Heinä 05, 2016 7:22 pm

kaikkialta tulee etittyä. h&m kans. käärii vähän lahkeita. jossattuu jostain löytyy bokserimallisia uima housuja niitä käytän jos on kivat värit. netistä tilailen eri sivustoilta. et vähän joka paikassa missä sattuu olee sen näkösiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.pusku.net
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 4 Icon_minitimeKe Heinä 06, 2016 1:36 pm

h&m on melkein kaikki. lisäksi mulla on Mia-tuotteen sivunyörishortsit kahdessa eri värissä. tarkoitus olisi kokeilla flow motion wear shortseja seuraavaksi, täytyy vaan ensin saada pyllystä pari senttiä vielä pois Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys   Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys - Sivu 4 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Täydellisten tankoilupöksyjen metsästys
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: