Posti oli kiltti ja vihdoinkin toimmi yhden e-bay tilauksen. Jo tilausta tehdessäni tiesin että näissä levyissä on jotakin omituista. Levyt myytiin mulle 3-levyn sarjana nimellä
Pole Dance Lessons 1-2-3, myyjää en muista.
Ei muuta kun levyt koneeseen ja mitä paljastui.
Eli pieni varoituksen sana, koskaan ei tiedä mitä e-bay paketista paljastuu. Sain osakseni kasan piraattikopioita
Ihan hyviä opasteDVD:itä olisin mieluummin kuitenkin ostanut ne tekijöiltä suoraan.
Pole Dance Lesson 1 levy oli A Pole Lot of Fun Basic Pole Dancing 101 DVDja tässä kritiikki siitä:
+ainoa plussa oli että levy on tehty "oikeille naisille" (mainostavat itse tuolla termillä), levyllä liikkeitä opetteli ohjaajan johdolla tosi tavallisen kokoinen pyöreähkö täti, siis ihan sellanen ihana tavis.
ja siinä ne hyvät puolet sitten olikin
-ainoa "oikea" temppu oli perus fireman, muuten levy sisälsi pääasiassa konttailua ja tangon ympäri kävelyä/pyörähtelyä
-pitkäveteinen, toimi parhaiten 8 kertaisella kelauksella
soveltuu ihan aloittelijalle, joka ei tahdo riekkua tangossa. Noiden liikkeiden opettelu parantaa tavallisen kotitaapertajan itsetuntoa taatusti, kuntoa tämän levyn sisältö kohottaa kuntopyörän verran
Pole Dance Lesson 2 oli PoleCatz Easy To Follow Instructional Pole Dancing DVD+paljon helppoja perusliikkeitä, tosin omalaatuisesti nimettyinä mikä saattaa sekoittaa aivan aloittelijaa
+liikkeet selitetty melko yksinkertaisesti
+kelpo aloittelija DVD
+käyttävät opetukseen staattista tankoa
+osa liikkeistä opetetaan molempikätisesti
-ei välttämättä mikään FitnessPoledance DVD
-Ehdottomin
iso miinus liikkeiden omituisista nimistä
jos vierastat seksikästä asustusta ja korkeita korkoja, niiden vilahtelu liikkeiden esittelyissä saataa häiritä, samoin lopussa olevat "tanssiesitykset" tehdään eroottis sävytteisessä asustuksessa ja korkeilla koroilla
Pole Dance Lesson 3 piti sisällään Panteran 101 ultimate Pole Work DVD:nErittäin paljon voimaa vaativia advanced liikkeitä pyörivällä tangolla tehtynä. Pantera faneille loistava hankinta, samoin nille jotka kaipaa totisesti haastetta tankotyöskentelyyn.
+ilmavaa ja notkeaa menoa, vaatii äärimmäistä voimaa ja notkeutta
+mies ääni selostaa liikkeet ja liikkeiden avainkohdat on osoitettu erikseen nuolilla
+löytyy hyvä ohje paljon puhuttuun Knee Holdiin
+muutama ei ihan niin vaikea liike
-yleisesti ottaen ainakin minulle aivan liian vaikeaa menoa, ei voinut kun katsella ja ihmetellä
jos karsastat alastomuutta, paljaita rintoja ja extreme-korkeita korkoja varoitus, tämä opaste sisältää kaikkea sitä
HUOM!Kaikki yllä mainittu teksti on MINUN mielipiteeni asiasta ja minun kokemukseni näitten DVD teosten sisällöstä. Seison omalla persoonallani sanojeni takana.Tämä
Ei siis ole mikään yleinen mielipide. Toivottavasti kukaan ei loukkaannu sanomisistani. Ja yhdentyvät sekä eriävät mielipiteet otetaan ilolla huomioon.
Kiitos