Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Lankku vai lippu?

Siirry alas 
+7
Em Kay
Henna.C
tasuni
Miia
-Hanna-
Iina
Ish
11 posters

Lankku vai lippu?
Lankku
Lankku vai lippu? Vote_lcap79%Lankku vai lippu? Vote_rcap
 79% [ 30 ]
Lippu
Lankku vai lippu? Vote_lcap21%Lankku vai lippu? Vote_rcap
 21% [ 8 ]
Ääniä yhteensä : 38
 

KirjoittajaViesti
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Lankku vai lippu? Empty
ViestiAihe: Lankku vai lippu?   Lankku vai lippu? Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 12:57 pm

Tupsahtanut tällainen päähän jotta jotkut liikkeet aiheuttaa enemmän "hyrinää" ja lippu on osoittautunut tällaiseksi.

Eli, kumpi on suosikkisi ja miks?

Itse en tykkää oikeastaan kummastakaan, en harjoittele niitä muuten ku tarkistan että ne on edes jonkinnäköisenä siellä olemassa.
Lankku voi olla kaunis jos siihen osaa mennä kauniisti ja taivuttaa vartalon tietyllä tavalla. Pujaka menee sillä lailla että tykkään. I love you

Lippu voi olla kiva jos on voimaa elämöidä siinä kunnolla tai kiivetä ylöspäin.

Lankku on taas mun mielestä vaikeampi, ehkä noiden pitkien raajojen vuoksi, en tiiä. Mutta, äänestäkää ja perustelkaa. Olen utelias. cat
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Lankku vai lippu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lankku vai lippu?   Lankku vai lippu? Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 1:38 pm

Mun mielestä lankku on kauniimpi, plus siitä on upeita variaatioita ja sitä on helppo yhdistellä moneen eri komboon. Liput alkaa olla vaikuttavia vasta sit ku pystyy flippaa lipusta olkanousuun ja takas Very Happy Tosin lipun pystyy vetämään vähän luotettavammin, mulla noi lankut tulee välillä pikavauhtii alas ku just se kaikkein ylin jalkojen väli on about ainoo paikka mikä hikoo joskus liikaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Lankku vai lippu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lankku vai lippu?   Lankku vai lippu? Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 1:43 pm

Lankku saa myös mun äänen ja aikalailla samoin perustein kuin yllä Iinalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Lankku vai lippu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lankku vai lippu?   Lankku vai lippu? Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 2:06 pm

Lankku ehdottomasti, se on kauniimpi. Lipuista en ole ikinä mäkään pitänyt tai oikeastaan en osaa kuvitella, että lähtisin mihinkään koreooni tekemään. Enkä ole kyllä muutenkaan hetkeen ko. liikettä tehnyt..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Lankku vai lippu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lankku vai lippu?   Lankku vai lippu? Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 4:51 pm

Onko lankku sama kuin layout? Jos on, miten näitä kahta oikein verrataan kun layout on ykköstason liike ja lippu nelostason? Itse olen lipun hädin tuskin päässyt ehkä kolme kertaa. On niin ruma liike ettei yhtään kiinnosta edes harjoitella sitä. Layout (jos siitä nyt puhutaan), voi olla todella kaunis ja kuten Iina ja Miia sanovat, siitä on niin kauniita ja monipuolisia variaatioita että there's no contest here mun mielestä myös.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Lankku vai lippu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lankku vai lippu?   Lankku vai lippu? Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 6:11 pm

Mä en tiedä mikä on layout. Smile
Lankulla tarkoitan Plank-liikettä cat

Mä en itseasiassa tiedä miksi vertaan näitä mielessäni toisiinsa, ehkä siksi että molemmat ovat vaakasuoria useimmiten Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Lankku vai lippu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lankku vai lippu?   Lankku vai lippu? Icon_minitimePe Huhti 09, 2010 6:39 pm

Joo lankku on yhtä kuin plank on yhtä kuin layout, mutta layout termiä käytetään monistakin eri versioista, lankku on vaan se vaakasuora versio missä on alakäsi tangolla ja yläkäsi irti (aloittelijan, jos on yläkäsi tangolla ja alakäsi irti).
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Henna.C
Superman
Superman
Henna.C


Viestien lukumäärä : 889
Ikä : 37
Location : Oulu
Registration date : 09.01.2009

Lankku vai lippu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lankku vai lippu?   Lankku vai lippu? Icon_minitimeMa Huhti 12, 2010 10:04 am

Lankku, se o enemmän minun juttuni, ja kauniimpi liike kuin lippu - ainakin minun taidoilla!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.henna-c.blogspot.com
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Lankku vai lippu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lankku vai lippu?   Lankku vai lippu? Icon_minitimeMa Huhti 12, 2010 12:04 pm

LANKKU!

Juttelin viikonloppuna mun akrobaattiystävän kanssa. Ja akrobaattipiireissä kutsutaan meidän kutsumaa lippua nimellä "krokotiili" - aika osuva nimi. Ja lippu on sitten Chinese flag. Eli jos tällä lipulla tarkoitetaan Chinese flagia, olisin lipun kannalla... clown
Takaisin alkuun Siirry alas
p
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 6
Location : Lti
Registration date : 12.12.2010

Lankku vai lippu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lankku vai lippu?   Lankku vai lippu? Icon_minitimeSu Joulu 12, 2010 9:56 pm

Juttelin viikonloppuna mun akrobaattiystävän kanssa. Ja akrobaattipiireissä kutsutaan meidän kutsumaa lippua nimellä "krokotiili" - aika osuva nimi. Ja lippu on sitten Chinese flag. Eli jos tällä lipulla tarkoitetaan Chinese flagia, olisin lipun kannalla... clown[/quote]


Totta totta.. Lippulla tarkotetaan akro ja tolppa piireis tota (Chinese) flagia.. Krokotiili/Crocodile nimitys tulee akroojille käsilkläseisojien maailmasta jossa aivan vastaavia asentoja kutsutaan kyseisellä tavalla..
Takaisin alkuun Siirry alas
Elegia
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Elegia


Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 38
Location : Lappeenranta
Registration date : 23.11.2010

Lankku vai lippu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lankku vai lippu?   Lankku vai lippu? Icon_minitimeMa Joulu 13, 2010 1:03 pm

Mie olin sitten outolintu, ja vastasin lippu.. Very Happy Molemmat on kauniita liikkeitä, ja lankusta tosiaan saa vaikka mitä variaatioita. Mutta mie tykkään haasteista, ja lippu vaatii niin paljon ylävartalon hallintaa et haluan vielä joku päivä saada sen tehtyä täydellisesti. Mutta kuten sanottua, niin hienoja liikkeitä ovat molemmat, että vaikea oli valinta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jenni H
intermediate inverter
intermediate inverter
Jenni H


Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 20.02.2011

Lankku vai lippu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lankku vai lippu?   Lankku vai lippu? Icon_minitimeLa Maalis 05, 2011 7:57 pm

Lippu ehdottomasti. En tiedä tarkoitettinko tässä nyt tavallista vai kiinalaista, mutta kiinalainen on mielestäni erityisen kaunis. Varsinkin aurinkojaloilla tai selkä kaarella kaarella http://www.roccotheacrobat.com/rocco.jpg
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.facebook.com/jenni.heik
jellona
basic spinner
basic spinner
jellona


Viestien lukumäärä : 26
Ikä : 48
Registration date : 15.06.2010

Lankku vai lippu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lankku vai lippu?   Lankku vai lippu? Icon_minitimeSu Maalis 27, 2011 8:17 pm

Mä päädyin tähän threadiin ton chinese flagin jäljillä... Onko tälle liikkeelle omaa nimeä, vai onko tämä vaan variaatio chinese flagista?

Lankku vai lippu? X

Olettaen siis, että chinese flag on tämä tehtynä jalat yhdessä suorana. Onhan? Siitä on Googlen kuvahaulla vaikea löytää kuvaa, jostain kumman syystä tulee aika paljon ihan muuta matskua.

Pähkäilen vaan mitä juhlis, kun onnistuin ekaa kertaa tekemään tuollaisen Very Happy Very Happy

Kuvan kanssa sitten ensi kerralla!
Takaisin alkuun Siirry alas
jellona
basic spinner
basic spinner
jellona


Viestien lukumäärä : 26
Ikä : 48
Registration date : 15.06.2010

Lankku vai lippu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lankku vai lippu?   Lankku vai lippu? Icon_minitimeMa Maalis 28, 2011 8:12 am

jellona kirjoitti:
Onko tälle liikkeelle omaa nimeä, vai onko tämä vaan variaatio chinese flagista?

Wikipolesta löytyi tällainen Iron X - kuvassa kyllä X on snadisti litistynyt...

Lankku vai lippu? Iron_X
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Lankku vai lippu? Empty
ViestiAihe: Vs: Lankku vai lippu?   Lankku vai lippu? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lankku vai lippu?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Pole Art 2010 Tukholmassa 25. syyskuuta!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tankotemput ja pyörähdykset-
Siirry: